- Μηνύματα
- 333
- Reaction score
- 584
με χαμηλοτερες πιεσεις ελαστικων περαν του κατασκευαστη , να θυμασαι πως ερχεται πιο γρηγορα η φθορα του ελαστικου, εκτος του οτι (ακραιο μεν σεναριο) μπορει να δεχτει μεγαλη καταπονηση ο σκελετος του ελαστικου σου, μιας και Ελλαδα γαρ............ναρκοπεδιο απο λακουβες οι δρομοι ολοι!Να πω εδώ μιας και το παρελειψα ότι η οδηγία της Honda είναι για 200 και 225 kpa (29/32,5 psi) και εγώ το δουλεύω 28/30 psi και κρατάει και καλύτερα το metzeler εκτός από το όφελος στο κοπανημα!