- Μηνύματα
- 17.940
- Reaction score
- 59.585
Πρέπει να μας αρέσει το... ΄΄ιεραποστολικόν΄΄ πολυκαναλικόν...Ξεπέρασες κάθε προσδοκία στο σχολιασμό.![]()
![]()
Που τα σκαρφίζεσαι ;![]()
Πρέπει να μας αρέσει το... ΄΄ιεραποστολικόν΄΄ πολυκαναλικόν...Ξεπέρασες κάθε προσδοκία στο σχολιασμό.![]()
![]()
Που τα σκαρφίζεσαι ;![]()
Εγώ πάντως στα live Bhutia κάθομαι πίσω με την πλάτη στον τοίχο κοντά στις εξόδους.Πρέπει να μας αρέσει το... ΄΄ιεραποστολικόν΄΄ πολυκαναλικόν...
Αυτο το εχω και με το δικαναλο συστημα οι αντηχησεις που προσθετουν στα αλλα καναλια στα "ορθοδοξα" ή μερικες χαντρες και καθρεφτακια στα "αλλα" αφορουν εκεινους που εντυπωσιαζονται !Στις ΄΄ορθόδοξες΄΄ πολυκαναλικές μίξεις η ηχητική σκηνή βρίσκεται σταθερά μπροστά από τον ακροατή. Ομοίως και σε ορθόδοξο upmixing ολιγοκαναλικού περιεχομένου.
Και οι ιμέρσιβ Γκορίλαζ με τα ολογράμματα (που μια δουλεύουν και μια όχι) δεν σε ενθουσιάζουν δηλαδή ;Αυτο το εχω και με το δικαναλο συστημα οι αντηχησεις που προσθετουν στα αλλα καναλια στα "ορθοδοξα" ή μερικες χαντρες και καθρεφτακια στα "αλλα" αφορουν εκεινους που εντυπωσιαζονται !
Κανονικά, έπρεπε ήδη. Έχει πολύ και καλό υλικό. Το ξεδιαλέγει όμως τώρα για να βγεί κάτι καλό. Μην πιέζεις τον καλλιτέχνη. Δεν δημιουργεί κατά παραγγελία σου. Θέλω να δώ πως θα εντάξει μέσα τους Ιμέρσιβ Γκορίλαζ , τα ολογράμματα, το πάνκ και τα live.Τα πλήθη απαιτούν ποίημα από τον Bhutia.
Η αλήθεια βρίσκεται μόνον στους Σεξ Πιστολς.Εγώ πάντως στα live Bhutia κάθομαι πίσω με την πλάτη στον τοίχο κοντά στις εξόδους.
Ποτέ μπροστά (ή στο μαέστρο) ή στη μέση, γιατί πέφτουν μισογεμάτες μπύρες απο πίσω απο την προσφιλή ομάδα των πανκ.![]()
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω και στο audio και σε όλα είναι ότι ζούμε σε εποχές που όλοι ενοχλούνται με όλους και με όλα. Αυτό είναι ένα βαθύτερο πρόβλημα που δεν έχει σχέση τόσο με το τι ακριβώς καλείσαι να εξετάσεις κάθε φορά αλλά είναι μια στάση. Βέβαια μιλάω για τους απλούς χομπίστες και όχι αυτούς που έχουν συμφέροντα και εμπλέκονται επαγγελματικά με το όποιο θέμα. Εάν αφήσεις αυτούς να σου καθορίζουν το όποιο αφήγημα ή τι είναι καλό για εσένα, εκεί καταλήγεις.Η αλήθεια βρίσκεται μόνον στους Σεξ Πιστολς.
Βλέπεις Θήβα πόσο ενοχλεί το πολυκαναλο.
Όσο όμως και να γαβγίζουν, το καραβάνι θα τραβήξει μπροστά![]()
Λες να ζήσουμε την δικτατορία του πολυκάναλου?Εάν το καραβάνι γαι να τραβήξει μπροστά προυποθέτει επίθεση απο έναν χώρο σε κάποιον άλλον και πάλη για κυριαρχία σε μια πίτα που όλο και μικραίνει όπως και να κατστραφούν εργασίες που δίνουν πολύ δουλειά μέχρι τώρα για να βγάλουν μόνο μερικοί χρήματα και να ελέγξουν όλη την αλυσίδα απο την παραγωγή μουσικού υλικού μέχρι την αναπαραγωγή ... εμένα δεν με βρίσκουν σύμφωνο τέτοιες πρακτικές και δεν τις θεωρώ επανάσταση. Αλλιώς θα συμμετείχα έστω και θεωρητικά.
Μουσική τώρα είναι αυτό ; Θες να φωνάξω τον Κο Χρήστο τώρα ;Σωστά μουσικουλα
Και με αυτήν πάλι θέμα έχουν
![]()
hoer.live | Broadcasting DJ sets and Live acts 6 days a week
Gain access to exclusive features such as Track IDs, Live Comments and Favorites in addition to events and apparel benefits.hoer.live
Ο Κος Χρήστος ετοιμος ειναι, μην νομίζεις ένα τσαφ είναι να το ρίξει στην GoaΜουσική τώρα είναι αυτό ; Θες να φωνάξω τον Κο Χρήστο τώρα ;![]()
Μάθε να ακούς καλούς DJ's :
Ε, βέβαια την μελωδική όμως, όχι την ρομποτική.Ο Κος Χρήστος ετοιμος ειναι, μην νομίζεις ένα τσαφ είναι να το ρίξει στην Goa
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Αυτό που πιθανώς δεν έχεις καταλάβει εσύ κι οι περισσότεροι θαμώνες αυτού του θρεντ, είναι πως ενώ το στήσιμο των ηχείων σε ένα ιμερσιβ σεταπ είναι πραγματική σπαζοκεφαλιά για πολύ δυνατούς λύτες χωρίς τρινοβ (εάν θες by the book τοποθέτηση - που είναι το Α και το Ω του αποτελέσματος - όπως στο δικαναλο), γίνεται με μιας μια πανευκολη υπόθεση με την παρουσία ενός τρινοβ!Εάν μου το έστηνε ο ίδιος (και επι πληρωμή) ... κάτι πες να το σκεφτόμουνα
Ναι βρε συ το ξέρω. Για αυτό είπα μετά ...μόνο Τρινόβ (και ότι παραπάνω έχει κάνει ο Ear).Αυτό που πιθανώς δεν έχεις καταλάβει εσύ κι οι περισσότεροι θαμώνες αυτού του θρεντ, είναι πως ενώ το στήσιμο των ηχείων σε ένα ιμερσιβ σεταπ είναι πραγματική σπαζοκεφαλιά για πολύ δυνατούς λύτες χωρίς τρινοβ (εάν θες by the book τοποθέτηση - που είναι το Α και το Ω του αποτελέσματος - όπως στο δικαναλο), γίνεται με μιας μια πανευκολη υπόθεση με την παρουσία ενός τρινοβ!
Όσους δορυφόρους κι αν έχεις, τους στήνεις γύρω γύρω όλοι όπως να'ναι, τους ονοματίζεις στο μενού του τρινοβ, βάζεις μικρόφωνο επακριβώς στη θέση ακρόασης, και σου βγάζει σε λίγα δευτερόλεπτα τι σφάλματα τοποθέτησης έχει ο καθένας, πχ σου λέει το εμπρός δεξί ηχείο είναι 2 μοίρες πιο δεξιά απ'οσο θα έπρεπε, 1,5 μοίρα πιο χαμηλά απ'οσο θα έπρεπε, και 2 cm σε μεγαλύτερη απόσταση απ'οσο θα έπρεπε!
Αυτό στο λέει με απόλυτη ακρίβεια και επαναληψιμότητα για κάθε δορυφόρο ξεχωριστά.
Όποτε, βλέπεις τα σφάλματα τοποθέτησης, και έναν έναν τους δορυφόρους, τους διορθώνεις τη θέση. Μετά, ρίχνεις άλλη μια μέτρηση, και σε λίγα δευτερόλεπτα σου ξαναλέει τι σφάλματα τοποθέτησης υπάρχουν, με ακρίβεια δέκατου της μοίρας και χιλιοστού.
Με 2-3-4 διορθώσεις στη σειρά, μέσα σε 1-1,5 ώρα, φτάνεις πανευκολα σε σφάλματα μηδενικά. Σε απόλυτα σωστή τοποθέτηση όλων.
Ε, μετά κάνεις 10-15 μετρήσεις με το μικρόφωνο σε διαφορετικά σημεία του χώρου πέριξ (και πάνω/κάτω από) της θέσης ακρόασης (περίπου 2-3 λεπτά διαρκεί η κάθε μέτρηση για 11 ηχεία) τραβάς στο τέλος μια ισοστάθμιση φουλ, που κρατάει άλλο ένα λεπτό, και λήξης συναγερμού, αυτό ήταν.
Ακροάσεις και μικροδιορθώσεις της ταργκετ κερβ είναι το ευχάριστο κερασάκι στην τούρτα, η οποία ήδη είναι πεντανόστιμη.
Όποτε, με τρινοβ, όλα είναι παιχνιδάκι.
Χωρίς τρινοβ όμως, μεγάλε δεν παίζει να το στήσεις σωστά, είναι πρακτικά αδιανόητο, ιδίως να πετύχεις τις άριστες θέσεις τοποθέτησης, τις απόλυτα σωστές γωνίες, τις ίσες αποστάσεις και τα πάντα όλα σε ένα φουλ ιμερσιβ σεταπ, ώστε μετά να χρειάζεται την απολύτως μίνιμουμ διόρθωση από τα σοφτγουερ ελέγχου. Δεν παίζει.
Γι'αυτό σου λέω, πως δεν χρειάζεσαι εμένα ή κανένα "γκουρού" ή εμμονικό εγκαταστατη, αλλά ένα δγιαολεμένο τρινοβ. Τα κάνει όλα, και σωστά το ρημάδι (αν έχεις πραγματικά πολύ υψηλές απαιτήσεις λέμε).
Προσωπικά, για να στήσω σωστά ένα τυπικό ιμερσιβ σεταπ (7.Χ.4), δηλαδή να μπουν σε άριστες θέσεις όλοι οι δορυφόροι, εάν δεν υπάρχει τρινοβ στο σεταπ, θα πρέπει να πάρω παραμασχαλα τον δικό μου τρινοβ, να στηθεί σωστά το σεταπ με όλους τους δορυφόρους μετρημένα στα σωστά σημεία στο χώρο, και μετά βγάζω τον τρινοβ και βάζω ο,τι έχεις, κι ας κάνει τη μίνιμουμ ισοστάθμιση που θα χρειαστεί, με ένα ρημάδι ντιρακ.
Αλλά χωρίς τρινοβ, τοποθέτηση πολλών ηχείων απόλυτα σωστά για ιμερσιβ σεταπ, πρακτικά, όχι φίλε μου, δεν γίνεται.
Και ειλικρινά πιστεύω πως η ακρίβεια στην τοποθέτηση όλων, στα σωστά, στα προβλεπόμενα σημεία στο χώρο γύρω σου, μετράει πραγματικά ΠΟΛΥ.
Βέβαια, ο τρινοβ είναι ο μόνος επεξεργαστής που έχει την δυνατότητα να "διορθώνει" σφάλματα τοποθέτησης των δορυφόρων, μοιράζοντας το στριμ του καθενός στους πέριξ δορυφόρους ώστε να βγαίνει η εστίαση του στριμ από το προβλεπόμενο σημείο στο χώρο, ώστε το κάθε object να βγαίνει από το προβλεπόμενο σημείο πέριξ σου, ασχέτως θέσης δορυφόρων. Αυτά είναι ψιλά γράμματα, και βεβαίως είναι πολύ χρήσιμα, για τον ένα ή δύο δορυφόρους που λόγω πολύ σοβαρών περιορισμών τοποθέτησης, θα έχεις κάποια deviations από τις ιδανικές θέσεις τοποθέτησης. Όσο λιγότερα και μικρότερα deviations όμως έχεις, τόσο λιγότερη επεξεργασία θα χρειαστεί, κι αυτό είναι το ζητούμενο σε κάθε σεταπ, ανεξαιρέτως. Γι'αυτό διαλέγουμε δορυφόρους με άριστο σπινοραμα, ώστε να μη χρειάζονται διόρθωση, να μην απαιτείται επιπρόσθετη επεξεργασία (speaker correction).
Και γι'αυτό επιλέγουμε όμοιους δορυφόρους, ώστε να μην απαιτείται μεταξύ τους επιπρόσθετη επεξεργασία ώστε να παίζουν όμοια όλοι, διότι αυτό το πράγμα, το να παίζουν όμοια όλοι, είναι πραγματικά το ζητούμενο, όπως και σε ένα δικαναλο, όπου τα δύο ηχεία θα πρέπει να είναι ίδια και να παίζουν όμοια μεταξύ τους, και αν δε παίζουν όμοια, αυτό θα πρέπει να διορθωθεί με επεξεργασία. Ε, δε τη θες αυτή. Ναι μεν είναι απαραίτητη εάν δε παίζουν πραγματικά όμοια μεταξύ τους, αλλά το αποτέλεσμα της επεξεργασίας δε θα πλησιάσει ποτέ τα δύο όμοια ηχεία που παίζουν πραγματικά όμοια.
Και δω βέβαια, ο τρινοβ πρωτοπορεί και κάνει timbre matching ακόμα και σε ανομοιους δορυφόρους, αλλά όπως είπαμε, η λιγότερο το δυνατόν επεξεργασία, είναι πάντα το ζητούμενο σε ένα κορυφαίο σεταπ.
Συνολικά, τρινοβ και τέλος.
Βάλε και το waveforming στο σχέδιο, και κλείνει η κουβέντα.
Φακτς οφ φακιν λαιφ..
ΥΓ. Για το cross firing θέλει laser. Δε παίζει αλλιώς απόλυτα συμμετρικό στήσιμο.