Ποδήλατο


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.290
Reaction score
54.229
Άλλη μια πρόταση είναι και αυτά τα ρουλεμάν, δεν ξέρω όμως κατά πόσο αξίζουν τη διαφορά στα χρήματα. Προτίμησα τα φθηνότερα και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
 

Μηνύματα
17.736
Reaction score
25.544
Κάποια στιγμή σκέφτομαι να αλλάξω τα ρουλεμάν του τρεκ για 30αρι άξονα μπας και βάλω ρότορ που κυκλοφορούν στη αγορά πιο συχνά σε 30χιλ spindle παρά 24
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.290
Reaction score
54.229
Στο σώμα της moquai βάζεις ρουλεμάν για 30mm άξονα και είσαι και ο πρώτος μάγκας. 30χ37χ7mm
Τη διαφορά πάντως τη κάνει η γωνιακή επαφή της μπίλια, που σε συνδυασμό με τη προφόρτιση συνεχίζει να λειτουργεί αβίαστα το ρουλεμάν, κάτι που δεν ισχύει στα ακτινικά ρουλεμάν για τη συγκεκριμένη εφαρμογή
 


Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.992
Μάριε έχεις αλλάξει κι εσύ το ΒΒ με Moquai;
Ναι Σώτο, εδώ και χρόνια, απλά δεν έχω μπορέσει λόγο δυσκολιών να το χαρώ. Φοβερή αίσθηση από την πρώτη πεταλιά, αέρας. Απλά δεν έχω προλάβει ακόμα να κάνω αρκετα χιλιομετρα η να βγάλω τη δυναμη του Χρήστου :neo:, για να το χαλάσω.

Όποτε ας είμαι έτοιμος για το μέλλον όποτε θα χρειαστεί. Είναι ψαγμενιά όλο αυτό, και αυτά εκτιμούνται ιδιαίτερα
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.290
Reaction score
54.229
Και κάτι σημαντικό που ξέχασα να αναφερω για τα συγκεκριμενα ρουλεμαν


Note: During assembly, please note that the bearings must be fitted with the red seal facing outwards and fitted with a little preload.

Η μαύρη τσιμούχα μεσα και η κόκκινη όξω
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.290
Reaction score
54.229
Σε άλλα νέα, έτρεξα σήμερα με ένα μεγάλο γκρουπ σε μια αρκετά απαιτητική διαδρομή, όλα τα υψομετρικά ήταν στο τέλος, τα τούμπανα δεν μπορούσα να τα μαζέψω με τίποτα, όσο άνοιγε η διαφορά πατούσα, αλλά η απόσταση αυξάνονταν...

Screenshot_2024-01-28-18-16-04-589_com.strava-edit.jpg
IMG_20240128_182000.jpg
Screenshot_2024-01-28-18-24-02-033_com.strava-edit.jpg
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.290
Reaction score
54.229
Αυτές οι προπονήσεις έχουν πολύ ξύλο, βάζει τρελή αντίσταση το trainer σε φάση που παρακαλάς να σταματήσει το μαρτύριο, και όλα αυτά με αργό cadence, δεν σου επιτρέπει να στροφάρεις... Ματσούκια μετά τα ποδάρια!!
1000001414.jpg
1000001418.jpg
 

Μηνύματα
17.736
Reaction score
25.544
έχεις δει αυτό
και λες, άμα με τη δώσει μπορεί και να ενδώσω
και μετά βλέπεις αυτό
εαγ@@$ουκαμπαgnιολο
 


Μηνύματα
17.736
Reaction score
25.544
4000 οι ultra , καινούριο μηχανάκι παίρνεις με αυτά τα λεφτά, 300άρι μη σου πω.
πάντως κύριοι , δεν αλλάζει η τιμή με το στεφάνι, οτι ύψος αποφασίσεις τα ίδια λεφτά , καλοί άνθρωποι...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.290
Reaction score
54.229
Εγω αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι που αυξάνουν συνέχεια τη διάσταση ώστε να πέσουν οι πιέσεις των ελαστικών, μήπως και επιτέλους γίνουν αξιόπιστοι οι carbon τροχοί. Με αυτά και αυτά, θα φτάσουν τις διαστάσεις των mtb, και πάλι θα μας λένε ότι πας γρήγορα...
Δεν υπάρχει τίποτα πχιο αξιόπιστο από τους αλουμινένιους τροχούς, μη ψαρώνεις γενικώς με το τι μας πλασάρουν. Σίγουρα η campagnolo δεν παίζει με αυτά, προσεγγίζει το θέμα τροχών με μεγάλη σοβαρότητα, για τα ελληνικά δεδομένα όμως πας σε αλουμίνιο και έχς το κεφάλις ήσυχο.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.290
Reaction score
54.229
Τώρα αν ντε και καλά θες carbon τροχούς πας με κλειστά μάτια σε αυτούς, πραγματικά αλεξίσφαιροι με τα γνωστά κέντρα και τις παχιές αλουμινένιες ακτίνες που προσφέρουν τα μέγιστα σε απορρόφηση κραδασμών και ποιότητα κύλισης.
Όσο για το προφίλ είναι το ιδανικό για όλες τις καταστάσεις για το ποδήλατο που έχς, προσφέρουν στιβαρότητα στο στεφάνι και μέγιστη ακαμψία, τα μεγάλα προφίλ κάνουν επιρρεπείς ένα σετ τροχών σε χτυπήματα, είναι νιανιά το υλικό ώστε να κρατηθεί το βάρος χαμηλά.
 

Μηνύματα
17.736
Reaction score
25.544
1450 gr...
-200gr δηλαδή , σαν τους "παλιούς" bora 33 , αλλά τους βρήκα και σημαντικά φθηνότερους
νατοσκεφτώ
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.290
Reaction score
54.229
Και βέβαια να το σκεφτείς, ξέρς ότι έχω δοκιμάσει αρκετά σετ τροχών, ξέρς επίσης ότι τους τροχούς τους πατάω ανελέητα, η υλοποίηση αυτής της φιλοσοφίας τροχών campagnolo-fulcrum ήταν και είναι οι μοναδικοί που άντεξαν χωρίς προβλήματα.

Επίσης θα ήθελα να δεις αυτό

IMG_20240131_104512.jpg


Ως γνωστό στα σημεία αυτά υπάρχει μεγάλη καταπόνηση σε ένα στεφάνι, επιπλέον ενίσχυση εξωτερικά με ένα φύλο carbon ώστε να αντέχει και τα δυνατά αγόρια!! ;)
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Επίσης θα ήθελα να δεις αυτό

View attachment 320580

Ως γνωστό στα σημεία αυτά υπάρχει μεγάλη καταπόνηση σε ένα στεφάνι, επιπλέον ενίσχυση εξωτερικά με ένα φύλο carbon ώστε να αντέχει και τα δυνατά αγόρια!! ;)
Sry μηχανικός δεν είμαι αλλά αυτό μου μοιάζει με τεράστια μαρκετινίστικη παράντζα. Το κάρμπον είναι ένα μαλακό υλικό που η αντοχή του οφείλεται στην πλέξη των ινών και στη συνέχεια της κατασκευής. Είναι γερό όταν είναι ενιαίο και ολόκληρο. Το να κολλήσεις φλούδες κάρμπον υφάσματος σε αυτά τα σημεία δε βλέπω διαφορά από το να κολλήσεις duct tape.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.290
Reaction score
54.229
Κάνεις λάθος, η σειρά Zero Racing έχει στα carbon & Alloy rims υπερμεγέθη ακτίνες και καψούλια, οι δυνάμεις που ασκούνται στο στεφάνι από τα καψούλια θέλουν υποστήριξη.
Σε άλλη περίπτωση, θα δίνουν συνεχώς τζόγο, μη ξεχνάς ότι είναι ένα σετ τροχών που αποτελείται από 16/21 ακτίνες, οπότε η ενίσχυση στα σημεία αυτά επιβάλλεται.
Στα Alloy του πράγματος η ενίσχυση αυτή βρίσκεται εκεί με άλλη μορφή όμως

image-asset.jpeg


Και επειδή είμαι ο άνθρωπος που κουρδιζω τροχούς, βγαίνεις τους πατάς δίχως αύριο και στο τέλος της ημέρας δεν έχουν χάσει καθόλου τάση οι ακτίνες, σε ότι δήποτε άλλο θα έχεις χαλάρωμα, λίγο αλλά θα έχεις χαλάρωμα.
 
Last edited:

Μηνύματα
17.736
Reaction score
25.544
λέει οτι θα μπορούσε να είναι ενισχυμένο χωρίς να φαίνεται, ότι δηλαδή η επιπλέον εφαρμογή ενός ακόμα φύλλου γίνεται ποζεράδικα ΚΑΙ για να πουλήσουν μούρη , να ρε το ενισχύσαμε και φαίνεται.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.290
Reaction score
54.229
Δεν ξέρω αν θα ήταν εφικτό κάτι τέτοιο, αλλάζει αρκετά τα δεδομένα στο μήκος της ακτίνας, σιγά μη βάλουν στη γραμμή παραγωγής ακτίνες με άλλο μήκος, δεν συμφέρει καμία εταιρία μια τέτοια κίνηση, και εμένα δεν με αρέσει αισθητικά αυτό που βλέπω, προφανώς όμως είναι για λόγους ενίσχυσης.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.970
Μηνύματα
3.036.330
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top