Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.825
Ίσα ίσα, αυτό είναι το σωστό.

Όλα τα δορυφορίδια στο πρωτόκολλο του Dolby Atmos, έχουν επακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές στάθμης και συχνοτικού εύρους.

Μπορεί σε πολλές μουσικές να μη θέλει να δώσει στάθμες υψηλές στα άνω ηχεία, λόγω προτίμησης της ανάδειξης της μουσικής σκηνής μπροστά, πράγμα που ταιριάζει φυσικά σε πολλές μουσικές.

Ωστόσο, ιδίως στην ηλεκτρονική μουσική (και σε παρεμφερή είδη), δεν υπάρχει καμία μουσική σκηνή μπροστά, δεν υπάρχει καμία ορχήστρα να φαντάζεσαι στο μυαλό σου ότι βλέπεις, άρα έχει το ελεύθερο ο καλλιτέχνης και ο μαστερας να χρησιμοποιηθεί κάθε δορυφόρος στο μέγιστο των προδιαγραφών του, και το κάνουν.

Το κάνουν και στο σινεμά, σε πολλές ταινίες, όπου τα πάνω, τραβάνε γερό κουπί σε σημεία έντονης δράσης, με φουλ SPL .

Εντός προδιαγραφών είναι, και εντός του σκεπτικού του ιμερσιβ φορμά.
Φαντάσου να σου μίλαγα και σοβαρά.. :tongue:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.253
Reaction score
139.829
Δεν αμφιβάλω. Σε dedicated ίσως και να έβαζα. Σε καθημερινό δωμάτιο ούτε για αστείο αν είναι να φαίνονται. Σε in wall ίσως, αλλά και πάλι εξαρτάται από το δωμάτιο, το layout κ.α.
Με τόσο μικρό μέγεθος που έχουν τα the ones, δεν αξίζει τον κόπο να πας σε δήθεν μικρότερο ηχείο λόγω όγκου.

Προφανώς η επιλογή μικρότερου ηχείου ταβανιού από άλλη σειρά της τζενελεκ, γίνεται για λόγους κόστους.

Αυτός στο εν λόγω στούντιο, δε κερδίζει τίποτα απολύτως, όσον αφορά τον όγκο του ηχείου ή τη θέα στο δωμάτιο, με τα πιο φτηνά πλαϊνά και άνω ηχεία.

Κερδίζει όμως σε λεφτά, μπικικινια λέμε.

Η φτηνεια τρώει τον παρά.

Φτώχεια κατηραμμένη λέμε.

Τιδεγκαταλαβαίν'ς.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.825
Συμφωνώ πάντως με alex (ασχέτως αναγκών για στάθμες - χώρο) πως τα 5ρια μέχρι και τα 6,5ρια της Genelec για καθιστικό αλλά και γενικά δείχνουν να είναι τόσο-όσο, πολύ κομψά.. ;) (στη νέα σειρά αναφέρομαι)
Από τις φώτο πάντα, δεν τα έχω δει και live..:idk:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.397
Reaction score
31.384
Με τόσο μικρό μέγεθος που έχουν τα the ones, δεν αξίζει τον κόπο να πας σε δήθεν μικρότερο ηχείο λόγω όγκου.

Προφανώς η επιλογή μικρότερου ηχείου ταβανιού από άλλη σειρά της τζενελεκ, γίνεται για λόγους κόστους.

Αυτός στο εν λόγω στούντιο, δε κερδίζει τίποτα απολύτως, όσον αφορά τον όγκο του ηχείου ή τη θέα στο δωμάτιο, με τα πιο φτηνά πλαϊνά και άνω ηχεία.

Κερδίζει όμως σε λεφτά, μπικικινια λέμε.

Η φτηνεια τρώει τον παρά.

Φτώχεια κατηραμμένη λέμε.

Τιδεγκαταλαβαίν'ς.
Ότι θεωρείς μικρό για μένα είναι γκουμούτσα. Μη λέμε τα ίδια πάλι. :)

Όσο για τα THE ONES είναι ακριβώς ίδια σε μέγεθος με τα 80Χ0 και τα 83Χ1.
Μου αρέσουν περισσότερο τα 80Χ0 και 83Χ1, οπότε η κουβέντα τελειώνει εδώ.
Από θέμα τιμής δεν έχω κανένα λόγο να πληρώσω αρκετά παραπάνω για AES/ EBU οπότε και τα 83Χ1 παν περίπατο. Μας έμειναν τα 80Χ0 και τα G Series, που σημαίνει πως αν κάποια στιγμή πάρω ενεργά και αν δεν έχει βγει κάτι άλλο θα επιλέξω αυτά. Δεν είναι θέμα τιμής μόνο, τα δεδομένα μου είναι εντελώς διαφορετικά από των υπολοίπων. :drinks:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.397
Reaction score
31.384
Λάθος σειρά, τώρα είναι σωστό.

Όσο για τα THE ONES είναι ακριβώς ίδια σε μέγεθος με τα 80Χ0 και τα 83Χ0.
Μου αρέσουν περισσότερο τα 80Χ0 και 83Χ0, οπότε η κουβέντα τελειώνει εδώ.
Από θέμα τιμής δεν έχω κανένα λόγο να πληρώσω αρκετά παραπάνω για AES/ EBU οπότε και τα 83Χ0 παν περίπατο
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.456
Reaction score
86.633
πάνω από 10 dB άνω της στάθμης αναφοράς.
Εντός προδιαγραφών είναι, και εντός του σκεπτικού του ιμερσιβ φορμά.
Ρε φαλακρέ, γμω τα λάδια σου, απο που κι ως που Reference+10dB είναι εντός προδιαγραφών;
Τελείως εκτός προδιαγραφών είναι, ακόμα και αν θέλεις να αφήσεις και 3dB headroom, είναι προφανώς overkill να φτιάχνεις σύστημα για να παίζει εκεί.

Πάνω απο Reference (σε άλμπουμ που είναι γραμμένα κοντά στο 0dbfs) είναι προφανως εκτός προδιαγραφών. Και γι αυτο λέγεται και reference το reference. Για να είναι reference.

Αν εσύ τώρα θες να ακούσεις σε οποιαδήποτε στάθμη να ναι, αυτο δεν εχει σχέση με τις προδιαγραφές.

Εναλλακτικά, βάλε το κρος στα 100Hz για τα πάνω ηχεία, αν θες καγκουριές, και πάλι βολεύεσαι με λίγο μικρότερα ηχεία απο τα κάτω, άνετα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.253
Reaction score
139.829
Ρε φαλακρέ, γμω τα λάδια σου
Τα λάδια μου μια χαρά είναι, τα δικά σου είναι μολερς για πέταμα. 😂😁

Στόχος του ποστ δεν ήταν να δείξω τις στάθμες άνω της αναφοράς, αλλά το γεγονός ότι τα ηχεία οροφής μπορεί να παίξουν σε μεγαλύτερη στάθμη από τα main. 😎

Η διαφορετική ισοστάθμιση που μπορεί να χρειαστεί κάθε δορυφόρος αναλόγως τοποθέτησης, είναι μια άλλη υπόθεση.

Η απόσταση ακρόασης, είναι επίσης μια άλλη υπόθεση, και προφανώς για μικρότερη απόσταση ακρόασης στα άνω, αρκούν μικρότερου max SPL δορυφόροι.

Το νόημα παραμένει πως στην mlp μπορεί να δεχθεί ο ακροατής υψηλότερη στάθμη από του ταβανιού, σε σχέση με τα main, έστω και σε περιορισμένες περιπτώσεις.

Οκ, αφήνουμε αυτές να μη τις παίζει καλά, αφήνουμε και το Στράους γιατί ενοχλεί το μπάσο, ας αφήσουμε και τα ηχεία γιατί ενοχλούν το γείτονα. Ότι πείτε. Αγάπη μόνο.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.456
Reaction score
86.633
Οκ, αφήνουμε αυτές να μη τις παίζει καλά,
Ρε 10db+ πάνω από το reference? Να μην σου πω 15, σε ξέρω, εκεί δεν έπαιξε καλά, και τι μας νοιάζει;

Δεν θελουμε κύριος, reference θέλουμε, να είμαστε εντός προδιαγραφών.

Στο Blackbird studio με τα ATC δεν έχουν ίδια, οι άλλοι στην Capitol με τα PMC δεν έχουν ίδια, ο Toole στο σπίτι του δεν έχει ίδια, ούτε καν η 2L Recordings (οι απολύτως πυροβολημένοι) δεν έχει ίδια https://www.genelec.com/-/press/genelec-the-ones-power-morten-lindberg-s-stunning-immersive-studio

Αλλά εσύ επιμένεις, χειρότερος από τους Ταλιμπάν είσαι, Isis.
IMG_5070.jpeg
 
Last edited:

Μηνύματα
5.101
Reaction score
9.082
Κερδίζει όμως σε λεφτά, μπικικινια λέμε.

Η φτηνεια τρώει τον παρά.

Φτώχεια κατηραμμένη λέμε.

Τιδεγκαταλαβαίν'ς.
Βρε συ, όταν αυτοί που ασχολούνται επαγγελματικά και βγάζουν το ψωμάκι τους απ αυτό λαμβάνουν υπόψιν τους και το οικονομικό τότε φαντάσου οι χομπιστες σαν και μας που τα θέλουμε απλά για αναπαραγωγή πόσο παραπάνω θα πρέπει να το λάβουμε υπόψιν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.253
Reaction score
139.829
Δεύτε λάβετε υπόψιν το φως το επουράνιο το εκ του άτμος εκπορευόμενο συν τω κεντρικό και τα σαμπ.

Μετανοείτε.

Αυξάνονται και πληθύνονται τα δορυφορίδια και σεις θα βράζετε στην κόλαση του μονοκάναλου βαρελιού με πίσσα.

TSH039W2~2.jpg
 
Last edited:





dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.447
Ίσα ίσα, αυτό είναι το σωστό.

Όλα τα δορυφορίδια στο πρωτόκολλο του Dolby Atmos, έχουν επακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές στάθμης και συχνοτικού εύρους.

Μπορεί σε πολλές μουσικές να μη θέλει να δώσει στάθμες υψηλές στα άνω ηχεία, λόγω προτίμησης της ανάδειξης της μουσικής σκηνής μπροστά, πράγμα που ταιριάζει φυσικά σε πολλές μουσικές.

Ωστόσο, ιδίως στην ηλεκτρονική μουσική (και σε παρεμφερή είδη), δεν υπάρχει καμία μουσική σκηνή μπροστά, δεν υπάρχει καμία ορχήστρα να φαντάζεσαι στο μυαλό σου ότι βλέπεις, άρα έχει το ελεύθερο ο καλλιτέχνης και ο μαστερας να χρησιμοποιηθεί κάθε δορυφόρος στο μέγιστο των προδιαγραφών του, και το κάνουν. Μια χαρά το κάνουν, και καλά κάνουν. Έτσι πρέπει, έτσι προβλέπεται.

Το κάνουν και στο σινεμά, σε πολλές ταινίες, όπου τα πάνω, τραβάνε γερό κουπί σε σημεία έντονης δράσης, με φουλ SPL .

Εντός προδιαγραφών είναι, και εντός του σκεπτικού του ιμερσιβ φορμά.
Έχει ένα δίκαιο ο Ντοκ.

Ρε φαλακρέ, γμω τα λάδια σου, απο που κι ως που Reference+10dB είναι εντός προδιαγραφών;
Τελείως εκτός προδιαγραφών είναι, ακόμα και αν θέλεις να αφήσεις και 3dB headroom, είναι προφανώς overkill να φτιάχνεις σύστημα για να παίζει εκεί.

Πάνω απο Reference (σε άλμπουμ που είναι γραμμένα κοντά στο 0dbfs) είναι προφανως εκτός προδιαγραφών. Και γι αυτο λέγεται και reference το reference. Για να είναι reference.

Αν εσύ τώρα θες να ακούσεις σε οποιαδήποτε στάθμη να ναι, αυτο δεν εχει σχέση με τις προδιαγραφές.

Εναλλακτικά, βάλε το κρος στα 100Hz για τα πάνω ηχεία, αν θες καγκουριές, και πάλι βολεύεσαι με λίγο μικρότερα ηχεία απο τα κάτω, άνετα.
Έχει ένα δίκαιο ο Ντοκ.

Ευτυχώς με τα σονος δε σε απασχολούν τέτοια ζητήματα.


:)
 


Μηνύματα
5.101
Reaction score
9.082
Στουντιο στο Αννοβερο για ιμερσιβ παραγωγες Auro 3D 9.1 & Dolby Atmos 7.1.4
Υποψιν οτι η οροφη εχει ενα υψος 3 μετρων .
3 Neumann KH 420 Studiomonitore (L/C/R) & 2 Neumann KH 310 (LS/RS) συμφωνα με την διαταξη ITU-775.
Για μιξεις Dolby Atmos μπαινουν στο παιχνιδι ακομη 2 επιπλεον KH 310 πισω. Το καναλι LFE(.1) απαρτιζουν 3 Neumann KH 870 Subwoofer.
1684657732631.png


για το ηχεια υψους εχουμε 2 ξεχωριστες διαταξεις για auro 3D & dolby atmos
Auro-3D (4 x Neumann KH 310, εξωτερικος κυκλος) und Dolby Atmos (4 x Neumann KH 120, εσωτερικος κυκλος)
1684657909411.png


τι λεει ο καρλ?
«Κατά τη γνώμη μου, το Auro-3D είναι το καλυτερο σε ηχο φορματ , με το Dolby Atmos να έχει πιθανώς καλύτερες εμπορικές μελλοντικές προοπτικές, κυρίως λόγω της ισχυρής παρουσίας του στους κινηματογράφους», λέει ο Karl Tessmar.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.253
Reaction score
139.829
Κατά τη γνώμη μου, το σεταπ με τα ταβανίσια 310 θα παίζει κλάσεις καλύτερα από το σεταπ με τα ταβανίσια 120, όχι γιατί έχουν τόση πχια διαφορά τα σεταπ λόγω φορμάτ, αλλά γιατί τα 310 είναι ένα σκασμό φορές καλύτερα ηχεία από τα 120...

Για όνομα...
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.357
Μηνύματα
2.972.744
Members
38.301
Νεότερο μέλος
antavent
Top