Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.940
Reaction score
59.585
Ξεπέρασες κάθε προσδοκία στο σχολιασμό. :D :D 😍

Που τα σκαρφίζεσαι ; :D
Πρέπει να μας αρέσει το... ΄΄ιεραποστολικόν΄΄ πολυκαναλικόν...
 

Μηνύματα
18.736
Reaction score
22.394
Πρέπει να μας αρέσει το... ΄΄ιεραποστολικόν΄΄ πολυκαναλικόν...
Εγώ πάντως στα live Bhutia κάθομαι πίσω με την πλάτη στον τοίχο κοντά στις εξόδους. :D

Ποτέ μπροστά (ή στο μαέστρο) ή στη μέση, γιατί πέφτουν μισογεμάτες μπύρες απο πίσω απο την προσφιλή ομάδα των πανκ. :D
 

Μηνύματα
489
Reaction score
1.686
Στις ΄΄ορθόδοξες΄΄ πολυκαναλικές μίξεις η ηχητική σκηνή βρίσκεται σταθερά μπροστά από τον ακροατή. Ομοίως και σε ορθόδοξο upmixing ολιγοκαναλικού περιεχομένου.
Αυτο το εχω και με το δικαναλο συστημα οι αντηχησεις που προσθετουν στα αλλα καναλια στα "ορθοδοξα" ή μερικες χαντρες και καθρεφτακια στα "αλλα" αφορουν εκεινους που εντυπωσιαζονται !
 

Μηνύματα
18.736
Reaction score
22.394
Αυτο το εχω και με το δικαναλο συστημα οι αντηχησεις που προσθετουν στα αλλα καναλια στα "ορθοδοξα" ή μερικες χαντρες και καθρεφτακια στα "αλλα" αφορουν εκεινους που εντυπωσιαζονται !
Και οι ιμέρσιβ Γκορίλαζ με τα ολογράμματα (που μια δουλεύουν και μια όχι) δεν σε ενθουσιάζουν δηλαδή ; :D :D
 
Last edited:


Μηνύματα
18.736
Reaction score
22.394
Τα πλήθη απαιτούν ποίημα από τον Bhutia.
Κανονικά, έπρεπε ήδη. Έχει πολύ και καλό υλικό. Το ξεδιαλέγει όμως τώρα για να βγεί κάτι καλό. Μην πιέζεις τον καλλιτέχνη. Δεν δημιουργεί κατά παραγγελία σου. Θέλω να δώ πως θα εντάξει μέσα τους Ιμέρσιβ Γκορίλαζ , τα ολογράμματα, το πάνκ και τα live. :D
 

Μηνύματα
5.468
Reaction score
9.572
Εγώ πάντως στα live Bhutia κάθομαι πίσω με την πλάτη στον τοίχο κοντά στις εξόδους. :D

Ποτέ μπροστά (ή στο μαέστρο) ή στη μέση, γιατί πέφτουν μισογεμάτες μπύρες απο πίσω απο την προσφιλή ομάδα των πανκ. :D
Η αλήθεια βρίσκεται μόνον στους Σεξ Πιστολς.
Βλέπεις Θήβα πόσο ενοχλεί το πολυκαναλο. :biggrin:
Όσο όμως και να γαβγίζουν, το καραβάνι θα τραβήξει μπροστά :sneaky:
 


Μηνύματα
18.736
Reaction score
22.394
Η αλήθεια βρίσκεται μόνον στους Σεξ Πιστολς.
Βλέπεις Θήβα πόσο ενοχλεί το πολυκαναλο. :biggrin:
Όσο όμως και να γαβγίζουν, το καραβάνι θα τραβήξει μπροστά :sneaky:
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω και στο audio και σε όλα είναι ότι ζούμε σε εποχές που όλοι ενοχλούνται με όλους και με όλα. Αυτό είναι ένα βαθύτερο πρόβλημα που δεν έχει σχέση τόσο με το τι ακριβώς καλείσαι να εξετάσεις κάθε φορά αλλά είναι μια στάση. Βέβαια μιλάω για τους απλούς χομπίστες και όχι αυτούς που έχουν συμφέροντα και εμπλέκονται επαγγελματικά με το όποιο θέμα. Εάν αφήσεις αυτούς να σου καθορίζουν το όποιο αφήγημα ή τι είναι καλό για εσένα, εκεί καταλήγεις.

Εάν το καραβάνι γαι να τραβήξει μπροστά προυποθέτει επίθεση απο έναν χώρο σε κάποιον άλλον και πάλη για κυριαρχία σε μια πίτα που όλο και μικραίνει όπως και να κατστραφούν εργασίες που δίνουν πολύ δουλειά μέχρι τώρα για να βγάλουν μόνο μερικοί χρήματα και να ελέγξουν όλη την αλυσίδα απο την παραγωγή μουσικού υλικού μέχρι την αναπαραγωγή ... εμένα δεν με βρίσκουν σύμφωνο τέτοιες πρακτικές και δεν τις θεωρώ επανάσταση. Αλλιώς θα συμμετείχα έστω και θεωρητικά.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.468
Reaction score
9.572
Εάν το καραβάνι γαι να τραβήξει μπροστά προυποθέτει επίθεση απο έναν χώρο σε κάποιον άλλον και πάλη για κυριαρχία σε μια πίτα που όλο και μικραίνει όπως και να κατστραφούν εργασίες που δίνουν πολύ δουλειά μέχρι τώρα για να βγάλουν μόνο μερικοί χρήματα και να ελέγξουν όλη την αλυσίδα απο την παραγωγή μουσικού υλικού μέχρι την αναπαραγωγή ... εμένα δεν με βρίσκουν σύμφωνο τέτοιες πρακτικές και δεν τις θεωρώ επανάσταση. Αλλιώς θα συμμετείχα έστω και θεωρητικά.
Λες να ζήσουμε την δικτατορία του πολυκάναλου? :biggrin:
Δεν σε είδα όμως να στηλιτευεις το στέρεο για την συμπεριφορά του απέναντι στο μόνο :lolsign:

Ξέρουμε πολύ καλά γιατί αντιδρούν στο πολυκαναλο αυτοί που αντιδρούν. Δες μόνον την ηλικία τους και θα καταλάβεις :sneaky:
 



TGD

Μηνύματα
10.225
Reaction score
10.034
Χωρίς consent δεν έχει περιεχόμενο.
Ειλικρινές. Και αρχίζει να εξαπλώνεται σαν ιδέα. Προς το παρόν δεν συγκατιθεμαι.
 


Μηνύματα
18.736
Reaction score
22.394
Σωστά μουσικουλα :D
Και με αυτήν πάλι θέμα έχουν :lolsign::lolsign:
Μουσική τώρα είναι αυτό ; Θες να φωνάξω τον Κο Χρήστο τώρα ; :D :D

Μάθε να ακούς καλούς DJ's : :D

 

Μηνύματα
5.468
Reaction score
9.572
Μουσική τώρα είναι αυτό ; Θες να φωνάξω τον Κο Χρήστο τώρα ; :D :D

Μάθε να ακούς καλούς DJ's : :D

Ο Κος Χρήστος ετοιμος ειναι, μην νομίζεις ένα τσαφ είναι να το ρίξει στην Goa :lolsign::lolsign:

 

Μηνύματα
18.736
Reaction score
22.394
Ο Κος Χρήστος ετοιμος ειναι, μην νομίζεις ένα τσαφ είναι να το ρίξει στην Goa :lolsign::lolsign:

Ε, βέβαια την μελωδική όμως, όχι την ρομποτική. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.704
Reaction score
142.645
Εάν μου το έστηνε ο ίδιος (και επι πληρωμή) ... κάτι πες να το σκεφτόμουνα
Αυτό που πιθανώς δεν έχεις καταλάβει εσύ κι οι περισσότεροι θαμώνες αυτού του θρεντ, είναι πως ενώ το στήσιμο των ηχείων σε ένα ιμερσιβ σεταπ είναι πραγματική σπαζοκεφαλιά για πολύ δυνατούς λύτες χωρίς τρινοβ (εάν θες by the book τοποθέτηση - που είναι το Α και το Ω του αποτελέσματος - όπως στο δικαναλο), γίνεται με μιας μια πανευκολη υπόθεση με την παρουσία ενός τρινοβ!

Όσους δορυφόρους κι αν έχεις, τους στήνεις γύρω γύρω όλοι όπως να'ναι, τους ονοματίζεις στο μενού του τρινοβ, βάζεις μικρόφωνο επακριβώς στη θέση ακρόασης, και σου βγάζει σε λίγα δευτερόλεπτα τι σφάλματα τοποθέτησης έχει ο καθένας, πχ σου λέει το εμπρός δεξί ηχείο είναι 2 μοίρες πιο δεξιά απ'οσο θα έπρεπε, 1,5 μοίρα πιο χαμηλά απ'οσο θα έπρεπε, και 2 cm σε μεγαλύτερη απόσταση απ'οσο θα έπρεπε!

Αυτό στο λέει με απόλυτη ακρίβεια και επαναληψιμότητα για κάθε δορυφόρο ξεχωριστά.

Όποτε, βλέπεις τα σφάλματα τοποθέτησης, και έναν έναν τους δορυφόρους, τους διορθώνεις τη θέση. Μετά, ρίχνεις άλλη μια μέτρηση, και σε λίγα δευτερόλεπτα σου ξαναλέει τι σφάλματα τοποθέτησης υπάρχουν, με ακρίβεια δέκατου της μοίρας και χιλιοστού.

Με 2-3-4 διορθώσεις στη σειρά, μέσα σε 1-1,5 ώρα, φτάνεις πανευκολα σε σφάλματα μηδενικά. Σε απόλυτα σωστή τοποθέτηση όλων.

Ε, μετά κάνεις 10-15 μετρήσεις με το μικρόφωνο σε διαφορετικά σημεία του χώρου πέριξ (και πάνω/κάτω από) της θέσης ακρόασης (περίπου 2-3 λεπτά διαρκεί η κάθε μέτρηση για 11 ηχεία) τραβάς στο τέλος μια ισοστάθμιση φουλ, που κρατάει άλλο ένα λεπτό, και λήξης συναγερμού, αυτό ήταν.

Ακροάσεις και μικροδιορθώσεις της ταργκετ κερβ είναι το ευχάριστο κερασάκι στην τούρτα, η οποία ήδη είναι πεντανόστιμη.

Όποτε, με τρινοβ, όλα είναι παιχνιδάκι.

Χωρίς τρινοβ όμως, μεγάλε δεν παίζει να το στήσεις σωστά, είναι πρακτικά αδιανόητο, ιδίως να πετύχεις τις άριστες θέσεις τοποθέτησης, τις απόλυτα σωστές γωνίες, τις ίσες αποστάσεις και τα πάντα όλα σε ένα φουλ ιμερσιβ σεταπ, ώστε μετά να χρειάζεται την απολύτως μίνιμουμ διόρθωση από τα σοφτγουερ ελέγχου. Δεν παίζει.

Γι'αυτό σου λέω, πως δεν χρειάζεσαι εμένα ή κανένα "γκουρού" ή εμμονικό εγκαταστατη, αλλά ένα δγιαολεμένο τρινοβ. Τα κάνει όλα, και σωστά το ρημάδι (αν έχεις πραγματικά πολύ υψηλές απαιτήσεις λέμε).

Προσωπικά, για να στήσω σωστά ένα τυπικό ιμερσιβ σεταπ (7.Χ.4), δηλαδή να μπουν σε άριστες θέσεις όλοι οι δορυφόροι, εάν δεν υπάρχει τρινοβ στο σεταπ, θα πρέπει να πάρω παραμασχαλα τον δικό μου τρινοβ, να στηθεί σωστά το σεταπ με όλους τους δορυφόρους μετρημένα στα σωστά σημεία στο χώρο, και μετά βγάζω τον τρινοβ και βάζω ο,τι έχεις, κι ας κάνει τη μίνιμουμ ισοστάθμιση που θα χρειαστεί, με ένα ρημάδι ντιρακ.
Αλλά χωρίς τρινοβ, τοποθέτηση πολλών ηχείων απόλυτα σωστά για ιμερσιβ σεταπ, πρακτικά, όχι φίλε μου, δεν γίνεται.
Και ειλικρινά πιστεύω πως η ακρίβεια στην τοποθέτηση όλων, στα σωστά, στα προβλεπόμενα σημεία στο χώρο γύρω σου, μετράει πραγματικά ΠΟΛΥ.

Βέβαια, ο τρινοβ είναι ο μόνος επεξεργαστής που έχει την δυνατότητα να "διορθώνει" σφάλματα τοποθέτησης των δορυφόρων, μοιράζοντας το στριμ του καθενός στους πέριξ δορυφόρους ώστε να βγαίνει η εστίαση του στριμ από το προβλεπόμενο σημείο στο χώρο, ώστε το κάθε object να βγαίνει από το προβλεπόμενο σημείο πέριξ σου, ασχέτως θέσης δορυφόρων. Αυτά είναι ψιλά γράμματα, και βεβαίως είναι πολύ χρήσιμα, για τον ένα ή δύο δορυφόρους που λόγω πολύ σοβαρών περιορισμών τοποθέτησης, θα έχεις κάποια deviations από τις ιδανικές θέσεις τοποθέτησης. Όσο λιγότερα και μικρότερα deviations όμως έχεις, τόσο λιγότερη επεξεργασία θα χρειαστεί, κι αυτό είναι το ζητούμενο σε κάθε σεταπ, ανεξαιρέτως. Γι'αυτό διαλέγουμε δορυφόρους με άριστο σπινοραμα, ώστε να μη χρειάζονται διόρθωση, να μην απαιτείται επιπρόσθετη επεξεργασία (speaker correction).
Και γι'αυτό επιλέγουμε όμοιους δορυφόρους, ώστε να μην απαιτείται μεταξύ τους επιπρόσθετη επεξεργασία ώστε να παίζουν όμοια όλοι, διότι αυτό το πράγμα, το να παίζουν όμοια όλοι, είναι πραγματικά το ζητούμενο, όπως και σε ένα δικαναλο, όπου τα δύο ηχεία θα πρέπει να είναι ίδια και να παίζουν όμοια μεταξύ τους, και αν δε παίζουν όμοια, αυτό θα πρέπει να διορθωθεί με επεξεργασία. Ε, δε τη θες αυτή. Ναι μεν είναι απαραίτητη εάν δε παίζουν πραγματικά όμοια μεταξύ τους, αλλά το αποτέλεσμα της επεξεργασίας δε θα πλησιάσει ποτέ τα δύο όμοια ηχεία που παίζουν πραγματικά όμοια.

Και δω βέβαια, ο τρινοβ πρωτοπορεί και κάνει timbre matching ακόμα και σε ανομοιους δορυφόρους, αλλά όπως είπαμε, η λιγότερο το δυνατόν επεξεργασία, είναι πάντα το ζητούμενο σε ένα κορυφαίο σεταπ.

Συνολικά, τρινοβ και τέλος.
Βάλε και το waveforming στο σχέδιο, και κλείνει η κουβέντα.
Φακτς οφ φακιν λαιφ..



ΥΓ. Για το cross firing θέλει laser. Δε παίζει αλλιώς απόλυτα συμμετρικό στήσιμο. Για μένα, όπως προείπα, η ακρίβεια στην τοποθέτηση είναι το Α και το Ω της ομοιογένειας της ηχόσφαιρας, του ηχητικού ημισφαιρίου τελοσπαντων, που καλούνται να αναπαράξουν συνολικά όσοι δορυφόροι διαθέτεις. Και βασικαί αρχαί: όσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο.
Οπότε, για να βγει σε κάπως λογικό κοστολόγιο, γνωρίζοντας την παραπάνω βασική αρχή, απαιτείται η επιλογή του οικονομικότερου το δυνατόν δορυφόρου, που να έχει ομαλό σπινοραμα και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που επιθυμείς, αλλά και να είναι ικανός για την απόσταση ακρόασης που θα χρησιμοποιηθεί, από την 3η οκτάβα και άνωθεν.
 
Last edited:

Μηνύματα
18.736
Reaction score
22.394
Αυτό που πιθανώς δεν έχεις καταλάβει εσύ κι οι περισσότεροι θαμώνες αυτού του θρεντ, είναι πως ενώ το στήσιμο των ηχείων σε ένα ιμερσιβ σεταπ είναι πραγματική σπαζοκεφαλιά για πολύ δυνατούς λύτες χωρίς τρινοβ (εάν θες by the book τοποθέτηση - που είναι το Α και το Ω του αποτελέσματος - όπως στο δικαναλο), γίνεται με μιας μια πανευκολη υπόθεση με την παρουσία ενός τρινοβ!

Όσους δορυφόρους κι αν έχεις, τους στήνεις γύρω γύρω όλοι όπως να'ναι, τους ονοματίζεις στο μενού του τρινοβ, βάζεις μικρόφωνο επακριβώς στη θέση ακρόασης, και σου βγάζει σε λίγα δευτερόλεπτα τι σφάλματα τοποθέτησης έχει ο καθένας, πχ σου λέει το εμπρός δεξί ηχείο είναι 2 μοίρες πιο δεξιά απ'οσο θα έπρεπε, 1,5 μοίρα πιο χαμηλά απ'οσο θα έπρεπε, και 2 cm σε μεγαλύτερη απόσταση απ'οσο θα έπρεπε!

Αυτό στο λέει με απόλυτη ακρίβεια και επαναληψιμότητα για κάθε δορυφόρο ξεχωριστά.

Όποτε, βλέπεις τα σφάλματα τοποθέτησης, και έναν έναν τους δορυφόρους, τους διορθώνεις τη θέση. Μετά, ρίχνεις άλλη μια μέτρηση, και σε λίγα δευτερόλεπτα σου ξαναλέει τι σφάλματα τοποθέτησης υπάρχουν, με ακρίβεια δέκατου της μοίρας και χιλιοστού.

Με 2-3-4 διορθώσεις στη σειρά, μέσα σε 1-1,5 ώρα, φτάνεις πανευκολα σε σφάλματα μηδενικά. Σε απόλυτα σωστή τοποθέτηση όλων.

Ε, μετά κάνεις 10-15 μετρήσεις με το μικρόφωνο σε διαφορετικά σημεία του χώρου πέριξ (και πάνω/κάτω από) της θέσης ακρόασης (περίπου 2-3 λεπτά διαρκεί η κάθε μέτρηση για 11 ηχεία) τραβάς στο τέλος μια ισοστάθμιση φουλ, που κρατάει άλλο ένα λεπτό, και λήξης συναγερμού, αυτό ήταν.

Ακροάσεις και μικροδιορθώσεις της ταργκετ κερβ είναι το ευχάριστο κερασάκι στην τούρτα, η οποία ήδη είναι πεντανόστιμη.

Όποτε, με τρινοβ, όλα είναι παιχνιδάκι.

Χωρίς τρινοβ όμως, μεγάλε δεν παίζει να το στήσεις σωστά, είναι πρακτικά αδιανόητο, ιδίως να πετύχεις τις άριστες θέσεις τοποθέτησης, τις απόλυτα σωστές γωνίες, τις ίσες αποστάσεις και τα πάντα όλα σε ένα φουλ ιμερσιβ σεταπ, ώστε μετά να χρειάζεται την απολύτως μίνιμουμ διόρθωση από τα σοφτγουερ ελέγχου. Δεν παίζει.

Γι'αυτό σου λέω, πως δεν χρειάζεσαι εμένα ή κανένα "γκουρού" ή εμμονικό εγκαταστατη, αλλά ένα δγιαολεμένο τρινοβ. Τα κάνει όλα, και σωστά το ρημάδι (αν έχεις πραγματικά πολύ υψηλές απαιτήσεις λέμε).

Προσωπικά, για να στήσω σωστά ένα τυπικό ιμερσιβ σεταπ (7.Χ.4), δηλαδή να μπουν σε άριστες θέσεις όλοι οι δορυφόροι, εάν δεν υπάρχει τρινοβ στο σεταπ, θα πρέπει να πάρω παραμασχαλα τον δικό μου τρινοβ, να στηθεί σωστά το σεταπ με όλους τους δορυφόρους μετρημένα στα σωστά σημεία στο χώρο, και μετά βγάζω τον τρινοβ και βάζω ο,τι έχεις, κι ας κάνει τη μίνιμουμ ισοστάθμιση που θα χρειαστεί, με ένα ρημάδι ντιρακ.
Αλλά χωρίς τρινοβ, τοποθέτηση πολλών ηχείων απόλυτα σωστά για ιμερσιβ σεταπ, πρακτικά, όχι φίλε μου, δεν γίνεται.
Και ειλικρινά πιστεύω πως η ακρίβεια στην τοποθέτηση όλων, στα σωστά, στα προβλεπόμενα σημεία στο χώρο γύρω σου, μετράει πραγματικά ΠΟΛΥ.

Βέβαια, ο τρινοβ είναι ο μόνος επεξεργαστής που έχει την δυνατότητα να "διορθώνει" σφάλματα τοποθέτησης των δορυφόρων, μοιράζοντας το στριμ του καθενός στους πέριξ δορυφόρους ώστε να βγαίνει η εστίαση του στριμ από το προβλεπόμενο σημείο στο χώρο, ώστε το κάθε object να βγαίνει από το προβλεπόμενο σημείο πέριξ σου, ασχέτως θέσης δορυφόρων. Αυτά είναι ψιλά γράμματα, και βεβαίως είναι πολύ χρήσιμα, για τον ένα ή δύο δορυφόρους που λόγω πολύ σοβαρών περιορισμών τοποθέτησης, θα έχεις κάποια deviations από τις ιδανικές θέσεις τοποθέτησης. Όσο λιγότερα και μικρότερα deviations όμως έχεις, τόσο λιγότερη επεξεργασία θα χρειαστεί, κι αυτό είναι το ζητούμενο σε κάθε σεταπ, ανεξαιρέτως. Γι'αυτό διαλέγουμε δορυφόρους με άριστο σπινοραμα, ώστε να μη χρειάζονται διόρθωση, να μην απαιτείται επιπρόσθετη επεξεργασία (speaker correction).
Και γι'αυτό επιλέγουμε όμοιους δορυφόρους, ώστε να μην απαιτείται μεταξύ τους επιπρόσθετη επεξεργασία ώστε να παίζουν όμοια όλοι, διότι αυτό το πράγμα, το να παίζουν όμοια όλοι, είναι πραγματικά το ζητούμενο, όπως και σε ένα δικαναλο, όπου τα δύο ηχεία θα πρέπει να είναι ίδια και να παίζουν όμοια μεταξύ τους, και αν δε παίζουν όμοια, αυτό θα πρέπει να διορθωθεί με επεξεργασία. Ε, δε τη θες αυτή. Ναι μεν είναι απαραίτητη εάν δε παίζουν πραγματικά όμοια μεταξύ τους, αλλά το αποτέλεσμα της επεξεργασίας δε θα πλησιάσει ποτέ τα δύο όμοια ηχεία που παίζουν πραγματικά όμοια.

Και δω βέβαια, ο τρινοβ πρωτοπορεί και κάνει timbre matching ακόμα και σε ανομοιους δορυφόρους, αλλά όπως είπαμε, η λιγότερο το δυνατόν επεξεργασία, είναι πάντα το ζητούμενο σε ένα κορυφαίο σεταπ.

Συνολικά, τρινοβ και τέλος.
Βάλε και το waveforming στο σχέδιο, και κλείνει η κουβέντα.
Φακτς οφ φακιν λαιφ..



ΥΓ. Για το cross firing θέλει laser. Δε παίζει αλλιώς απόλυτα συμμετρικό στήσιμο.
Ναι βρε συ το ξέρω. Για αυτό είπα μετά ...μόνο Τρινόβ (και ότι παραπάνω έχει κάνει ο Ear).

Το να μου το στήσεις εσύ ήταν έτσι ... για λίγο πλάκα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.704
Reaction score
142.645
Είναι πάντως πολύ δύσκολα τα πράγματα στην συνολική υλοποίηση για πραγματικά κορυφαίο αποτέλεσμα με ιμερσιβ σεταπ, και είναι απολύτως λογικό και αναμενόμενο να επικρατήσουν στην συντριπτική πλειοψηφία λύσεις τύπου ηχομπαρας, γιατί ο πολύς κόσμος δεν κουβαλάει την τρέλα μας, και πολύ καλά κάνει.

Την καλύτερη δουλειά κάνει. Ηχόμπαρα. Απλά πράγματα. Κι ένα δικαναλο στη γωνία, για το πικάπ και για παιχνίδια με καβλώδια, να περνάει η ώρα ευχάριστα, και θεωρίες συνωμοσίας. Όλα έχουν τη χρήση τους, όπως και το καλό κόκκινο κρασί.

ΥΓ. Το roon παίζει και αρχεία με φουλ ιμερσιβ περιεχόμενο, αρκεί να είναι σε Auro 3D. Όλο και πιο πολλά βλέπω διαθέσιμα να κυκλοφορούν πλέον και σε αυτό το φορμάτ (όπως και σε Dolby Atmos - που όμως δεν υποστηρίζει προς ώρας το roon αλλά παίζουν από διάφορα media players), και είναι πολύ βολικό για download και αναπαραγωγή από το σέρβερ μέσω roon στον roon ready AV pro του σεταπ.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.510
Μηνύματα
3.013.985
Members
38.456
Νεότερο μέλος
citizen$
Top