- Μηνύματα
- 25.751
- Reaction score
- 22.500
Λέει λοιπόν ο ποιητής, μπλα μπλα μπλα. Για απολαύστε...
Και μιας που δεν είμαι θεός, αλλά ημίθεος, ε, με πχιάνουν πότε – πότε οι κακές μου κι αρχίζω και ρωτάω. Τί διάολο, πάντα στις καλές μου θα είμαι; Μπααααααα!!!
Τί σημαίνει πως ένα σύστημα χτίστηκε γύρω από το αναλογικό «σετάπ»; Όλα τά ‘χε η Μαριορή, το «σετάπ» της έλειπε. Βλέπεις, τους πέφτει λίγο να πουν «πικάπ», αλλά τέλος πάντων, το θέμα δεν είναι ο τουπές του κάθε επίδοξου ημιμαθή χαϊεντά. Το θέμα είναι η ουσία. Ερωτώ, λοιπόν.
Μήπως το χτίσιμο ενός συστήματος γύρω από το αναλογικό σετάπ είναι απλώς η αγορά ενός πικάπ ακριβότερου από το συγκατοικούν cd player; Αν ναι, τότε η συγκεκριμένη ατάκα έχει κάποιο νόημα.
Αν δεν είναι αυτό, τότε τί είναι;
Μήπως τα καλώδια; Δηλαδή, αν πάω σε κάποιο καλωδιάδικο και πω, «ξέρετε, θέλω καλώδια που να ευνοούν το πικάπ κατά προτεραιότητα και μετά το cd player», θα καταλάβουν; Κι αν καταλάβουν, τί θα μου πασάρουν; Πώς ξεχωρίζω το καλώδιο που προκρίνει το πικάπ από το cd; Από το χρώμα; Το μήκος; Το πάχος; Τα «Νι» του χαλκού; Κάτι άλλο; Τί;
Μήπως ο προενισχυτής; Πώς ξεχωρίζω τον προενισχυτή που προκρίνει το cd από το «αναλογικό σετάπ»; Από τη μάρκα; Το βάρος; Το ύψος; Το βάθος; Το σχήμα του τηλεκοντρόλ; Κι αν δεν έχει τηλεκοντρόλ; Μήπως από τη φάτσα; Το πάχος της; Τί φάτσα πρέπει να έχει ένας προενισχυτής για να ενδείκνυται για «χτίσιμο γύρω από το αναλογικό σετάπ»; Χαμογελαστή; Ξινή; Φουρκισμένη; Ηλίθια, με το βλέμμα της αγελάδας; Πονηρή, με το σκέρτσο της Χριστίνας Φαρμάκη; (Γειά σου ρε Χριστινάρα...)
Μήπως στο περί ου «χτίσιμο» παίζει ρόλο και ο τελικός; Τα ηχεία; Να μην επαναλαμβάνω τις ίδιες ερωτήσεις, σας παραπαπέμπω εις τα του προενισχυτού.
Λοιπόν;
Γιάννη το έχω ξαναπεί!
Στο ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ και με τo ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ software οι διαφορές ήταν χαώδεις υπέρ του αναλογικού! Συγκριτικά, το ψηφιακό δεν ακουγόταν!
Και μιας που δεν είμαι θεός, αλλά ημίθεος, ε, με πχιάνουν πότε – πότε οι κακές μου κι αρχίζω και ρωτάω. Τί διάολο, πάντα στις καλές μου θα είμαι; Μπααααααα!!!
Τί σημαίνει πως ένα σύστημα χτίστηκε γύρω από το αναλογικό «σετάπ»; Όλα τά ‘χε η Μαριορή, το «σετάπ» της έλειπε. Βλέπεις, τους πέφτει λίγο να πουν «πικάπ», αλλά τέλος πάντων, το θέμα δεν είναι ο τουπές του κάθε επίδοξου ημιμαθή χαϊεντά. Το θέμα είναι η ουσία. Ερωτώ, λοιπόν.
Μήπως το χτίσιμο ενός συστήματος γύρω από το αναλογικό σετάπ είναι απλώς η αγορά ενός πικάπ ακριβότερου από το συγκατοικούν cd player; Αν ναι, τότε η συγκεκριμένη ατάκα έχει κάποιο νόημα.
Αν δεν είναι αυτό, τότε τί είναι;
Μήπως τα καλώδια; Δηλαδή, αν πάω σε κάποιο καλωδιάδικο και πω, «ξέρετε, θέλω καλώδια που να ευνοούν το πικάπ κατά προτεραιότητα και μετά το cd player», θα καταλάβουν; Κι αν καταλάβουν, τί θα μου πασάρουν; Πώς ξεχωρίζω το καλώδιο που προκρίνει το πικάπ από το cd; Από το χρώμα; Το μήκος; Το πάχος; Τα «Νι» του χαλκού; Κάτι άλλο; Τί;
Μήπως ο προενισχυτής; Πώς ξεχωρίζω τον προενισχυτή που προκρίνει το cd από το «αναλογικό σετάπ»; Από τη μάρκα; Το βάρος; Το ύψος; Το βάθος; Το σχήμα του τηλεκοντρόλ; Κι αν δεν έχει τηλεκοντρόλ; Μήπως από τη φάτσα; Το πάχος της; Τί φάτσα πρέπει να έχει ένας προενισχυτής για να ενδείκνυται για «χτίσιμο γύρω από το αναλογικό σετάπ»; Χαμογελαστή; Ξινή; Φουρκισμένη; Ηλίθια, με το βλέμμα της αγελάδας; Πονηρή, με το σκέρτσο της Χριστίνας Φαρμάκη; (Γειά σου ρε Χριστινάρα...)
Μήπως στο περί ου «χτίσιμο» παίζει ρόλο και ο τελικός; Τα ηχεία; Να μην επαναλαμβάνω τις ίδιες ερωτήσεις, σας παραπαπέμπω εις τα του προενισχυτού.
Λοιπόν;