Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
2.080
Reaction score
4.922
Καποτε επειδη καναμε συχνα αλλαγες για να ακουμε καλυτερα τα cd μας,
μας ελεγαν οτι ειμασταν μηχανακηδες, θυματα των εμπορων και του μαρκετιν ενω αυτοι ηταν και καλα μουσικοφιλοι.
Το μονο που χρειαζομασταν, μας ελεγαν, ηταν 2 μικρα αυτοενισχυομενα και sub, αντε και κανενα πανελ στον τοιχο.

Τωρα οι ιδιοι ανθρωποι, λιγοτεροι ευτυχως, προσπαθουν να μας πεισουν οτι για να ειμαστε ενταξει,
που θα πει να εχουμε ακλονητο κεντρικο ειδωλο και την αισθηση της περικυκλωσης,
πρεπει να εχουμε 12 ηχεια, 4 subs, 2 επεξεργαστες, συγκροτημα ψηφιακων στο roon,
στατικη και ακουστικη μελετη, και 3 streaming συνδρομες για να ακουμε τις λιγοστες πολυκαναλες παραγωγες.
Το καρμα ειναι ατιμο πραγμα...
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.232
Reaction score
18.121
Περί κεντρικού ηχείου.... (με δημιουργία του με άθροιση των L , R όπως προτάθηκε)

Αν κάτι προορίζεται να παίζει στο κέντρο... οκ, θα είναι πιο ...κέντρο!

Αν όμως κάτι προορίζεται να παίζει μόνο από το ένα ηχείο, π.χ. L τότε έχουμε το εξής πρόβλημα:
Δεν θα παίζει μόνο από το L αλλά και από το κεντρικό (έστω μειωμένο κατά μερικά db)
Το αποτέλεσμα θα είναι να μην το ακούμε τόσο αριστερά όσο θα επέτρεπε η απόσταση των ηχείων μας αλλά περίπου στο μέσο της απόστασης L & C (και λίγο προς το L)
Γενικότερα, λογικά όλα θα ακούγονται πιο μαζεμένα στο κέντρο με την αίσθηση μικρότερου πλάτους και σκηνής...

Σε δουλειά να βρισκόμαστε! .... αγνό δικάναλο μέχρι να σβήσει ο ήλιος! (άντε έστω μέχρι να σταματήσει να είναι γεμάτος ο τόπος δικάναλες εγγραφές)
 

Μηνύματα
1.770
Reaction score
1.892
Καποτε επειδη καναμε συχνα αλλαγες για να ακουμε καλυτερα τα cd μας,
μας ελεγαν οτι ειμασταν μηχανακηδες, θυματα των εμπορων και του μαρκετιν ενω αυτοι ηταν και καλα μουσικοφιλοι.
Το μονο που χρειαζομασταν, μας ελεγαν, ηταν 2 μικρα αυτοενισχυομενα και sub, αντε και κανενα πανελ στον τοιχο.

Τωρα οι ιδιοι ανθρωποι, λιγοτεροι ευτυχως, προσπαθουν να μας πεισουν οτι για να ειμαστε ενταξει,
που θα πει να εχουμε ακλονητο κεντρικο ειδωλο και την αισθηση της περικυκλωσης,
πρεπει να εχουμε 12 ηχεια, 4 subs, 2 επεξεργαστες, συγκροτημα ψηφιακων στο roon,
στατικη και ακουστικη μελετη, και 3 streaming συνδρομες για να ακουμε τις λιγοστες πολυκαναλες παραγωγες.
Το καρμα ειναι ατιμο πραγμα...
Το απλο chat gpt του λαου βοηθαει με τις ορολογιες

🔹 Cognitive Dissonance (Γνωστική Ασυμφωνία)

Όταν κάποιος κάνει μια επιλογή που έρχεται σε αντίθεση με προηγούμενες απόψεις ή πληροφορίες, νιώθει εσωτερική ένταση (δυσφορία). Για να την απαλύνει, πείθει τον εαυτό του ότι η επιλογή του είναι η καλύτερη δυνατή ή ακόμα και η μόνη σωστή. Αυτό οδηγεί στην:

  • Αναθεώρηση παλαιότερων θέσεων
  • Επιθετική υπεράσπιση της νέας επιλογής
🔹 Justification of Effort (Δικαιολόγηση της Προσπάθειας)

Όσο περισσότερο κόπο, χρήματα ή συναισθηματική επένδυση έχει βάλει κάποιος σε μια απόφαση, τόσο περισσότερο τείνει να την υπερασπιστεί, ακόμα και αν τα αντικειμενικά στοιχεία την αντικρούουν. Έτσι:

  • Δικαιολογεί την επιλογή του ως "σωστή"
  • Τείνει να επιβάλλει την άποψή του και στους άλλους για να ενισχύσει την αίσθηση εγκυρότητας της πράξης του
🔹 Psychological Projection (Ψυχολογική Προβολή)

Κάποιες φορές, ο φόβος ή η αμφιβολία για τη δική του επιλογή προβάλλεται στους άλλους με τη μορφή αυταρχικότητας ή επιβολής:

“Αν καταφέρω να τους πείσω όλους, τότε δεν χρειάζεται να αμφιβάλω ούτε εγώ.”

🔹 Groupthink ή Conformity Pressure (Πίεση Ομοιομορφίας)

Σε ομάδες, κάποια άτομα προσπαθούν να δημιουργήσουν περιβάλλον "συναίνεσης", γιατί η διαφορετικότητα πυροδοτεί ανασφάλεια. Αν όλοι συμφωνούν, τότε νιώθουν πιο ασφαλείς.
 

Μηνύματα
1.770
Reaction score
1.892
Κανενας μας δεν εχει ανοσια στα παραπανω (απλα διαφερει ο βαθμος) και ολοι πρεπει να τα εχουμε κατα νου για ελεγχουμε τον εαυτο μας και τις παρορμησεις μας.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.825
Reaction score
22.681
Πως θα ενημερωνόσουν για τα nuances του ήχου .
Πιθανόν, η μόνη μας διαφωνία εντοπίζεται στα αίτια, καθώς και τον χώρο, στον οποίο δημιουργούνται αυτά τα nuances. Κατά τα λοιπά, οι μόνοι λόγοι ύπαρξης του δικάναλου ήχου είναι η πρωτοφανούς έκτασης εγκατεστημένη βάση, (η εγκατεστημένη βάση που αντιμετώπισε το CD ήταν σαφώς μικρότερη), η πολυπλοκότητα, καθώς και η έλλειψη υλικού προς ακρόαση. Προφανώς υπάρχουν οι πλατφόρμες streaming, αλλά προσωπικά βρίσκω αυτή τη λύση πολύ lousy...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.968
Reaction score
59.718
Καποτε επειδη καναμε συχνα αλλαγες για να ακουμε καλυτερα τα cd μας,
μας ελεγαν οτι ειμασταν μηχανακηδες, θυματα των εμπορων και του μαρκετιν ενω αυτοι ηταν και καλα μουσικοφιλοι.
Το μονο που χρειαζομασταν, μας ελεγαν, ηταν 2 μικρα αυτοενισχυομενα και sub, αντε και κανενα πανελ στον τοιχο.

Τωρα οι ιδιοι ανθρωποι, λιγοτεροι ευτυχως, προσπαθουν να μας πεισουν οτι για να ειμαστε ενταξει,
που θα πει να εχουμε ακλονητο κεντρικο ειδωλο και την αισθηση της περικυκλωσης,
πρεπει να εχουμε 12 ηχεια, 4 subs, 2 επεξεργαστες, συγκροτημα ψηφιακων στο roon,
στατικη και ακουστικη μελετη, και 3 streaming συνδρομες για να ακουμε τις λιγοστες πολυκαναλες παραγωγες.
Το καρμα ειναι ατιμο πραγμα...
Αν αρνούμαστε την αναπόφευκτη εξέλιξη στα ηχοσυστήματα που αλλάζει διάφορες παραμέτρους στη σύνθεση setup τότε για να είμαστε συνεπείς πρέπει ν'αμφισβητούμε εξίσου νουθεσίες για ΄΄μαγικά΄΄ πεντάϊντσα κι επιμονές σε διάφορα παρελκόμενα που θ'άλλαζαν υποτίθεται ριζικά τους όρους ακρόασης ανεξάρτητα από άλλες συνθήκες. Δεν γίνεται ν'απορρίπτουμε επιλεκτικά οτιδήποτε δεν θα μας βόλευε...
Περί κεντρικού ηχείου.... (με δημιουργία του με άθροιση των L , R όπως προτάθηκε)

Αν κάτι προορίζεται να παίζει στο κέντρο... οκ, θα είναι πιο ...κέντρο!

Αν όμως κάτι προορίζεται να παίζει μόνο από το ένα ηχείο, π.χ. L τότε έχουμε το εξής πρόβλημα:
Δεν θα παίζει μόνο από το L αλλά και από το κεντρικό (έστω μειωμένο κατά μερικά db)
Το αποτέλεσμα θα είναι να μην το ακούμε τόσο αριστερά όσο θα επέτρεπε η απόσταση των ηχείων μας αλλά περίπου στο μέσο της απόστασης L & C (και λίγο προς το L)
Γενικότερα, λογικά όλα θα ακούγονται πιο μαζεμένα στο κέντρο με την αίσθηση μικρότερου πλάτους και σκηνής...

Σε δουλειά να βρισκόμαστε! .... αγνό δικάναλο μέχρι να σβήσει ο ήλιος! (άντε έστω μέχρι να σταματήσει να είναι γεμάτος ο τόπος δικάναλες εγγραφές)
Σύμφωνα με τις παραμέτρους στο γνωστό Φαινόμενο Προτεραιότητας (Haas) η ανεπιθύμητη αντίληψη που θίγεις στην προταθείσα από τον υποφαινόμενο δοκιμή αναστέλλεται με δύο σίγουρες γι αυτό μεθόδους : Πρώτη, εφαρμογή delay στο κεντρικό τάξης 5 msec είτε μέσω DSP είτε με τη φυσική θέση του κεντρικού οπισθοχωρημένη κατά...170 εκατοστόμετρα ως προς τις θέσεις των L-R. Δεύτερη, κρατώντας σταθερή τη θέση κεντρικού και χωρίς εφαρμογή delay αρκεί να μειωθεί η εκπεμπόμενη στάθμη του τουλάχιστον κατά 10 dB.
Κανενας μας δεν εχει ανοσια στα παραπανω (απλα διαφερει ο βαθμος) και ολοι πρεπει να τα εχουμε κατα νου για ελεγχουμε τον εαυτο μας και τις παρορμησεις μας.
Εκτός του ότι τέτοια φαινόμενα ισχύουν στη συμπεριφορά τόσο των παραδοσιακών όσο και των νεωτεριστών ακροαματικόφιλων μην παραβλέπεται ότι εκτός της συνεναιτικότητας μέθοθος ένταξης και αυτοεπιβαβαίωσης για κάποιον χαρακτήρα είναι και το αντίθετο δηλαδή η αντιδραστικότητα.
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.232
Reaction score
18.121
Σύμφωνα με τις παραμέτρους στο γνωστό Φαινόμενο Προτεραιότητας (Haas) η ανεπιθύμητη αντίληψη που θίγεις στην προταθείσα από τον υποφαινόμενο δοκιμή αναστέλλεται με δύο σίγουρες γι αυτό μεθόδους : Πρώτη, εφαρμογή delay στο κεντρικό τάξης 5 msec είτε μέσω DSP είτε με τη φυσική θέση του κεντρικού οπισθοχωρημένη κατά...170 εκατοστόμετρα ως προς τις θέσεις των L-R. Δεύτερη, κρατώντας σταθερή τη θέση κεντρικού και χωρίς εφαρμογή delay αρκεί να μειωθεί η εκπεμπόμενη στάθμη του τουλάχιστον κατά 10 dB.
Έτσι θα λύσουμε το θέμα των ήχων που δεν έρχονται από το κέντρο αλλά θα υποβαθμίσουμε την ποιότητα των ήχων που έρχονται από το κέντρο....
Σ' αυτούς τους ήχους θα αναμειγνύεται το καθυστερημένο σήμα του κέντρου με το phantom κέντρο...
5ms είναι η περίοδος σήματος 200Hz... όταν ένας τέτοιος ήχος θα παίζει στο κέντρο, είτε θα ενισχύεται είτε θα ακυρώνεται (δεν ξέρω, ανάλογα με τη φάση) και σε ποιο υψηλές συχνότητες πάμε για comb filtering....
Αν πάλι μειώσουμε τη στάθμη του κατά 10db δε θα παίζει και πολύ το ρόλο του σαν "κεντρικό"¨...

Όπως και να 'χει.... όποιος έχει κέφια και ανησυχίες κέντρου ας ασχοληθεί, προσωπικά δεν κουνιέμαι :p

Άντε, α λε ρε τούρ! ψηθήκαμε σήμερα μ΄αυτή "τζεστα"
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.968
Reaction score
59.718
Έτσι θα λύσουμε το θέμα των ήχων που δεν έρχονται από το κέντρο αλλά θα υποβαθμίσουμε την ποιότητα των ήχων που έρχονται από το κέντρο....
Σ' αυτούς τους ήχους θα αναμειγνύεται το καθυστερημένο σήμα του κέντρου με το phantom κέντρο...
5ms είναι η περίοδος σήματος 200Hz... όταν ένας τέτοιος ήχος θα παίζει στο κέντρο, είτε θα ενισχύεται είτε θα ακυρώνεται (δεν ξέρω, ανάλογα με τη φάση) και σε ποιο υψηλές συχνότητες πάμε για comb filtering....
Αν πάλι μειώσουμε τη στάθμη του κατά 10db δε θα παίζει και πολύ το ρόλο του σαν "κεντρικό"¨...

Όπως και να 'χει.... όποιος έχει κέφια και ανησυχίες κέντρου ας ασχοληθεί, προσωπικά δεν κουνιέμαι :p

Άντε, α λε ρε τούρ! ψηθήκαμε σήμερα μ΄αυτή "τζεστα"
Δεν θα επιδιωκόταν ούτως ή άλλως να παίξει ρόλο κανονικού κεντρικού αφού δεν θα υπήρχε σήμα αφιερωμένο ειδικά σ'εκείνο. Ο ίδιος ακολούθησα αποκλειστικά τη δεύτερη μέθοδο (συνυπολογίζοντας για τη στάθμη το ότι θα δέχεται σήμα από δύο κανάλια μαζί) και παρά τη χαμηλωμένη στάθμη ο κεντρικός εντοπισμός σε ολότελα απομακρυσμένες εκ του MLP ζώνες ήταν επιτυχής.
 

Μηνύματα
1.770
Reaction score
1.892
Αν αρνούμαστε την αναπόφευκτη εξέλιξη στα ηχοσυστήματα που αλλάζει διάφορες παραμέτρους στη σύνθεση setup τότε για να είμαστε συνεπείς πρέπει ν'αμφισβητούμε εξίσου νουθεσίες για ΄΄μαγικά΄΄ πεντάϊντσα κι επιμονές σε διάφορα παρελκόμενα που θ'άλλαζαν υποτίθεται ριζικά τους όρους ακρόασης ανεξάρτητα από άλλες συνθήκες. Δεν γίνεται ν'απορρίπτουμε επιλεκτικά οτιδήποτε δεν θα μας βόλευε...



Εκτός του ότι τέτοια φαινόμενα ισχύουν στη συμπεριφορά τόσο των παραδοσιακών όσο και των νεωτεριστών ακροαματικόφιλων μην παραβλέπεται ότι εκτός της συνεναιτικότητας μέθοθος ένταξης και αυτοεπιβαβαίωσης για κάποιον χαρακτήρα είναι και το αντίθετο δηλαδή η αντιδραστικότητα.
Δεν υπαρχει κατι μαγικο. Ουτε υποστηριξα οτι τα ηχεια μου δεν εχουν φυσικα μειονεκτηματα. Εχουν. Αλλα το τελικο αποτελεσμα κατα την κριση μου ειναι πολυ ικανοποιητικο για τις συνθηκες που ακουω. Βαθμος ικανοποιησης για μενα 7.5/10

Οτι εχω πει το εχω στηριξει και αιτιολογησει με ολα τα χαρτια ανοιχτα προς κριση του καθενα.

Αλλα προσοχη. 5ιντσα, 8ιντσα, 10 ιντσα. Και μονο η χρηση του ορου ετσι χυμα γεννα τρομερες παραπλανησεις. Εχουν τοσες μεγαλες διαφορες στις αποδοσεις οι οδηγοι που ειναι εξωφρενικο λαθος να αναφερονται μονο με τη διαμετρο. Η ανθεκτικοτητα, το πληθος, το βαρος, το μιγμα υλικων του κωνου, οι μαγνητες, η μεγιστη εκδρομη, η καμπινα, το συστημα reflex/radiator κλπ και γενικως η ολη αρχιτεκτονικη του ηχειου οριζει την ποιοτητα του ηχειου και τα ορια του. Το μεγεθος του χωρου και οι συνεργειες αυτου, η αποσταση ακροασης και η χρηση του, δειχνουν την καταλληλοτητα του για τον ακροατη καθως και το μιγμα προτερηματων/μειονεκτηματων που αυτος θελει να δεχθει.

Οσο για την αντιδραστικοτητα, και αυτη ειναι μειονεκτημα/ατελεια οπως τα υπολοιπα, απλως παρεθεσα αυτες τις ορολογιες γιατι βοηθανε καλυτερα να κατανοηθει το ευρυτερο κλιμα που επικρατει...

Παρακατω παραθετω καποια screenshot για προβληματισμο.

1750764767810.png

1750764790514.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.837
Reaction score
142.925
Δεύτερη, κρατώντας σταθερή τη θέση κεντρικού και χωρίς εφαρμογή delay αρκεί να μειωθεί η εκπεμπόμενη στάθμη του τουλάχιστον κατά 10 dB.
Πάει, χάθηκε έτσι το κεντρικό..

Εάν το κεντρικό ρυθμιστεί με ροζ θόρυβο να παίζει σε ίση στάθμη με τα main, τότε η στάθμη καθενός main που θα πηγαίνει στο κεντρικό θα είναι μειωμένη στη μισή ισχύ, μάλλον κατά 3 dB, οπότε η εστίαση ενός οργάνου που παίζει μόνον από δεξιά, θα έρχεται με σαφήνεια μόνον από δεξιά, πράγμα που ισχύει και με 1 dB μείωση.

Η στιβαρότητα του κεντρικού ειδώλου, για μένα είναι η ισχυρότερη παράμετρος. Μονοφωνικά.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.968
Reaction score
59.718
Δεν υπαρχει κατι μαγικο. Ουτε υποστηριξα οτι τα ηχεια μου δεν εχουν φυσικα μειονεκτηματα. Εχουν. Αλλα το τελικο αποτελεσμα κατα την κριση μου ειναι πολυ ικανοποιητικο για τις συνθηκες που ακουω. Βαθμος ικανοποιησης για μενα 7.5/10

Οτι εχω πει το εχω στηριξει και αιτιολογησει με ολα τα χαρτια ανοιχτα προς κριση του καθενα.

Αλλα προσοχη. 5ιντσα, 8ιντσα, 10 ιντσα. Και μονο η χρηση του ορου ετσι χυμα γεννα τρομερες παραπλανησεις. Εχουν τοσες μεγαλες διαφορες στις αποδοσεις οι οδηγοι που ειναι εξωφρενικο λαθος να αναφερονται μονο με τη διαμετρο. Η ανθεκτικοτητα, το πληθος, το βαρος, το μιγμα υλικων του κωνου, οι μαγνητες, η μεγιστη εκδρομη, η καμπινα, το συστημα reflex/radiator κλπ και γενικως η ολη αρχιτεκτονικη του ηχειου οριζει την ποιοτητα του ηχειου και τα ορια του. Το μεγεθος του χωρου και οι συνεργειες αυτου, η αποσταση ακροασης και η χρηση του, δειχνουν την καταλληλοτητα του για τον ακροατη καθως και το μιγμα προτερηματων/μειονεκτηματων που αυτος θελει να δεχθει.

Οσο για την αντιδραστικοτητα, και αυτη ειναι μειονεκτημα/ατελεια οπως τα υπολοιπα, απλως παρεθεσα αυτες τις ορολογιες γιατι βοηθανε καλυτερα να κατανοηθει το ευρυτερο κλιμα που επικρατει...

Παρακατω παραθετω καποια screenshot για προβληματισμο.

View attachment 370963
View attachment 370964
Ευχαριστιέμαι δεόντως και τα δικά μου πεντάϊντσα αλλά χωρίς να πιέζονταν με υψηλές στάθμες...

Εάν αφορούν τα ανωτέρω στο Kii Three, ιδού τα πειστήρια γιατί θα χρειαζόταν sub - γεγονός που παραδέχεται εμμέσως και ο κατασκευαστής του έχοντας κυκλοφορήσει τη μονάδα BXT ειδικά γι αυτό...
1750777102919.png

1750776831430.png

1750776869966.png


Στα 96 dB ήδη αγκομαχάει για τις δύο πρώτες οκτάβες. Στα 110 dB short term και 115 peak αποκλείεται να ισχύει η προδιαγεγραμμένη απόκριση 20Hz–25kHz, ±0.5dB .

Πάει, χάθηκε έτσι το κεντρικό..

Εάν το κεντρικό ρυθμιστεί με ροζ θόρυβο να παίζει σε ίση στάθμη με τα main, τότε η στάθμη καθενός main που θα πηγαίνει στο κεντρικό θα είναι μειωμένη στη μισή ισχύ, μάλλον κατά 3 dB, οπότε η εστίαση ενός οργάνου που παίζει μόνον από δεξιά, θα έρχεται με σαφήνεια μόνον από δεξιά, πράγμα που ισχύει και με 1 dB μείωση.

Η στιβαρότητα του κεντρικού ειδώλου, για μένα είναι η ισχυρότερη παράμετρος. Μονοφωνικά.
Το ψάξιμο με τη στάθμη παραπέμπει αλληγορικά στην Ελληνική πολιτική ιστορία... Οι επικρατέστερες παρατάξεις λένε πως διεκδικούν πρώτα τους κεντρώους προσπαθώντας παράλληλα να κατοχυρώνουν είτε δεξιά είτε αριστερά άκρα.:sneaky:
 

Μηνύματα
1.770
Reaction score
1.892
Ευχαριστιέμαι δεόντως και τα δικά μου πεντάϊντσα αλλά χωρίς να πιέζονταν με υψηλές στάθμες...

Εάν αφορούν τα ανωτέρω στο Kii Three, ιδού τα πειστήρια γιατί θα χρειαζόταν sub - γεγονός που παραδέχεται εμμέσως και ο κατασκευαστής του έχοντας κυκλοφορήσει τη μονάδα BXT ειδικά γι αυτό...
View attachment 370970
View attachment 370968
View attachment 370969

Στα 96 dB ήδη αγκομαχάει για τις δύο πρώτες οκτάβες. Στα 110 dB short term και 115 peak αποκλείεται να ισχύει η προδιαγεγραμμένη απόκριση 20Hz–25kHz, ±0.5dB .


Το ψάξιμο με τη στάθμη παραπέμπει αλληγορικά στην Ελληνική πολιτική ιστορία... Οι επικρατέστερες παρατάξεις λένε πως διεκδικούν πρώτα τους κεντρώους προσπαθώντας παράλληλα να κατοχυρώνουν είτε δεξιά είτε αριστερά άκρα.:sneaky:
Σωστα. Συμφωνουμε
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.837
Reaction score
142.925
Στα 96 dB ήδη αγκομαχάει για τις δύο πρώτες οκτάβες
Είναι φυσικό και επόμενο, διότι οι μονάδες χαμηλών του ηχείου δεν έχουν ως μοναδικό στόχο την παραγωγή ισχύος στις χαμηλές, αλλά και την δημιουργία καρδιοειδους λοβού.

Παρ'ολα αυτά, σε μικρού όγκου δωμάτιο ελέγχου (σε χρήση ως near field monitors) θα μπορούσαν να δουλέψουν και ως main monitors χωρίς σαμπ, αλλά με ..προσοχή στις στάθμες εκεί κάτω, ώστε το μάστερ να μη βγει "μπασαριστό". 😎

Εάν το δωμάτιο είναι πάνω από 9 τμ, ένα 3*3 ας πούμε, δεν θα μπορεί να το "γεμίσει" εκεί κάτω, φαίνεται από τις μέγιστες στάθμες των διαγραμμάτων, υπάρχει κόφτης. Έκταση χαμηλών έχει, μια χαρά, αλλά οι στάθμες είναι αυτές που είναι, κι όσο ανεβαίνουν, τόσο ανεβαίνουν οι ολικές αρμονικές παραμορφώσεις.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.685
Reaction score
89.532
Όλα αυτά έχουν επιβεβαιωθεί στην πράξη. Εχουμε ακούσει το kii χωρίς σαμπ, χωρίς σαμπ δυνατά, και με σαμπ BXT. Και είναι ακριβώς έτσι.
Επίσης έχουμε ακούσει δικάναλο, με και χωρίς σαμπ, μεγάλα και μικρά ηχεία, δυνατά και ψυθιριστά.
Και έχουμε ζήσει με δικάναλα συστήματα για δεκαετίες, δεν είμαστε νεούδια. Εχω ζήσει με σοβαρά δικαναλα συστήματα πάνω απο 45 χρόνια.
Και έχουμε ακούσει και πολυκάναλα. Με ένα, δύο, πολλά σάμπς, με audyssey, Dirac, Trinnov και με waveforming.
Όλα αυτά τα έχουμε ζήσει, στην πράξη. Δεν τα έχουμε ακουστά. Τα έχουμε ακούσει. :biggrin:
Αναρωτιέμαι αν όλοι όσοι γράφουν εδώ μπορούν να πουν πως έχουν την ίδια εμπειρία.
 


Μηνύματα
1.770
Reaction score
1.892
Όλα αυτά έχουν επιβεβαιωθεί στην πράξη. Εχουμε ακούσει το kii χωρίς σαμπ, χωρίς σαμπ δυνατά, και με σαμπ BXT. Και είναι ακριβώς έτσι.
Επίσης έχουμε ακούσει δικάναλο, με και χωρίς σαμπ, μεγάλα και μικρά ηχεία, δυνατά και ψυθιριστά.
Και έχουμε ζήσει με δικάναλα συστήματα για δεκαετίες, δεν είμαστε νεούδια. Εχω ζήσει με σοβαρά δικαναλα συστήματα πάνω απο 45 χρόνια.
Και έχουμε ακούσει και πολυκάναλα. Με ένα, δύο, πολλά σάμπς, με audyssey, Dirac, Trinnov και με waveforming.
Όλα αυτά τα έχουμε ζήσει, στην πράξη. Δεν τα έχουμε ακουστά. Τα έχουμε ακούσει. :biggrin:
Αναρωτιέμαι αν όλοι όσοι γράφουν εδώ μπορούν να πουν πως έχουν την ίδια εμπειρία.
Μπράβο σου που τα έχεις ζήσει και που έχεις τέτοια εμπειρία . Και εις ανώτερα εύχομαι .Εγώ δε τα έχω ζήσει ούτε έχω τέτοια εμπειρία . Αντίθετα έχω ελάχιστη εμπειρία .Ενα σύστημα έχω ,2.5 χρόνια πριν το αγόρασα και ένα ακόμα relaki sub ,high level πάντα… , θα βάλω όταν κάτσει .

Αναρωτιέμαι όμως γιατί πρότεινες το Dirac λίγα ποστ πιο πίσω , ενώ κάποιος λογικά σκεπτόμενος θα πει αν το Dirac έδινε καλό πολυκαναλο γιατί ο κύριος Dimifoot ξεπαραδιάστηκε για να πάρει Trinnov.
 



billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.421
Reaction score
7.962
Μακάρι κάθε σύστημα που στήνεται να μπορούσε να φέρει έναν Trinnov...
Καλώς ή κακώς, αν θες να "ταβανιάσεις" το πολυκάναλο σου, πέραν της σωστής επιλογής ηχείων, subwoofer, τοποθέτησης και room treatment, ο Trinnov είναι το κερασάκι στην τούρτα.

Αν δεν φθάνουν για Trinnov, κατανοητό, πας σε άλλες λύσεις (π.χ. Lyngdorf, Storm Audio, κανά μτχ JBL, ή πιο κάτω μόνο με Dirac [ ή έστω ARC Genesis ]).
 

Μηνύματα
1.770
Reaction score
1.892
Ο trinnov είναι ως μια άλλη κολυμβήθρα του Σιλωάμ για την πολυκαναλη αναπαραγωγή μουσικής .

Αν κάποιος ενδιαφέρεται μόνο για μουσική αν δεν φθάνουν για trinnov και καλά ηχεία η συμβουλή αφορά ποιοτικό στερεό .

Αν ενδιαφέρεται 60% μουσική 40% ταινίες τότε σύστημα arc ultra , sub gen 4 και era 300. Από 70 % μουσική και πάνω τότε στέρεο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.590
Μηνύματα
3.018.742
Members
38.473
Νεότερο μέλος
nickger
Top