Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.209
Reaction score
6.119
Θεμελιώδες σφάλμα. Εδώ κρίνουμε την αναπαραγωγή, ΟΧΙ το αρχείο !
Αν διαβάσεις προσεκτικά όλη τη παράγραφο που εμπεριέχει το τμήμα που έχεις αποκόψει, θα δεις ότι ακριβώς αυτό λέει κι ο φίλος μας.;);)...προσεκτικα όμως!!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.356
Reaction score
88.795
“Previous research [5, 12, 13] has shown that when musical audio content is created using recording and mixing techniques optimized for 3D audio reproduction, the resultant sound scenes are capable of delivering listeners strong impressions of presence, reality, depth, envelopment, and naturalness. “


[4] K. Hamasaki et al., "Advanced multichannel audio systems with Superior Impressions of Presence and Reality," in AES Convention 116, Berlin (2004).
[5] K. Hamasaki et al., “Effectiveness for height information for reproducing presence and reality in multichannel audio system,” in AES Convention 120, Paris (2006).
[12] W. Howie et al., “Subjective Evaluation of Orchestral Music Recording Techniques for Three-Dimensional Audio,” in AES Convention 142, Berlin (2017).
[13] S. Kim et al., “Subjective Evaluation of Multichannel Sound with Surround-Height Channels,” in AES Convention 135, New York (2013).

Από το pdf της προηγούμενης σελίδας
 

Μηνύματα
7.575
Reaction score
12.460
Εννοείται ότι μόνο δίκιο έχει ο in gurum imus nocte!!
Αυτό που τελικά θα ακούσει κάποιος αν ακολουθήσει αυτή τη πρακτική δεν έχει καμιά σχέση με τη πρόθεση της μπάντας ή του παραγωγού για το πως ήθελαν να ακούγεται η συγκεκριμένη παραγωγή!!. Μιας και όπως αναφέρει ο yannis_b, ο λόγος παρέμβασης του στο eq είναι να φέρει στα γούστα του το άκουσμα της συγκεκριμένης ηχογράφησης!
Επίσης εννοείται ότι σ αυτή τη περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε με...calibration του ηχείου στο χώρο, αλλά με ....calibration της παραγωγής:p:p...
Καλά, κάτι τύποι που ρυθμίζουν τα eq με βάση τη καμπύλη που βλέπουν στα ρυθμιστικά, είναι για γέλια. Αλλά αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι αν γίνει σωστά το eq, τότε ο ακροατής έρχεται πιο κοντά στις επιθυμίες του παραγωγού, αφού το σύνολο χώρου και ηχείων δεν του σκ@τώνει το αποτέλεσμα. Ναι μεν το σήμα περνάει απο μεγαλύτερη διαδρομή ( ενάντια στο κλίμα του audiophile ), αλλά πόσο τελικά επηρεάζεται το αποτέλεσμα απο λίγη διαδρομή παραπάνω ( με τη προϋπόθεση ότι περνάει απο καλής ποιότητας υλικά και σωστή σχεδίαση ) και πόσο απο ένα σύστημα ηχείων και χώρου που είναι αλλού γι'αλλου, βυθίσεις εδώ, ενισχύσεις εκεί και κατά τ'άλλα ακούμε audiophile μηχανήματα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.871
Reaction score
59.155
Πόσο χαίρομαι που αποφέρουν καρπούς οι ατέλειωτες ώρες μετάφρασης πάνω σε κείμενα Μπούτχια....:rolleyes::laugh::lol:
Αρκεί να μην πήγαιναν...bits χαμένα στην εν λόγω μετάφραση...Τέλως πάντων,φοβούμαι ότι δεν εκτιμούμε δεόντως τα κείμενα του...trigyrum zprochte και θα καταλάβουμε τί είχαμε και τί χάσαμε μονάχα άμα εκλείψει...:D
Οπότε ευχαριστιόμαστε όσο τον έχουμε κοντά μας.
Νομίζω τα χω δει και εδώ αγγελία τα συγκεκριμένα...
Σίγουρα παίζουν ξαπλωτά;
Πώς;Μέχρι και...καρεκλάτο κάνουν.;)
Τα παν κι άλλοι
Μόνο που κάποιοι τα εννοούν κιόλας,αφού αντιμετωπίζουν όλα αυτά τα θέματα με τη δέουσα ελαφρότητα...;)
Το black metal δεν θα το ξαναπιάσεις στο στόμα σου, ακούς; Το black metal!

Υ.Γ.: :D:D:D:D
Trigyrum Zprochte,κάνε τη χάρη και μην το ξαναπιάνεις άμα είναι να συγχύζεται και ο...wizzy.
Δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο πια να φτιάξει κάποιος μια συσκευή με USB ή HDMI είσοδο και 8 ψιλοποιοτικά DACs με εξόδους XLR και τιμή φτηνή.
...Και με εξόδους AES/EBU επιπλέον,μην ξεχνιόμαστε...
Μόνο...τρολ μπορεί να είσαι που δημοσιεύεις συσκευές φέρουσες...βύσματα του σατανά.:lolsign:
Αθεϊα; Μαλλον για ειδωλολατρεια του χειριστου ειδους μοιαζει.
Και δεν ζηταει τιποτα η ιδια. Μονοι μας παραχωρουμε τα παντα. Οπως παντα...

Η αντιπαραθεση ομως με το τεχνοκρατικο
που πλεον μας εμπεριεχει ως τεχνοσφαιρα, δεν ειναι απλη υποθεση.
Απαιτει ενα ειδος αμφιλεγομενου ηρωισμου.
Και δεν αμφιβαλλω οτι πολλα πραγματα που θεωρουμε αξια και δεδομενα
θα μεινουν, αν μεινουν, εξω απο το κυριαρχο ρευμα και ως αναχρονισμος.
Είναι στη διακριτική ευχέρεια καθενός μας ν'αντιπαρατεθεί στείρα ή απλώς να παρακολουθεί και να μαθαίνει.Και ας μην τα εφάρμοζε στα δικά του setup.Μόνο κέρδος θα μπορούσε να προκύψει από μια τέτοια τακτική...;)
Τι ακριβώς θέλεις να μάθεις?
Γενικώς,ό,τι ακριβώς θέλεις να...πάθεις.
Και ειδικώς,πόσο θύματα είμαστε του αφύσικου calibration όχι κατά την παραγωγή,αλλά κατά την...αναπαραγωγή των προγόνων μας - και των δικών μου συμπεριλαμβανομένων.:roflmao:
alexis, δε σηκώνει καμιά διαφορετική μετάφραση, ούτε η τοποθέτηση του yannis_b και εννοείται ούτε η δική σου!
είναι όντως πολύ δύσκολο να παραδεχτεί κάποιος το λάθος του...καλημέρα!:):)
Ανεκτίμητοι θησαυροί λέμε,ανεκτίμητοι!:lol:
Αγνοουσα αυτη τη λιστα οπως και οι περισσοτεροι χωρις ειδικο ενδιαφερον.
Η προπαγανδα ειναι αποτελεσματικη γιατι δεν λεει ψεματα.
Απλως αφηνει απ'εξω τη μιση αληθεια.
Ουτως η αλλως η διαμαχη πιστης - επιστημης παραειναι απλοικη, σχηματικη και χωρις αντικειμενο
για να αγκαλιαζεται απο την πλειοψηφια των σοβαρων επιστημονων.
Η μειοψηφια ειναι που κανει μεγαλο θορυβο.
Είναι ένα ΄΄πρόβλημα΄΄ αυτό με τις μειοψηφίες,τείνουν γενικώς να...ενοχλούν.:sneaky:
 
Last edited:

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Με μια πιο προσεκτική ανάγνωση της απάντησης του in gurum imus nocte, θα δείτε ότι η τοποθέτηση του έχει να κάνει με την επιλεκτική χρήση του eq ανάλογα την ηχογράφηση όπως ανέφερε ο yannis_b
.
Εννοείται ότι μόνο δίκιο έχει ο in gurum imus nocte!!
Αυτό που τελικά θα ακούσει κάποιος αν ακολουθήσει αυτή τη πρακτική δεν έχει καμιά σχέση με τη πρόθεση της μπάντας ή του παραγωγού για το πως ήθελαν να ακούγεται η συγκεκριμένη παραγωγή!!. Μιας και όπως αναφέρει ο yannis_b, ο λόγος παρέμβασης του στο eq είναι να φέρει στα γούστα του το άκουσμα της συγκεκριμένης ηχογράφησης!
Επίσης εννοείται ότι σ αυτή τη περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε με...calibration του ηχείου στο χώρο, αλλά με ....calibration της παραγωγής:p:p...

Επομένως φίλε alexis... είσαι fault στη συγκεκριμένη εκτίμηση σου;)
Περίπτωση Α: Σε φροντισμένο χώρο και κατόπιν μετρήσεων και ισοστάθμισης ,εξασφαλίζεις πως το σύστημα/χώρος μπορεί να σου δώσει την προβλεπόμενη καμπύλη απόκρισης (αυτά τα δγιαολοταργκετκερβς που λένε οι γιατροταλιμπάν) και στη συνέχεια με στοχευμένες επιπλέον παρεμβάσεις στο πρόγραμμα ισοστάθμισης "γαργαλάς" το αποτέλεσμα ανάλογα με τη διάθεση ,την ηχογράφηση ή τις κ@βλες σου στην τελική..

Περίπτωση Β: Σε παντελώς αφρόντιστο χώρο ,χωρίς κάποιο πρόγραμμα ισοστάθμισης και με τα ρυθμιστικά τονικότητας του χαϊεντοενισχυτή απενεργοποιημένα ή και ανύπαρκτα ,το eq προκύπτει εκ των πραγμάτων ως τυχαία και εντελώς απρόβλεπτη συνισταμένη των ιδιομορφιών του χώρου, της παραμόρφωσης που εισάγει ο πανάκριβος λαμπάτος ,του χαραΧτήρα του χ καλωδίου ηχείων και του ψ ιντερκοννέκτ ,ενώ την ίδια στιγμή ο ευτυχής κάτοχος έχει την ψευδαίσθηση πως ακούει pure direct και ανόθευτα την ηχογράφηση όπως την "οραματίστηκε" ο καλλιτέχνης.

Σε ποια από τις δύο περιπτώσεις κατά τη γνώμη σου ,επιτυγχάνεται τόσο το σωστό (υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής) όσο και το αρεστό (της ψωλής μας ο χαβάς) με την ίδια αποτελεσματικότητα?
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.605
Reaction score
43.554
Νομίζω πως δυσκολεύεστε κάπως ακόμη και στην στοιχειώδη κατανόηση κειμένου, εφόσον δεν αναφέρομαι στο πανκ αυτό καθεαυτό (σίγουρα όχι ως μουσικό κίνημα), αλλά σε αυτό που θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε lo-fi αισθητική και, πιο συγκεκριμένα, (το επιχείρημα μου ήταν ότι) αυτό που εκλαμβάνεται (και σωστά) σαν τεχνικά εσφαλμένη ηχογράφηση μπορεί (και έχει στο παρελθόν αποτελέσει πολύ συχνά και εξακολουθεί) να είναι συνειδητή αισθητική επιλογή. Παραδείγματα (αφήνω το black metal, διότι θα με δείρουν!) υπάρχουν πρακτικά αμέτρητα, από τους Sebadoh και τους Pavement μέχρι τον Billy Childish και τους Half Japanese. Καταλαβαίνει νομίζω ο καθένας ότι, αν πάει κάποιος να τους πει ότι "ξέρετε, τα album σας δεν ακούγονται και τόσο καλά ηχογραφημένα, είναι τίγκα στην παραμόρφωση και τους μικροφωνισμούς", θα τον περάσουν μάλλον για καθυστερημένο και δεν θα έχουν άδικο.

Έλα όμως που ακριβώς αυτό πράττουν όσοι αντιμετωπίζουν με υψιπετές ύφος όποιον ακούει από βινύλιο ή λαμπάτη προενίσχυση: "μα δεν μπορεί να σου αρέσει αυτό, αυτό έχει χάλια μετρήσεις, κοίτα εκεί τις αρμονικές παραμορφώσεις εισάγει στις 2 πρώτες οκτάβες, απαπα, κοίτα τι βουτιά κάνει το γράφημα από τα 0.3 μέχρι τα 18.000.000 Kz, έλα δω, έλα, δεν μπορώ τα κλαψουρίσμα, κάτσε να σου βάλω λίγο μονοφωνικό Miles στο Spotify να ακούσεις τι σημαίνει Υψηλή Πιστότητα, βρε χαμένε, πρέπει να έδωσες μία περιουσία σε αυτές τις ψαροκασέλες κακομοίρη μου και τώρα σου αρέσουν θες-δε θες για να δικαιολογήσεις τα 3 εξοχικά που πούλησες για να τα αποκτήσεις"!

Λέγεται κάποτε ότι οι χειρότεροι αντικομμουνιστές είναι οι ανανήψαντες που ανακάλυψαν σε ώριμη ηλικία τις αρετές της λεγόμενης ελεύθερης αγοράς· λοιπόν φαίνεται πως ο πιο φανατικός, λυσσασμένος πολέμιος του hi-end είναι ο πρώην hi-end enthusiast· πολλοί από αυτούς (οι περισσότεροι) είναι που σχολιάζουν κάθε μέρα -όλη μέρα εδώ, και φυσικά τα κουσούρια τους δεν μπόρεσαν να τα αποχωριστούν ποτέ. Επειδή ο Κωστάκης και ο Γιωργάκης τώρα που καράφλιασαν γουστάρουν να ακούνε streaming με Dolby Atmos και μπάσα σεισμικών προδιαγραφών, οφείλουμε να ακολουθήσουμε όλοι, ξεπουλάτε ό,τι έχετε για τον νέο ΑV που "για αυτά που προσφέρει είναι τσάμπα" παιδιά, tragic τιμές σας λέω! Και οι ίδιοι να τα πουλούσαν, έτσι δεν θα έκαναν. Εγώ απορώ: εφόσον με τα ποσά που συζητούνται εδώ, φτιάχνεις πρακτικά δικό σου studio, για ποιά οικιακή αναπαρωγή, ποιά σαλόνια και κρεβατοκάμαρες και παντόφλες μιλάτε, κύριοι; Ο καθένας το στούντιο του, οτιδήποτε λιγότερο είναι ημίμετρο και συμβιβασμός!
μεγαλη συζητηση, ανοιξε θεμα αγαπητε, σε πληροφορω οτι το συστημα του EAR(ή οποιοδηποτε αριστα στημενο μπλα μπλα ιμερσιβ) σκιζει κωλους (οντιοφιλικων και χαλιενταδων κτλ και ταχαμου μουσικοφιλων-εκτως απο το δικο μου, γιατι ειναι κωλος της μαμου) και εδω το "Lo-fi" το diy και ολα αυτα ειναι πολυ πιο εμπειρια απο οποιοδηποτε τυπου "Μiles".
Further, αν το μισος για τον EAR, ειναι προσωπικο, κανονιστε να βρεθειτε ενα ηλιοβασιλεμα (...).
Τωρα αν καποιος ακουει χομπυ οπως οι περισσοτεροι, που σεβονται τον εαυτο τους οταν δεν τον σεβονται, και δεν τον σεβονται οταν τον σεβονται (Ντοστογιεφσκικο γαρ). Αυτο ειναι για ενα αλλο νημα, οπως ειπα.
Η πανκ αισθητικη, ειναι ζωντανη μεχρι να πεθανει ο τελευταιος πανκης, και οι πληροφοριες μου επιβεβαιωνουν οτι το βαρος επεσε σε μενα, ψωνισαν απο σβερκο, πανκ μαιμου, αλλα πανκ, αλλα μαιμου.
Μerci & cheers!
(σσ. οπως εχω αναφερει οτι το πανκ-δηλαδη το Underground- ειναι η μονη μουσικη που δεν παιζει ρολο το συστημα ή οτι ειναι στο πλαισιο πανκ-εξηγω οτι ειναι η μονη μουσικη που γραφτηκε ηχογραφηθηκε κτλ για να παιζει σε λαθος χωρους, αντιθετα με ολες τις υπολοιπες..αλλα δεν μπορει να χρησιμοποιηθει ως παραδειγμα γιατι ειναι στο πλαισιο του Underground-Πολυ λογικο ε?-και να μεινει ετσι)
 
Last edited:

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
τί είχαμε και τί χάσαμε
....ψωλέο σε ξεχάσαμε που έλεγε και η λαϊκή αοιδός!:D

Είναι ένα ΄΄πρόβλημα΄΄ αυτό με τις μειοψηφίες,τείνουν γενικώς να...ενοχλούν.:sneaky:
Ειδικά αυτές του 5,3%:p
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
40.832
Reaction score
82.581
Αρκεί να μην πήγαιναν...bits χαμένα στην εν λόγω μετάφραση...Τέλως πάντων,φοβούμαι ότι δεν εκτιμούμε δεόντως τα κείμενα του...trigyrum zprochte και θα καταλάβουμε τί είχαμε και τί χάσαμε μονάχα άμα εκλείψει...:D
Οπότε ευχαριστιόμαστε όσο τον έχουμε κοντά μας.
για μετά θάνατον αναφέρεσαι?:p:lol:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.532
Reaction score
29.127
- το αν ο σιφρέντι έκανε καριέρα ως μεγαλοκάβλης, ή αν το βασικό στοιχείο στην αποδοχή του, ως άλφα μέιλ, ήταν η υποτίμηση του για το γυναικείο φύλο, και τα εξαναγκασμένα μπάνια τρικάταρτων μ@υνάρων, σε μπιντέδες ξενοδοχείων. :rolleyes:
Φαντάζομαι είσαι ο πλέον ειδικός να απαντήσεις .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.521
Reaction score
142.302
Xαιρομαι που αναγνωριζεις την αξια της ψηφιακης επεξεργασιας
Νομίζω ότι κανείς δε διαφωνεί πλέον με την αξία της ψηφιακής ισοστάθμισης χώρου και γενικώς με τις βασικές αρχές που διέπουν την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής.

Κανείς λογικός άνθρωπος.
Εξαιρούνται δηλαδή, μόνο κάτι χαριτωμένα οντιοφιλ γίδγια.

Όταν μιλάμε για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής της ηχογράφησης, δηλαδή όταν επιδιώκουμε να αναπαραχθεί η ηχογράφηση στο χώρο μας χωρίς αλλοιώσεις προστιθέμενες από το δικό μας σύστημα-χώρο, αλλά ακριβώς όπως την έφτιαξε ο μαστεράς κι όπως ήθελε ο μουσικός κι όπως βγήκε τέλος πάντων στην παραγωγή, τότε χρειάζεται υποχρεωτικά να ισοσταθμιστουν και να διορθωθούν οι αλλοιώσεις του ηχοσυστήματος και του χώρου μας.

Να καλιμπραριστει το σύστημα, κατά όμοιο τρόπο με το καλιμπραρισμα ενός προβολέα.

Όποιο οντιοφιλ γίδι μιλάει με στόμφο για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής και ακούει τη σήμερον ημέρα χωρίς ισοστάθμιση χώρου (dsp) και χωρίς το προβλεπόμενο ταργκετ κερβ:
ακούς στο γάμο του καραγκιόζη.
θα ακούς το χώρο σου έρμαιο της κυμματικης φυσικης
Όποιο τέτοιο γίδι διαφωνεί με τους άνωθεν, να πάει να τα πει στον πνευματικό του, κι όχι σε αυτό το θρεντ, νηστεία και προσευχή και θα το ξεπεράσει.

Όσοι μουσικόφιλοι αρέσκονται να ακούν στο γάμο του Καραγκιόζη, ή αλλιώς κατά της ψ@λής τους το χαβά, χωρίς μετρήσεις και χωρίς ισοστάθμιση, καλώς το κάνουν, εφόσον αυτό τους ευχαριστεί και γω μαζί τους, και μια χαρά ακούνε τη μουσικούλα τους, αλλά να μη μου πουλάνε φουμαρα περί υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, να ξέρουμε τι λέμε, μόνο σε αυτό το θέμα έχω ένσταση, στις αρλουμπες.. Όταν θελήσουν να ασχοληθούν με την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, θα πρέπει να διαγράψουν της ψ@λής τους το χαβά, να εγκαταλείψουν το γάμο του Καραγκιόζη, να βάλουν μικρόφωνο, να φωνάξουν έναν καλιμπρατορα αν δε ξέρουν, και μετά την ισοστάθμιση να βάλουν τα προβλεπόμενα ταργκετ κερβ ώστε να ακούσουν με υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, εφόσον φυσικά δεν έχουν γράψει στα παλιότερα των υποδημάτων τους τις βασικές αρχές που διέπουν αυτό το ρημαδι το όντιο.
Δηλαδή, με μια ισοστάθμιση δε θα ακούσεις σωστά, αν δεν είναι ισόπλευρο το τρίγωνο ακρόασης, βάλε το ένα ηχείο μέσα στο μπάνιο, παράτα με. Χωρίς σαμπ, που πας ρε καραμήτρο; Που πήγαν οι αποκρίσεις, τις ξεχάσαμε; Δεν είναι στις προδιαγραφές του χάι φάι η απόκριση συχνότητας;

Τιδεκαταλαβαινεις;
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
40.832
Reaction score
82.581
Νομίζω ότι κανείς δε διαφωνεί πλέον με την αξία της ψηφιακής ισοστάθμισης χώρου και γενικώς με τις βασικές αρχές που διέπουν την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής.

Κανείς λογικός άνθρωπος.
Εξαιρούνται δηλαδή, μόνο κάτι χαριτωμένα οντιοφιλ γίδγια.

Όταν μιλάμε για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής της ηχογράφησης, δηλαδή όταν επιδιώκουμε να αναπαραχθεί η ηχογράφηση στο χώρο μας χωρίς αλλοιώσεις προστιθέμενες από το δικό μας σύστημα-χώρο, αλλά ακριβώς όπως την έφτιαξε ο μαστεράς κι όπως ήθελε ο μουσικός κι όπως βγήκε τέλος πάντων στην παραγωγή, τότε χρειάζεται υποχρεωτικά να ισοσταθμιστουν και να διορθωθούν οι αλλοιώσεις του ηχοσυστήματος και του χώρου μας.

Να καλιμπραριστει το σύστημα, κατά όμοιο τρόπο με το καλιμπραρισμα ενός προβολέα.

Όποιο οντιοφιλ γίδι μιλάει με στόμφο για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής και ακούει τη σήμερον ημέρα χωρίς ισοστάθμιση χώρου (dsp) και χωρίς το προβλεπόμενο ταργκετ κερβ:



Όποιο τέτοιο γίδι διαφωνεί με τους άνωθεν, να πάει να τα πει στον πνευματικό του, κι όχι σε αυτό το θρεντ, νηστεία και προσευχή και θα το ξεπεράσει.

Όσοι μουσικόφιλοι αρέσκονται να ακούν στο γάμο του Καραγκιόζη, ή αλλιώς κατά της ψ@λής τους το χαβά, χωρίς μετρήσεις και χωρίς ισοστάθμιση, καλώς το κάνουν, εφόσον αυτό τους ευχαριστεί και γω μαζί τους, και μια χαρά ακούνε τη μουσικούλα τους, αλλά να μη μου πουλάνε φουμαρα περί υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, να ξέρουμε τι λέμε, μόνο σε αυτό το θέμα έχω ένσταση, στις αρλουμπες.. Όταν θελήσουν να ασχοληθούν με την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, θα πρέπει να διαγράψουν της ψ@λής τους το χαβά, να εγκαταλείψουν το γάμο του Καραγκιόζη, να βάλουν μικρόφωνο, να φωνάξουν έναν καλιμπρατορα αν δε ξέρουν, και μετά την ισοστάθμιση να βάλουν τα προβλεπόμενα ταργκετ κερβ ώστε να ακούσουν με υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, εφόσον φυσικά δεν έχουν γράψει στα παλιότερα των υποδημάτων τους τις βασικές αρχές που διέπουν αυτό το ρημαδι το όντιο.
Δηλαδή, με μια ισοστάθμιση δε θα ακούσεις σωστά, αν δεν είναι ισόπλευρο το τρίγωνο ακρόασης, βάλε το ένα ηχείο μέσα στο μπάνιο, παράτα με. Χωρίς σαμπ, που πας ρε καραμήτρο; Που πήγαν οι αποκρίσεις, τις ξεχάσαμε; Δεν είναι στις προδιαγραφές του χάι φάι η απόκριση συχνότητας;

Τιδεκαταλαβαινεις;
εσένα σε βλέπω καταδικασμένο....
ή θα πας από το κ@λονήσι που βρίσκεσαι ή από τους εδώ:laugh::roflmao:
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.209
Reaction score
6.119
Περίπτωση Α: Σε φροντισμένο χώρο και κατόπιν μετρήσεων και ισοστάθμισης ,εξασφαλίζεις πως το σύστημα/χώρος μπορεί να σου δώσει την προβλεπόμενη καμπύλη απόκρισης (αυτά τα δγιαολοταργκετκερβς που λένε οι γιατροταλιμπάν) και στη συνέχεια με στοχευμένες επιπλέον παρεμβάσεις στο πρόγραμμα ισοστάθμισης "γαργαλάς" το αποτέλεσμα ανάλογα με τη διάθεση ,την ηχογράφηση ή τις κ@βλες σου στην τελική..

Περίπτωση Β: Σε παντελώς αφρόντιστο χώρο ,χωρίς κάποιο πρόγραμμα ισοστάθμισης και με τα ρυθμιστικά τονικότητας του χαϊεντοενισχυτή απενεργοποιημένα ή και ανύπαρκτα ,το eq προκύπτει εκ των πραγμάτων ως τυχαία και εντελώς απρόβλεπτη συνισταμένη των ιδιομορφιών του χώρου, της παραμόρφωσης που εισάγει ο πανάκριβος λαμπάτος ,του χαραΧτήρα του χ καλωδίου ηχείων και του ψ ιντερκοννέκτ ,ενώ την ίδια στιγμή ο ευτυχής κάτοχος έχει την ψευδαίσθηση πως ακούει pure direct και ανόθευτα την ηχογράφηση όπως την "οραματίστηκε" ο καλλιτέχνης.

Σε ποια από τις δύο περιπτώσεις κατά τη γνώμη σου ,επιτυγχάνεται τόσο το σωστό (υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής) όσο και το αρεστό (της ψωλής μας ο χαβάς) με την ίδια αποτελεσματικότητα?
τι είχες..... Χάρη? ...τι είχα πάντα...:p:p:p
άλλο το θέμα που προέκυψε από την αρχική τοποθέτηση από το φίλο in girum imus nocte, άλλες οι περιπτώσεις Α & Β που περιγράφεις!:D:D
Τι είστε εσείς οι αριστεροί!!....η χαρά της προβοκάτσιας!!:):)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.871
Reaction score
59.155
....
Ειδικά αυτές του 5,3%:p
... Δεν είναι στις προδιαγραφές του χάι φάι η απόκριση συχνότητας;
Τιδεκαταλαβαινεις;
Ότι κάποιοι φαίνεται να συγχέουν την απόκριση συχνότητας με τη...συχνότητα απόκρισης.:sneaky:
 

Μηνύματα
7.575
Reaction score
12.460
Νομίζω ότι κανείς δε διαφωνεί πλέον με την αξία της ψηφιακής ισοστάθμισης χώρου και γενικώς με τις βασικές αρχές που διέπουν την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής.

Κανείς λογικός άνθρωπος.
Εξαιρούνται δηλαδή, μόνο κάτι χαριτωμένα οντιοφιλ γίδγια.

Όταν μιλάμε για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής της ηχογράφησης, δηλαδή όταν επιδιώκουμε να αναπαραχθεί η ηχογράφηση στο χώρο μας χωρίς αλλοιώσεις προστιθέμενες από το δικό μας σύστημα-χώρο, αλλά ακριβώς όπως την έφτιαξε ο μαστεράς κι όπως ήθελε ο μουσικός κι όπως βγήκε τέλος πάντων στην παραγωγή, τότε χρειάζεται υποχρεωτικά να ισοσταθμιστουν και να διορθωθούν οι αλλοιώσεις του ηχοσυστήματος και του χώρου μας.

Να καλιμπραριστει το σύστημα, κατά όμοιο τρόπο με το καλιμπραρισμα ενός προβολέα.

Όποιο οντιοφιλ γίδι μιλάει με στόμφο για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής και ακούει τη σήμερον ημέρα χωρίς ισοστάθμιση χώρου (dsp) και χωρίς το προβλεπόμενο ταργκετ κερβ:



Όποιο τέτοιο γίδι διαφωνεί με τους άνωθεν, να πάει να τα πει στον πνευματικό του, κι όχι σε αυτό το θρεντ, νηστεία και προσευχή και θα το ξεπεράσει.

Όσοι μουσικόφιλοι αρέσκονται να ακούν στο γάμο του Καραγκιόζη, ή αλλιώς κατά της ψ@λής τους το χαβά, χωρίς μετρήσεις και χωρίς ισοστάθμιση, καλώς το κάνουν, εφόσον αυτό τους ευχαριστεί και γω μαζί τους, και μια χαρά ακούνε τη μουσικούλα τους, αλλά να μη μου πουλάνε φουμαρα περί υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, να ξέρουμε τι λέμε, μόνο σε αυτό το θέμα έχω ένσταση, στις αρλουμπες.. Όταν θελήσουν να ασχοληθούν με την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, θα πρέπει να διαγράψουν της ψ@λής τους το χαβά, να εγκαταλείψουν το γάμο του Καραγκιόζη, να βάλουν μικρόφωνο, να φωνάξουν έναν καλιμπρατορα αν δε ξέρουν, και μετά την ισοστάθμιση να βάλουν τα προβλεπόμενα ταργκετ κερβ ώστε να ακούσουν με υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, εφόσον φυσικά δεν έχουν γράψει στα παλιότερα των υποδημάτων τους τις βασικές αρχές που διέπουν αυτό το ρημαδι το όντιο.
Δηλαδή, με μια ισοστάθμιση δε θα ακούσεις σωστά, αν δεν είναι ισόπλευρο το τρίγωνο ακρόασης, βάλε το ένα ηχείο μέσα στο μπάνιο, παράτα με. Χωρίς σαμπ, που πας ρε καραμήτρο; Που πήγαν οι αποκρίσεις, τις ξεχάσαμε; Δεν είναι στις προδιαγραφές του χάι φάι η απόκριση συχνότητας;

Τιδεκαταλαβαινεις;

Χμ, ίσως λίγο άσχετο και επειδή δεν αναφέρθηκες στο room treatment. Μπορεί να λειτουργήσει η ψηφιακή ισοστάθμιση απο μόνη της, χωρίς να παρέμβουμε στον χώρο;
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.532
Reaction score
29.127
MAIN τετράδρομα ενεργά με 2 15ιντσα woofers , 1 8ιντσο midbas , 1 4ιντσο mid θόλου και 1 tweeter θόλου.
CENTER τρίδρομο παθητικό με 2 10ιντσα woofers 2 5,5 mids αλουμινένιου κώνου, 1 1ιντσα tweeter.
SOURROUNDS 4, 2Χ5,5"WOOFERS PUSH PULL, 2 χ 4" MIDS, 1χ TWEETER Θόλου.
SUBS 2 , 15" woofer έκαστο long excursion , reflex or sealed.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.356
Reaction score
88.795
MAIN τετράδρομα ενεργά με 2 15ιντσα woofers , 1 8ιντσο midbas , 1 4ιντσο mid θόλου και 1 tweeter θόλου.
CENTER τρίδρομο παθητικό με 2 10ιντσα woofers 2 5,5 mids αλουμινένιου κώνου, 1 1ιντσα tweeter.
SOURROUNDS 4, 2Χ5,5"WOOFERS PUSH PULL, 2 χ 4" MIDS, 1χ TWEETER Θόλου.
SUBS 2 , 15" woofer έκαστο long excursion , reflex or sealed.
Τώρα μου κάνεις πλάκα έτσι; :roflmao:
Εταιρίες και μοντέλα παρακαλώ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.521
Reaction score
142.302
Χμ, ίσως λίγο άσχετο και επειδή δεν αναφέρθηκες στο room treatment. Μπορεί να λειτουργήσει η ψηφιακή ισοστάθμιση απο μόνη της, χωρίς να παρέμβουμε στον χώρο;
Ναι, βεβαίως.
Με επιλογές όπως το μπανγκενόλουφσεν.
Θέλει "τρόπο".
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.871
Reaction score
59.155
Χμ, ίσως λίγο άσχετο και επειδή δεν αναφέρθηκες στο room treatment. Μπορεί να λειτουργήσει η ψηφιακή ισοστάθμιση απο μόνη της, χωρίς να παρέμβουμε στον χώρο;
Ναι,αλλά όχι τόσο καλά,ιδίως οδεύοντας πάνω από τη ζώνη Schroeder και όσο θα ανέρχονταν η απόσταση αλλά και η πιθανή ευρύτητα ως προς τη θέση ακρόασης.
Ναι, βεβαίως.
Με επιλογές όπως το μπανγκενόλουφσεν.
Θέλει "τρόπο".
Ηχεία όπως τα Beolab 90 και Lexicon SL-1 επεμβαίνουν δραστικώς - χάρη στην αρχιτεκτονική τους - και στις πολικές αποκρίσεις.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
40.832
Reaction score
82.581
Ότι κάποιοι φαίνεται να συγχέουν την απόκριση συχνότητας με τη...συχνότητα απόκρισης.:sneaky:
για να το επιβεβαιώσω...
το πρώτο αναφέρεται στον χώρο
και
το δεύτερο στο ηχείο?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.235
Μηνύματα
3.005.889
Members
38.435
Νεότερο μέλος
Hyparxist
Top