Abessalom
Βαρώνος
- Μηνύματα
- 21.415
- Reaction score
- 35.941
Πολιτικός και μπούφος δεν γίνεται, κατ' ελάχιστον θα είναι λίγο λαμόγιο. Μια χαρά θα τη βολέψεις.
ωραίοος …μ´ αρέσεις, βάλε για δήμαρχος να σε ψηφίσω…….θα γίνει μόνο όταν μπουν στη κυκλοφορία ιπτάμενα ποδήλατα.
Συνωστισμός... τσακώνεσαι να βρεις θέση λέμε!Το ποδήλατο τραβάει μόνο για έργα βιτρίνας.
Κάνει τικ σε όλα αυτά που συνήθως εκφράζονται με μεγάλες λέξεις που δεν καταλαβαίνει ούτε ο Μπρέτσος ούτε εγώ, βιώσιμη ανάπτυξη, πράσινη διάδραση, φαινυλκτετονουρία κλπ
Από ουσία όμως τίποτα.
Να κοιτάξτε πάρκινγκ που έφτιαξαν οι αθεόφοβοι. Εδώ και πάνω από μήνα, δεν έχει δεχτεί ούτε ένα ποδήλατο.
Επειδή έχω ειδικότητα συγκοινωνιολόγου κι ευτυχώς ποτέ δεν ασχολήθηκα, πράγματι αυτά είναι προεκλογικά κόλπα που πιθανώς θα ξεκινήσουν αλλά θα μαραζώσουν σύντομα και θα έχουν την κατάληξη του "Μεγάλου Περιπάτου" του άλλου μπαρούφα.Πατρίδα, δεν θα γίνει τίποτα, στη Αθήνα ποδηλατοδρομος θα γίνει μόνο όταν μπουν στη κυκλοφορία ιπτάμενα ποδήλατα.
Αυτά τώρα είναι προεκλογικά να' χαμε να λέγαμε...
Επειδή έχω ειδικότητα συγκοινωνιολόγου κι ευτυχώς ποτέ δεν ασχολήθηκα, πράγματι αυτά είναι προεκλογικά κόλπα που πιθανώς θα ξεκινήσουν αλλά θα μαραζώσουν σύντομα και θα έχουν την κατάληξη του "Μεγάλου Περιπάτου" του άλλου μπαρούφα.
Οι μεγάλες πόλεις της Ελλάδας αναπτύχθηκαν σε περιόδους μεγάλης φτώχειας, τότε που η ρυμοτομία ήταν η τελευταία παράμετρος στη λίστα προτεραιοτήτων. Όταν πηγαίνεις για να βγάλεις τη μέρα, η σκέψη για το μέλλον της οικολογίας, της βιώσιμης μετακίνησης και της πόλης για τον άνθρωπο, θα ακουγόταν προσβλητική και σνομπ.
Σήμερα προσπαθούμε να βελτιώσουμε ένα αστικό οδικό δίκτυο που είναι υπερκορεσμένο εδώ και δεκαετίες ξεκινώντας από φρου-φρου κι αρώματα, τα πιο εύκολα δηλαδή αλλά ταυτόχρονα αυτά που θα φέρουν περισσότερα προβλήματα απ' όσα θα λύσουν. Είναι σαν να θέλουμε να βελτιώσουμε το μενού ενός εστιατορίου που δεν πάει καλά και να ρίχνουμε όλο το βάρος στο τζατζίκι και τη φέτα.
Το πρώτο που πρέπει να γίνει σε μία τέτοια πόλη είναι αρκετές περιφερειακές οδοί ώστε να μη χρειάζεται να διασχίζουμε το κέντρο για να πάμε στην άλλη πλευρά. Το δεύτερο είναι αποκέντρωση της εργασίας με αρχή από τους δημόσιους φορείς. Αυτά τα δύο απαιτούν πάρα πολλά χρήματα και πρόγραμμα (άγνωστος όρος στην Ελλάδα).
Όταν αναγκάζεις τον πολίτη να κάνει κάτι με το ζόρι γυρνάει μπούμερανγκ. ΟΚ, να αφήσει το αυτοκίνητο αλλά με τρόπο που δεν θα του δημιουργήσει έξτρα άγχος, κούραση και χάσιμο χρόνου. Οι ποδηλάτες είναι όσοι είναι, άντε να γίνουν λίγο περισσότεροι. O pankrok (λόγω απόστασης τον αναφέρω) είναι ένας στους 100, και λίγους λέω.
Ναι ρε συ Αλεξ, αυτά είναι αυτονόητα γιαυτό γράφω με αυτό το ύφος, προεκλογικά θυμήθηκαν να γίνουμε Ολλανδία με μαγαλόπνοα σχέδια.
Το παρακολουθώ στενά το θέμα, έχει πλάκα
Σε αυτό κάνεις μεγάλο λάθος.Με 10 χιλιόμετρα την ώρα και σε χώρο χωρίς αυτοκίνητα το κράνος δεν είναι και το απολύτως απαραίτητο.
Η λίστα των χωρών με τη νομοθεσία για την υποχρεωτική χρήση κράνους στο ποδήλατο. Οι ποδηλάτες στις κατεξοχήν ποδηλατικές χώρες είναι αντίθετοι στην επιβολή του και θεωρούν ότι πρέπει να είναι προσωπική επιλογή. Ακόμα και σε αυτές που υπάρχει η υποχρέωση για τα παιδιά (μέχρι κάποια ηλικία) υπάρχουν διαμαρτυρίες.Ακράνωτοι με γραβάτες, πχιο μλκες πεθαίνεις...
Μα αυτό σου έγραψα. Νομίζουμε ότι επειδή κάποιες βόρειες χώρες έχουν το ποδήλατο στην κουλτούρα τους, αντιμετωπίζουν την ασφάλεια τους με περισσότερη σοβαρότητα. Ανάποδα είναι. Το ποδήλατο θεωρείται ελευθερία.Πχιός μίλησε για νομοθεσία?
Εδώ σκοντάφτει κάνεις, σκάει με τη κεφάλα κάτω και χάνει τη ζωή του. Τόσο απλά!
Στα θκάμ μάτια εικόνες σαν τη παραπάν μοιάζει με θίασο τσίρκου...