- Μηνύματα
- 14.241
- Reaction score
- 36.412
περιμενω...!
...με τρέλλα???περιμενω...!
...με τρέλλα....και με χίλια προτιμώ την......με τρέλλα???![]()
CONCLUSIONS
It should be obvious at this point that the quoted damping factor of an amplifier is important only if the figure lies somewhere below 20 or so. Changing the damping factor from 2 to 20 does change the performance of the loudspeaker system (for better or for worse, depending upon the speaker). But trying to prove that a damping factor of 200 or even more is somehow better than one of 20 is pretty unconvincing because the effective difference in the practical case cited is only that between 1.25 and 1.32.
But someone is bound to insist that exhaustive tests have been made with such and such amplifier and that a very high damping factor is better than one down around 10 or 15. "The bass is just a little cleaner, just a little more natural and open" is the way the argument usually runs.
In a given situation, this may very well be true. R[SUB]s[/SUB] is a byproduct of negative feedback. The more such feedback that is thrown into a power amplifier circuit, the lower the generator impedance and the higher the damping factor. The point is simply that if a lot of feedback has to be used to lick the distortion in a particular circuit, fine - use it. But don't believe that the reason it sounds good because of some astronomically high damping factor.
When I get a letter from someone who is worried about buying a certain amplifier because it has a specified damping factor of "only" 15 to 16, I can't help but remember an old, old joke. It goes like this:
A scientist is giving a public lecture. During the course of his speech, he predicts that in 100 billion years human life will become extinct.
A man in the audience, obviously upset, asks the lecturer to repeat the statement.
"I said", quotes the professor, "that in one hundred billion years, human life will no longer exist."
"Oh, thank goodness", replies the man, much relieved, "I thought you said one-hundred million!".
http://www.linearaudio.nl/Documents/Volume_1_BP.pdfThere are only advantages and no disadvantages to applying stratospheric amounts of negative feedback in an amplifier. The only hard part is figuring out how to do it. - Bruno
Το θέμα που θα έπρεπε να αποσαφηνίσουμε είναι αν η κότα έκανε το αυγό η το αυγό την κότα.Βρε Γιάννη,
ποιός χρησιμοποιεί καλώδιο ηχείων 0,25Ω σήμερα ;
Και γι αυτό κάποιοι φωνάζουν πως καλό καλώδιο είναι το μη καλώδιο .
Αντώνη μου η πίστη είναι ..............σαν τα αντισώματα.Αντε Παπακωστα ξεκινα την λειτουργεια............η ωρα περασε και οι πιστοι θα φυγουν!!![]()
Το μέγεθος του DF δείχνει μόνο το μέγεθος της αρνητικής ανάδρασης.
Με βάση αυτό θα ψωνίζετε από δω και περά?
Από ένα σημείο και μετά είναι χαρακτηριστικό ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ και όχι ποιοτικό χαρακτηριστικό.
Ούτε την λέξη καλή ούτε την λέξη άρτια έχει ως επίθετο η ΣΧΕΔΙΑΣΗ στην πρόταση μου.Μιά καλή σχεδίαση δεν περιμένεις να έχει ποιοτικά χαρακτηριστικά ;
Η και το ανάποδο ;Ποιοτικά χαρακτηριστικά δεν υποδηλώνουν άρτια σχεδίαση ;
Το ερώτημα είναι αν οι nCore παρουσιάζουν τα συγκεκριμένα ηχητικά χαρακτηριστικά
-γιατί είναι μια επιτυχημένη σχεδίαση (με μεγάλη αρνητική ανάδραση), ή
-αν έχει σχέση η ηχητική υπογραφή με το μεγάλο DF.
Είμαι της πρώτης άποψης.
Εγώ πάντως χρησιμοποιώ ακόμα κασέτα!!!Βρε Γιάννη,
ποιός χρησιμοποιεί καλώδιο ηχείων 0,25Ω σήμερα ;
Και γι αυτό κάποιοι φωνάζουν πως καλό καλώδιο είναι το μη καλώδιο .
Το θέμα που θα έπρεπε να αποσαφηνίσουμε είναι αν η κότα έκανε το αυγό η το αυγό την κότα.
Η χαμηλή αντίσταση εξόδου είναι παρά-προϊόν της μεγάλης αρνητικής ανάδρασης.
Το ερώτημα είναι αν οι nCore παρουσιάζουν τα συγκεκριμένα ηχητικά χαρακτηριστικά
-γιατί είναι μια επιτυχημένη σχεδίαση (με μεγάλη αρνητική ανάδραση), ή
-αν έχει σχέση η ηχητική υπογραφή με το μεγάλο DF.
Μην παίζουμε με τις λέξεις τώρα.
Η ηχητική υπογραφή -όπως τη λες- έχει πάντοτε σχέση με το μεγάλο DF.Το θέμα που θα έπρεπε να αποσαφηνίσουμε είναι αν η κότα έκανε το αυγό η το αυγό την κότα.
Η χαμηλή αντίσταση εξόδου είναι παρά-προϊόν της μεγάλης αρνητικής ανάδρασης.
Το ερώτημα είναι αν οι nCore παρουσιάζουν τα συγκεκριμένα ηχητικά χαρακτηριστικά
-γιατί είναι μια επιτυχημένη σχεδίαση (με μεγάλη αρνητική ανάδραση), ή
-αν έχει σχέση η ηχητική υπογραφή με το μεγάλο DF.
Είμαι της πρώτης άποψης.
Ποσοτικό είναι.Αν σου έλεγαν ότι ένας ενισχυτής έχει πολύ μεγάλη αρνητική ανάδραση, αυτό είναι ποιοτικό χαρακτηριστικό?