Ποδήλατο


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.024
Reaction score
46.425
Εσένα προσπάθησα να σου χαρίσω ένα πακέτο καυτερές πιπεριές και μου έκανες κόνξες! :p
Αυτό λέω, σε άλλους χαρίζεις τρόμπες και σε μένα πιπεριές...
Συνέχισε να με αντιμετωπίζεις έτσι και δεν θα το γλυτώσεις το βατόμετρο :tongue:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.024
Reaction score
46.425
Έχουμε 11-12-13-14-15-16-17-19-21-24-27-30 teeth κασέτα με 36/52 chainrings.
Έχουμε 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25-28 teeth κασέτα με 39/53 chainrigs.

Στη δεύτερη περίπτωση ειμαι κομπλέ σε όλες τις συνθήκες, στη πρώτη περίπτωση έχουμε θεματάκια, σκέφτομαι για 39/53 ή 40/54. Εσύ στη θκιάμ περίπτωση τι δίσκους θα επέλεγες και γιατί?
 

Μηνύματα
15.993
Reaction score
22.476
συγγνώμη ναουμ , με το συμπάθειο.
αν είναι εντάξει η 11-28 με 53/39 την 11-30 με 52/36 τι α τι κάης ; να ανεβαίνεις στο μορτιρόλο;
αφού σε όλες τις συνθήκες είναι καλή η δεύτερη , η πρώτη γίνεται 54/40 και γίνεται ακόμα καλύτερη σε όλα.
για να μη σου πω 55/42

εκτός αν έχεις γράψει κάτι λάθος

ωστόσο η δεύτερη περίπτωση έχει ένα σοβαρό πλεονέκτημα, είναι συνολικά ελαφρύτερη και δεδομένου οτι το 53 είναι πρώτο αριθμός και το 39 έχει μόνο το 3 και το 13 διαιρέτες έχει καλύτερη μοιρασα της φθοράς μεταξύ δοντιών σε σχέση με το 54 και το 40 (αν και αυτό έχει περισσότερο νόημα στα γρανάζια και όχι στις αλυσίδες εκτός αν έχεις ζυγό αριθμό λινκς)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.024
Reaction score
46.425
για να μη σου πω 55/42

460887_baa0e003a57d9d4703ed866849aa4494.png


κλείσε, έρχομαι απο κει...:punish:


Το βασικόμ θεμα ειναι ο 36 δισκος και λιγοτερο ο 52.
Με τον 52 έχω σε πολλές περιπτώσεις πάτημα σε ανηφορικά κομμάτια που με το 53 ήτο πχιο δύσκολο πρίν, να βάλω λες ένα μαναχά 39 να παίξω με συνδυασμό 39/52 καιναπαειναγαμηθει?
 
Last edited:


Μηνύματα
15.993
Reaction score
22.476
πάλι δεν καταλαβαίνω τα σκεπτικό
έχεις ευρεία κασέτα με σεμικομπακτ και με λες ζορίζεσαι αλλά με πιο αγωνιάρικη και στάνταρντ είσαι κομπλέ

για ποιο λόγο να έχεις τότε 11-30;
έτσι και αλλιώς σε κάνα τρίμηνο στο ρούβυ θα σου φαίνεται παιδικό, το 53, άστο 53/39 με 11-28 και θα είσαι και 50-60 γραμμάρια ελαφρύτερος
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.024
Reaction score
46.425
Καλέ, που έγραψα ότι ζορίζομαι με το 36/52?


Ωραία να γίνω πχιο σαφής.
Η πρώτη περίπτωση είναι το bmc 12 speed με τα φύλλα που ήρθε ως δισκοβραχίονας, δεν υπάρχουν μεγαλύτερες επιλογές ως ultegra, υπάρχει ως DA αλλά δεν ήθελα να το ρισκάρω και είπα να παίξω πχιο safe και να το ρυθμίσω αλλάζοντας φύλλο/φύλλα.
Η δεύτερη περίπτωση είναι το deda 11 speed που είναι πλέον μόνιμα κουμπωμένο πάνω στο direto, όσο όμως έπαιζα και όξω μαζίτ ήμανε κομπλέ ως κλιμάκωση.
Το bmc έχει πχιο βαρύ πάτημα ως σύνολο, θες ότι είναι πχιο βαρύ, θες ότι έχει 28mm ελαστικά με δισκόφρενα, κάτι παίζει και δεν πετάγεται εμπρός στο πάτημα το ίδιο με ότι έχω συνηθίσει.
Ωστόσο το 36 με έπεσε μικρό, τόσο μικρό που για να έχω σωστό στροφάρισμα στα 300watt ανηφόρα πρέπει να παίζω αρκετά χαμηλά στη κασέτα, απεναντίας δεν με χαλάει ιδιαίτερα το 52 φύλλο, το κρατάω πολύ περισσότερο από πριν σε χρήση χωρίς να εξαντλούνται τα όρια της κασέτας στις κλίσεις έως 4-5% το πολύ.
Βέβαια είναι αρκετά νωρίς ακόμα, δεν έχω γράψει πολλά χλμ. ώστε να έχω ξεκάθαρη εικόνα, αυτό ίσως είναι και η αιτία που με έχει μπερδέψει τόσο και είπα να το συζητήσω.
Η αλήθεια είναι ότι έχω χάσει το στροφάρισμα που είχα και έχω πχιάσει τον εαυτόμ να κάνει κάτι παρτσακλά με τις ταχύτητες ώστε να βρω το ρυθμό που είχα.
Πήγα τις προάλλες να ανέβω τη Φούσα και ενώ πατούσα στα βάτ που γνωρίζω, εντέλει ανέφκα 3 λεπτά κάτ από το προσωπικό χρόνο...
 

Μηνύματα
15.993
Reaction score
22.476
τώρα τα ξηγάς όμορφα αλλά το τελευταίο με μπέρδεψε (κάτω δηλαδή PR ή κάτω δηλαδή +3 απο PR)
53/39 τότε, τι το παιδεύουμε ;
και αν πας σε rotor το 53 δουλεύει και με 39 και με 40 (αν θυμάμαι καλά)
 


Μηνύματα
15.993
Reaction score
22.476
λέω να βγάλω βόλτα το ποδήλατο σάββατο πρωί (πριν τις 7 πρωί) (δεν είναι και σίγουρο) μπας και θες να κάνεις ρεκάβερυ ζοουν 0 για κάνα 3ωρο;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.731
Μηνύματα
2.915.172
Members
38.090
Νεότερο μέλος
JERONiMOS
Top