Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 18.142
- Reaction score
- 42.219
παντως αν ανοιξεις καποιο homo halientus το ενδεχομενο να εχει καταπχιει κανα καλωδιο, ή ασφαλειες να τις εχες κανει χαπακια, δεν μοιαζει τοσο απιθανο σεναριο...
Ετσι και κατσαβιδιασω κάνα σανσουι μέχρι και καπότες θα βρω εκεί μέσαπαντως αν ανοιξεις καποιο homo halientus το ενδεχομενο να εχει καταπχιει κανα καλωδιο, ή ασφαλειες να τις εχες κανει χαπακια, δεν μοιαζει τοσο απιθανο σεναριο...
Το έχω πάθει πριν 40 χρόνια με την Τζοκόντα του Χατζιδάκι. Είχα ξεχάσει τις στροφές στις 45 .Το έχω πάθει με κασετόφωνο που είχε λάθος ρυθμισμένη την ταχύτητα.
Το Σανσούι θέλει κεφαλαίο το "Σ". Δεν ξέρω εάν το έγραψες επίτηδες και με πρόθεση να αναφερθείς μειωτικά απέναντι σε αυτήν την κορυφαία μάρκα αλλά εάν το ξανακάνεις θα αναγκαστώ να επικαλεστώ τον Μάρκου. You've been warned.Ετσι και κατσαβιδιασω κάνα σανσουι μέχρι και καπότες θα βρω εκεί μέσα
Εχω κάνει αίτηση μόλις έφτιαξα το πολυκαναλο αλλά είμαι σε λίστα αναμονής και δεν σηκώνουν και τα τηλέφωνα οι κιοραταδες.Δε μου λές ; Μέλος της Επερεσίας είσαι για να σε διαγράψουμε ; Να γραφτείς.
Δεν διαφοροποιείται η χρονική διάρκεια βρε συ Bhutia. Είπα .... ότι η αίσθηση του χρόνου για τον ακροατή είναι διαφορετική. Αυτό τέλος πάντων είναι μια δική μου ερμηνεία και προσέγγιση να προσπαθήσω να αιτιολογήσω ή να πλησιάσω τους λόγους που αυτή η αίσθηση υπάρχει και που οφείλεται ενδεχόμενα ώστε για κάποιον που παρακολουθεί επστημονικές εργασιες ή τάσεις ή ανοιχτά θέματα πρός διερεύνηση στο audio ή άλλο επιστημονικό τομέα που σχετίζεται ... του κάνει κάποιο καμπανάκι και να προχωρήσει μια συζήτηση επι του θέματος.
Το φαινόμενο όμως είναι απλό. Η ικανότητα του συστήματος να αποδίδει σωστά ρυθμικά την μουσική (το μπάσο και η ντράμς δεν είναι τα μόνα που ορίζουν τον ρυθμό). Εγώ έχω ακούσει πολλά συστήματα που δεν τον αποδίδουν σωστά και ο κόσμος δεν (και δικαιολογημένα) του τραβάει να ακούσει με ευχαρίστηση αυτά τα είδη ή να βρεί κάποιο νόημα σε αυτά (και ας μην του αρέσουν).
Τον Κωτσή όχι δεν τον ξέρω, ούτε έχω διαβάσει κάτι απο αυτόν. Τον ξέρω απο εδώ μέσα και αυτόν , που πως να το πω ευγενικά , διαφωνούν και απορρίπτουν τα ριβιού του και την ικανότητά του ή τις γνώσεις του. Προωσπικά για να έχουν τέτοια στάση εναντίον του .... ο άνθρωπος καλός θα είναι φαντάζομαι. Συνηθως τέτοια γραφη έχουν και υιοθετούν άνθρωποι που δεν έχουν τεχνική κατάρτιση γύρω απο θέματα του audio ή και να έχουν την θεωρούν άχρηστη στο να μπορέσουν να μεταδώσουν τι ακούνε ή τι κάθε σύστημα τους "βγάζει" και επιλέγουν να χρησιμοποιούνε δικούς τους όρισμούς ή συμφωνημένους καθολικά σε ότι εκφράζεται κάτι πίσω απο αυτούς. Δεν είναι κακό. Το αντίθετο, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να περιγράψεις εμπειρία. Απλώς μόνο κάποιος που έχει την εμπειρία ήδη μπορεί να καταλάβει τι εννοεί. (μειονέκτημα αλλά ...it is whta it is). Επίσης όμως μπορεί να καταλάβει και εάν είναι όλος φούμαρα. Να μου πείς ποιό το νόημα να σου πεί ο άλλος κάτι που ήδη γνωρίζεις ;;; Πέρα απο την συνειδητοποίηση του, εάν δεν έχεις κάνει τον συσχετισμό ή εκλογίκευση ... όντως τίποτε που να μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. Αυτά όμως αφορού την αθρογραφία για το audio και φαντάζομαι τους εχουν πασχολήσει δεκαετίες και έχουν φτιαχτεί κάποιοι κώδικες κάποιο jargon τέλος πάντων συνεννόησης. Και στην επιστήμη γίνεται αυτό κανονικότατα.
Ας δούμε εδώ μια ενδιαφέρουσα προέκταση... Δεχόμενοι την υποκειμενικότητα της αίσθησης αλλά και την πρόβλεψη από την Κβαντική Θεωρία περί μεταβολής του παρατηρούμενου φαινομένου εξαιτίας της ίδιας της παρατήρησης δεν γίνεται ν'αποκλειόταν το ενδεχόμενο ο εκάστοτε ακροατής ν'αντιλαμβανόταν με διαφοροποιημένο χρονισμό και το αντίστοιχο μουσικό δρώμενο άμα είχε πρόσβαση σ'εκείνο ενόσω γινόταν η σύλληψη και καταγραφή αυτού. Έλα όμως που κάτι τέτοιο είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον για τον μέσο ακροατή που θα ήθελε απλώς να ψυχαγωγηθεί με λίγη μουσικούλα σε καθημερινή βάση.Υπαρχει μια διαφοροποιηση μεταξυ συστηματων,
οσον αφορα τον πλουτο της πληροφοριας και πως αυτη ειναι χρονικα διαμοιρασμενη.
Ειναι απλως μια υποκειμενικη αισθηση και τιποτα παραπανω.
Προφανως υπαρχει και τεχνικο υποβαθρο.
Ετσι κι αλλιως η προσληψη της μουσικης ειναι πολυ υποκειμενικη υποθεση.
Η σωστη αναπαραγωγη οχι και τοσο.
Οι χαϊενδικές πρακτικές έχουν μέσα σ'όλα τ'άλλα καταστρατηγήσει και θεμελιώδεις έννοιες στο ίδιο το marketing, σύμφωνα με τις οποίες το προϊόν δεν ορίζεται από το πώς έχει κατασκευαστεί και από τι αποτελείται αλλά από την χρησιμότητα και ωφέλεια που θα επέφερε σε δεδομένους καταναλωτές. Εδώ προωθούνται ασύστολα συσκευές οι οποίες μπορεί να έχουν αμφιλεγόμενη ωφέλεια και χρησιμότητα αλλά δίνοντας έμφαση σε ιδιότητες όπως εξωτικά υλικά που τις αποτελούν και τρόπους παρασκευής - βλέπε λ.χ. κρυογεννημένους αγωγούς καλωδίων. Στο πουθενά και γρήγορα...Εγώ έχω μια απορία και θα ήθελα να μαθω.
Βλέπω πολλούς οντιοφιλ που παίρνουν διάφορες μεμονωμένες συσκευές και τις συνδέουν με κάθε λογής καλώδια.
Δηλαδή αγοράζουν ένα πικάπ, συνδέουν την βελόνα, μετά το πικάπ με τον προενισχυτή, τον προενισχυτή με τον ενισχυτή και αυτόν με τα ηχεία. Βλέπω ακριβά καλώδια με μεγάλες διατομές και βελάκια κατεύθυντικοτητας.
Η απορία μου είναι, τι καλώδια έχουν εσωτερικά οι κάθε λογής συσκευές. Δηλαδή ένας φοβερός hiend ολοκληρωμένος ενισχυτής έτσι και τον ανοίξω θα βρω καλώδια πλουμιστα με μεγάλες διατομές και βελάκια κατεύθυντικοτητας?
Μα τους ρωτάω, γιατί σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής απο το λαιβ, την ηχογράφηση και το στούντιο μέχρι το μηχάνημα κοπής βινυλιου χρησιμοποιούν απλά μαύρα καλώδια και σου λένε ότι είναι μεγάλα τα μήκη δηλαδή οικονομικό το θέμα, βέβαια ένα βελάκι κατεύθυνσης δεν κοστίζει τίποτα. Εδώ δεν υπάρχει απάντηση.Ας δούμε εδώ μια ενδιαφέρουσα προέκταση... Δεχόμενοι την υποκειμενικότητα της αίσθησης αλλά και την πρόβλεψη από την Κβαντική Θεωρία περί μεταβολής του παρατηρούμενου φαινομένου εξαιτίας της ίδιας της παρατήρησης δεν γίνεται ν'αποκλειόταν το ενδεχόμενο ο εκάστοτε ακροατής ν'αντιλαμβανόταν με διαφοροποιημένο χρονισμό και το αντίστοιχο μουσικό δρώμενο άμα είχε πρόσβαση σ'εκείνο ενόσω γινόταν η σύλληψη και καταγραφή αυτού. Έλα όμως που κάτι τέτοιο είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον για τον μέσο ακροατή που θα ήθελε απλώς να ψυχαγωγηθεί με λίγη μουσικούλα σε καθημερινή βάση.
Γι αυτό και υποστηρίζω πως καταλήγουμε στο...πουθενά και γρήγορα άμα πρώτα δεν έχουν διευθετηθεί θεμελιώδεις και πιο ΄΄γήινες΄΄ παράμετροι.
Οι χαϊενδικές πρακτικές έχουν μέσα σ'όλα τ'άλλα καταστρατηγήσει και θεμελιώδεις έννοιες στο ίδιο το marketing, σύμφωνα με τις οποίες το προϊόν δεν ορίζεται από το πώς έχει κατασκευαστεί και από τι αποτελείται αλλά από την χρησιμότητα και ωφέλεια που θα επέφερε σε δεδομένους καταναλωτές. Εδώ προωθούνται ασύστολα συσκευές οι οποίες μπορεί να έχουν αμφιλεγόμενη ωφέλεια και χρησιμότητα αλλά δίνοντας έμφαση σε ιδιότητες όπως εξωτικά υλικά που τις αποτελούν και τρόπους παρασκευής - βλέπε λ.χ. κρυογεννημένους αγωγούς καλωδίων. Στο πουθενά και γρήγορα...
Κάνεις μια παραδοχή η οποία όμως δεν είναι πάντα και κατ' ανάγκη σωστή. Ότι δεν το κατέγραψε η ηχογράφηση".Ας δούμε εδώ μια ενδιαφέρουσα προέκταση... Δεχόμενοι την υποκειμενικότητα της αίσθησης αλλά και την πρόβλεψη από την Κβαντική Θεωρία περί μεταβολής του παρατηρούμενου φαινομένου εξαιτίας της ίδιας της παρατήρησης δεν γίνεται ν'αποκλειόταν το ενδεχόμενο ο εκάστοτε ακροατής ν'αντιλαμβανόταν με διαφοροποιημένο χρονισμό και το αντίστοιχο μουσικό δρώμενο άμα είχε πρόσβαση σ'εκείνο ενόσω γινόταν η σύλληψη και καταγραφή αυτού. Έλα όμως που κάτι τέτοιο είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον για τον μέσο ακροατή που θα ήθελε απλώς να ψυχαγωγηθεί με λίγη μουσικούλα σε καθημερινή βάση.
Γι αυτό και υποστηρίζω πως καταλήγουμε στο...πουθενά και γρήγορα άμα πρώτα δεν έχουν διευθετηθεί θεμελιώδεις και πιο ΄΄γήινες΄΄ παράμετροι.
Οι χαϊενδικές πρακτικές έχουν μέσα σ'όλα τ'άλλα καταστρατηγήσει και θεμελιώδεις έννοιες στο ίδιο το marketing, σύμφωνα με τις οποίες το προϊόν δεν ορίζεται από το πώς έχει κατασκευαστεί και από τι αποτελείται αλλά από την χρησιμότητα και ωφέλεια που θα επέφερε σε δεδομένους καταναλωτές. Εδώ προωθούνται ασύστολα συσκευές οι οποίες μπορεί να έχουν αμφιλεγόμενη ωφέλεια και χρησιμότητα αλλά δίνοντας έμφαση σε ιδιότητες όπως εξωτικά υλικά που τις αποτελούν και τρόπους παρασκευής - βλέπε λ.χ. κρυογεννημένους αγωγούς καλωδίων. Στο πουθενά και γρήγορα...
Σε πόστ μου (εάν με διαβάζεις) κάλυψα το θέμα της κατεύθυνσης αλλά και προσανατολισμού των κρυστάλλων. Ότι διαφορά προκύπτει ή ακούγεται δε νομίζω να είναι απο εκεί. Επίσης σε αυτό που ρωτάς τώρα να πω ότι εφόσον μετά απο το καλώδιο ακολουθεί απλή καλωδίωση (εντός π.χ. του ενισχυτή κλπ) η οποία δεν έχει κρυσταλλικό προσανατολισμό ... στην ουσία ο όποιος έχεις πρίν, "ακυρώνεται" σαν φαινόμενο που μπορεί να προσφέρει κάτι λόγω αυτού του λόγου.Μα τους ρωτάω, γιατί σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής απο το λαιβ, την ηχογράφηση και το στούντιο μέχρι το μηχάνημα κοπής βινυλιου χρησιμοποιούν απλά μαύρα καλώδια και σου λένε ότι είναι μεγάλα τα μήκη δηλαδή οικονομικό το θέμα, βέβαια ένα βελάκι κατεύθυνσης δεν κοστίζει τίποτα. Εδώ δεν υπάρχει απάντηση.
Μετά ανοίγεις κάτι πανάκριβες συσκευές και βλέπεις κάτι λεπτά καλωδιακια χωρίς βελάκια πάλι. Πωλούνται μάλιστα με καλώδια ρεύματος απλά.
Τους δουλεύουν κανονικά αλλά είναι σαν τους κερατάδες, θα το μάθουν τελευταιοι
thva Αυτο ειναι μεγαλο προβλημα οταν δεν εχει ακουση ποτε μια συμφωνικη ορχηστρα πως πεζΟ άνθρωπος το ξέρει έμφυτα συνήθως και εάν όχι τότε διαισθητικά και εάν όχι τότε με λίγη εκπάιδευση και παρατήρηση.
ΕννοείταιΣε πόστ μου (εάν με διαβάζεις)
Έχεις ακούσει ποτέ punk μπάντα να βαράει σε πλήρως γυμνό - άδειο τεράστιο χώρο φοιτητικής λέσχης με ταβάνι 2.40 μέτρα και παντού μπετόν και τζαμαρίες με RT 1000 ξέρω γω ;Η αίσθησή μου είναι (φυσικά δεν πιστεύω πως ισχύει το ίδιο για όλους) πως απολαμβάνουμε χωρίς ''τύψεις'' όταν παρακολουθούμε κάτι live ενώ ''υπεραναλύουμε'' ή περιμένουμε θαύματα όταν ακούμε το ίδιο στο σπίτι..
Cheap shot ... κάτι σωστό μπορεί να λέω για να αναγκαστείς να καταφύγεις σε τέτοιο.Εννοείται
Εσύ διαβάζεις αυτά που γράφεις?
Τι είναι το γκολτμουτ ;thva Αυτο ειναι μεγαλο προβλημα οταν δεν εχει ακουση ποτε μια συμφωνικη ορχηστρα πως πεζ
Αλλα αυτα που ακουει μονο απ το γυαλι που ειναι κατα βαση σκουπιδια δεν γινεται τιποτα μ αυτον
Αλλα μπορει να αγορασει γκολτμουτ να ακουει Βανδη το εχω δει αυτο και κουφαθηκα
Δυστυχώς δεν είχα ωτοασπίδες μαζί. Στούμπωσα τα αυτιά μου με χαρτί υγείας, αλλά πήρε 3-4 μέρες για να συνέλθω.Έχεις ακούσει ποτέ punk μπάντα να βαράει σε πλήρως γυμνό - άδειο χώρο φοιτητικής λέσχης με ταβάνι 2.40 μέτρα και παντού μπετόν και τζαμαρίες ;
Αυτά που αναφέρεις είναι μια ομαλή τονικότητα (να είναι ομαλό το γράφημα απόκρισης σε όλο το φάσμα, απ'άκρη σ'άκρη) σε συνδυασμό με ένα ομαλό ρυθμό απόσβεσης (ομοίως, ομαλό γράφημα σ'όλο το ακουστό φάσμα).Προτεραιότητα και ικανές για την ψυχαγωγία συνθήκες κατά τη γνώμη μου σε κοινούς ακροατές θα ήταν ομαλή τονικότητα και ρυθμική αγωγή μη διαφοροποιούμενη ανάμεσα στις επιμέρους οργανικές ομάδες, δηλαδή να μην ξεχώριζε ο ρυθμός των χαμηλών σε σχέση προς τις ανώτερες οκτάβες.
Ε, ναι. Ας γίνουν πρώτα τα βασικά, τα θεμελιώδη, τα εύκολα μετρήσιμα και αντιληπτά. Αλλά που. Φωνή βοώντος εν τη ερήμω.Γι αυτό και υποστηρίζω πως καταλήγουμε στο...πουθενά και γρήγορα άμα πρώτα δεν έχουν διευθετηθεί θεμελιώδεις και πιο ΄΄γήινες΄΄ παράμετροι
Εγώ είχα φύγει στα πέντε λεπτά.Δυστυχώς δεν είχα ωτοασπίδες μαζί. Στούμπωσα τα αυτιά μου με χαρτί υγείας, αλλά πήρε 3-4 μέρες για να συνέλθω.
Ναι αλλά έχεις δει κάτι κουκλιά ''μπιμπελό'' που βάΖνε πάνω στα ηχεία για τον ήχο και πόσο ωραία γυαλίΖνε?Είναι τόσα πολλά αυτά που μπορούν να ελεγχθούν αξιόπιστα με μετρήσεις στο χώρο, που είναι ανόητο να ασχολείται κάποιος με οτιδήποτε άλλο, εάν πρώτα δεν έχει τακτοποιήσει όλα όσα μπορούν εύκολα να μετρηθούν.
Λύκε με προβιά προβάτου.Ναι αλλά έχεις δει κάτι κουκλιά ''μπιμπελό'' που βάΖνε πάνω στα ηχεία για τον ήχο και πόσο ωραία γυαλίΖνε?
Που τέτοια με μικρόφωνα και προγράμματα..
Ξενέ καταστάσεις τα δεύτερα για πληκτροπόντικες, βιβλιοσάλιαγκες και απροσάρμοστους..