Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.600
Reaction score
30.498
Φυσικά γίνονται με το panning. Πως αλλιώς θα κάνεις "χώρο" για να μην "πέσει" το ένα πάνω στο άλλο ? Και ακριβώς επειδή στο πολυκάναλο έχεις αυτόν τον χώρο, έχεις καλύτερο αποτέλεσμα.
Γίνεται να χρησιμοποιήσεις και compression αλλά μόνο αφού δεν είσιαι ικανοποιημένος και σαν τελευταία κίνηση για να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο. Μπορεί να το απαιτέι και η ηχογράφηση ή το είδος της μουσικής. Κυρίως στις χαμηλές εφαρμόζεται μεταξύ μπασου και kick drum (sidechain compression). Επίσης για να "κάτσει¨καλά στην μίξη, εαν και αυτό ανάλογα το είδος μουσικής (ροκ, ποπ, edm κλπ) σημάινει και άλλο πράγμα, για τον καθένα όντως χρησιμοποιείται για να μην πεφτουν οι συχνότητες των οργάνων η μια πάνω στην άλλη μην αφήνοντας κάποια να ακουστούν καθαρά ή χρησιμοποιείτι για να σταματήσεις το bleeding κατα την διάρκεια της εγγραφής που παρόλο την απομόνωση (συνήθως της ντραμς) διαφεύγει. Αλλά αυτό είναι άλλο απο τον "χώρο" που έχεις για να διαχωρίσεις τα όργανα και που είναι ατού για το πολυκάναλο και εκεί θα αναφερόταν, νομίζω, αυτός που το άκουσες, αλλιώς δεν έχει κάποιο νόημα να αναφερόταν σε αυτό το "υπερ" που έχει η πολυκάναλη επεξεργασία αλλά και εγγραφή (φυσικά όμως σε συνδυασμό με την μέθοδο arrangment των μικροφώνων). Αλλιώς, compreesion σαν εργαλείο κυρίως αφορά τα δυναμικά, ή το να κάνεις κάποιο όργανο η τη φωνή να ξεχωρίσει απο την μίξη και ως τέτοιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο πολυκάναλο. Δεν βλέπω για ποιό άλλο λόγο τα ξεχωρίζει, αυτός που το διάβασες. Πάντως ναι με την καλύτερη διάταξη και άλλη χρήση των μικροφώνων κατά την πολυκάναλη εγγραφή (εαν και χάνεις την σύλληψη ανακλάσεων του χώρου που την αναπληρώνεις αλλιώς) μπορείς να πετύχεις να την βγάλεις με λιγότερο compression αλλά όχι λόγω κάποιας "ανωτερότητας" στην αναπαραγωγή (αλλά στην εγγραφή και πάλι δυνητικά).

Τελος πάντων δεν ξέρω τι διάβασες, πρποσπαθώ απλώς να το εξηγήγησω με αυτα που έχω διαβάσει και λάθος να κάνω πάντως, δεν είναι ανάγκη να καταφεύγεις σε ειρωνείες , που φαντάζομαι αυτή με τον θείο απο το Μπρουκλυν είναι κάποιους είδους ειρωνεία (άλλο ενα απο τα εξυπνακιστικά εσωτερικά σας αστεία). Πάει χάλασες και εσυ και σε είχα για "καλό" παιδί. χα χα.

Ποιός είναι ο θείος απο το Μπρουκλυν αλήθεια, εαν και σιγά μην μου πείς ε?. Όχι μόνο την πετάμε την ειρωνεία αλλά την αφήνουμε και σαν μυστήριο για να έχει καλύτερο "αποτέλεσμα" μεταξυ των μυημένων σε αυτήν. Έχει καλύτερο αντικτυπο. Μάλιστα. Μπράβο. Ωραία τακτική. Ωραία ψυχολογία στην πιάτσα της λαικής αγοράς. Ξέρω και εγω να την χρησιμοποιήσω αλλά δε θέλω άσε και μη σου πω τι μου θυμίζεις εσυ γιατί θα σε πειράξει πολύ).
Κάτσε ρε άνθρωπε, τι σου φταίω δηλαδή αν δεν κοιμήθηκες καλά; Αλήθεια τώρα. 🙂

Γιατί κάνεις ερωτήσεις και μετά απαντάς μόνος σου; Τι νόημα έχει όλο αυτό;

Τα υπόλοιπα εδώ....
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.489
Reaction score
57.470
Ναμμ '22 έκανε πρώτη εμφάνιση ένα πολύ σοβαρό τριδρομο ηχείο της fluid με μια κόρνα "Να" με το συμπάθιο στο ριμπον τουιτερ, και 2 γουφερ.

Να ξέρετε. 😎
Fluid goes upmarket...Με σφραγισμένη καμπίνα,χαρακτηριστικό που έχω εξηγήσει πόσο ελκυστικό θεωρώ σε δορυφόρους...
 

Μηνύματα
16.275
Reaction score
19.054
Κάτσε ρε άνθρωπε, τι σου φταίω δηλαδή αν δεν κοιμήθηκες καλά; Αλήθεια τώρα. 🙂

Γιατί κάνεις ερωτήσεις και μετά απαντάς μόνος σου; Τι νόημα έχει όλο αυτό;

Τα υπόλοιπα εδώ....
Μια χαρά κοιμήθηκα , ήταν και αργία για μένα.

Τι με το βίντεο ? Οκ, "δίκιο" έχει ο άνθρωπος. Όλοι δίκιο έχουν ανάλογα απο ποιά μεριά το κοιτάς κάτι και ποιός ο σκοπός σου. Ότι έχει να κάνει με την σκηνή είναι γκίμικ (δημιούργημα των μηχανικών, μετά απο επεξεργασία, όχι τόσο του χώρου που αφήνεις να εννοηθεί). Μάλιστα στην πολυκάναλη εγγραφή ακόμα χειρότερα . Μόνος σου τα έλεγες, σε πιο πάνω πόστ, για το πως αντολαμβανίμαστε τον ήχο, όταν έρχεται απο μπροστά, πίσω πλάγια κλπ. Και ποιός σου είπε ότι είναι "καλό" ή το θέλουν όλοι να "περπατάνε" μέσα στην σκηνή ? (πως το είπες παραπάνω). Είναι αυτό depiction του πραγματικού χώρου εγγραφής χα χα. Πρώτα απο όλα καταργεί και το νόημα του μόνιτoρ ηχείου (ήχου) και σκοπού του, λόγω σχδιασμού (που τυγχάνει και αποδοχής εδω στο σάιτ απο ότι έχω καταλάβει). Με το ιμέρσιβ είναι να σου φτιάξει την μουσική μέσα στο δωμάτιο σου και όχι να είσαι στο δωμάτιο ηχογράφησης. Ενα ψέμα είναι, που μπορεί να σου αρέσει, μπορεί και όχι (ταινίες άλλο). Εδω στο δικάναλο που πάλι καλύπτουν άνετα πλέον και τα πλάγια (και πίσω και όπου θές και ας γελάς εσύ επειδή δεν το έχεις ακούσει ποτέ ή επειδή βλέπεις βίντεο αντί να διαβάζεις άρθρα μηχανικών για την μίξη) .... πάλι δεν προχωρούν σε "περίεργους" διαχωρισμούς οργάνων (και μάλιστα, μόνο αριστερά δεξιά στον οριζόντιο άξονα) αλλιώς η μίξη βγαίνει ανισορροπη και προκαλεί και στον ακροατη και στον μηχανικό που κάνει την μίξη πολύ "περιέργα" εως δυσάρεστα συναισθήματα (κατα παραδοχή των ίδιων) και δεν το κάνουν. Κια στο πολυκάναλο δεν το κάνουν (οι καλοί). Όσοι το κάνουν (δεν έχω ακούσει αλλά εγω πιστεύω κάποιον όταν μιλάει για τη δουλειά του, δεν λέω θεωρίες και μπλα μπλά. Αλλά και pdf-κίστικα δικαιολογείται ψυχοακουστικά - ιατρικά πως ακούμε όπως έγραψες παραπάνω) είναι για τα πανηγύρια. Και τα πίσω μικρόφωνα χρησιμοποιούνται για να πιασουν τις ανακλάσεις σου λέω παραπάνω. Ή στέρεο διάταξη μικροφώνων τις πιάνει καλύτερα, αλλά θέλουνε closed miked όλα τα όργανα για να δουλέψουνε καλύτερα την μίξη και να έχουν και περισσότερα multitracks που δεν υπάρχουν χα χα.

Ναι μπορούν εαν θέλουνε, στην πολυκάναλη, να στο κάνουν το πιάνο να ακούγεται όπου θες (και χωρίς μεγάλο τίμημα), πίσω αριστερά και πάνω. Αλλά δε το κάνουν. Τέλος πάντων τι να λέμε , άσε κατάλαβα. Ψάξτε ήρωες εσείς χα χα τον Αμιρ, τον Σέπς, τον Γκουτεμπεργκ, ο καθένας λέει ότι θέλει και ότι τον "συμφέρει". Το θέμα είναι τι πιστεύεις εσυ, τι ξέρεις εσυ και τι θέλεις να κάνεις εσυ (ο καθένας μας). Να τους ακούς όλους αλλά και να φιλτράρεις. Αλλά είναι σωστά που λέει ο ένας , άλλα είναι σωστά εν μέρη που λέει ο άλλος. Τι θέλεις να σου πεί ο Σεπς τώρα για τα πλάγκινς και εαν ακούει διαφορά. Τι θέλεις να σου πεί και ο άλλος για τον κλινικό ήχο μέχρι και των κονσολών. Μιτσουμπίσι, παλια ζεστή και άλλες (μέχρι και της Μέρτζινγκ) κλινική. Αυτά τα έχεις ακούσει πουθενά ? Μηχανικοί τα λένε και αυτά (όταν τα "παραλείπει" ο Σεπς). Για τα λαμπάτα μικρόφωνα στις digital εγγραφές να μας πεί χα χα. ¨Ασε τώρα να πούμε, όλα μαγειρείο είναι. Το ενα καλύτερο, το άλλο όχι , σαχλάμάρες, με μικρόφωνα με περιορισμούς και ηχεία με efficiency 2 %, θέλουμε και αναπαραγωγή να πλησιάζει την "αλήθεια". Ασε μας έχουν τρελλάνει δεκαετίες και κάνουν την δουλειά τους και ο κόσμος πληρώνει ή δεν πληρώνει την όποια "εξέλιξη". Και απορούν γιατί δεν ασχολείται ο κόσμος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.888
Reaction score
137.021
Με το ιμέρσιβ είναι να σου φτιάξει την μουσική μέσα στο δωμάτιο σου και όχι να είσαι στο δωμάτιο ηχογράφησης. Ενα ψέμα είναι, που μπορεί να σου αρέσει, μπορεί και όχι (ταινίες άλλο).
Δεν είναι έτσι.

Το αντίθετο ισχύει.

Αναρωτιέμαι τι έχεις ακούσει σε πολυκαναλες εγγραφές και έχεις αυτές τις απόψεις.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.660
Reaction score
27.592
Φυσικά γίνονται με το panning. Πως αλλιώς θα κάνεις "χώρο" για να μην "πέσει" το ένα πάνω στο άλλο ? Και ακριβώς επειδή στο πολυκάναλο έχεις αυτόν τον χώρο, έχεις καλύτερο αποτέλεσμα.
Γίνεται να χρησιμοποιήσεις και compression αλλά μόνο αφού δεν είσιαι ικανοποιημένος και σαν τελευταία κίνηση για να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο. Μπορεί να το απαιτέι και η ηχογράφηση ή το είδος της μουσικής. Κυρίως στις χαμηλές εφαρμόζεται μεταξύ μπασου και kick drum (sidechain compression). Επίσης για να "κάτσει¨καλά στην μίξη, εαν και αυτό ανάλογα το είδος μουσικής (ροκ, ποπ, edm κλπ) σημάινει και άλλο πράγμα, για τον καθένα όντως χρησιμοποιείται για να μην πεφτουν οι συχνότητες των οργάνων η μια πάνω στην άλλη μην αφήνοντας κάποια να ακουστούν καθαρά ή χρησιμοποιείτι για να σταματήσεις το bleeding κατα την διάρκεια της εγγραφής που παρόλο την απομόνωση (συνήθως της ντραμς) διαφεύγει. Αλλά αυτό είναι άλλο απο τον "χώρο" που έχεις για να διαχωρίσεις τα όργανα και που είναι ατού για το πολυκάναλο και εκεί θα αναφερόταν, νομίζω, αυτός που το άκουσες, αλλιώς δεν έχει κάποιο νόημα να αναφερόταν σε αυτό το "υπερ" που έχει η πολυκάναλη επεξεργασία αλλά και εγγραφή (φυσικά όμως σε συνδυασμό με την μέθοδο arrangment των μικροφώνων). Αλλιώς, compreesion σαν εργαλείο κυρίως αφορά τα δυναμικά, ή το να κάνεις κάποιο όργανο η τη φωνή να ξεχωρίσει απο την μίξη και ως τέτοιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο πολυκάναλο. Δεν βλέπω για ποιό άλλο λόγο τα ξεχωρίζει, αυτός που το διάβασες. Πάντως ναι με την καλύτερη διάταξη και άλλη χρήση των μικροφώνων κατά την πολυκάναλη εγγραφή (εαν και χάνεις την σύλληψη ανακλάσεων του χώρου που την αναπληρώνεις αλλιώς) μπορείς να πετύχεις να την βγάλεις με λιγότερο compression αλλά όχι λόγω κάποιας "ανωτερότητας" στην αναπαραγωγή (αλλά στην εγγραφή και πάλι δυνητικά).

Τελος πάντων δεν ξέρω τι διάβασες, πρποσπαθώ απλώς να το εξηγήγησω με αυτα που έχω διαβάσει και λάθος να κάνω πάντως, δεν είναι ανάγκη να καταφεύγεις σε ειρωνείες , που φαντάζομαι αυτή με τον θείο απο το Μπρουκλυν είναι κάποιους είδους ειρωνεία (άλλο ενα απο τα εξυπνακιστικά εσωτερικά σας αστεία). Πάει χάλασες και εσυ και σε είχα για "καλό" παιδί. χα χα.

Ποιός είναι ο θείος απο το Μπρουκλυν αλήθεια, εαν και σιγά μην μου πείς ε?. Όχι μόνο την πετάμε την ειρωνεία αλλά την αφήνουμε και σαν μυστήριο για να έχει καλύτερο "αποτέλεσμα" μεταξυ των μυημένων σε αυτήν. Έχει καλύτερο αντικτυπο. Μάλιστα. Μπράβο. Ωραία τακτική. Ωραία ψυχολογία στην πιάτσα της λαικής αγοράς. Ξέρω και εγω να την χρησιμοποιήσω αλλά δε θέλω άσε και μη σου πω τι μου θυμίζεις εσυ γιατί θα σε πειράξει πολύ).
Χαλάρωσε λίγο και μην αρπάζεσαι μόνος σου. Δεν σου φταίει σε τίποτα ο Αλέξης.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.736
Reaction score
16.354
Φυσικά γίνονται με το panning. Πως αλλιώς θα κάνεις "χώρο" για να μην "πέσει" το ένα πάνω στο άλλο ? Και ακριβώς επειδή στο πολυκάναλο έχεις αυτόν τον χώρο, έχεις καλύτερο αποτέλεσμα.
Γίνεται να χρησιμοποιήσεις και compression αλλά μόνο αφού δεν είσιαι ικανοποιημένος και σαν τελευταία κίνηση για να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο. Μπορεί να το απαιτέι και η ηχογράφηση ή το είδος της μουσικής. Κυρίως στις χαμηλές εφαρμόζεται μεταξύ μπασου και kick drum (sidechain compression). Επίσης για να "κάτσει¨καλά στην μίξη, εαν και αυτό ανάλογα το είδος μουσικής (ροκ, ποπ, edm κλπ) σημάινει και άλλο πράγμα, για τον καθένα όντως χρησιμοποιείται για να μην πεφτουν οι συχνότητες των οργάνων η μια πάνω στην άλλη μην αφήνοντας κάποια να ακουστούν καθαρά ή χρησιμοποιείτι για να σταματήσεις το bleeding κατα την διάρκεια της εγγραφής που παρόλο την απομόνωση (συνήθως της ντραμς) διαφεύγει. Αλλά αυτό είναι άλλο απο τον "χώρο" που έχεις για να διαχωρίσεις τα όργανα και που είναι ατού για το πολυκάναλο και εκεί θα αναφερόταν, νομίζω, αυτός που το άκουσες, αλλιώς δεν έχει κάποιο νόημα να αναφερόταν σε αυτό το "υπερ" που έχει η πολυκάναλη επεξεργασία αλλά και εγγραφή (φυσικά όμως σε συνδυασμό με την μέθοδο arrangment των μικροφώνων). Αλλιώς, compreesion σαν εργαλείο κυρίως αφορά τα δυναμικά, ή το να κάνεις κάποιο όργανο η τη φωνή να ξεχωρίσει απο την μίξη και ως τέτοιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο πολυκάναλο. Δεν βλέπω για ποιό άλλο λόγο τα ξεχωρίζει, αυτός που το διάβασες. Πάντως ναι με την καλύτερη διάταξη και άλλη χρήση των μικροφώνων κατά την πολυκάναλη εγγραφή (εαν και χάνεις την σύλληψη ανακλάσεων του χώρου που την αναπληρώνεις αλλιώς) μπορείς να πετύχεις να την βγάλεις με λιγότερο compression αλλά όχι λόγω κάποιας "ανωτερότητας" στην αναπαραγωγή (αλλά στην εγγραφή και πάλι δυνητικά).

Τελος πάντων δεν ξέρω τι διάβασες, πρποσπαθώ απλώς να το εξηγήγησω με αυτα που έχω διαβάσει και λάθος να κάνω πάντως, δεν είναι ανάγκη να καταφεύγεις σε ειρωνείες , που φαντάζομαι αυτή με τον θείο απο το Μπρουκλυν είναι κάποιους είδους ειρωνεία (άλλο ενα απο τα εξυπνακιστικά εσωτερικά σας αστεία). Πάει χάλασες και εσυ και σε είχα για "καλό" παιδί. χα χα.

Ποιός είναι ο θείος απο το Μπρουκλυν αλήθεια, εαν και σιγά μην μου πείς ε?. Όχι μόνο την πετάμε την ειρωνεία αλλά την αφήνουμε και σαν μυστήριο για να έχει καλύτερο "αποτέλεσμα" μεταξυ των μυημένων σε αυτήν. Έχει καλύτερο αντικτυπο. Μάλιστα. Μπράβο. Ωραία τακτική. Ωραία ψυχολογία στην πιάτσα της λαικής αγοράς. Ξέρω και εγω να την χρησιμοποιήσω αλλά δε θέλω άσε και μη σου πω τι μου θυμίζεις εσυ γιατί θα σε πειράξει πολύ).
Αγαπημένε μας thva!
Πές πως είσαι .... μπάσο σε μια μπάντα!
Χρειάζεσαι για αρχή parallel compression, μετά λίγο sidechain για να δέσεις με το Kick και για το τέλος ένα glue compressor να δέσει το φαί! :gotcha:
Στα πιο σοβαρά τώρα το compression είναι εργαλείο.... εργαλειάρα για την ακρίβεια...
Όσο και αν το "αφορίζεις" οι στουντιάδες πίνουν νερό στ' όνομα του!
Άστους να κάνουν τα δικά τους! εμεις ακούμε τις μουσικές μας!
 

Μηνύματα
1.989
Reaction score
4.697
"Αυτο που εχουμε δεν μας καλυπτει"
Περιεργως αυτο δεν το λεει η βιομηχανια που καιγεται να πρωτοτυπησει
και να βγει μπροστα απο τον ανταγωνισμο
Αλλα καποιοι τεχνολιγουρηδες - δοκιμαστες του ιντερνετ.
Λοιπον..
Ειναι αλλο το: υπαρχει και αυτο
και ειναι αλλο το: πρεπει ολοι υποχρεωτικα να περασουμε σε αυτο.
 

Μηνύματα
16.275
Reaction score
19.054
Αναρωτιέμαι τι έχεις ακούσει σε πολυκαναλες εγγραφές
Το γελάκι για το τι έχω ακούσει. Δεν έχω ακούσει, απο λογική άποψη τα λέω. Θα ζητούσα περιγραφή αλλά όταν ζητάω .... με λένε ότι δεν πρέπει να ζητάω και να το δω τεχνικά και μόνο.

Που ακούγονται τα όργανα στην μουσική ? (όχι ταινίες), δεν έχω διαβάσει κάποια περιγραφή για να καταλάβω πως τα μιξάρουν. Μόνο εσυ και ο Ντιμι έχετε αναφερθεί πολυ σύντομα σε περιγραφές και έχετε πεί ότι πάλι μπροστά και πλάγια ακούγονται. (περίπου, λίγο πολυ εννοώ).
Αγαπημένε μας thva!
Πές πως είσαι .... μπάσο σε μια μπάντα!
Χρειάζεσαι για αρχή parallel compression, μετά λίγο sidechain για να δέσεις με το Kick και για το τέλος ένα glue compressor να δέσει το φαί! :gotcha:
Στα πιο σοβαρά τώρα το compression είναι εργαλείο.... εργαλειάρα για την ακρίβεια...
Όσο και αν το "αφορίζεις" οι στουντιάδες πίνουν νερό στ' όνομα του!
Άστους να κάνουν τα δικά τους! εμεις ακούμε τις μουσικές μας!
Κάτσε τώρα κάνω καφέ και θα σου απαντήσω χα χα. Θα εκπλαγείς.
 

Μηνύματα
16.275
Reaction score
19.054
Χαλάρωσε λίγο και μην αρπάζεσαι μόνος σου. Δεν σου φταίει σε τίποτα ο Αλέξης.
Ο Αλέξης μου φαίνεται πολυ καλό παιδί και τον εκτιμώ αφάνταστα το έχω δηλώσει πάνω απο δυο φορές. Αυτό δεν αλλάξε τουλάχιστον μέχρι τώρα. Δεν είμαι αρπαγμένος.
 

TGD

Μηνύματα
8.621
Reaction score
8.642
Τα είχα πει τον Απρίλιο του 2017:

Η πιο εντυπωσιακή απόδειξη για την αξία του πολυκάναλου στην μουσική δεν ήταν ούτε το Amused to Death, ούτε τα 5.1 της συμφωνικής του Βερολίνου. Ήταν ένα 5.0 της Channel με σόλο βιόλα που απογείωσε πραγματικά την τρισδιάστατη εικόνα του οργάνου και την αίσθηση της ακουστικής του χώρου ηχογράφησης.
Κρίμα που κανένας δεν έχει αποφασίσει να στήσει κάτι τέτοιο στην έκθεση εδώ και χρόνια. Τρεις φορές θυμάμαι τέτοια παρουσίαση, μία με τον Αντωνόπουλο με Vandresteen και δυο φορές από την Sony όταν προωθούσε το SACD.
 

Μηνύματα
16.275
Reaction score
19.054
Αγαπημένε μας thva!
Πές πως είσαι .... μπάσο σε μια μπάντα!
Χρειάζεσαι για αρχή parallel compression, μετά λίγο sidechain για να δέσεις με το Kick και για το τέλος ένα glue compressor να δέσει το φαί! :gotcha:
Στα πιο σοβαρά τώρα το compression είναι εργαλείο.... εργαλειάρα για την ακρίβεια...
Όσο και αν το "αφορίζεις" οι στουντιάδες πίνουν νερό στ' όνομα του!
Άστους να κάνουν τα δικά τους! εμεις ακούμε τις μουσικές μας!
Δεν αφορίζω το compression. Χωρίς compression (το έχω δηλώσει σε άλλο πόστ) δεν θα ακούγαμε μουσική. Μάλιστα έχω φτάσει στο σημείο να πώ υπερβολικά (επίτηδες για να το περάσω αυτό), ότι αυτοί που το βρίζουν (δεν ξέρουν τι είναι αυτό που βρίζουν) και παιρνούν και τον εαυτό τους για οντιοφίλ, δεν θα τους άρεσε χωρίς κομπρέσιον και ας το λένε αυτό έτσι για να το λένε. Δεν με διαβάζεις χα χα. Τα πετάω και σύντομα και σαν αστείο, δεν φταίς.

Οι μηχανικοί ξέρουν τι κάνουν και ποιό είναι το τίμημα. Εμείς όμως δεν ξέρουμε καλά και τα μπερδεύουμε, δίνοντας σε αυτά που κάνουν, χαρακτηριστικά ότι δήθεν οφείλονται σε άλλα πράγματα. Εαν ακούσεις παλιά μάστερ uncompressed επειδή αφήνουν μια αίσθηση μη δυναμικών και δεν αρέσει στον κόσμο (δεν είναι θέμα σωστού λάθους) τα αλλάζουν στο remaster , με τίμημα πάντως που πρέπει να το ξέρεις και να το διαλέξεις ξέροντας τι κάνεις. Όχι , άιντε αυτά που λέμε εμείς εδω (και οι μεν και οι δε).

Τώρα ως πρός το parallel compression, δεν αναφέρθηκα γιατί δεν έχει τόσο άμεση σχέση με το spatiality και τον χώρο άμεσα αλλά κυρίως ασχολείται με τα δυναμικά (βασικά έχει και με τον χώρο να σου δημιουργήσει "αίσθηση" χώρου γύρω απο το όργανο στην συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρεις αλλά ..... δεν είναι αυτός ο λόγος που χρησιμοποιείται αλλά ενα μπόνους σε ορισμένα σενάρια, μια απόρροια. Εδω κάνουν διαφορετικό panning σε διάφορα στάδια μέσα στο ίδιο τραγούδι (verse, chorus) ώστε να αποκτήσουν αυτήν την αίσθηση σπασιάλιτι σε όλο το φάσμα. Τι να λέμε τώρα. Αντίθετα για λόγους α) punch dynamics τονίζοντας τα μεταβατικά χωρίς να πληρώνεις μεγάλο τίμημα σε compression τιουνάροντας τον σε ενα επίπεδο χαμηλό συγκριτικά με το uncompressed σήμα με το οιποίο τον κάνεις μίξη, ξέρω γω 14-20 db, και αφορά αυτό που λές σαν παράδειγμα να πετάγεται το kick drum, τονίζουμε τις μεταβατικές χωρίς να χάνουμε σώμα και β) το βάρος , την πυκνότητα και πιο γεμάτο ήχο και σε αίσθηση και πιο δυνατό, τον΄ζιουμε το σώμα χωρίς να χανουμε σε μεταβατικές (με άλλα settings όμως απο ότι στο α) σε attack και release. Πρέπει να διαλέξεις τον σκοπό σου όμως ή να κάνεις συμβιβασμό γενικό για να έχεις και το α) και το β). Και πάντα με φειδώ λόγω του distοrtion που θα εισαγάγεις αλλιώς δεν έχει νόημα.

Και .... γ) να ελέγξεις και να αυξήσεις την τονικότητα, το χρώμα και αυτό το αφήνω να το αναλύσεις εσυ εαν θες, ουτε καν το επιχειρώ χα χα. Να σε δω, μουσίτσα 😍 που νομίζω τα ξέρεις όλα αλλά δεν μας τα λες.Πάντως αυτό, θέλει καλή γνώση και χρησιμοποιείται με φειδώ και μεγάλη προσοχή (αυτό και εαν δεν θέλει φειδώ και προσοχή) όταν είναι για αυτόν τον λόγο και θέλει και μεγάλη εμπειρία.

Εξάλλου να τα πείς όλα όμως δίκαια χα χα.... ότι είναι μια καινούργια σχετικά τεχνική compression (βασικά μη - ελάχιστου compression, όχι επιθετικού χα χα) που κάνεις μίξη ενα compressed σε πολύ χαμηλότερο λέβελ σήμα με ενα uncompressed dry για να τα πετύχεις (και πάλι με τίμημα εαν δεν ξέρεις τι κάνεις) και όχι το παλιό καλό, κλασικό, ορθόδοξο Πασόκ χα χα cοmpression που όλοι ξέρουμε και (δήθεν) "αγαπάμε" χα χα και ξέρουμε τι (δήθεν) κάνουμε σαν μηχανικοί χα χα. κλπ που λές.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.888
Reaction score
137.021
Το γελάκι για το τι έχω ακούσει. Δεν έχω ακούσει, απο λογική άποψη τα λέω.
Ε, το ήξερα. 😂
Φαίνεται βρε από τα γραπτά σου, κάνει μπαμ, αλλά είπα να κρατήσω τα προσχήματα. 🤣😜

Τέλος πάντων, άμα έχεις την άνεση σε κάποιο χώρο, στήσε ένα 5-καναλο για αρχή, έστω με τίποτα μικρά ενεργά να σου βγει τζάμπα, και θα σου στείλω 500 δίσκους για αρχή. Άμα τους ακούσεις όλους, θα σου στείλω άλλους 500. Κι αυτό θα γίνεται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Αν πάμε σε atmos εγγραφές, πρέπει να έρθεις να κατσικωθείς σε μένα 1 μήνα να σε έχω με ενδοφλέβια να μείνεις ακίνητος στη θέση ακρόασης για να πάρεις μια ιδέα. 24 ώρες το 24 ωρο, 7 μέρες τη βδομάδα, σε 1 μήνα θα σε κάνω να πάρεις πανό να κυκλοφορείς στους δρόμους υπέρ του ιμερσιβ. 😜
 

Μηνύματα
347
Reaction score
273
Πρέπει στις φατσούλες να μπορούμε να βάλουμε 2. Εγώ στον Κώστα ήθελα να βάλω και like & lol. :idk:
 



Μηνύματα
16.275
Reaction score
19.054
Ε, το ήξερα. 😂
Φαίνεται βρε από τα γραπτά σου, κάνει μπαμ, αλλά είπα να κρατήσω τα προσχήματα. 🤣😜

Τέλος πάντων, άμα έχεις την άνεση σε κάποιο χώρο, στήσε ένα 5-καναλο για αρχή, έστω με τίποτα μικρά ενεργά να σου βγει τζάμπα, και θα σου στείλω 500 δίσκους για αρχή. Άμα τους ακούσεις όλους, θα σου στείλω άλλους 500. Κι αυτό θα γίνεται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Αν πάμε σε atmos εγγραφές, πρέπει να έρθεις να κατσικωθείς σε μένα 1 μήνα να σε έχω με ενδοφλέβια να μείνεις ακίνητος στη θέση ακρόασης για να πάρεις μια ιδέα. 24 ώρες το 24 ωρο, 7 μέρες τη βδομάδα, σε 1 μήνα θα σε κάνω να πάρεις πανό να κυκλοφορείς στους δρόμους υπέρ του ιμερσιβ. 😜
Ναι βρε αφού σου το έχω ξαναπεί ανοιχτά, δεν έχω ακούσει (δεν λέω ψέματα εγω , εκτός απο άθελα μου χα χα)....

Δεν έρχομαι, χαζός είμαι ? και εαν ζηλέψω ? :D Με το ζόρι βάλαμε δυο ηχεία , θα βάλουμε 20 και πόσα σάμπ συν treatment (όχι μουσαντένιο) ? χα χα. Εγω που θα πάω μετά , έξω ? χα χα

Τέλος πάντων, εγω εαν μου πείς ότι είναι καλό το δικάναλο, θα σου πω όχι το πολυκάναλο και εαν μου πείς το πολυκάναλο πάλι θα πω όχι , το δικάναλο. Είμαι αντιδραστικός. :D
 
Last edited:



Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.819
Δεν έρχομαι, χαζός είμαι ? και εαν ζηλέψω ? :D Με το ζόρι βάλαμε δυο ηχεία , θα βάλουμε 20 και πόσα σάμπ συν treatment (όχι μουσαντένιο) ? χα χα. Εγω που θα πάω μετά , έξω ? χα χα
Αυτα ειναι απαραιτητα και στο δικαναλο, 40 δορυφορους να εχεις αμα δεν λυσεις τα θεματακια στις χαμηλες συχνοτητες θα ενοχλει.
 

Μηνύματα
16.275
Reaction score
19.054
Αυτα ειναι απαραιτητα και στο δικαναλο, 40 δορυφορους να εχεις αμα δεν λυσεις τα θεματακια στις χαμηλες συχνοτητες θα ενοχλει.
Ναι τυγχάνει να το γνωρίζω. Δεν νομίζω να έχουν πολλοί 50 εκατοστα απορρόφηση για να εξαφανίσουν ολοκληρo τοίχο (μέχρι να πάρω καμια AVVA να τον εξαφανίσω για καλά) και σόφιτ μπασοπαγίδες κ.ά.

Αλλά στο πολυκάναλο δεν φτάνουν ούτε για ζήτω. Εξάλλου τα "λαθη" ή "σωστά" εγω τα έχω κάνει ήδη. Αυτά είναι για νέους. :)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.619
Μηνύματα
2.946.392
Members
38.210
Νεότερο μέλος
Aris29
Top