- Μηνύματα
- 208
- Reaction score
- 166
Οι ταχύτητες είναι σαφέστατα πιο ρεαλιστικές, γιατί όπως και να το κάνουμε, είναι αυτό ακριβώς που θα έχεις και έξω 
Φαντάζομαι και πιο αποτελεσματικές, ιδίως σε ένα καλοφτιαγμένο σύστημα. Πιο άμεσες και ακριβείς.
Το virtual shifting νομίζω πως το δημιούργησαν για να λύσουν προβλήματα που δεν έχουν όλοι. Να έχεις 2-3 διαφορετικά ποδήλατα και να μην σε νοιάζει η εναλλαγή τους, να μη χαλάς πανάκριβες κασέτες. Φαντάζομαι δηλαδή... Μπορεί και να μην ισχύει καν.
Για εμένα αν το κάνω να δουλέψει σωστά, το κέρδος είναι πως θα έχω "σωστές" ταχύτητες ενώ με τις κανονικές μου δεν έχω. Επίσης, δεν θα κάνει τον τρελό τον θόρυβο που μπορεί να κάνει ενώ αλλάζεις κατά την διάρκεια πατήματος κλπ.
Όλα αυτά φυσικά μπορούν να αλλάξουν όταν θα βάλω σωστό ποδήλατο και να μην θέλω να ασχοληθώ ξανά με virtual shifting
Φαντάζομαι και πιο αποτελεσματικές, ιδίως σε ένα καλοφτιαγμένο σύστημα. Πιο άμεσες και ακριβείς.
Το virtual shifting νομίζω πως το δημιούργησαν για να λύσουν προβλήματα που δεν έχουν όλοι. Να έχεις 2-3 διαφορετικά ποδήλατα και να μην σε νοιάζει η εναλλαγή τους, να μη χαλάς πανάκριβες κασέτες. Φαντάζομαι δηλαδή... Μπορεί και να μην ισχύει καν.
Για εμένα αν το κάνω να δουλέψει σωστά, το κέρδος είναι πως θα έχω "σωστές" ταχύτητες ενώ με τις κανονικές μου δεν έχω. Επίσης, δεν θα κάνει τον τρελό τον θόρυβο που μπορεί να κάνει ενώ αλλάζεις κατά την διάρκεια πατήματος κλπ.
Όλα αυτά φυσικά μπορούν να αλλάξουν όταν θα βάλω σωστό ποδήλατο και να μην θέλω να ασχοληθώ ξανά με virtual shifting



