Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.227
Reaction score
15.311
το θεμα ειναι τι μουσικη ακουει ο καθε ενας απο εμας. αν ακουει λαιδι αντζι η μεταλ παιρνει επαγγελματικα ηχεια 300 ευρος ανωτατη τιμη,αν ακουει μουσικη οπως ο κυριος διμιφουτης ,ο ακαρδος νταλιμπαν, εγω, εκει αρχιζουν τα δυσκολα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.536
Reaction score
142.328
MAIN τετράδρομα ενεργά με 2 15ιντσα woofers , 1 8ιντσο midbas , 1 4ιντσο mid θόλου και 1 tweeter θόλου.
CENTER τρίδρομο παθητικό με 2 10ιντσα woofers 2 5,5 mids αλουμινένιου κώνου, 1 1ιντσα tweeter.
SOURROUNDS 4, 2Χ5,5"WOOFERS PUSH PULL, 2 χ 4" MIDS, 1χ TWEETER Θόλου.
SUBS 2 , 15" woofer έκαστο long excursion , reflex or sealed.
Τα main είναι τόσο τραγικά διαφορετικά από τα υπόλοιπα, που είναι πρακτικώς αδύνατο να συνδυαστούν μεταξύ τους.
Τουλάχιστον στις μονάδες μεσοχαμηλων και άνω, θα πρέπει να είναι όμοια, και έτσι δουλεύει το σύστημα.
Το ξέρεις πόσο διαφορετικά παίζουν μεταξύ τους τα:

8"+4" μιντ
2 5,5 mids αλουμινένιου
2 χ 4" MIDS

Αυτά δεν μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους, είναι πρακτικώς αδύνατο.

Αν νομίζεις ότι μπορούν, για να το αποδείξεις θα πρέπει να ακούς ισορροπημένα με δικάναλο σεταπ, και το ένα ηχείο να έχει διαφορετικά μιντ από το άλλο. :p
 

Μηνύματα
7.575
Reaction score
12.460
το θεμα ειναι τι μουσικη ακουει ο καθε ενας απο εμας. αν ακουει λαιδι αντζι η μεταλ παιρνει επαγγελματικα ηχεια 300 ευρος ανωτατη τιμη,αν ακουει μουσικη οπως ο κυριος διμιφουτης ,ο ακαρδος νταλιμπαν, εγω, εκει αρχιζουν τα δυσκολα
Διαφωνώ. Και η Αντζελούκω έχει ψυχή! Όπως και ο Μάκης, όπως και ο Μπιλάρας και πόσοι άλλοι. ( οκ, Καρρά δεν μπορώ να ακούσω γιατί όσο καλύτερα παίζει το σύστημα, τόσο περισσότερο διαπιστώνω πόσο χάλια φωνή είχε και έχει :p )
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.879
Reaction score
59.180
για να το επιβεβαιώσω...
το πρώτο αναφέρεται στον χώρο
και
το δεύτερο στο ηχείο?
Η απόκριση πλάτους σε συνάρτηση προς τη συχνότητα ως μετρήσιμο μέγεθος - όπως και τα ποσοστά των πολιτικών σχηματισμών σε εκλογές και δημοσκοπήσεις - μπορεί να διαφοροποιηθεί σε συνάρτηση με το χώρο όπου είναι εγκατεστημένο δεδομένο ηχοσύνολο και τη θέση εντός του όπου θα έχουν ληφθεί τα μετρητικά δεδομένα.

Η δε συχνότητα απόκρισης τείνει να είναι μέγεθος...ασυνάρτητον. ;)
Και αναφέρεται γενικώς σε κάποιον...(άτιμο) φόρο.:sneaky:
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.227
Reaction score
15.311
μακης ναι ;) αντζελα μρε νικο:headbang::eek:
[DOUBLEPOST=1564562228][/DOUBLEPOST]δεν ξερω τι μουσικη ακουει ο κυριος μπουτιας.θα ηθελα πολυ να μαθω,ελπιζω να ακουει μουσικη οχι σαν τον ξου φαδερ
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.879
Reaction score
59.180
...δεν ξερω τι μουσικη ακουει ο κυριος μπουτιας.θα ηθελα πολυ να μαθω,ελπιζω να ακουει μουσικη οχι σαν τον ξου φαδερ
Δεδομένα πάνω σε αυτό βρίσκονται στο παρόν forum.Αρκεί να κάνεις αναζήτηση στα αμιγώς μουσικά νήματα...Enjoy responsibly...
 

Μηνύματα
7.575
Reaction score
12.460
μακης ναι ;) αντζελα μρε νικο:headbang::eek:
[DOUBLEPOST=1564562228][/DOUBLEPOST]δεν ξερω τι μουσικη ακουει ο κυριος μπουτιας.θα ηθελα πολυ να μαθω,ελπιζω να ακουει μουσικη οχι σαν τον ξου φαδερ
Αγαπώ το καλό γάβγισμα, απ'όπου κι αν προέρχεται. :p :p :p
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
με τη...συχνότητα απόκρισης
Μία φορά το χρόνο ,αν μιλάμε για τη συχνότητα ανταπόκρισης..
Από την έκθεση του Μονάχου.
Η μαύρη μοίρα μου άχου...:D
 


Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Τα main είναι τόσο τραγικά διαφορετικά από τα υπόλοιπα, που είναι πρακτικώς αδύνατο να συνδυαστούν μεταξύ τους.
Τα υπόλοιπα ψυχανεμίζομαι πως είναι οι Αυλοί...και οι Αυλοί πάνε με όλα ,σαν την κόκα κόλα!:D
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.359
Reaction score
88.812
Τουλάχιστον στις μονάδες μεσοχαμηλων και άνω, θα πρέπει να είναι όμοια, και έτσι δουλεύει το σύστημα.
Και επιπλέον, για να ειναι tonally matched το σύστημα πρέπει και τα directivity patterns να είναι παρόμοια, και αυτό μόνο σοβαρές εταιρίες μπορούν να το πετύχουν σε διαφορετικά ηχεία ίδιας σειράς, και εμείς απο την μεριά μας να βοηθήσουμε με σωστό Eq software.

Οπότε Up:
Εταιρίες και μοντέλα παρακαλώ.
Καταλαβαίνεις Γιάννη πως μάλλον δεν μπορείς να εκφέρεις γνώμη από το συγκεκριμένο σύστημα, διότι κανένα απο τα προαπαιτούμενα του πολυκάναλου ήχου δεν φαινεται να εχουν εκπληρωθεί.

Άλλος;
 


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.227
Reaction score
15.311
τα μηχανηματα αναπαραγωγης ηχου ειτε δικαναλα ειτε πολυκαναλα , τεσταρονται μονο με συμφωνικη ορχηστρα και χορωδια, τριο βιολι , βιολα,τσελο για τα ενχορδα . τριο η σεξετο, πνευστων χαλκινα ξυλινα , οργανο εκλησιαστικο αν τα παραπανω οργανα, ορχηστρες, παιζουν τονικα σωστα ο μομπυ θα ακουγεται μια χαρα.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.533
Reaction score
29.129
Τα υπόλοιπα ψυχανεμίζομαι πως είναι οι Αυλοί...και οι Αυλοί πάνε με όλα ,σαν την κόκα κόλα!:D
Εσύ άντε πάρε κανά σοβαρό ηχείο πλην των B&W ουχί χεριασμένο, και άσε τους Αυλούς, σε αυτούς που ξέρουν και μπορούν να τους εκτιμήσουν.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.879
Reaction score
59.180
Για να μιλήσουμε και λίγο...σοβαρά,το να υποστηρίζεται ότι κάποια ΄΄υπερβατικά΄΄ ηχοσύνολα ανταποκρίνονται καλύτερα στις τυπικές οικιακές συνθήκες ακρόασης άνευ κατάλληλων επεμβάσεων,είναι σα να λέμε ότι υπάρχουν κάποια εστιατόρια με τέτοια υπερβατική κουζίνα όπου τα φαγητά θα σερβίρονταν σε πιάτα λίγο έως πολύ...ακαθάριστα για να προβιβαζόταν έτσι η...νοστιμιά τους.
Τροφή για σκέψη...:sneaky:
 

Μηνύματα
7.575
Reaction score
12.460
Για να μιλήσουμε και λίγο...σοβαρά,το να υποστηρίζεται ότι κάποια ΄΄υπερβατικά΄΄ ηχοσύνολα ανταποκρίνονται καλύτερα στις τυπικές οικιακές συνθήκες ακρόασης άνευ κατάλληλων επεμβάσεων,είναι σα να λέμε ότι υπάρχουν κάποια εστιατόρια με τέτοια υπερβατική κουζίνα όπου τα φαγητά θα σερβίρονταν σε πιάτα λίγο έως πολύ...ακαθάριστα για να προβιβαζόταν έτσι η...νοστιμιά τους.
Ναι, αλλά ξέρεις ποιο λένε ότι είναι το μυστικό για καλό κοκορέτσι...
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.536
Reaction score
142.328
Όσον αφορά την αναγκαιότητα στην τονική ομοιότητα των ηχείων μεταξύ τους, νομίζω πως στο κλασσικό δικάναλο σύστημα την έχουμε κατανοήσει όλοι ανεξαιρέτως.

Αν δεν υπάρχει τονική ισορροπία μεταξύ των κυρίως ηχείων μας, δεν είναι εφικτή η εστίαση. Απλώς παράγονται ήχοι ένθεν κι ένθεν, ασυνδετοι μεταξύ τους.

Η τονικότητα αλλάζει είτε όταν το ένα ηχείο έχει κοντά του τοιχωματικο όριο και το άλλο δεν έχει, είτε όταν δεν είναι όμοιες οι αποστάσεις ακρόασης, είτε όταν υπάρχει κατασκευαστικό ή λειτουργικό σφάλμα σε κάποιο ηχείο (πχ κάηκε το Τουίτερ).

Είναι δηλαδή crucial παράμετρος η τονική ομοιότητα μεταξύ των ηχείων για την απλή στερεοφωνία, και λόγω ανομοιογενειας τοιχωματικων ορίων, ιδίως σε κοινόχρηστους οικιακούς χώρους, η ισοστάθμιση είναι αναγκαία για επίτευξη στερεοφωνίας.

Κατά όμοιο τρόπο χρειάζεται να αντιληφθείτε την αναγκαιότητα τονικης ομοιότητας στο πολυκάναλο ηχοσύστημα.

Θα πρέπει να επιλέγονται τέτοια ηχεία στην υλοποίηση πολυκάναλου σεταπ, που οποιοσδήποτε συνδυασμός αυτών σε ζεύγος, να είναι ικανός για σωστή στερεοφωνία.

Προφανώς, η επιλογή ομοίων ηχείων, είναι ο ασφαλέστερος δρόμος.

Για λόγους χρηστικότητας, όπου το κεντρικό ηχείο λόγου χάριν βολεύει να είναι οριζόντιας τοποθέτησης μεγαφώνων για να αφήνει ελεύθερο χώρο για οθόνη, οι κατασκευαστές βγάζουν πρακτικώς όμοια ηχεία με διαφορετικές καμπίνες, και γίνεται η δουλειά.

Στα περιφερικά ηχεία, για λόγους οικονομίας, κι επειδή γενικώς αυτά δεν βγάζουν υψηλές στάθμες όπως τα κυρίως, οι κατασκευαστές δίνουν λύσεις με ηχεία μικρότερου μεγέθους, με μειωμένο αριθμό γουφερ σε σχέση με τα εμπρός, διατηρώντας πρακτικώς στο ακέραιο την τονική ομοιότητα με τα κυρίως ηχεία, τουλάχιστον όσο αυτά δε "ζοριζονται" σε στάθμες.

Σε κάθε περίπτωση, η γνώση της αναγκαιότητας της απόλυτης τονικης ομοιότητας μεταξύ όλων των ηχείων ενός πολυκάναλου σεταπ, είναι συνυφασμένη και αντίστοιχη με την αναγκαιότητα απόλυτης τονικης ομοιότητας μεταξύ των 2 κυρίως ηχείων ενός δικαναλου σεταπ, και κάθε παραστράτημα επ'αυτου θα έχει ακουστές αλλοιώσεις και παρατράγουδα.

Όσο πιο πολλά ξέρεις, τόσο πιο μεγάλο βλέπεις το μέγεθος της άγνοιας που σε δέρνει, και τόσο πιο δειλός γίνεσαι στις επιλογές σου, οπότε αναζητάς την ασφάλεια των έτοιμων επιλογών από μηχανικούς που κατανοείς πόσο πολύ περισσότερα γνωρίζουν από σένα.

Ως ο πλέον δειλός στο χώρο του όντιο, προτείνω μόνο ενεργές υλοποιήσεις, όπου κάποιοι μάστορες έχουν φροντίσει για την ορθή οδήγηση και ταυτόχρονα για την προστασία των ενισχυτικών σταδίων και των μεγαφώνων της υλοποίησης, χωρίς άγχος καλωδιώσεων ή ταιριάσματος με ενισχυτικά και προενισχυτικα στάδια, και επίσης επιλέγω εντελώς όμοια ηχεία για πολυκαναλα σεταπ, φοβούμενος τις επιπτώσεις μιας λάθος εκ μέρους μου επιλογής και ενός ανεπαρκούς ομοιότητας συνδυασμού, με ακουστές επιπτώσεις.

Βλέπω σε μεγάλες επαγγελματικές και πρωτοποριακές υλοποιήσεις πολυκάναλων σεταπ, όμοια και ακόμα μεγαλύτερη δειλεία από τη δική μου, όπως και στα 28 όμοια 5-αρακια Γκετ Χάρντ, όπως στο πλήθος των 310 σε σεταπ που έχετε δει, όπως σε διάφορα άλλα τέτοια παραδείγματα.

Θαυμάζω το θάρρος αυτών των επιστημόνων που προβαίνουν στον συνδυασμό ανόμοιων ηχείων, όπως στο γνωστό στουντιακο πολυκάναλο σεταπ με atc που έχει 3 όμοια εμπρός και τα υπόλοιπα μικρότερα. Ούτε καν μπορώ να φανταστώ τι γνώσεις έχουν, που τους δίνουν το θάρρος τέτοιας διαφοροποίησης, ενώ είμαι βέβαιος ότι έχουν το υπόβαθρο για να γνωρίζουν ότι αυτά τα διαφορετικά ηχεία παίζουν απόλυτα τονικά όμοια μεταξύ τους.

Εν οίδα, την τύφλα μου.:p:D
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.533
Reaction score
29.129
ΑΥΤΟ το τελευταίο ξαναγράψτο. Και κάτσε και σκέψου ότι μπορεί να υπάρχουν κάποιοι άλλοι που ξέρουν πιο πολλά από εσένα, και όσα εσύ πρεσβεύεις μέσω των δικών σου αναζητήσεων.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.247
Μηνύματα
3.006.180
Members
38.436
Νεότερο μέλος
damian111
Top