Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.827
Reaction score
33.280
Τώρα υπάρχουν και αυτά που χρησιμοποιούν και την τιβί ως κεντρικό:


Υπάρχουν και τα Sony Quad, σίγουρα έπονται κι άλλα.

Ξέρει κανείς αν θα ήταν εφικτό να συνδεθεί ένα Minidsp στην π.χ. οπτική της τιβί και να ενσωματωθούν περισσότερα σαμπζ??
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.879
Reaction score
143.017
Η ηχόμπαρα της dynaudio έχει αρκετό ενδιαφέρον, ιδίως διότι προέρχεται από μια πολύ σοβαρή φίρμα, με παράδοση στα στουντιακά μόνιτορς, αλλά και στα υψηλής πιστότητας οικιακά ηχεία.

Βέβαια στα 20 χιλιάδες ευρώπουλα, είναι για "λίγους και εκλεκτούς". 😭

Ωστόσο, εάν η αισθητική του χώρου δεν "σηκώνει" διακριτούς δορυφόρους και σαμπ για ιμερσιβ σεταπ με μπάτζετ κάπου κει στο 20-χίλιαρο, είναι μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση, από μια πολύ σοβαρή φίρμα. 😎

Symphony Opus One uses the same driver technology as Dynaudio’s flagship home hi-fi, professional studio and car audio systems.

Αluminium-alloy frame.

Its 73in wingspan is home to 24 individual speaker drivers (six tweeters, 14 mid/bass drivers and four innovative new subwoofers), powered by 1500W of digital amplification and marshalled by cutting-edge custom Dynaudio spatial audio algorithms.

There are four sound modes that make sure you’re hearing your stuff the way you want to:

Authentic is true stereo, and takes full advantage of Dynaudio’s half-century obsession with delivering the purest sound possible. It’s the company’s ultra-high-end hi-fi experience, distilled into a system that doesn’t require all the usual cables and boxes.

Soundstage takes the stereo mix and widens the sound-field to give all the listeners in the room a great sense of space and openness.

Immersive mode delivers the full, native Atmos (or other spatial audio format) experience. It uses ingenious cancellation and sound-beaming techniques to direct sound around the room, fully enveloping the listener from the front, sides and even overhead.

DeepDive delivers virtual surround-sound from any material using the same tech as Immersive mode. And it creates the effect for any listening position, so listeners can sit in their own immersive ‘bubble’ anywhere in the room.

 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.982
Reaction score
59.766
Ας μην πιάσουμε τα άκρα, για να δούμε λίγο πιό καθαρά. Έστω ότι κάποιος διαθέτει ένα σεβαστό ποσό για ηχοσύστημα, της τάξης των 50Κ. Αν δεν υποστεί την καταλυτική εμπειρία ακρόασης ενός πολυκαναλου συστήματος, αποκλείεται να τα δώσει , θα πάρει την save επιλογή του δικάναλου.
Το βρίσκεις παράλογο; Ή θα κάτσεις να του μιλάς για τον δόκτορα Tool?
Το παρόν νήμα κρατάει χρόνια όχι επειδή δικαιώνεται ή διαψεύδεται ο αβανταδόρικος τίτλος του αλλά επειδή κάποιες - αδίκως υφιστάμενες κατά τη γνώμη μου - αντιμαχόμενες παρατάξεις θέλουν να ΄΄τη λένε΄΄ διαρκώς η μια έναντι της άλλης για να επιβεβαιώνονταν οι όποιες επιλογές στη συλλογική συνείδηση καθεμίας εξ αυτών και να κερδίζονταν έτσι κάποιες άτυπες ΄΄εντυπώσεις΄΄. Αν κάτι έχει πλάκα πάνω σε αυτό είναι όσες σποραδικές αψιμαχίες στέλνουν τους εμπλεκόμενους σε αυτές στο... διάλογο, αυτό που θ'αποκαλούσαμε ... αρχή διαλόγου.:sneaky::biggrin:

Κατανούμε ελπίζω πόσο αναθεωρητικό είναι να παραδεχόταν ότι το χόμπι εξελίσσεται ελέω της τεχνολογικής του πλευράς και ότι θ'αξιζε να εξελιχθεί μαζί του όποιος έχει εκταμιεύσει αρκετά κεφάλαια σε παραδοσιακά setup. Όσο αναθεωρητικό είναι να εκτιμούσε και ο ήδη εξελιγμένος χομπίστας όση σημασία είχαν κάποτε και για τον ίδιο οι ... ΄΄αιθέριες σιωπές΄΄ με setup και πρακτικές που τώρα απαξιώνει.

Το πιο πρόσφατο ΄΄φρούτο΄΄ στο δέντρο της διχογνωμίας είναι η αντιπαράθεση των δύο ακριβών ηχειακών καναλιών προς πολλαπλά φθηνότερα και το...΄΄κ@λοβάρεμα΄΄ - όπου και να έμπαινε ο τόνος . Τέτοιες αντιπαραθέσεις είναι άτοπες αφού αφορούν σε ανόμοια πράγματα και συνθήκες. Πληροφοριακά επισημαίνονται τα εξής:

- Μια ηχόμπαρα δεν γίνεται να παρέχει ηχητική περιέλιξη εφάμιλλη των πολυκαναλικών με ίδιο πλήθος καναλιών επειδή εκ των πραγμάτων εκπέμπεται στην περίπτωση της πρώτης άμεσος ήχος από τον ίδιο ουσιαστικά τόπο αντί πολλαπλών όπως θα συνέβαινε στη δεύτερη περίπτωση.

- Τα πολυκαναλικά με διακριτά ηχειακά κανάλια τείνουν να παρέχουν πειστικότερη περιέλιξη αφενός μεν εντός μεγαλύτερων σε διαστάσεις χώρων αφού εμπλουτίζονται αυτοί με ανώτερο ποσοστό άμεσης ηχητικής ενέργειας αφετέρου δε εντός πολύ μικρότερων αφού σε αυτήν την περίπτωση ο εμπλουτισμός από πολλαπλές διαφορετικές διευθύνσεις τείνει να υπερκεράζει λιγότερο προβληματικά τους εγγενείς περιορισμούς που θέτουν οι πολύ μικρές διαστάσεις στην ακουστική συμπεριφορά.
 
Last edited:

Μηνύματα
18.840
Reaction score
22.601
Το παρόν νήμα κρατάει χρόνια όχι επειδή δικαιώνεται ή διαψεύδεται ο αβανταδόρικος τίτλος του αλλά επειδή κάποιες - αδίκως υφιστάμενες κατά τη γνώμη μου - αντιμαχόμενες παρατάξεις θέλουν να ΄΄τη λένε΄΄ διαρκώς η μια έναντι της άλλης για να επιβεβαιώνονταν οι όποιες επιλογές στη συλλογική συνείδηση καθεμίας εξ αυτών και να κερδίζονταν έτσι κάποιες άτυπες ΄΄εντυπώσεις΄΄. Αν κάτι έχει πλάκα πάνω σε αυτό είναι όσες σποραδικές αψιμαχίες στέλνουν τους εμπλεκόμενους σε αυτές στο... διάλογο, αυτό που θ'αποκαλούσαμε ... αρχή διαλόγου.:sneaky::biggrin:

Κατανούμε ελπίζω πόσο αναθεωρητικό είναι να παραδεχόταν ότι το χόμπι εξελίσσεται ελέω της τεχνολογικής του πλευράς και ότι θ'αξιζε να εξελιχθεί μαζί του όποιος έχει εκταμιεύσει αρκετά κεφάλαια σε παραδοσιακά setup. Όσο αναθεωρητικό είναι να εκτιμούσε και ο ήδη εξελιγμένος χομπίστας όση σημασία είχαν κάποτε και για τον ίδιο οι ... ΄΄αιθέριες σιωπές΄΄ με setup και πρακτικές που τώρα απαξιώνει.

Το πιο πρόσφατο ΄΄φρούτο΄΄ στο δέντρο της διχογνωμίας είναι η αντιπαράθεση των δύο ακριβών ηχειακών καναλιών προς πολλαπλά φθηνότερα και το...΄΄κ@λοβάρεμα΄΄ - όπου και να έμπαινε ο τόνος . Τέτοιες αντιπαραθέσεις είναι άτοπες αφού αφορούν σε ανόμοια πράγματα και συνθήκες. Πληροφοριακά επισημαίνονται τα εξής:

- Μια ηχόμπαρα δεν γίνεται να παρέχει ηχητική περιέλιξη εφάμιλλη των πολυκαναλικών με ίδιο πλήθος καναλιών επειδή εκ των πραγμάτων εκπέμπεται στην περίπτωση της πρώτης άμεσος ήχος από τον ίδιο ουσιαστικά τόπο αντί πολλαπλών όπως θα συνέβαινε στη δεύτερη περίπτωση.

- Τα πολυκαναλικά με διακριτά ηχειακά κανάλια τείνουν να παρέχουν πειστικότερη περιέλιξη αφενός μεν εντός μεγαλύτερων σε διαστάσεις χώρων αφού εμπλουτίζονται αυτοί με ανώτερο ποσοστό άμεσης ηχητικής ενέργειας αφετέρου δε εντός πολύ μικρότερων αφού σε αυτήν την περίπτωση ο εμπλουτισμός από πολλαπλές διαφορετικές διευθύνσεις τείνει να υπερκεράζει λιγότερο προβληματικά τους εγγενείς περιορισμούς που θέτουν οι πολύ μικρές διαστάσεις στην ακουστική συμπεριφορά.
Echo chambers με λίγο απο gossip σκωπτικά και λακωνικά σχόλια στύλ τουίτερ με μη δημιουργικές στην ουσία επεκτάσεις αλλά utilitarian σκοπούς επιφυλάσσοντας και εορτάζοντας ακόμη και για τον άνθρωπο τον ρόλο του human capital αντί του human being. Κάτι σαν τη μειωμένης αξίας προσφορά και λανθασμένη χρήση της Α.Ι. μέχρι τώρα που θεωρείται κάτι σπουδαίο και όχι η χρησιμοποιση και σύνδεση της με την πραγματική παραγωγική διαδικασία .... δηλαδή.

Η πλήρης παράδοση μας στις μηχανές και όχι απλώς η χρήση τους για καλύτερη δημιουργική εργασία και άρα αποτέλεσμα συντελείται.
 
Last edited:

Μηνύματα
652
Reaction score
588

Μηνύματα
1.810
Reaction score
1.958
Το πιο πρόσφατο ΄΄φρούτο΄΄ στο δέντρο της διχογνωμίας είναι η αντιπαράθεση των δύο ακριβών ηχειακών καναλιών προς πολλαπλά φθηνότερα και το...΄΄κ@λοβάρεμα΄΄ - όπου και να έμπαινε ο τόνος . Τέτοιες αντιπαραθέσεις είναι άτοπες αφού αφορούν σε ανόμοια πράγματα και συνθήκες.
Στον πραγματικό κόσμο αφορά μια πολύ πραγματική απόφαση για το κάθε τι . Λέγεται κόστος ευκαιρίας στα ελληνικά.

Δε με ενδιαφέρει αν κάποιος μπορεί να γεμίσει ένα χώρο με magico m9 και όταν αποφασίσει να ακούσει το 95% των stereo παραγωγών να κάνει το σύστημα του 2.2 ή απλό στερεό βγάζοντας με direct bypass τα υπόλοιπα ηχεία . Αυτό είναι εξωγήινη σπατάλη .

Άτοπο είναι το «πρόσφατο» γιατί υπάρχει στο μυαλό όλων κάθε στιγμή και πάντα και άτοπο το φρούτο γιατί αφορά μια πολύ σημαντική απόφαση . Επανέλθετε στην πραγματικότητα
 

Μηνύματα
1.810
Reaction score
1.958
Ο τιτλος του θεματος θα ισχυσει οταν α) αντιστραφει η σημερινη κατασταση. Δηλαδη 95% των παραγωγων θα ειναι σε immersive format το οποιο θα ειναι optimised για να ειναι scalable αυτοματα. Δηλαδη να παιζει σωστα σε ακουστικα,σε στερεο, σε 5.1 σε 5.1.4 σε 7.1.4 σε 22.2 και γενικως σε ολες τις παραλαγες και β) να εχει προχωρησει τοσο πολυ η τεχνολογια που η ψαλιδα με το high end να κλεισει και οι τιμες ανα ηχειακη μοναδα να ειναι πολυ χαμηλοτερες. Δηλαδη να μην εχει πλεον νοημα η αποκτηση ηχειου πολυ ακριβου μιας και η ποιοτητα ηχου για τους audiophile θα ερχεται με πολυ χαμηλο κοστος ανα μοναδα.
 
Last edited:

Μηνύματα
427
Reaction score
711
Μουσικέ δημιουργέ τέλειων μουσικών ψευδαισθήσεων Wnet με την χρήση των ψηφιακών εργαλείων στη διάθεση σου , άκου κάτι ενδιαφέρον που δεν θα ήξερες : Στο Big Love των Fleetwood Mac ο Lindsey Buckingham έκανε και τις δύο φωνές με τα ερωτικά βογγητά. Απλώς την μια του μετά απο επεξεργασία την έκαναν να ακούγεται γυναικεία. Δεν είναι της Stevie Nicks ούτε άλλης γυναίκας. Το είχες καταλάβει ποτέ τόσες φορές που το έχεις ακούσει ή ψάχνεις και εσυ όπως οι οντιοφίλ απο που έρχεται εστιασμένη η κιθάρα των Dire Straits στο Borthers in arms και πως γίνεται να είναι ιμμέρσιβ η εμπειρία ακούγοντας το ; :D
Τι παιχταράς αυτός ο Buckingham. Ειδικά στο live του I am so afraid, δίνει πόνο. Και με δάχτυλα παρακαλώ. Και μ'ένα custom κιθαρόνι που δεν το πιστεύεις ότι βγάζει τέτοια ήχο.
 

Μηνύματα
427
Reaction score
711
Ο τιτλος του θεματος θα ισχυσει οταν α) αντιστραφει η σημερινη κατασταση. Δηλαδη 95% των παραγωγων θα ειναι σε immersive format το οποιο θα ειναι optimised για να ειναι scalabe αυτοματα. Δηλαδη να παιζει σωστα σε ακουστικα,σε στερεο, σε 5.1 σε 5.1.4 σε 7.1.4 σε 22.2 και γενικως σε ολες τις παραλαγες και β) να εχει προχωρησει τοσο πολυ η τεχνολογια που η ψαλιδα με το high end να κλεισει και οι τιμες ανα ηχειακη μοναδα να ειναι πολυ χαμηλοτερες. Δηλαδη να μην εχει πλεον νοημα η αποκτηση ηχειου πολυ ακριβου μιας και η ποιοτητα ηχου για τους audiophile θα ερχεται με πολυ χαμηλο κοστος ανα μοναδα.
Προσωπική γνώμη: Δεν είναι θέμα κόστους, ούτε παραγωγών. Είναι θέμα χώρου, αισθητικής και τι τελικά μπορεί να σου προσφέρει το μουσικό θέμα που ακούς.
Το immersive είναι εντυπωσικό, ναι. Αλλά μέχρι εκεί. Και για λίγο. Δεν θα με αγγίξει ή θα μου προσφέρει επιπλέον συγκίνηση. Και σίγουρα δε θα κάνω τον χώρο που ηρεμεί και μαζεύεται όλη η οικογένεια ή οι φίλοι σε τσίρκο, με ηχεία να κρέμονται δεξιά κι αριστερά. Ένα καλοστημένο στέρεο μου είναι υπερ-αρκετό. Κι ας μην ακούω 30Hz σε στάθμες αναφορας. Και για ταινίες το ίδιο ισχύει.
Από ακαδημαϊκής πλευράς, έχει ενδιαφέρον πάντως.
 

Μηνύματα
18.840
Reaction score
22.601
Το πολυκάναλο - ακόμη και για αναπαραγωγή στέρεο μίξεων (αλλά όχι αυτών που ακούει) για να ικανοποιήσω και τον αγαπητό Ν.Κ. ... και να τον ικανοποιήσω και ακόμη περισσότερο παραδεχόμενος και αποδεχόμενος ότι για ορχηστρική μουσική εντός αιθούσης το Auro 3D είναι καλύτερο απο το Atmos με δύο προυποθέσεις όμως να συντρέχουν α) ότι θα χρησιμοποιήσεις Τρινόβ β) ότι το πρώτο ενδιαφέρον και προτεραιότητα σου θα είναι η αναπαραγωγή του ambience - ......... είναι καλό.

Το πρόβλημα που διαπιστώνω εγώ είναι στους ίδιους τους πολυκάναλους σαν παράγοντας.

Το πολυκάναλο έχει τρείς βασικούς παράγοντες για τους οποίους καποιος θα το επιλέξει. Απο την παρατήρηση μου εδώ αλλά και διεθνώς σε φόρουμς, περιοδικά κλπ .... κανένας απο τους τρείς α) δεν είναι στην γνώση του πολυκάναλου ατόμου β) κάνενας απο τους τρείς δεν είναι στην επιδίωξη του γ) δεν γνωρίζουν γιατί θέλουν να (ή πήγαν) και προσαντολίστηκαν πρός αυτό. Μάλιστα η διαπίστωση μου είναι ότι πήγανε για λάθους λόγους εκτός απο λίγους. Και για αυτό το λόγο πίσω απο όλο το μπλά μπλά της τεχνικής γνώσης γύρω απο το πολυκάναλο που διαθέτουν δεν υπάρχει η ουσία ώστε να μπορέσουν να κάνουν ελκυστική μια τέτοια επιλογή για τους άλλους ανθρώπους. Αυτό πέρα των όλων άλλων περιορισμών τεχνικών και πρακτικών που πρέπει να ξεπεράσουν και οι ίδιοι και οι άλλοι που θα θέλανε να κάνουν μια ανάλογη κίνηση και να πάνε σε πολυκάναλο.

Εάν βρώ χρόνο θα κάνω μια "ανάκριση" στους πολυκάναλους για να σας το αποδείξω.

Το πρόβλημα όμως θα είναι ότι αντίθετα απο τον "διάλογο" που υποστηρίζουν ότι κάνουν ή ότι ξέρουν να κάνουν ..... αυτό που θα κάνουν και μαζί μου, ξέρω εκ των προτέρων απο πρότερη εμπειιρία ότι δεν είναι διάλογος γιατί δεν ακούνε πραγματικά τον άλλον. Ακούνε μόνο γαι να έρθει η σειρά τους να μιλήσουν. Αυτό που θεωρούν διάλογο είναι να σου παραθέτουν στείρα, δανεισμένη τεχνική γνώση σε μια μορφή μάλιστα αντιπαράθεσης και σύγκρισης με κάτι άλλο. (π.χ. δικάναλο). Υπάρχουν κοινές ρίζες με το δικάναλο και καλώς είναι να εξερευνείται ο όποιος συσχετισμός και μπορούν να βγούν συμπεράσματα απο αυτόν .... αλλά όχι αυτά που νομίζουν, επιδιώκουν ή λόγω άγνοιας έχουν στο μυαλό τους ότι συντρέχουν. Μπορεί τα συμπεράσματα , εάν γινόταν πιο ειλικρινής διάλογος ώς προς τις επιδιώξεις του καθένα αλλά και εάν γνώριζαν πραγματικά το α) , β) και γ) που ανέφερα στην πιο πάνω παράγραφο .... να ανακάλυπταν ότι είναι πρός όφελος (ακόμη και απόφασης προσνατολισμού αγοράς) και του ενός (δικάναλου) και του άλλου (πολυκάναλου) ώς επιλογή ανάλογα τις συνθήκες και το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα (και μιλάω για καθαρά ηχητικό μόνο αποτέλεσμα τώρα μόνο κιόλας) . Η αλήθεια όπως πάντα βρίσκεται κάπου στη μέση. Η άγνοια του τι ακριβώς επιδιώκουν (δικάναλοι και πολυκάναλοι) και το "οπαδιλίκι" δεν αφήνει πειριθώριά επιτυχημένων (όχι σωστών ή ανώτερων) επιλογών για κανέναν και είναι επιζήμια για όλους.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.982
Reaction score
59.766
Echo chambers με λίγο απο gossip σκωπτικά και λακωνικά σχόλια στύλ τουίτερ με μη δημιουργικές στην ουσία επεκτάσεις αλλά utilitarian σκοπούς επιφυλάσσοντας και εορτάζοντας ακόμη και για τον άνθρωπο τον ρόλο του human capital αντί του human being. Κάτι σαν τη μειωμένης αξίας προσφορά και λανθασμένη χρήση της Α.Ι. μέχρι τώρα που θεωρείται κάτι σπουδαίο και όχι η χρησιμοποιση και σύνδεση της με την πραγματική παραγωγική διαδικασία .... δηλαδή.

Η πλήρης παράδοση μας στις μηχανές και όχι απλώς η χρήση τους για καλύτερη δημιουργική εργασία και άρα αποτέλεσμα συντελείται.
Πώς φαίνεται ποιοι μυγιάζονται... :sneaky:
Το πολυκάναλο - ακόμη και για αναπαραγωγή στέρεο μίξεων (αλλά όχι αυτών που ακούει) για να ικανοποιήσω και τον αγαπητό Ν.Κ. ... και να τον ικανοποιήσω και ακόμη περισσότερο παραδεχόμενος και αποδεχόμενος ότι για ορχηστρική μουσική εντός αιθούσης το Auro 3D είναι καλύτερο απο το Atmos με δύο προυποθέσεις όμως να συντρέχουν α) ότι θα χρησιμοποιήσεις Τρινόβ β) ότι το πρώτο ενδιαφέρον και προτεραιότητα σου θα είναι η αναπαραγωγή του ambience - ......... είναι καλό.

Το πρόβλημα που διαπιστώνω εγώ είναι στους ίδιους τους πολυκάναλους σαν παράγοντας.

Το πολυκάναλο έχει τρείς βασικούς παράγοντες για τους οποίους καποιος θα το επιλέξει. Απο την παρατήρηση μου εδώ αλλά και διεθνώς σε φόρουμς, περιοδικά κλπ .... κανένας απο τους τρείς α) δεν είναι στην γνώση του πολυκάναλου ατόμου β) κάνενας απο τους τρείς δεν είναι στην επιδίωξη του γ) δεν γνωρίζουν γιατί θέλουν να (ή πήγαν) και προσαντολίστηκαν πρός αυτό. Μάλιστα η διαπίστωση μου είναι ότι πήγανε για λάθους λόγους εκτός απο λίγους. Και για αυτό το λόγο πίσω απο όλο το μπλά μπλά της τεχνικής γνώσης γύρω απο το πολυκάναλο που διαθέτουν δεν υπάρχει η ουσία ώστε να μπορέσουν να κάνουν ελκυστική μια τέτοια επιλογή για τους άλλους ανθρώπους. Αυτό πέρα των όλων άλλων περιορισμών τεχνικών και πρακτικών που πρέπει να ξεπεράσουν και οι ίδιοι και οι άλλοι που θα θέλανε να κάνουν μια ανάλογη κίνηση και να πάνε σε πολυκάναλο.

Εάν βρώ χρόνο θα κάνω μια "ανάκριση" στους πολυκάναλους για να σας το αποδείξω.

Το πρόβλημα όμως θα είναι ότι αντίθετα απο τον "διάλογο" που υποστηρίζουν ότι κάνουν ή ότι ξέρουν να κάνουν ..... αυτό που θα κάνουν και μαζί μου, ξέρω εκ των προτέρων απο πρότερη εμπειιρία ότι δεν είναι διάλογος γιατί δεν ακούνε πραγματικά τον άλλον. Ακούνε μόνο γαι να έρθει η σειρά τους να μιλήσουν. Αυτό που θεωρούν διάλογο είναι να σου παραθέτουν στείρα, δανεισμένη τεχνική γνώση σε μια μορφή μάλιστα αντιπαράθεσης και σύγκρισης με κάτι άλλο. (π.χ. δικάναλο). Υπάρχουν κοινές ρίζες με το δικάναλο και καλώς είναι να εξερευνείται ο όποιος συσχετισμός και μπορούν να βγούν συμπεράσματα απο αυτόν .... αλλά όχι αυτά που νομίζουν, επιδιώκουν ή λόγω άγνοιας έχουν στο μυαλό τους ότι συντρέχουν. Μπορεί τα συμπεράσματα , εάν γινόταν πιο ειλικρινής διάλογος ώς προς τις επιδιώξεις του καθένα αλλά και εάν γνώριζαν πραγματικά το α) , β) και γ) που ανέφερα στην πιο πάνω παράγραφο .... να ανακάλυπταν ότι είναι πρός όφελος (ακόμη και απόφασης προσνατολισμού αγοράς) και του ενός (δικάναλου) και του άλλου (πολυκάναλου) ώς επιλογή ανάλογα τις συνθήκες και το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα (και μιλάω για καθαρά ηχητικό μόνο αποτέλεσμα τώρα μόνο κιόλας) . Η αλήθεια όπως πάντα βρίσκεται κάπου στη μέση. Η άγνοια του τι ακριβώς επιδιώκουν (δικάναλοι και πολυκάναλοι) και το "οπαδιλίκι" δεν αφήνει πειριθώριά επιτυχημένων (όχι σωστών ή ανώτερων) επιλογών για κανέναν και είναι επιζήμια για όλους.
Φοβάμαι πως δεν γίνεται να διεξαχθεί διάλογος υπό τους όρους που θα προτιμούσες εφόσον κι εσύ ακόμα φαίνεται ν'αγνοείς έναν...τέταρτο λόγο. :sneaky:
Ο τιτλος του θεματος θα ισχυσει οταν α) αντιστραφει η σημερινη κατασταση. Δηλαδη 95% των παραγωγων θα ειναι σε immersive format το οποιο θα ειναι optimised για να ειναι scalable αυτοματα. Δηλαδη να παιζει σωστα σε ακουστικα,σε στερεο, σε 5.1 σε 5.1.4 σε 7.1.4 σε 22.2 και γενικως σε ολες τις παραλαγες και β) να εχει προχωρησει τοσο πολυ η τεχνολογια που η ψαλιδα με το high end να κλεισει και οι τιμες ανα ηχειακη μοναδα να ειναι πολυ χαμηλοτερες. Δηλαδη να μην εχει πλεον νοημα η αποκτηση ηχειου πολυ ακριβου μιας και η ποιοτητα ηχου για τους audiophile θα ερχεται με πολυ χαμηλο κοστος ανα μοναδα.
Reality check... Σε οποιοδήποτε στάδιο εξέλιξης του χόμπι θα κυκλοφορούν στην αγορά συσκευές με πολύ ακριβότερες τιμές και prestige από τις mainstream και ειδικά στον τομέα των πολυκαναλικών επεξεργαστών οι πολύ ακριβότερες θα παρέχουν υπολογιστικές δυνατότητες που δεν θα διαθέτουν οι προσιτές. Το σχετικό γι αυτές R&D είναι που χρεώνεται κάθε φορά δεόντως αντί του hardware. Δεν διατυπώνονται εξ'ολοκλήρου στα Ελληνικά μπας και γίνουν πιο κατανοητά.
Μα πώς να επανέλθουν σε διατροφική πραγματικότητα όσοι χαλιούνται και με σπαλομπριζόλες και με φρούτα... :biggrin:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.810
Reaction score
1.958
Σε πληροφορώ ότι είμαι κρεατοφάγος και όχι αεροφαγος όπως άλλοι . Μου αρέσει στο πιάτο μου να βλέπω μια ενιαία μπριζόλα και όχι μικρά κομματάκια διασκορπισμένα και τεμαχισμένα . Επίσης δεν μου αρέσει το upmixing με κόκα κόλα στο καλό ρούμι και στο καλό ουίσκι . Γι’ αυτό όταν έρχονται φίλοι που δεν το εκτιμούν τους βγάζω της σειράς … για να ρίξουν την κόκα κόλα τους ;)
 

Μηνύματα
18.840
Reaction score
22.601
Πώς φαίνεται ποιοι μυγιάζονται... :sneaky:
[/QUOTE}
Μυγιάζεται ο άνθρωπος που τον ενδιαφέρει να καταδείξει μια κατάσταση.

Δεν μυγιάζεται κάποιος που θέλει να την αποκρύψει γιατί τυγχάνει να εξυπηρετεί το αφήγημά του πόσο μάλλον εάν θεωρήσουμε ότι μπορεί να συνέβαλε και σε αυτό είτε απο άγνοια των παραγόντων ουσίας που αναφέρω είτε ηθελημένα.

Άρα αυτό που θα έπρεπε να σε απασχολεί περισσότερο είναι όχι ποιοι μυγιάζονται (και για ποιό λόγο που ούτε αυτόν εξετάζεις και αναφέρεις) αλλά κυρίως ποοί δεν μυγιάζονται ενώ θα έπρεπε, εάν δεν θέλουν να λειτουργούν ή συμβαλλουν σε ένα echo chamber.
Φοβάμαι πως δεν γίνεται να διεξαχθεί διάλογος υπό τους όρους που θα προτιμούσες εφόσον κι εσύ ακόμα φαίνεται ν'αγνοείς έναν...τέταρτο λόγο. :sneaky:
Έγραψα ότι τρείς είναι οι βασικοί. Όχι ότι δεν υπάρχουν και άλλοι.

Όταν όμως βλέπω ότι υπάρχει πλήρης απουσία γνώσης ή αναφοράς ως επιδίωξη αυτών των τριών ... νομίζω δεν είναι απαραίτητο να αναρωτηθώ ή απασχοληθώ με τέταρτο ή πέμπτο.
 


Μηνύματα
18.840
Reaction score
22.601
Καλού κακού ας προσέχουμε μη βρεθούμε από το πολύ gaslighting σε... gas chamber.:lolsign:
Δεν είναι τόσο μακρυά το ένα απο το άλλο όπως θα νόμιζες.

Το πρώτο δημιουργεί τις συνθήκες για το δεύτερο.

Όσον αφορά τώρα το κακό και προσπθωντας κάποιος να αναλύσει τσ στάδια συμμετοχής του σε αυτό .... είναι δύσκολο να βρείς μέσα σε αυτό αποχρώσεις. Το gas chamber είχε μια μη συναισθηματική επιστημονική προσέγγιση στην εξόντωση και άλλοι ακολουθούν και στοχεύουν στο ίδιο αποτέλεσμα με σαδισμό. Το αποτέλεμσα ίδιο. Η εκτίμηση της ποσοτκής βαθμονόμησης του τι έστι κακό δεν ξέρω τι αξια έχει και τι άλλοθι βρίσκει στον καθένα να κάθεται να το αναλύει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.879
Reaction score
143.017
Σε πληροφορώ ότι είμαι κρεατοφάγος και όχι αεροφαγος όπως άλλοι . Μου αρέσει στο πιάτο μου να βλέπω μια ενιαία μπριζόλα και όχι μικρά κομματάκια διασκορπισμένα και τεμαχισμένα . Επίσης δεν μου αρέσει το upmixing με κόκα κόλα στο καλό ρούμι και στο καλό ουίσκι . Γι’ αυτό όταν έρχονται φίλοι που δεν το εκτιμούν τους βγάζω της σειράς … για να ρίξουν την κόκα κόλα τους ;)
Ατυχείς οι παραλληλισμοί.
Ατυχέστατοι.
Ατυχήσασας.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.621
Μηνύματα
3.020.268
Members
38.473
Νεότερο μέλος
Shawsounds
Top