Πίσω αμορτισέρ σε Honda forza

Timaras

*****
Μηνύματα
2.984
Reaction score
2.153
Παιδιά έχω ένα Forza 350 του '24 και σκέφτομαι την αλλαγή πίσω αμορτισέρ με κάτι που δε θα σακατεύει τους μεσοσπονδυλιους δισκους (αν υπάρχει).

Έχει κανένας άποψη επί του θέματος?

Να πω ότι λύσεις τύπου hyperpro,matris,ohlins για την ώρα απορρίπτονται λόγω οικονομικού σε συνάρτηση με το αβέβαιο (για εμένα) αποτέλεσμα.

Για πάμε να δούμε!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.151
Reaction score
51.731
Τα μαμά αμορτισέρ έχουν κάποιου είδους ρύθμιση που μπορείς να επέμβεις?
Απόσβεση επαναφοράς ή προφόρτιση ελατηρίου?
Αν όχι, η αντικατάσταση με κάτι που θα έχει ρυθμίσεις είναι η λύση
 

Μηνύματα
179
Reaction score
38
Εχω το sh 350 του 2024 ,σκεφτομαι τα bitubo και βελτιωση σελας
 

Μηνύματα
333
Reaction score
584
Παιδιά έχω ένα Forza 350 του '24 και σκέφτομαι την αλλαγή πίσω αμορτισέρ με κάτι που δε θα σακατεύει τους μεσοσπονδυλιους δισκους (αν υπάρχει).

Έχει κανένας άποψη επί του θέματος?

Να πω ότι λύσεις τύπου hyperpro,matris,ohlins για την ώρα απορρίπτονται λόγω οικονομικού σε συνάρτηση με το αβέβαιο (για εμένα) αποτέλεσμα.

Για πάμε να δούμε!
Εχω τοποθετήσει yss και δουλεύουν μια χαρά , κλάσης ανώτερα από τα μαμά.
Μάλιστα προσφέρεται και σαν σετ με μπροστινά ελατήρια.
Μπροστά βέβαια υπάρχει και η λύση της hyperpro αλλά ναι ξεφεύγει,
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.984
Reaction score
2.153
Τα μαμά αμορτισέρ έχουν κάποιου είδους ρύθμιση που μπορείς να επέμβεις?
Απόσβεση επαναφοράς ή προφόρτιση ελατηρίου?
Αν όχι, η αντικατάσταση με κάτι που θα έχει ρυθμίσεις είναι η λύση
Εχουν προφορτιση ελατηρίου αλλά δεν κάνει και πολλά πράματα.
Εχω το sh 350 του 2024 ,σκεφτομαι τα bitubo και βελτιωση σελας
Είναι μια λύση ,άλλοι λένε ότι είναι βούτυρο άλλοι ότι είναι σκληρα.
Άντε να βγάλεις άκρη!
Η σέλα θα βοηθήσει σίγουρα.
Εχω τοποθετήσει yss και δουλεύουν μια χαρά , κλάσης ανώτερα από τα μαμά.
Μάλιστα προσφέρεται και σαν σετ με μπροστινά ελατήρια.
Μπροστά βέβαια υπάρχει και η λύση της hyperpro αλλά ναι ξεφεύγει,
Ποια yss έχεις βάλει?Με δοχείο αζώτου και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς?
Έχεις λινκ?
Για το μπροστινό μάλλον hyperpro θα βάλω.Δεν είναι και τόσο ακριβό
Hyperpro
 

Μηνύματα
333
Reaction score
584
Εχουν προφορτιση ελατηρίου αλλά δεν κάνει και πολλά πράματα.
Είναι μια λύση ,άλλοι λένε ότι είναι βούτυρο άλλοι ότι είναι σκληρα.
Άντε να βγάλεις άκρη!
Η σέλα θα βοηθήσει σίγουρα.

Ποια yss έχεις βάλει?Με δοχείο αζώτου και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς?
Έχεις λινκ?
Για το μπροστινό μάλλον hyperpro θα βάλω.Δεν είναι και τόσο ακριβό
Hyperpro
Ta hyper αν δεν με απατάει η μνήμη μου κοντά στα 170 κάτι ευρώ -/+ …
Εγώ τοποθέτηση έκανα δεν είναι δικό μου το εν λόγω σκούτερ.
Στα πίσω ακόμη και το απλό yss σκέτου ελατηρίου είναι ανώτερο από τα μαμά.
Πάντα έπασχε η Honda σε αναρτήσεις….
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.984
Reaction score
2.153
Εντάξει,και κάνα 200αρι να πάει,δε νομίζω ότι δεν είναι και πολλά.
Το yss μπροστινό πόσο στοιχίζει δηλαδή?
 


Μηνύματα
333
Reaction score
584
Εχω ακουσει καλα λογια για τον k shock επισης .....
Mia χαρά είναι τα παιδιά ..
Εντάξει,και κάνα 200αρι να πάει,δε νομίζω ότι δεν είναι και πολλά.
Το yss μπροστινό πόσο στοιχίζει δηλαδή?
Bike alert μπες μέσα και ψάξε θα βρεις λύσεις .
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.984
Reaction score
2.153
Εχω ακουσει καλα λογια για τον k shock επισης .....
Ναι,έχω μιλήσει με τα παιδιά εκεί.
Αυτοί μου είπαν και για τα bitu o ότι δε δουλεύουν και τόσο καλά.

Δεν ξέρω βέβαια αν το λέγανε για να εξυψωσουν τα δικά τους αμορτισέρ..
 

Μηνύματα
333
Reaction score
584
Ναι,έχω μιλήσει με τα παιδιά εκεί.
Αυτοί μου είπαν και για τα bitu o ότι δε δουλεύουν και τόσο καλά.

Δεν ξέρω βέβαια αν το λέγανε για να εξυψωσουν τα δικά τους αμορτισέρ..
Σε sh 300 τα δικά τους αμορτισέρ εμπρός και πίσω δουλεύουν κάτι πάνω από εξαιρετικά.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.984
Reaction score
2.153
Βλέπω να πηγαίνω προς τα εκεί γιατί δε ζητάνε και καμμιά περιουσία .

Τα yss ας πούμε έχουν φτάσει να ζητάνε 5 κατοσταρικα για να πάρεις ρύθμιση rebound.

Τα απλά yss δεν ξέρω αν θα είναι καλύτερα απ' τα k-shock
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.984
Reaction score
2.153
Εντάξει,και κάνα 200αρι να πάει,δε νομίζω ότι δεν είναι και πολλά.
..δε νομίζω ότι είναι και πολλά ήθελα να γράψω..

Να πω εδώ ότι όταν στο αρχικό μήνυμα γράφω ότι απορρίπτονται λύσεις τύπου hyperpro κλπ εννοώ για τα πίσω αμορτισέρ που ζητούν πάνω από χιλιαρικο
 

Μηνύματα
592
Reaction score
867
Παιδιά έχω ένα Forza 350 του '24 και σκέφτομαι την αλλαγή πίσω αμορτισέρ με κάτι που δε θα σακατεύει τους μεσοσπονδυλιους δισκους (αν υπάρχει).

Έχει κανένας άποψη επί του θέματος?

Να πω ότι λύσεις τύπου hyperpro,matris,ohlins για την ώρα απορρίπτονται λόγω οικονομικού σε συνάρτηση με το αβέβαιο (για εμένα) αποτέλεσμα.

Για πάμε να δούμε!
μπες στο facebook στο scooterclub και θα σου απαντησουν
 

Μηνύματα
651
Reaction score
844
Παιδιά έχω ένα Forza 350 του '24 και σκέφτομαι την αλλαγή πίσω αμορτισέρ με κάτι που δε θα σακατεύει τους μεσοσπονδυλιους δισκους (αν υπάρχει).

Έχει κανένας άποψη επί του θέματος?

Να πω ότι λύσεις τύπου hyperpro,matris,ohlins για την ώρα απορρίπτονται λόγω οικονομικού σε συνάρτηση με το αβέβαιο (για εμένα) αποτέλεσμα.

Για πάμε να δούμε!
Φοβάμαι ότι δεν θα μείνεις ευχαριστημένος ούτε με ακριβές λύσεις, πόσο μάλλον με οικονομικές, διότι το πρόβλημα που περιγράφεις σχετίζεται με τον σχεδιασμό και την θέση του κινητήρα που έχουν τα σκούτερ. Όλες οι δυνάμεις που ασκούνται στέλνονται στον κατακόρυφο άξονα, δηλαδή στην σπονδυλική στήλη του αναβάτη. Τα μόνa που διαφέρουν είναι ελάχιστα και ακριβά, π.χ Yamaha T-Max, Forza 750 (η διαφορά με το δικό σου δεν είναι μόνο ο κυβισμός). Γενικά μιλώντας, όταν βλέπεις σκούτερ με δύο "μπουκαλάκια" πίσω για αμορτισέρ, ...άστο καλύτερα.
 

Μηνύματα
7.578
Reaction score
5.029
Ισχύουν αυτά που έγραψες
Απλά το Forza και το adv έχουν προβλήματα στα αμορτισέρ
Κοπανάνε ολόκληρα
Ειδικά το adv
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.984
Reaction score
2.153
μπες στο facebook στο scooterclub και θα σου απαντησουν
Έχω μιλήσει με τα παιδιά εκεί (εκτός facebook).
Απόψεις θέλω να μαζέψω!
Φοβάμαι ότι δεν θα μείνεις ευχαριστημένος ούτε με ακριβές λύσεις, πόσο μάλλον με οικονομικές...
Αυτό πιστεύω και γω απλά σκέφτομαι μήπως κάποιο άλλο αμορτισέρ μαζί με ποιο προοδευτικό ελατηριο κάνει καλύτερα την απόσβεση επαναφοράς,που δε μπορεί, σίγουρα θα υπάρχουν αμορτισέρ που κάνουν καλύτερα τη δουλειά.
Ισχύουν αυτά που έγραψες
Απλά το Forza και το adv έχουν προβλήματα στα αμορτισέρ
Κοπανάνε ολόκληρα
Ειδικά το adv
Άστο,ειδικά όταν πέφτει το μηχανάκι σε κάνα σπάσιμο στο δρόμο σου κουνιέται μέχρι και ο φρονυμιτης!
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.984
Reaction score
2.153
Τα μόνa που διαφέρουν είναι ελάχιστα και ακριβά, π.χ Yamaha T-Max, Forza 750 (η διαφορά με το δικό σου δεν είναι μόνο ο κυβισμός). Γενικά μιλώντας, όταν βλέπεις σκούτερ με δύο "μπουκαλάκια" πίσω για αμορτισέρ, ...άστο καλύτερα.
Εντάξει, υπάρχουν και κάποια λίγα ακόμα και τώρα πλέον και στη μικρομεσαία κατηγορία των 350-400 κυβικών αλλά δε σκέφτομαι προς το παρόν την αλλαγή του scooter.

Γενικά μιλώντας,δεν πιστεύω ότι τη ζημιά την κάνουν τα διπλά αμορτισέρ.
Είχα και άλλα μηχανάκια με διπλά αμορτισέρ αλλά ο κινητήρας ήταν στο κέντρο και όχι στο ψαλίδι,οι τροχοί ήταν μεγάλοι οπότε ότι αδυναμία έχει το σύστημα των διπλών αμορτισέρ μετριαζοταν στο ελάχιστο.
 

Μηνύματα
601
Reaction score
1.036
Αντε το πολυ να αλλαζα μονο ελατηριο μπας κι εβρισκα κανενα πιο μαλακο, και αυτο μονο στην περιπτωση που θα ελεγα οτι "υποφερω" απο το κοπανημα. Σκουτερ ειναι, κλασσικο χαρακτηριστικο του μοντελου ειναι, 14αρη τροχο εχει πισω.... Οποτε μια ζωη θα κοπαναει. Εγω θα ελεγα απλα να αλλαξεις τα ορια της υπομονης σου :p
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.984
Reaction score
2.153
Τα όρια της υπομονής μου αλλάζουν,της σπονδυλικής στήλης δεν αλλάζουν.

Απλά λέω να το κάνω ποιο υποφερτό.

Όσο για την αλλαγή ελατηρίου προτιμώ να αγοράσω ένα σετ με αμορτισέρ παρά να δοκιμάζω μαϊμουδιές γιατί δεν μπορώ να βρω και στοιχεία για τα υπάρχοντα ελατήρια ώστε να τοποθετήσω κάποιο που να μπορεί να συνεργαστεί με το υπάρχον αμορτισέρ
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.084
Μηνύματα
3.000.583
Members
38.408
Νεότερο μέλος
kalelakos
Top