- Μηνύματα
- 17.976
- Reaction score
- 59.743
Παρά τη δημοφιλία του όρου win win situation στις περισσότερες μεταβάσεις από μια κατάσταση πραγμάτων σε άλλη όλο κάτι χάνεται για οτιδήποτε κερδίζεται. C'est la vie... Εάν είσαι σε θέση ν'αντιλαμβάνεσαι συνειδητά ψάχνοντας όλα όσα περιγράφεις κατά την ώρα που κάνεις ακροάσεις τότε ο μέσος ακροατής πρέπει να είναι πιο απλοϊκός στα θέλω του.Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοεις αλλά εάν εννοείς την διαχείρηση των ανακλάσεων και την συμμετοχή τους και κακή συμβολή τους ως αλληλεπικαλυπτόμενο παράγοντα σε κάποια απο αυτά που ανεφερα και καθορίζονται ή.και είναι και κοινά προκύπτοντα απο την μίξη και ηχοληψία αλλα και αισθητική της παραγωγής βασισμενη πάνω στις αποφάσεις που και πως θα ακουστεί κάτι .... τις γνωρίζω, είναι πολύ γνωστές και χιλιοειπωμένες και σχετικά εύκολα σε ενα βαθμό να αντιμετωπιστούν. Ούτε χρειάζεται σε οικιακό επιπεδο ανάλυση των διαγραμμάτων και των μετρήσεων για να πάρεις αποφάσεις αντιμετώπισης τους που είναι εξάλλου στάνταρντ και μικρών επιλογών που έχεις για να τις αντιμετωπίσεις εντός ενος οικιακού περιβάλλοντος. Σαν μπουσουλα μόνο ίσως. Κανένας δεν διορθώνει φαντάζομαι ανακλάσεις με μετρήσεις ιδίως σε οικιακό ή μέχρι και πολλών χιλιάδων ευρώ στουντιο. Και οποιος το κάνει είναι λάθος και θα παιδευτεί πολύ. Μια ιδέα μόνο μπορείς να πάρεις.
Απλώς οι αναφορές μου είχαν σκοπό να συμπληρώσουν και να δώσουν μια άλλη οπτική η οποιά εάν δεν την έχεις σαν γνώση .... δεν γνωρίζεις τι είναι το "σωστό" ή αυτό που κυνηγάς και πότε μια διαστρέβλωση στην εικόνα , εστίαση, σκηνή, εντύπωση, "ιμμέρσιβ" αίσθηση οφειλεται σε αυτές ή είναι στην ηχογράφηση. Χωρις να ξέρεις που οφείλεται μπορεί να αποφασίσεις λανθασμένα ότι δεν πρέπει να επεμβείς και σε τι βαθμό και για ποιο λόγο πρέπει να επέμβεις. Δεν γνωρίζεις την πηγή του προβλήματος ... δεν έχεις σωστή λύση ποτέ. Φτιάχνεις κάτι και χαλάς κάτι ΄άλλο. Κλείνεις μια τρύπα και ανοιγουν δέκα που μάλιστα τώρα δεν ξέρεις και απο που προέρχονται πλέον. Τα πράγατα δεν είναι απλά είναι πολυπαραγοντικά και σαν προβλήματα και σαν αντιμετώπιση και να τα απιδίδουμε μόνο σε έναν παράγοντα επειδή μόνο αυτόν γνωρίζουμε και συνυπολογίζουμε ... είναι λανθασμένη τακτική και αντιμετώπιση.
Τα άυλα είναι πιο ευγενή, ηθικά, ειλικρινή συνήθως και στην αρχική τους πρόθεση και στην πορεία αναζήτησης της αλήθειας και στον τρόπο, στάση . αξιοπιστία, αξιοπρέπεια και καθαρό μυαλό και στόχο που πρέπει να έχεις και να διατηρήσεις καθόλη την διάρκεια της αναζήτησης σου για να οδηγηθείς σε αυτήν.
Τα υλικά συνήθως όχι ή εύκολα οδηγούν στην διαφθορά και διαστρέβλωση της αλήθειας για λόγους συμφέροντος.
Το πρωτο δεν οδηγεί σίγουρα σε καλό αποτέλεσμα καθώς είναι και θέμα ικανοτήτων και γνώσης. Ο άνθρωπος συνήθως διαλέγει μια μίξη (και ποσοστό) αυτών των δύο που σύμφωνα με τις δικές του αρχες ταιριάζει στον χαρκατήρα, ψυχισμό και εμπειρία του ... ώστε να συνεργαστεί και να αισθάνεται άνετα με ένα απο τους δύο αυτούς χαρακτήρες αλλά και να μπορεί να συνεννοηθεί. Ανάλογα πόσο εκτιμάει την πρόθεση σε σχέση με την στείρα ικανότητα. Ανάλογα επίσης και το αντικείμενο. Εάν είναι να πρέπει να διαλέξεις έναν ναρκισσιστή στα όρια της ψυχοπάθειας χειρούργο που όμως δεν θα πανικοβληθεί λατά την διάρκεια του χειρουργείου έναντι κάποιου άλλου δικαίωμα σου και θεμιτό. Σε άλλο ζήτημα ή αντικείμενο όμως δεν θα διάλεγεις ποτέ αυτόν τον άνθρωπο να σε συμβουλεύσει για τίποτε. Το audio κατά την γνώμη μου ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Εγω ποτέ δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο.
Όλοι οι άλλοι εδώ μου απαντούν έτσι και μου προβάλλουν "αντικειμενικότητες" (καραμέλες).
Το παράδειγμα σου όμως δεν είναι αρκιβές. Οι λυχνίες ή άλλες επιλογές που μπορεί να κάνεις κάποιος απλώς διαθέτουν κάποιες ιδιαίτερες "ικανότητες" που αναδεικνύουν κάποια πράγματα χωρίς να κάνουν κακό κάπου άλλου. Η θεώρηση σου ότι το reference και ουδετερο είναι η αναπαραγωγή που σου εξασφαλίζει ένα τρανζίστορ is juστ that .... απλώς θεώρηση και αρχική υπόθεση που το τοποθετεί στην θέση του reference.
Το ότι σου εξασφαλίζουν (όχι όλες μόνο οριμένες τοπολογίες , στην ουσία μόνο μία) αυτά που ανφέρεις δεν σημαίνει ότι το κάνουν σε detriment των άλλων χαρακτηριστικών που και αυτές τις αναδεικνύουν.
Έδω μιλάμε για άλλο πράγμα και χαοτική διαφορά που προκύπτει όταν ο άλλος (π.χ. ο Ν.Κ.) σου λέει είναι κάτι Α και εγω το κάνω να ακούγεται Ω. Εδώ πρέπει να αναρωτηθείς σοβαρά τι συμβαίνει. Η θεωρητική εξίσωση που επιχειρείς να κάνεις είναι λανθασμένη. Ε[ισης πρπει να διερευνηθοεί και η πηγή της. Επίσης πρέπει να αναρωτηθείς ότι το ιμμερσιβ αίσθημα εάν και καλό .... δεν στοιχίζει ή σου στερεί για να το έχεις άλλα πράγματα και πλεονεκτήματα επίσης σημαντικά επειδή εσύ δεν είχες την ικανότητα ή το κατάλληλο σύστημα να τα αναγνωρίσεις ότι υπάρχουν σε αυτή την φλάτ και λάιφλες so called αναπαραγωγή και να τα εκτιμήσεις στην παρελθοντική σου εμπειρία απο αυτήν ... και απλώς παρασύρθηκες απο ένα μόνο παράγοντα υπέρμετρης να δεχτώ ; Υπερμετρης βελτίωσης μόνο σε αυτόν τον τομέα και τυχαίνει να σου φτάνει.
Δεν έχουμε όλοι ανάγκη εκείνο το υπερβατικό ηχοσύστημα που θα μας μυούσε σε απόκρυφα διάφορων εμπνευσμένων μουσικών έργων. Ακόμα και ο υποφαινόμενος την περισσότερη ώρα που παίζει η μουσική επιθυμεί ν'αφεθεί ανενόχλητα στα κομμάτια που θα φόρτωνε από μόνη της η πλατφόρμα ως συνέχεια προς το αρχικό album που θα είχε ο ίδιος τροφοδοτήσει παρά να εντρυφούσε αναλύοντας σε όσα χαρακτηριστικά ανέφερες. Στο δε θέμα των χαμηλών μ'ενοχλεί σταθερά οποιαδήποτε ενεργειακή ουρά θα χαλούσε το λεγόμενο ΄΄γκρουβάρισμα΄΄ , τη ρυθμική αγωγή.
Τώρα η χορταστική παροχή ενέργειας χωρίς χαρακτηριστικές παραμορφώσεις ή ενοχλητική ανταπόκριση από το χώρο στην πρώτη οκτάβα γίνεται αντιληπτή πρώτα απ'όλα ως πληρέστερη περιγραφή στις αμέσως ανώτερες οκτάβες ακόμα και μέχρι τις υψηλές έστω και αν δεν θα περιείχε το έργο νότες οργάνων άμεσα υπαγόμενες στην επίμαχη ζώνη. Είναι όμως αδύνατον να καταλάβουμε αναμεταξύ μας τι θα ζητούσε καθένας από την πρώτη οκτάβα τη στιγμή που υποστηρίζεται ότι κάποια main ηχεία με αόριστη απόκριση από τα 30 Hz - χωρίς κιόλας να λογαριάζονταν τιμές παραμορφώσεων και θερμικής καταπόνησης ως προς δεδομένη μέση συνεχόμενη στάθμη - θα παρείχαν ολοκληρωμένη και άνευ όρων περιγραφή χαμηλών.