Ποδήλατο

Μηνύματα
23.096
Reaction score
17.258
Γενικότερα, επειδή το βλέπω κι εδώ σε βάσεις τύπου gopro, και τα διάφορα που βάζω πάνω, φώτα, κάμερες, η σχεδίαση τους κι αυτών θέλει κάποια αλλαγή. Αντί να είναι ας πούμε λείο το εσωτερικό τους, να έχει "δοντάκια", που να πιάνουν σε συγκεκριμένες γωνίες την αντίστοιχη βάση της όποιας συσκευής, και ας μην έχει πλέον ρύθμιση κλίσης σε οποιαδήποτε γωνία. Πολύ μεγαλύτερη σταθερότητα θα έχουν έτσι, χωρίς φόβο να γέρνουν από τους κραδασμούς, ενώ δεν θα χρειάζονται κι τόσο σφίξιμο.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.431
Reaction score
50.109
Ο σχεδιασμός Σώτο με τη βάση προς τα πίσω είναι για να έρχετε ο φακός όσο το δυνατόν πιο μπροστά ώστε να μη βρίσκει πάνω στις ντίζες.
Απο τη αρχή όμως διέκρινα και εγώ πως με λείες επιφάνειες και το κέντρο βάρους προς τα μπρος ήθελε κάργα σφίξιμο ώστε να μη αλλάζει θέση η δέσμη του φωτός.
Η αγριεμένες επιφάνειες θα ήταν όντως μια λύση αλλά εκεί στη garmin βαράνε τη πουλάδα, φαντάς ότι προορίζεται και για mtb
 

Μηνύματα
23.096
Reaction score
17.258
Ναι μωρέ το καταλαβαίνω αυτό, αλλά καλύτερα να βρίσκουν στις ντίζες (και τι έγινε δηλαδή...) παρά έτσι...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.431
Reaction score
50.109
Σε κάποια ποδήλατα γυρίζοντας το τιμόνι μπερδεύονται οι ντίζες με το φακό
 

Μηνύματα
23.096
Reaction score
17.258
Αυτό που λες το είχα με το powerpod της velocomp, όταν το έβαζα στην ίδια θέση. Ακουμπούσε στις ντίζες, αλλά δεν τρέχει κι τίποτα στην πραγματικότητα,, αφού όλο το σύστημα κινείται μαζί, δεν είναι ότι εμποδίζει δηλαδή την λειτουργία τους. Τέλος πάντων, όλα αυτά θέλουν επανασχεδιασμό... αλλά σιγά μην ασχοληθούν.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.431
Reaction score
50.109
Είχα νεότερα, θέλουν τη συσκευή στο service για να διαπιστώσουν ότι δεν είναι χτυπημένος κάπου ο φακός και γιαυτό έσπασε η βάση.
Με είπε πως θα περάσει εγγύηση.
Φάνηκε ύστερα από κουβέντα να είναι γνωστό το πρόβλημα της μετατόπισης του φακού από τους κραδασμούς.
Λογικά στο επόμενο μοντέλο θα κάνουν αυτό που λέγαμε Σώτο ώστε να μένει σταθερός με λίγο σφίξιμο.
 

Μηνύματα
23.096
Reaction score
17.258
Είναι σέρβις εδώ στην Ελλάδα, ή τίποτα αποστολές πάλι σε εξωτερικό;
 



Μηνύματα
23.096
Reaction score
17.258
Καλή φάση αυτές οι ακτίνες από "σχοινί"! Βέβαια σε άλλου είδους χτυπήματα μπορεί να έχουν πρόβλημα, στα πλάγια πχ.

Εντωμεταξύ εγώ αλλάζω όλα τα καψούλια της μπροστινής ρόδας, από αλουμινένια, ηλίθια κατασκευάσματα που σκάνε και διαβρώνονται τόσο εύκολα και γρήγορα, με "παραδοσιακά" μπρούτζινα... πήρα και μία βάση ακτινολόγησης, και κάποια εργαλειάκια, ένα για να κρατάει τις επίπεδες ακτίνες, κι ένα δεύτερο για τα καψούλια torkx της dt... Ουφφφ... με τις παπαριές τους... Έχω και την παλιά ρόδα που μπορώ να φτιάξω επίσης ή και να αλλάξω τα καψούλια και στις πίσω. Δουλειές ανοίξαμε, αλλά μου την σπάνε κάτι τέτοια. Τι τα θέλουν τα αλουμινένια...
 





bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.431
Reaction score
50.109
Απλά είναι μάταιο να συγκρίνουμε τα χόμπι με οχήματα εξυπηρέτησης-μετακίνησης.
Υπάρχουν άλλωστε και ποδήλατα με 150€ που κάνουν άριστα τη δουλειά τους.
Κατά καιρούς με ρωτάνε πόσο κάνουν τα διάφορα του ποδηλάτου, τι να τους πω, οτι και να τους πω θα φανεί υπερβολικό, άρα λέω ψέματα
 

Μηνύματα
2.430
Reaction score
5.448
Νομίζω πως το έχουν παραξεφτιλισει πάντως βρε Χρήστο.
Φακος με 120 ευρώ και να σπάει έτσι; Δηλαδή κάπου έλεος ρε φίλε...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.431
Reaction score
50.109
Όσο για τα αλουμινένια καψούλια είναι καθαρά για τη μείωση του συνολικού βάρους ενός τροχού.
Αν ζεις και μένεις δίπλα στη θάλασσα είναι απαγορευτική μια τέτοια εφαρμογή, επίσης ακόμα και αν δεν διαυρωθούν είναι επιρρεπής στο μάζεμα των ακτίνων, συνήθως κόβονται.
Αυτό συμβαίνει γιατί είναι διαφορετικά τα υλικά (inox ακτίνες) και λειτουργούν ως ψευδάργυροι τα αλουμινένια καψούλια.
Αν όλα τα υλικά είναι από αλουμίνιο εκεί αλλάζουν τα δεδομένα, βλέπε eurus, shamal, fulcrum Racing Zero
Νομίζω πως το έχουν παραξεφτιλισει πάντως βρε Χρήστο.
Φακος με 120 ευρώ και να σπάει έτσι; Δηλαδή κάπου έλεος ρε φίλε...
150€ έχει Urban Edition, 120€ έχει αυτός για το κράνος.
Άστο Μήτσο, μη το ψάχνεις, ας όψεται που μέσω των αισθητήρων συνδέεται με τη di2 και κάνει καταπληκτική δλειά, αλλιώς είναι μια μ@λακια και μισή, με το ζόρι 2 ώρες αυτονομία...
 

Μηνύματα
16.924
Reaction score
24.074
δε βγαν κανένα μεγάλη αυτονομία , ακόμα και το giant ή το bontrager που συνδέονται με garmin εκεί παίζουν με το ζόρι 3 ώρες.
το κτήνος το lezyne που έχω είναι 3.5 ώρες στη μονή δέσμη και 2 στην διπλή.
όχι οτι είναι λίγο 3 ώρες προπόνηση αλλά ακόμα μπαταρίες και λεντάκια δεν έχουν φτάσει στο επίπεδο που θέλουμε για ποδηλασία (χωρίς να ζυγίζουν μισό κιλό)
 

Μηνύματα
23.096
Reaction score
17.258
Άσε βρε Χρήστο, πέρα από τα ραγισμένα και σπασμένα, κάποια από το χτύπημα του τροχού στο ατύχημα μάλλον, ήδη είναι 5-6 τέτοια, δεν υπάρχει ούτε ένα από όσα βγάζω μέχρι τώρα που να μην έχει αυτή την διάβρωση του αλουμινίου, με τη λευκή σκόνη. Και σιγά την εξοικονόμηση βάρους δηλαδή, μιλάμε γύρω στα 30-40 γραμμάρια και για τους δύο τροχούς διαφορά από τα μπρούτζινα.

Το ίδιο είχα παρατηρήσει και στο προηγούμενο τροχό, που δεν τον έφτιαξα, απλά μένει στο κουτί. Τώρα θα φτιαχτεί. Ακόμα και ακτίνες μάλλον θα βάλω άλλες, νορμάλ, στρογγυλές (τις έχω ήδη παραγγείλει δηλαδή) αντί τις "αεροδυναμικές επίπεδες" my ass... :headbang: :roflmao:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.264
Μηνύματα
2.969.183
Members
38.292
Νεότερο μέλος
Neroponti
Top