Ποδήλατο



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.940
Reaction score
48.749
Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι part 3

 

D

Deleted member 50795

Guest
……
Τα σενάρια που θα εξεταστούν είναι, σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr τα εξής:
  • η κατάργηση παρόδιας στάθμευσης, είτε τμηματικά είτε σε όλη την έκταση του οδικού τμήματος,
  • η αλλαγή της κυκλοφοριακής οργάνωσης (π.χ. μονόδρομος να γίνει πεζόδρομος, αμφίδρομος να γίνει μονόδρομος, να καταργηθεί λωρίδα κυκλοφορίας, κ.ά.),
  • η δημιουργία μεικτών δρόμων ποδηλάτων – οχημάτων, με προτεραιότητα στα ποδήλατα (cycle street),
  • η τροποποίηση της αρχικής χάραξης του ποδηλατοδρόμου,
  • η διεύρυνση των πεζοδρομίων,
  • η διεύρυνση των λωρίδων των ποδηλατοδρόμων, κ.ά.
Για το σύνολο αυτών των αναγκαίων προβλέψεων και ρυθμίσεων θα υπάρξει διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με στόχο τη σύνθεση των απόψεων
…………

να φέρω και γώ το τζίνι μου , να πει καμία γνώμη …:geek:

(Θα έχει πολύ ενδιαφέρον αυτή η διαδικασία..ειδικά τα..κ.ά..)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.940
Reaction score
48.749
Πατρίδα, δεν θα γίνει τίποτα, στη Αθήνα ποδηλατοδρομος θα γίνει μόνο όταν μπουν στη κυκλοφορία ιπτάμενα ποδήλατα.
Αυτά τώρα είναι προεκλογικά να' χαμε να λέγαμε...
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.415
Reaction score
35.941
Το ποδήλατο τραβάει μόνο για έργα βιτρίνας.

Κάνει τικ σε όλα αυτά που συνήθως εκφράζονται με μεγάλες λέξεις που δεν καταλαβαίνει ούτε ο Μπρέτσος ούτε εγώ, βιώσιμη ανάπτυξη, πράσινη διάδραση, φαινυλκτετονουρία κλπ

Από ουσία όμως τίποτα.

Να κοιτάξτε πάρκινγκ που έφτιαξαν οι αθεόφοβοι. Εδώ και πάνω από μήνα, δεν έχει δεχτεί ούτε ένα ποδήλατο.

 

Μηνύματα
22.277
Reaction score
16.305
Από όσο ξέρω πάντως, και τα μηχανάκια μικρότερη κατανάλωση έχουν από τα αυτοκίνητα (καλά ας μην πούμε για ηλεκτρικά...), και μικρότερο χώρο πιάνουν στον δρόμο, και για παρκάρισμα θέλουν μικρότερο χώρο, και (εφόσον τηρούν τις προδιαγραφές, όπως βέβαια πρέπει να κάνουν και τα αυτοκίνητα) μικρότερο είναι και το αποτύπωμα τους στη μόλυνση, και βέβαια μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από κόσμο που δεν μπορεί να κάνει ποδήλατο, ή για αποστάσεις και κλίσεις που δεν είναι για ποδήλατο (συνήθως...). Και παρόλα αυτά, καμία προσπάθεια δεν γίνεται για την προώθηση της κίνησης με μηχανές/μηχανάκια, ούτε στην Ελλάδα, ούτε και στην ΕΕ από όσο διάβαζα πριν μερικές ημέρες. Όλα θα τα λύσουν με το ποδήλατο... :rolleyes:
Το ποδήλατο τραβάει μόνο για έργα βιτρίνας.

Κάνει τικ σε όλα αυτά που συνήθως εκφράζονται με μεγάλες λέξεις που δεν καταλαβαίνει ούτε ο Μπρέτσος ούτε εγώ, βιώσιμη ανάπτυξη, πράσινη διάδραση, φαινυλκτετονουρία κλπ

Από ουσία όμως τίποτα.

Να κοιτάξτε πάρκινγκ που έφτιαξαν οι αθεόφοβοι. Εδώ και πάνω από μήνα, δεν έχει δεχτεί ούτε ένα ποδήλατο.

Συνωστισμός... τσακώνεσαι να βρεις θέση λέμε! :geek::roflmao:
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.940
Reaction score
48.749
Στη Λάρσα πάρκινγκ ποδηλάτου σαν το παραπάν είναι φίσκα, τόσο φίσκα που βάζουν ο ένας πάνω στον άλλο.
Μιλάμε βέβαια για ποδήλατα πολύ φθηνά. Άμα αφήσεις ακριβό ποδήλατο εκεί, μόλις γυρίσεις τη πλάτη, θα λείπει...
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.415
Reaction score
35.941
Το παραπάνω είναι στο Μέγαρο Μουσικής.

Φτιάχτηκε με τη λογική ότι οι Θεσσαλονικείς θα αφήνουν -μόνιμα- εκεί το ποδήλατό τους, θα έρχονται με το αυτοκίνητο, θα το παρκάρουν σε κάποιο από τα γύρω πάρκινγκ, και θα συνεχίζουν με το ποδήλατο στη δουλειά τους μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό.


Για νόμπελ πρέπει να προταθεί ο εμπνευστής του. Κάτσε πώς το είπε να δεις ... εδώ το χω...


α ναι, 'park 'n' ride'!!!!

tssssss
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.091
Reaction score
91.621
Πατρίδα, δεν θα γίνει τίποτα, στη Αθήνα ποδηλατοδρομος θα γίνει μόνο όταν μπουν στη κυκλοφορία ιπτάμενα ποδήλατα.
Αυτά τώρα είναι προεκλογικά να' χαμε να λέγαμε...
Επειδή έχω ειδικότητα συγκοινωνιολόγου κι ευτυχώς ποτέ δεν ασχολήθηκα, πράγματι αυτά είναι προεκλογικά κόλπα που πιθανώς θα ξεκινήσουν αλλά θα μαραζώσουν σύντομα και θα έχουν την κατάληξη του "Μεγάλου Περιπάτου" του άλλου μπαρούφα.

Οι μεγάλες πόλεις της Ελλάδας αναπτύχθηκαν σε περιόδους μεγάλης φτώχειας, τότε που η ρυμοτομία ήταν η τελευταία παράμετρος στη λίστα προτεραιοτήτων. Όταν πηγαίνεις για να βγάλεις τη μέρα, η σκέψη για το μέλλον της οικολογίας, της βιώσιμης μετακίνησης και της πόλης για τον άνθρωπο, θα ακουγόταν προσβλητική και σνομπ.

Σήμερα προσπαθούμε να βελτιώσουμε ένα αστικό οδικό δίκτυο που είναι υπερκορεσμένο εδώ και δεκαετίες ξεκινώντας από φρου-φρου κι αρώματα, τα πιο εύκολα δηλαδή αλλά ταυτόχρονα αυτά που θα φέρουν περισσότερα προβλήματα απ' όσα θα λύσουν. Είναι σαν να θέλουμε να βελτιώσουμε το μενού ενός εστιατορίου που δεν πάει καλά και να ρίχνουμε όλο το βάρος στο τζατζίκι και τη φέτα.

Το πρώτο που πρέπει να γίνει σε μία τέτοια πόλη είναι αρκετές περιφερειακές οδοί ώστε να μη χρειάζεται να διασχίζουμε το κέντρο για να πάμε στην άλλη πλευρά. Το δεύτερο είναι αποκέντρωση της εργασίας με αρχή από τους δημόσιους φορείς. Αυτά τα δύο απαιτούν πάρα πολλά χρήματα και πρόγραμμα (άγνωστος όρος στην Ελλάδα).

Όταν αναγκάζεις τον πολίτη να κάνει κάτι με το ζόρι γυρνάει μπούμερανγκ. ΟΚ, να αφήσει το αυτοκίνητο αλλά με τρόπο που δεν θα του δημιουργήσει έξτρα άγχος, κούραση και χάσιμο χρόνου. Οι ποδηλάτες είναι όσοι είναι, άντε να γίνουν λίγο περισσότεροι. O pankrok (λόγω απόστασης τον αναφέρω) είναι ένας στους 100, και λίγους λέω.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.940
Reaction score
48.749
Επειδή έχω ειδικότητα συγκοινωνιολόγου κι ευτυχώς ποτέ δεν ασχολήθηκα, πράγματι αυτά είναι προεκλογικά κόλπα που πιθανώς θα ξεκινήσουν αλλά θα μαραζώσουν σύντομα και θα έχουν την κατάληξη του "Μεγάλου Περιπάτου" του άλλου μπαρούφα.

Οι μεγάλες πόλεις της Ελλάδας αναπτύχθηκαν σε περιόδους μεγάλης φτώχειας, τότε που η ρυμοτομία ήταν η τελευταία παράμετρος στη λίστα προτεραιοτήτων. Όταν πηγαίνεις για να βγάλεις τη μέρα, η σκέψη για το μέλλον της οικολογίας, της βιώσιμης μετακίνησης και της πόλης για τον άνθρωπο, θα ακουγόταν προσβλητική και σνομπ.

Σήμερα προσπαθούμε να βελτιώσουμε ένα αστικό οδικό δίκτυο που είναι υπερκορεσμένο εδώ και δεκαετίες ξεκινώντας από φρου-φρου κι αρώματα, τα πιο εύκολα δηλαδή αλλά ταυτόχρονα αυτά που θα φέρουν περισσότερα προβλήματα απ' όσα θα λύσουν. Είναι σαν να θέλουμε να βελτιώσουμε το μενού ενός εστιατορίου που δεν πάει καλά και να ρίχνουμε όλο το βάρος στο τζατζίκι και τη φέτα.

Το πρώτο που πρέπει να γίνει σε μία τέτοια πόλη είναι αρκετές περιφερειακές οδοί ώστε να μη χρειάζεται να διασχίζουμε το κέντρο για να πάμε στην άλλη πλευρά. Το δεύτερο είναι αποκέντρωση της εργασίας με αρχή από τους δημόσιους φορείς. Αυτά τα δύο απαιτούν πάρα πολλά χρήματα και πρόγραμμα (άγνωστος όρος στην Ελλάδα).

Όταν αναγκάζεις τον πολίτη να κάνει κάτι με το ζόρι γυρνάει μπούμερανγκ. ΟΚ, να αφήσει το αυτοκίνητο αλλά με τρόπο που δεν θα του δημιουργήσει έξτρα άγχος, κούραση και χάσιμο χρόνου. Οι ποδηλάτες είναι όσοι είναι, άντε να γίνουν λίγο περισσότεροι. O pankrok (λόγω απόστασης τον αναφέρω) είναι ένας στους 100, και λίγους λέω.

Ναι ρε συ Αλεξ, αυτά είναι αυτονόητα γιαυτό γράφω με αυτό το ύφος, προεκλογικά θυμήθηκαν να γίνουμε Ολλανδία με μαγαλόπνοα σχέδια.
Το παρακολουθώ στενά το θέμα, έχει πλάκα :roflmao:
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.415
Reaction score
35.941
Ναι ρε συ Αλεξ, αυτά είναι αυτονόητα γιαυτό γράφω με αυτό το ύφος, προεκλογικά θυμήθηκαν να γίνουμε Ολλανδία με μαγαλόπνοα σχέδια.
Το παρακολουθώ στενά το θέμα, έχει πλάκα :roflmao:

Μα εμείς εδώ πάνω ήδη γίναμε. Βόλτα βγάζουμε τους Ολλανδούς. Το βασιλικό ζεύγος, συγκεκριμένα.




φυσικά στο συγκεκριμένο σημείο (ακριβώς μπροστά στον Λευκό Πύργο) κανονικά δεν μπορείς να περάσεις από τους πεζούς (που αγνοούν εντελώς τους ποδηλάτες ακόμη και όταν χτυπάμε κουδουνάκι). Χώρια που το κατάστρωμα του ποδηλατόδρομου, ένα είδος χαλίκι, εκεί έχει γίνει εντελώς ανώμαλο και έχει χαλάσει σε σημεία.

Αλλά ο δήμαρχος, φρου φρου και αρώματα. Για να βγει η εικόνα έκλεισε όλη η Νίκης.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.415
Reaction score
35.941
Με 10 χιλιόμετρα την ώρα και σε χώρο χωρίς αυτοκίνητα το κράνος δεν είναι και το απολύτως απαραίτητο.

Τώρα για γραβάτα, εάν έχω τη βάζω αφού φτάσω στο γραφείο (κράνος φοράω βέβαια, δεν είμαι ούτε δήμαρχος ούτε βασιλιάς, ένας ταπεινός βαρώνος)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.940
Reaction score
48.749
Με 10 χιλιόμετρα την ώρα και σε χώρο χωρίς αυτοκίνητα το κράνος δεν είναι και το απολύτως απαραίτητο.
Σε αυτό κάνεις μεγάλο λάθος.

Στη παραπάνω εικόνα, όταν θες να προμοτάρεις κάτι, φροντίζεις να έχεις τα στοιχειώδη.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.091
Reaction score
91.621
Ακράνωτοι με γραβάτες, πχιο μλκες πεθαίνεις...
Η λίστα των χωρών με τη νομοθεσία για την υποχρεωτική χρήση κράνους στο ποδήλατο. Οι ποδηλάτες στις κατεξοχήν ποδηλατικές χώρες είναι αντίθετοι στην επιβολή του και θεωρούν ότι πρέπει να είναι προσωπική επιλογή. Ακόμα και σε αυτές που υπάρχει η υποχρέωση για τα παιδιά (μέχρι κάποια ηλικία) υπάρχουν διαμαρτυρίες.

Bicycle helmet laws by country - Wikipedia

Αν μιλήσεις με κατοίκους αυτών των χωρών για το ποδήλατο θα καταλάβεις γρήγορα ότι το βλέπουν ως ψυχολογική απελευθέρωση. Ξεφεύγουν από τους κανόνες της ζωής στις χώρες τους. Και φτάνουν μέχρι την αναρχία. Γι' αυτό ενισχύεται και το μίσος προς αυτούς από τους οδηγούς των τετράτροχων οχημάτων.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.940
Reaction score
48.749
Πχιός μίλησε για νομοθεσία?
Εδώ σκοντάφτει κάνεις, σκάει με τη κεφάλα κάτω και χάνει τη ζωή του. Τόσο απλά!
Στα θκάμ μάτια εικόνες σαν τη παραπάν μοιάζει με θίασο τσίρκου...
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.091
Reaction score
91.621
Πχιός μίλησε για νομοθεσία?
Εδώ σκοντάφτει κάνεις, σκάει με τη κεφάλα κάτω και χάνει τη ζωή του. Τόσο απλά!
Στα θκάμ μάτια εικόνες σαν τη παραπάν μοιάζει με θίασο τσίρκου...
Μα αυτό σου έγραψα. Νομίζουμε ότι επειδή κάποιες βόρειες χώρες έχουν το ποδήλατο στην κουλτούρα τους, αντιμετωπίζουν την ασφάλεια τους με περισσότερη σοβαρότητα. Ανάποδα είναι. Το ποδήλατο θεωρείται ελευθερία.

Εδώ στην επαγγελματική ποδηλασία έχουν γίνει συχνά διαμαρτυρίες από τους αθλητές για τη μη υποχρεωτικότητα του κράνους. Θα ήταν περισσότεροι οι αντιδραστικοί αν δεν υπήρχαν οι αεροδυναμικοί λόγοι στη χρήση του.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.834
Μηνύματα
2.953.422
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top