Ποδήλατο

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.087
Reaction score
21.240
Νομίζω ότι θα σου άρεσε μια δοκιμή με το clik (όχι τόσο το cog, είναι ψιλοαδιάφορο, ούτε το έχω βάλει ακόμα), με την ίδια λογική που έχεις συνηθίσει απόλυτα και τις ηλεκτρονικές αλλαγές! Έχει λίγο τη (μικρή) φασαρία του στο rouvy για να δουλεύει σωστά (τίποτα το δύσκολο πάντως), αλλά ως εμπειρία είναι σίγουρα καλύτερη από τα γρανάζια πάνω κάτω (ιδιάτερα αυτά που είναι στις άκρες της κασέτας), ενώ εφόσον κρατάς κασέτα κι όχι cog, τίποτα δεν εμποδίζει τις αλλαγές με τον συνηθισμένο τρόπο (άσε που μπορείς να τα συνδυάσεις κιόλας, σε ποιο γρανάζι βολεύει καλύτερα, έχει καλύτερη αισθηση, λιγότερο θορυβο κλπ).
 

Μηνύματα
204
Reaction score
165
Οι ταχύτητες είναι σαφέστατα πιο ρεαλιστικές, γιατί όπως και να το κάνουμε, είναι αυτό ακριβώς που θα έχεις και έξω 😆
Φαντάζομαι και πιο αποτελεσματικές, ιδίως σε ένα καλοφτιαγμένο σύστημα. Πιο άμεσες και ακριβείς.
Το virtual shifting νομίζω πως το δημιούργησαν για να λύσουν προβλήματα που δεν έχουν όλοι. Να έχεις 2-3 διαφορετικά ποδήλατα και να μην σε νοιάζει η εναλλαγή τους, να μη χαλάς πανάκριβες κασέτες. Φαντάζομαι δηλαδή... Μπορεί και να μην ισχύει καν.
Για εμένα αν το κάνω να δουλέψει σωστά, το κέρδος είναι πως θα έχω "σωστές" ταχύτητες ενώ με τις κανονικές μου δεν έχω. Επίσης, δεν θα κάνει τον τρελό τον θόρυβο που μπορεί να κάνει ενώ αλλάζεις κατά την διάρκεια πατήματος κλπ.

Όλα αυτά φυσικά μπορούν να αλλάξουν όταν θα βάλω σωστό ποδήλατο και να μην θέλω να ασχοληθώ ξανά με virtual shifting 😆
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.842
Reaction score
55.243
Δεν μπορώ να μιλήσω για κάτι που δεν έχω δουλέψει.
Αυτό που μου έχει κεντρίσει τελευταία το ενδιαφέρον και το ερευνώ, είναι αυτό.
Έχει γίνει ανάρπαστο, το bike 24 μόλις το φέρνει, φεύγουν όλα τα κομμάτια εν ριπή οφθαλμού.

 
Last edited:

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.087
Reaction score
21.240
Αυτό είναι κάτι αντίστοιχο με το Zwift Ride της Zwift. Είναι καλή φάση, αφού κι αυτό με virtual shifting δουλεύει, επιπλέον έχει κι ιμάντα, άρα και μικρότερη συντήρηση και ακόμα λιγότερος θόρυβος.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.842
Reaction score
55.243
Ραντεβού σήμερα να πατήσουμε αυτόν
1000013885.jpg


Δίνει και παράδες πολλές, μαζεύω νομίσματα για να αγορασω τροχούς για ανήφορο, είναι λίγο ακριβοί και πρέπει να στάξεις πολύ ιδρώτα να τους αποκτήσεις
1000013887.jpg
 

Μηνύματα
17.993
Reaction score
25.942
ωραίο! και με ιμάντα (θεωρώ χαμηλό θόρυβο) και ρυθμίσιμο crank length.
οπότε αμα λάχει βάζεις και 3θλητικές μπάρες (λέμε τώρα) και κατσ καλά
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.842
Reaction score
55.243
Αυτό είναι κάτι αντίστοιχο με το Zwift Ride της Zwift. Είναι καλή φάση, αφού κι αυτό με virtual shifting δουλεύει, επιπλέον έχει κι ιμάντα, άρα και μικρότερη συντήρηση και ακόμα λιγότερος θόρυβος.
Είναι πολλά περισσότερα για μένα Σώτο, θα πάψω να κακοποιώ το δόλιο το deda, είναι στιγμές που το λυπάμαι με αυτά που του κάνω πάνω στο trainer, είναι και πούπουλο και φοβάμαι μη το κόψω στη μέση καμιά μέρα, είναι από αυτά τα πλαίσια που ζουλιέται και δεν θέλει πολύ να γίνει η ζημιά, αυτό είναι που με κρατάει συνήθως στα sprint τερματισμού.
Με square δεν εχς τέτοια προβλήματα, είναι και φούλ στη παραμετροποίηση, υπάρχει όμως ένα βασικό πρόβλημα στη θκιάμ περίπτωση, είναι βαρύ και θα ξεπατώσω το rocker plate, με το trainer, το square και το θκόμ βάρος θα παίζω στα όρια του βάρους που μπορεί να δεχτεί το rocker plate
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.087
Reaction score
21.240
Βασικά είναι επίσης ακριβούτσικο (4-5 κατοστάρικα πάνω από το zwift ride), κι όπως είπες πιο πάνω... άντε βρες το! :geek:

Έχει και τα μειονεκτήματα του επίσης, λογικό... τίποτα δεν είναι τέλειο, όπως βλέπω εδώ (από τον γνωστό αυστραλό, Shane Miller ή GPLama).


Gear/button integration isn't integrated in any way with Zwift. You won't see the gear changes in-game. You'll need to load their app or have a bike computer paired to it (Square supports ANT+ Shifting) to see what gear you're in, or you're flying blind.

Ride feel/user experience - especially as it relates to virtual shifting. There's a few posts online already regarding this with Elite trainers. In short - There's a heavy bias towards gears 12-24, gear shifts can be hard to distinguish from SIM gradient changes, there's limits to the lower power zones their trainers hold in ERG. This is all related to the resistance unit they use. If you're looking at using the Square with a non Elite trainer, you'll be pioneering something I haven't tested. Given they're not using Zwift Protocol for the virtual shifting with the Square - I suspect it won't be a great user experience.

I'm not sure what parts of the Square are more swappable than the Ride? You can't (easily?) swap bars on the Square (can on the Ride). Both have multiple crank length options. It's impossible to remove the Square 'cog' without a custom belt-whip.

It looks like people like the idea of a more 'open' solution such as the Square, which is understandable. That comes at a cost (it's a lot more expensive than the Ride) and lack of true integration with any platform, and a current user experience that isn't on-par with alternative options.

The Square has been out for about a year? It's been in existence for a lot longer. I don't see Elite themselves promoting it. I don't know what to make of this.
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.842
Reaction score
55.243
Δεν είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει, δίνει μεγάλη ευελιξία στο θέμα bike fit, άμεση αλλαγή ρυθμίσεων ανάλογα τη προπόνηση, τη διάθεση κλπ.
Ένα αλουμινένιο ποδήλατο να πάρεις για αυτή τη δλειά, θα στοιχίσει πολύ παραπάνω με αλλαγή σε τιμόνι, μήκος λαιμού, μήκος βραχίονα κλπ.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.513
Μηνύματα
3.054.299
Members
38.568
Νεότερο μέλος
KRMA90
Top