Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.976
Reaction score
59.743
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοεις αλλά εάν εννοείς την διαχείρηση των ανακλάσεων και την συμμετοχή τους και κακή συμβολή τους ως αλληλεπικαλυπτόμενο παράγοντα σε κάποια απο αυτά που ανεφερα και καθορίζονται ή.και είναι και κοινά προκύπτοντα απο την μίξη και ηχοληψία αλλα και αισθητική της παραγωγής βασισμενη πάνω στις αποφάσεις που και πως θα ακουστεί κάτι .... τις γνωρίζω, είναι πολύ γνωστές και χιλιοειπωμένες και σχετικά εύκολα σε ενα βαθμό να αντιμετωπιστούν. Ούτε χρειάζεται σε οικιακό επιπεδο ανάλυση των διαγραμμάτων και των μετρήσεων για να πάρεις αποφάσεις αντιμετώπισης τους που είναι εξάλλου στάνταρντ και μικρών επιλογών που έχεις για να τις αντιμετωπίσεις εντός ενος οικιακού περιβάλλοντος. Σαν μπουσουλα μόνο ίσως. Κανένας δεν διορθώνει φαντάζομαι ανακλάσεις με μετρήσεις ιδίως σε οικιακό ή μέχρι και πολλών χιλιάδων ευρώ στουντιο. Και οποιος το κάνει είναι λάθος και θα παιδευτεί πολύ. Μια ιδέα μόνο μπορείς να πάρεις.

Απλώς οι αναφορές μου είχαν σκοπό να συμπληρώσουν και να δώσουν μια άλλη οπτική η οποιά εάν δεν την έχεις σαν γνώση .... δεν γνωρίζεις τι είναι το "σωστό" ή αυτό που κυνηγάς και πότε μια διαστρέβλωση στην εικόνα , εστίαση, σκηνή, εντύπωση, "ιμμέρσιβ" αίσθηση οφειλεται σε αυτές ή είναι στην ηχογράφηση. Χωρις να ξέρεις που οφείλεται μπορεί να αποφασίσεις λανθασμένα ότι δεν πρέπει να επεμβείς και σε τι βαθμό και για ποιο λόγο πρέπει να επέμβεις. Δεν γνωρίζεις την πηγή του προβλήματος ... δεν έχεις σωστή λύση ποτέ. Φτιάχνεις κάτι και χαλάς κάτι ΄άλλο. Κλείνεις μια τρύπα και ανοιγουν δέκα που μάλιστα τώρα δεν ξέρεις και απο που προέρχονται πλέον. Τα πράγατα δεν είναι απλά είναι πολυπαραγοντικά και σαν προβλήματα και σαν αντιμετώπιση και να τα απιδίδουμε μόνο σε έναν παράγοντα επειδή μόνο αυτόν γνωρίζουμε και συνυπολογίζουμε ... είναι λανθασμένη τακτική και αντιμετώπιση.


Τα άυλα είναι πιο ευγενή, ηθικά, ειλικρινή συνήθως και στην αρχική τους πρόθεση και στην πορεία αναζήτησης της αλήθειας και στον τρόπο, στάση . αξιοπιστία, αξιοπρέπεια και καθαρό μυαλό και στόχο που πρέπει να έχεις και να διατηρήσεις καθόλη την διάρκεια της αναζήτησης σου για να οδηγηθείς σε αυτήν.

Τα υλικά συνήθως όχι ή εύκολα οδηγούν στην διαφθορά και διαστρέβλωση της αλήθειας για λόγους συμφέροντος.

Το πρωτο δεν οδηγεί σίγουρα σε καλό αποτέλεσμα καθώς είναι και θέμα ικανοτήτων και γνώσης. Ο άνθρωπος συνήθως διαλέγει μια μίξη (και ποσοστό) αυτών των δύο που σύμφωνα με τις δικές του αρχες ταιριάζει στον χαρκατήρα, ψυχισμό και εμπειρία του ... ώστε να συνεργαστεί και να αισθάνεται άνετα με ένα απο τους δύο αυτούς χαρακτήρες αλλά και να μπορεί να συνεννοηθεί. Ανάλογα πόσο εκτιμάει την πρόθεση σε σχέση με την στείρα ικανότητα. Ανάλογα επίσης και το αντικείμενο. Εάν είναι να πρέπει να διαλέξεις έναν ναρκισσιστή στα όρια της ψυχοπάθειας χειρούργο που όμως δεν θα πανικοβληθεί λατά την διάρκεια του χειρουργείου έναντι κάποιου άλλου δικαίωμα σου και θεμιτό. Σε άλλο ζήτημα ή αντικείμενο όμως δεν θα διάλεγεις ποτέ αυτόν τον άνθρωπο να σε συμβουλεύσει για τίποτε. Το audio κατά την γνώμη μου ανήκει σε αυτή την κατηγορία.


Εγω ποτέ δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο.

Όλοι οι άλλοι εδώ μου απαντούν έτσι και μου προβάλλουν "αντικειμενικότητες" (καραμέλες).

Το παράδειγμα σου όμως δεν είναι αρκιβές. Οι λυχνίες ή άλλες επιλογές που μπορεί να κάνεις κάποιος απλώς διαθέτουν κάποιες ιδιαίτερες "ικανότητες" που αναδεικνύουν κάποια πράγματα χωρίς να κάνουν κακό κάπου άλλου. Η θεώρηση σου ότι το reference και ουδετερο είναι η αναπαραγωγή που σου εξασφαλίζει ένα τρανζίστορ is juστ that .... απλώς θεώρηση και αρχική υπόθεση που το τοποθετεί στην θέση του reference.

Το ότι σου εξασφαλίζουν (όχι όλες μόνο οριμένες τοπολογίες , στην ουσία μόνο μία) αυτά που ανφέρεις δεν σημαίνει ότι το κάνουν σε detriment των άλλων χαρακτηριστικών που και αυτές τις αναδεικνύουν.

Έδω μιλάμε για άλλο πράγμα και χαοτική διαφορά που προκύπτει όταν ο άλλος (π.χ. ο Ν.Κ.) σου λέει είναι κάτι Α και εγω το κάνω να ακούγεται Ω. Εδώ πρέπει να αναρωτηθείς σοβαρά τι συμβαίνει. Η θεωρητική εξίσωση που επιχειρείς να κάνεις είναι λανθασμένη. Ε[ισης πρπει να διερευνηθοεί και η πηγή της. Επίσης πρέπει να αναρωτηθείς ότι το ιμμερσιβ αίσθημα εάν και καλό .... δεν στοιχίζει ή σου στερεί για να το έχεις άλλα πράγματα και πλεονεκτήματα επίσης σημαντικά επειδή εσύ δεν είχες την ικανότητα ή το κατάλληλο σύστημα να τα αναγνωρίσεις ότι υπάρχουν σε αυτή την φλάτ και λάιφλες so called αναπαραγωγή και να τα εκτιμήσεις στην παρελθοντική σου εμπειρία απο αυτήν ... και απλώς παρασύρθηκες απο ένα μόνο παράγοντα υπέρμετρης να δεχτώ ; Υπερμετρης βελτίωσης μόνο σε αυτόν τον τομέα και τυχαίνει να σου φτάνει.
Παρά τη δημοφιλία του όρου win win situation στις περισσότερες μεταβάσεις από μια κατάσταση πραγμάτων σε άλλη όλο κάτι χάνεται για οτιδήποτε κερδίζεται. C'est la vie... Εάν είσαι σε θέση ν'αντιλαμβάνεσαι συνειδητά ψάχνοντας όλα όσα περιγράφεις κατά την ώρα που κάνεις ακροάσεις τότε ο μέσος ακροατής πρέπει να είναι πιο απλοϊκός στα θέλω του.

Δεν έχουμε όλοι ανάγκη εκείνο το υπερβατικό ηχοσύστημα που θα μας μυούσε σε απόκρυφα διάφορων εμπνευσμένων μουσικών έργων. Ακόμα και ο υποφαινόμενος την περισσότερη ώρα που παίζει η μουσική επιθυμεί ν'αφεθεί ανενόχλητα στα κομμάτια που θα φόρτωνε από μόνη της η πλατφόρμα ως συνέχεια προς το αρχικό album που θα είχε ο ίδιος τροφοδοτήσει παρά να εντρυφούσε αναλύοντας σε όσα χαρακτηριστικά ανέφερες. Στο δε θέμα των χαμηλών μ'ενοχλεί σταθερά οποιαδήποτε ενεργειακή ουρά θα χαλούσε το λεγόμενο ΄΄γκρουβάρισμα΄΄ , τη ρυθμική αγωγή.

Τώρα η χορταστική παροχή ενέργειας χωρίς χαρακτηριστικές παραμορφώσεις ή ενοχλητική ανταπόκριση από το χώρο στην πρώτη οκτάβα γίνεται αντιληπτή πρώτα απ'όλα ως πληρέστερη περιγραφή στις αμέσως ανώτερες οκτάβες ακόμα και μέχρι τις υψηλές έστω και αν δεν θα περιείχε το έργο νότες οργάνων άμεσα υπαγόμενες στην επίμαχη ζώνη. Είναι όμως αδύνατον να καταλάβουμε αναμεταξύ μας τι θα ζητούσε καθένας από την πρώτη οκτάβα τη στιγμή που υποστηρίζεται ότι κάποια main ηχεία με αόριστη απόκριση από τα 30 Hz - χωρίς κιόλας να λογαριάζονταν τιμές παραμορφώσεων και θερμικής καταπόνησης ως προς δεδομένη μέση συνεχόμενη στάθμη - θα παρείχαν ολοκληρωμένη και άνευ όρων περιγραφή χαμηλών.
 

Μηνύματα
3.194
Reaction score
4.876
Ναι σωστα αυτη (ακουγεται πιο γεματη και ξεκουραστη) :

Παρατηρειστε στην στερεο εκδοχη

α) το χειροκροτημα που ακουγεται πιο ασθενικο στο δεξι καναλι και τα μεταβατικα ειναι χειροτερα
β) το μπασο πιο ελαφρυ
γ)γενικα την συνοχη

Mono

Stereo (ασχετα αν ο τιτλος λεει mono)

Μία παρατήρηση..
(Και μετά από τηλεφωνική παρέμβαση του ΠΑΗ),
δεν γίνεται να συγκρίνουμε την original mono έκδοση του τραγουδιού με μεταγενέστερη stereo και από διαφορετική χώρα,
ευχαριστώ.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.850
Reaction score
142.965
Δεν υπάρχει κανένα ηχείο σε κανένα από τα σπίτια σας, που να παίζει με χαλαρότητα και άνεση την πρώτη οκτάβα, ακόμα και την άνω μισή πρώτη οκτάβα, χωρίς να ανεβάζει τις ολικές αρμονικές παραμορφώσεις στο φάσμα των χαμηλομεσαίων.

Δεν υπάρχει κανένα ηχείο σε κανέναν από εσάς, που να παίζει στο εύρος των σαμπ (έως τα 80) χωρίς κανένα πρόβλημα από το χώρο, χωρίς τονισμούς και ακυρώσεις, με βελούδινο σπέκτρο.

Δεν υπάρχει σε κανέναν από όλους σας κανενός είδους "ηχοαπορρόφηση χαμηλών" που να κάνει σοβαρή δουλειά στο φάσμα των σαμπ, ώστε να κατεβάζει το decay, να τιθασεύσει τα τερτίπια του χώρου, και να εμφανίζεται ομαλό μετρήσιμο σπέκτρο.

Όλα τα ανωτέρω προβλήματα, λύνονται μόνον με πολλαπλά σαμπ.

Το σημαντικότερο θετικό στοιχείο της ανωτέρω λίστας προτερημάτων των σαμπ, είναι οι κατά πολύ μειωμένες παραμορφώσεις στις χαμηλομεσαιες, και ίσως και αρκετά υψηλότερα, τολμώ να πω μέχρι τα πρίμα. Παίζουν πραγματικά πιο άνετα όλα τα ηχεία, και κανένα από τα ηχεία που έχετε δεν έχει την δυνατότητα να παίζει με άνεση ακόμα κι ένα σκέτο απλό τόνο στους 30 κύκλους σε στάθμη 105 dB στη θέση ακρόασης.

Η πιο εκτεταμένη απόκριση έως τους 20 κύκλους ή και χαμηλότερα (που θα προσφέρουν τα σοβαρά σαμπ) είναι ευχάριστο μπόνους, τόσο στην κρουστική, όσο και στο αληθινό χειροποαστό σώμα στις πολύ χαμηλές νότες, και στην πραγματική ανάλυση εκεί κάτω. Βεβαίως, για να βγει η χαμηλότερη νότα εκκλησιαστικού οργάνου, μαζί με την πιστή αναπαραγωγή των αντηχησεων αυτής της νότας μέσα στην εκκλησία που παίζει, απαιτούνται πολύ περισσότερα πράγματα από όσα επιγραμματικά ανέφερα.
 

Μηνύματα
3.194
Reaction score
4.876
Η διαφορετική χώρα σας πείραξε ?
Αλήθεια τώρα ?
Ναι γιατί δεν προέκυψε από το ίδιο studio (UK) που έγινε η αρχική mono ηχογράφηση αλλά από Αμερικάνικο που την μετάτρεψε σε stereo κατά το δοκούν.
 

Μηνύματα
1.792
Reaction score
1.925
Μία παρατήρηση..
(Και μετά από τηλεφωνική παρέμβαση του ΠΑΗ),
δεν γίνεται να συγκρίνουμε την original mono έκδοση του τραγουδιού με μεταγενέστερη stereo και από διαφορετική χώρα,
ευχαριστώ.
Δεκτό . Αλλά εγώ ήθελα να καταδείξω το εξής: Θα μπορούσε ένας αλγόριθμος stereo upmix να δώσει καλύτερο αποτέλεσμα από την συγκεκριμένη στέρεο εκδοχή με βάση την μόνο εκδοχή ; Ή οποία στέρεο εκδοχή είναι ήδη προβληματική… τι θα γινόταν από αλγόριθμο upmixing;
 
Last edited:

Μηνύματα
3.194
Reaction score
4.876
Δεκτό . Αλλά εγώ ήθελα να καταδείξω το εξής: Θα μπορούσε ένας αλγόριθμος stereo upmix να δώσει καλύτερο αποτέλεσμα από την συγκεκριμένη στέρεο εκδοχή με βάση την μόνο εκδοχή ; Ή οποί στέρεο εκδοχή είναι ήδη προβληματική… τι θα γινόταν από αλγόριθμο upmixing;
Το γνωστό .
1750955297815.jpeg
 

Μηνύματα
1.792
Reaction score
1.925

Μαζί με psi aava c20/c214 (active bass traps) πιστεύω τα καλύπτει όλα

« The in-room response was +15dB at 30Hz. Yes, you read that correctly.
Subjectively speaking, the maximum output SPL was approximately 100dB at the main listening position (4 meters away) for the pair of speakers playing full range (20Hz to 20kHz). Above this volume, I felt a bit apprehensive pushing the speaker further (I don’t own it and it isn’t cheap). 100dB full range at 4 meters is very loud.»

« This speaker sounds phenomenal.
Objectively speaking, the data indicates this is a terrific speaker. It is roughly ±1.5dB from 30Hz to 18kHz. That’s incredible»

Παραμόρφωση σίγουρα στα χαμηλά έχει υψηλότερη από καλα sub αλλά δεν τον ενόχλησε λέει
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.976
Reaction score
59.743

Μαζί με psi aava c20/c214 (active bass traps) πιστεύω τα καλύπτει όλα

« The in-room response was +15dB at 30Hz. Yes, you read that correctly.
Subjectively speaking, the maximum output SPL was approximately 100dB at the main listening position (4 meters away) for the pair of speakers playing full range (20Hz to 20kHz). Above this volume, I felt a bit apprehensive pushing the speaker further (I don’t own it and it isn’t cheap). 100dB full range at 4 meters is very loud.»

« This speaker sounds phenomenal.
Objectively speaking, the data indicates this is a terrific speaker. It is roughly ±1.5dB from 30Hz to 18kHz. That’s incredible»
Αφού ξέρεις τι θα σου βάλω από τη συγκεκριμένη δοκιμή...
1750958802969.png


Υπ'όψιν ότι στην παρακάτω παράσταση δεν θέλουμε ούτε υπερβάσεις από τον οριζόντιο άξονα καθότι αυτές σημαίνουν ανερχόμενες αρμονικές παραμορφώσεις.
1750958824198.png
:wink:

Υπενθυμίζεται ότι η διαχείριση σήματος σε τέτοια ηχεία γίνεται σε ψηφιακό πεδίο . Ο δε επεξεργαστής του συγκεκριμένου κάνει downsampling στα 48 KHz για αποιοδήποτε σήμα από την είσοδο, ψηφιακή ή αναλογική.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.743
Reaction score
5.558

Μαζί με psi aava c20/c214 (active bass traps) πιστεύω τα καλύπτει όλα

« The in-room response was +15dB at 30Hz. Yes, you read that correctly.
Subjectively speaking, the maximum output SPL was approximately 100dB at the main listening position (4 meters away) for the pair of speakers playing full range (20Hz to 20kHz). Above this volume, I felt a bit apprehensive pushing the speaker further (I don’t own it and it isn’t cheap). 100dB full range at 4 meters is very loud.»

« This speaker sounds phenomenal.
Objectively speaking, the data indicates this is a terrific speaker. It is roughly ±1.5dB from 30Hz to 18kHz. That’s incredible»

Παραμόρφωση σίγουρα στα χαμηλά έχει υψηλότερη από καλα sub αλλά δεν τον ενόχλησε λέει
Αυτό δεν είναι πρώτη οκτάβα αλλά δεύτερη
 



wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.241
Reaction score
18.144
όλη η ουσία είναι εδω:

Δεν έχουμε όλοι ανάγκη εκείνο το υπερβατικό ηχοσύστημα που θα μας μυούσε σε απόκρυφα διάφορων εμπνευσμένων μουσικών έργων. Ακόμα και ο υποφαινόμενος την περισσότερη ώρα που παίζει η μουσική επιθυμεί ν'αφεθεί ανενόχλητα στα κομμάτια που θα φόρτωνε από μόνη της η πλατφόρμα ως συνέχεια προς το αρχικό album που θα είχε ο ίδιος τροφοδοτήσει παρά να εντρυφούσε αναλύοντας σε όσα χαρακτηριστικά ανέφερες.
και εδω:

Στο δε θέμα των χαμηλών μ'ενοχλεί σταθερά οποιαδήποτε ενεργειακή ουρά θα χαλούσε το λεγόμενο ΄΄γκρουβάρισμα΄΄ , τη ρυθμική αγωγή.
και ακούς τη μουσικούλα σου μια χαρά, με δικάναλο, πολυκάναλο, ότι....

από κει και πέρα είναι για να ασχολούμαστε και να συζητάμε στα διαδικτυακά καφενεία...

"μουσικούλά" απ' λέει κι ο wnet....
 

Μηνύματα
1.792
Reaction score
1.925
Αυτό δεν είναι πρώτη οκτάβα αλλά δεύτερη
Η πρώτη οκτάβα είναι 20-40. Στην αρχή του δεύτερου μισού της πρώτης οκταβας είναι ήδη +15db στην καμπύλη απόκρισης … in room
 



Μηνύματα
18.818
Reaction score
22.550
Ακόμα και ο υποφαινόμενος την περισσότερη ώρα που παίζει η μουσική επιθυμεί ν'αφεθεί ανενόχλητα στα κομμάτια που θα φόρτωνε από μόνη της η πλατφόρμα ως συνέχεια προς το αρχικό album που θα είχε ο ίδιος τροφοδοτήσει παρά να εντρυφούσε αναλύοντας σε όσα χαρακτηριστικά ανέφερες.
Ναι και εμένα μου αρέσει για αυτό μου αρέσει και το ραδιόφωνο και να βάζει άλλος μουσική για εμένα.

Η ομοιομορφία όμως των κομματιών που επλέγει ο αλγόριθμος στην περίπτωση που αναφέρεις είναι λίγο ενοχλητική και μετά απο κάποιο διάστημα δεν την ανέχομαι. Εάν είναι να ακούσω έτσι μουσική και για αυτούς τους λόγους μου αρέσουν οι αλλαγές στα είδη ακόμη και στις εποχές ηχογράφησης και τα χαρακτηριστικά που μου προσφέρουν άσχετα εάν είναι ιδανικές ή όχι.

Η μουσική κιόλας ομοιομορφία που μου παρέχει η contemporary μουσική είναι τόσο προφανής (ιδίως ανάμεσα στο ίδιο είδος) και τόσο ομοιομορφή και προβλέψιμη ακόμη και στο ρυθμικό κομμάτι της που με απωθεί. πλέον. Φταίνε οι σύγχρονες εγγραφές κιόλας που έχουν μερίδιο της ευθύνης αλλά γενικώς το πρόβλημα μου είναι καθάρα απο άποψη μουσικής. Στην κλασική δεν έχω πρόβλημα για προφανείς λόγους πλούισας και αστείρευτης μουσικής έκφρασης σε όλα τα είπεδα.

Δεν υπάρχει πρόβλημα "απλοικότητας" ή υπερβατικότητας ή και "διασκέδασης" που το τελευταίο το έχουμε εξερευνήσει στο παρελθόν ανταλάσσοντας κάποια πόστ. Είναι θέμα σταδίου εξέλιξης του ανιρθωπου και τι αποζητά μουσικά. Το θέμα είναι (και συμβαίνει αυτό) ότι ... ότι και να ακούς αυτό να είναι και να συμβαδίζει με το στάδιο εξέλιξης στο οποιο εκείνη την στιγμή βρίσκεσαι και να μην προδιδεις ή αυτό να προδίδει την ανάγκη σου για εξέλιξη.

Μπορεί να ακούς κάτι που ο άλλος να θεωρεί "διασκέδαση" για αυτόν ή να το υποτιμά αλλά για εσένα να έχει μεγάλη σημασία (ακόμη και υπερβατική) και ας είναι ένα απλό τραγουδάκι (μεγαλύτερη και απο την so called δική του). Αυτό έχει σημασία. Ακόμη και εάν πρόκειτια και για τα στρουμφάκια π.χ. για ένα παιδί. Μεγαλύτερη απο την δική μου που ακούω ένα κομμάτι κλασικής. Για αυτό δεν είμαι ελιτιστής στο θέμα της μουσικής, δεν ξέρω εάν έχω δώσει τέτοια εντύπωση αλλά δεν είμαι. Απόδειξη είναι ότι διαφώνησα έντονα με τον Prince σε αυτό το θέμα απο την αρχή που άρχισε να γράφει. Καλά ο Prince κάνει και λίγο διαφήμιση στα sacd χι χα χο.
Στο δε θέμα των χαμηλών μ'ενοχλεί σταθερά οποιαδήποτε ενεργειακή ουρά θα χαλούσε το λεγόμενο ΄΄γκρουβάρισμα΄΄ , τη ρυθμική αγωγή.
Ο ρυθμός όπως σου έχω ξαναναφέρει δυο φορές (αυτά τα θέματα τα θυμάμαι καλά χι χα χο , άλλα καθόλου) δεν είναι αυτό μόνο που λές. Κατοικεί, εκφράζεται και υπάρχει σε όλα ανεξαιρέτως τα όργανα. Και στο βιολί. Διάβασε κάτι σοβαρό για το θέμα και τι λένε και θεωρούν οι μουσικοί και όχι τι λένε για αυτόν οι audio μόνο εκδόσεις και εκδοχές.
Τώρα η χορταστική παροχή ενέργειας χωρίς χαρακτηριστικές παραμορφώσεις ή ενοχλητική ανταπόκριση από το χώρο στην πρώτη οκτάβα γίνεται αντιληπτή πρώτα απ'όλα ως πληρέστερη περιγραφή στις αμέσως ανώτερες οκτάβες ακόμα και μέχρι τις υψηλές έστω και αν δεν θα περιείχε το έργο νότες οργάνων άμεσα υπαγόμενες στην επίμαχη ζώνη. Είναι όμως αδύνατον να καταλάβουμε αναμεταξύ μας τι θα ζητούσε καθένας από την πρώτη οκτάβα τη στιγμή που υποστηρίζεται ότι κάποια main ηχεία με αόριστη απόκριση από τα 30 Hz - χωρίς κιόλας να λογαριάζονταν τιμές παραμορφώσεων και θερμικής καταπόνησης ως προς δεδομένη μέση συνεχόμενη στάθμη - θα παρείχαν ολοκληρωμένη και άνευ όρων περιγραφή χαμηλών.
Ναι γνωστά αυτά και γαι αυτό ανέφερα να μου πείς (πείτε) - περιγράψετε τι σημαίνει για εσάς αυτό το φάσμα ακόμη καλύτερα σε μια αίθουσα κλασικής ή άλλον χώρο που εχει τύχει να το βιώσετε. Το ενδιαφέρον και το ζητούμενο μου έχει νομίζω αποτυπωθεί ξεκάθαρα στα προηγούμενα πόστ μου. Έγραψα κιόλας "ακόμη καλύτερα". Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει στα όργανα ανωτερα συχνοτικά. Αυτό είναι τεχνικό θέμα και πρόβλημα κυρίως της audio αναπαραγωγής.

Για σκεφτείτε σας παρακαλώ πέρα απο όλα αυτά και γράψτε κάτι πιο ουσιαστικό για το θέμα. Εσείς εάν έχετε πετύχει και όλα αυτά που λέτε θα το έχετε πιθανόν και στο σπίτι ακόμη και σε πολύ πιο συχνή εμπειρικά εμφανιση του και άρα πολύ πιο εύκολο να βρείτε λόγια ή μεταφορές για να μου το περιγράψετε χωρίς τεχνικούς όρους αλλά τι κάνει μουσικά. Δεν είναι μόνο αυτό που λες πάντως.
Θα μπορούσε ένας αλγόριθμος stereo upmix να δώσει καλύτερο αποτέλεσμα … τι θα γινόταν από αλγόριθμο upmixing;
Πάντως το πολυκάναλο δεν πρεπει να πάει καλά εμπορικά τελευταία. Ο αλγόριθμος του ιντερνετ σταμάτησε να με πηγαίνει πλέον συνέχεια σε πολυκάναλα και ιμμερσιβ βιντεάκια ακόμη και όταν πατούσα να δώ βιντεάκια για γάτες και ζώα που μου αρέσουν. Απο τότε που έκανα το λάθος να ανοίξω έστω ένα (το πρώτο) βιντεάκι απο αυτά του Ν.Κ. με είχε ταράξει στην προπαγάνδα. Είχα αρχίσει να βλέπω εφιάλτες με αυτόν τον φοβιστικό , ογκώδη με τεράστια μούσια τύπο τον Σέπς στα όνειρα μου χι χα χο.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.976
Reaction score
59.743
όλη η ουσία είναι εδω:
και εδω:
και ακούς τη μουσικούλα σου μια χαρά, με δικάναλο, πολυκάναλο, ότι....
από κει και πέρα είναι για να ασχολούμαστε και να συζητάμε στα διαδικτυακά καφενεία...
"μουσικούλά" απ' λέει κι ο wnet....
Να μας πει επίσης ο Γουνέτος Σκέτος άμα εννοεί ΄΄μουσικούλα΄΄ με 15 χιλιάρικα για δύο κανάλια... Για το δε πολυκαναλικό χρειάζονται εκτός των πρόσθετων καναλιών είτε επιπλέον ψηφιακά πρωτόκολλα είτε παρεμβολή επιπλέον ADC-DAC σταδίου επεξεργασίας για την αναλογική είσοδο...

γιατί όχι, ούτε ψυχολογικά σε τι forma και σε τι sample rate είναι το κομμάτι η αν υπάρχει και σε πολυκάναλο, ούτε τίποτα!!! :p
Γι αυτό και αντί να εξελιχθείς αναμένεται να μείνεις στάσιμος σε κατάσταση παιδιού που θα ευφραινόταν με στρουμφάκια...:laugh:
 
Last edited:

Μηνύματα
3.194
Reaction score
4.876
Για το δε πολυκαναλικό χρειάζονται εκτός των πρόσθετων καναλιών είτε επιπλέον ψηφιακά πρωτόκολλα είτε παρεμβολή επιπλέον ADC-DAC σταδίου επεξεργασίας για την αναλογική είσοδο...
Για όνομα..
Το βίασες το αναλογικό guru μας.
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.241
Reaction score
18.144
Να μας πει επίσης ο Γουνέτος Σκέτος άμα εννοεί ΄΄μουσικούλα΄΄ με 15 χιλιάρικα για δύο κανάλια...
με 2-3 χιλιάρικα ακούς μια χαρά μουσικούλα με δικάναλο


Γι αυτό και αντί να εξελιχθείς αναμένεται να μείνεις στάσιμος σε κατάσταση παιδιού που θα ευφραινόταν με στρουμφάκια...:laugh:
εύχομαι!!!! :p

 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.607
Μηνύματα
3.019.330
Members
38.473
Νεότερο μέλος
Shawsounds
Top