Ποδήλατο

Μηνύματα
1.176
Reaction score
1.308
Πρόσεξα και κάτι λάθος με τη ρύθμιση του τιμονιού, δεν ξέρω αν σε βολεύει και το έβαλες σε αυτή τη θέση, δεν είναι όμως σωστό.
Έτσι όπως το έχεις είναι κάτω και μπροστά τα hoods και ψηλά τα drops.
Τα drops πρέπει να είναι παράλληλα με το έδαφος και έπειτα ρυθμίζεις τα χειριστήρια.
Όπως το βλέπω, άμα σηκώσεις ελάχιστα το τιμόνι θα έρθουν όλα στη σωστή θέση. View attachment 382086

Αν αυτή η θέση σε βολεύει στα hoods και όχι στα drops, αυτό σημαίνει ότι χρειάζεσαι μεγαλύτερο λαιμό τιμονιού.
Ναι συμφωνώ λίγο επάνω να πάει ακόμη και θα είναι ΟΚ. Το νοιώθω λίγο άβολο στην κατηφόρα και πιστεύω φταίει αυτό.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.991
Reaction score
55.509
Αυτό είναι στάνταρ Γιάννη, ένα ποδήλατο με επιθετική γεωμετρία το έκανες ακόμα πχιο επιθετικό έχοντας τα hoods σε αυτή τη θέση.
Η επιλογή τιμονιού παίζει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο στο χειρισμό, τη άνεση και στο grip.
Πρέπει διαβάζοντας τα χαρακτηριστικά ενός τιμονιού να ξέρεις τι θες και τι ζητάς σε σχέση με το συνολικό bike fit, τιμόνι δεν αγοράζουμε βάση αισθητικής.
Τιμόνι αγοράζουμε για τον καλύτερο έλεγχο, σήμερα στα τιμόνια οι κατασκευαστές δίνουν διάφορα σχήματα, έχουν μικρές λεπτομέρειες που βοηθάνε στο καλύτερο έλεγχο του συνόλου, καλύτερο έλεγχο στη αίσθηση και αποτελεσματικότητα των φρένων, προσφέρουν άνεση ή επιπλέον επιθετικότητα στο κορμό του αναβάτη.
Εγώ ξεκίνησα με το κλασικό compact τιμόνι κάνοντας πολύ προπόνηση, στη πορεία αύξησα το μήκος του λαιμού και έπειτα (ακούγοντας το σώμα) άρχισα να πειραματιζομαι με τα μεγέθη και το σχήμα το τιμονιού. Μέχρι στιγμής ότι επιλογή έκανα μου έκατσα βάση των αναγκών, αλλιώς είναι μια ακριβή και άστοχη επιλογή που δύσκολα θα βρεις να τη πουλήσεις.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.991
Reaction score
55.509
Αποθεραπεία από το λιομάζομα, επιτέλους τελείωσα, ας κάνουμε καμιά προπόνηση γιατί μου έλειψε πολύ το όξω, όλο μέσα και direto, έχω αρχίσει να νιώθω σαν χάμστερ :lolsign:
Σε μια πολύ απαιτητική χρινομέτρηση κατέβασα 01:20 το χρόνο μου, κάνει δλειά το direto λέμε!!
1000014004.jpg
 

Μηνύματα
1.337
Reaction score
2.330
Και γω σε είπα ότι το ερευνάω, δεν έχω καταλήξει ακόμα.
Θα περιμένω λίγο να δγιαβάσω εντυπώσεις, το τελευταίο διάστημα έχει πουλήσει αρκετά, αργά ή γρήγορα θα σκάσουν μύτη γνώμες αν αξίζει ή είναι άνθρακας ο τετράγωνος χρυσός.
Ωστόσο εμένα πάνω στη τρελά με γεννήθηκε η επιθυμία για αεροποδήλατο, ξέρς, αέρο δώ, αέρο κεί, αέρο παραπέρα...Γενικά πήραν αέρο τα μυαλάμ :lolsign:
Εχω καταλήξει σε πλαίσιο, μένουν όλα τα υπόλοιπα... :biggrin:
Περιμένω φωτορεπορτάζ, βαρέθηκα τις άσκοπες συζητήσεις περί ftp και τα vo2max. Πλαίσιο να υποθέσω pinarello?? :p
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.991
Reaction score
55.509
Περιμένω φωτορεπορτάζ, βαρέθηκα τις άσκοπες συζητήσεις περί ftp και τα vo2max. Πλαίσιο να υποθέσω pinarello?? :p
Σαν το θκός θα σιάξω Σάκη, πάντα γούσταρα τη προπέλα.
Πλέον με το νέο λαιμό δεν υπάρχει κανένας περιορισμός.
Θα στηθεί με di2 φυσικά και 60mm βάθος τροχών.
Τροχοί, φυσικά campagnolo, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στον ορίζοντα ως επιλογή
 

Μηνύματα
1.176
Reaction score
1.308
Σαν το θκός θα σιάξω Σάκη, πάντα γούσταρα τη προπέλα.
Πλέον με το νέο λαιμό δεν υπάρχει κανένας περιορισμός.
Θα στηθεί με di2 φυσικά και 60mm βάθος τροχών.
Τροχοί, φυσικά campagnolo, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στον ορίζοντα ως επιλογή
Αυτό αυτό το χρώμα...αχ αυτό...
 

Attachments


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.991
Reaction score
55.509
Δεν με αρέσουν ντίπ τα pinarello Γιάννη.
Giant propel θα είναι το νέο ποδηλατάκι μου.
Αργεί ακόμα, αλλά ο κύβος ερρίφθη

1000014006.jpg
 

Μηνύματα
1.176
Reaction score
1.308
Δεν με αρέσουν ντίπ τα pinarello Γιάννη.
Giant propel θα είναι το νέο ποδηλατάκι μου.
Αργεί ακόμα, αλλά ο κύβος ερρίφθη

View attachment 382273
Έχει φίλος αλλά το νούμερο δεν θα σου κάνει...νομίζω 60 είναι :lolsign: . Μετά από αυτό πήρε και το BMC Teammachine R. Αν θες να ρωτήσω τι άποψη έχει.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.991
Reaction score
55.509
Ξέρουμε βρε τι είναι η προπέλα, μέτριο για αναβάσεις, πύραυλος σε ευθεία με λίγα υψομετρικά, επίσης είναι εξαιρετικά άκαμπτο και κουράζει σε πολύωρη χρήση.
 

Μηνύματα
1.176
Reaction score
1.308
Ξέρουμε βρε τι είναι η προπέλα, μέτριο για αναβάσεις, πύραυλος σε ευθεία με λίγα υψομετρικά, επίσης είναι εξαιρετικά άκαμπτο και κουράζει σε πολύωρη χρήση.
...και εξαιρετική ποιότητα κατασκευής αν δεν με απατά η μνήμη μου.
Πώς και δεν σκέφτηκες κανένα SL8; Ξέρω ακριβό, αλλά οι "αγωνιάριδες" εδώ πίνουν νερό στο όνομά του.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.991
Reaction score
55.509
Το μόνο που αξίζει είναι το sworks, σε αυτή τη έκδοση όμως ανεβαίνει παράλογα η τιμή του. Οπότε δεν τη κοιτάω ντίπ τη specialized
 

Μηνύματα
1.337
Reaction score
2.330
Ξέρουμε βρε τι είναι η προπέλα, μέτριο για αναβάσεις, πύραυλος σε ευθεία με λίγα υψομετρικά, επίσης είναι εξαιρετικά άκαμπτο και κουράζει σε πολύωρη χρήση.
Μην βιάζεσαι να κρίνεις...
Σαν το θκός θα σιάξω Σάκη, πάντα γούσταρα τη προπέλα.
Πλέον με το νέο λαιμό δεν υπάρχει κανένας περιορισμός.
Θα στηθεί με di2 φυσικά και 60mm βάθος τροχών.
Τροχοί, φυσικά campagnolo, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στον ορίζοντα ως επιλογή
Το ποδήλατο που γράφει το όνομα σου... επιτέλους έβαλες μυαλό
Τι μπάτζετ έχεις για το πλαίσιο?? πες μου να ξέρω
Σαν το θκός θα σιάξω Σάκη, πάντα γούσταρα τη προπέλα.
Πλέον με το νέο λαιμό δεν υπάρχει κανένας περιορισμός.
Θα στηθεί με di2 φυσικά και 60mm βάθος τροχών.
Τροχοί, φυσικά campagnolo, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στον ορίζοντα ως επιλογή
Έχω ένσταση εδώ και θα το συζητήσουμε. έχω βγάλει πρόβλημα και με τους εουρους και με τους βορα 1
Το μόνο που αξίζει είναι το sworks, σε αυτή τη έκδοση όμως ανεβαίνει παράλογα η τιμή του. Οπότε δεν τη κοιτάω ντίπ τη specialized
Δεν σου πάει το ταρμακ μόνο που θα δείς το πάχος των σωλήνων θα πάθεις dedίαση
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.991
Reaction score
55.509
Μην βιάζεσαι να κρίνεις...
Ρε Σάκη, με βαθύ προφίλ τροχών δεν θα βάζει και φωτιά στον ανήφορο.
Η ακαμψία με προβληματίζει γενικώς, το roadmachine με τις επιλογές που έκανα με βγήκε απίστευτα άκαμπτο, από τη μία αυτό είναι καλό στο πάτημα, από τη άλλη όμως κουράζει αφάνταστα σε ρυθμό.
Σήμερα χτύπησα σε ένα σκαλοπάτι του δρόμου (δεν το είδα ποτέ) και κόντεψαν να σκορπίσουν όλες μου οι αρθρώσεις.
Ενα πλαίσιο που ζουλιέται αποσβένει μεγάλο μέρος τέτοιον ανωμαλιών του δρόμου έχοντας καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Το deda που έχω πάνω στο direto έχει ακριβώς τα χαρακτηριστικά αυτά, στο πάτημα όμως ήταν πολύ φλέξ.
 

Μηνύματα
1.337
Reaction score
2.330
Ρε Σάκη, με βαθύ προφίλ τροχών δεν θα βάζει και φωτιά στον ανήφορο.
Η ακαμψία με προβληματίζει γενικώς, το roadmachine με τις επιλογές που έκανα με βγήκε απίστευτα άκαμπτο, από τη μία αυτό είναι καλό στο πάτημα, από τη άλλη όμως κουράζει αφάνταστα σε ρυθμό.
Σήμερα χτύπησα σε ένα σκαλοπάτι του δρόμου (δεν το είδα ποτέ) και κόντεψαν να σκορπίσουν όλες μου οι αρθρώσεις.
Ενα πλαίσιο που ζουλιέται αποσβένει μεγάλο μέρος τέτοιον ανωμαλιών του δρόμου έχοντας καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Το deda που έχω πάνω στο direto έχει ακριβώς τα χαρακτηριστικά αυτά, στο πάτημα όμως ήταν πολύ φλέξ.
Χρήστο άμα θέλεις απόσβεση πάρε το μτβ... Προσωπικά η μόνη ουσιαστική βοήθεια που είδα στο θέμα απόσβεσης κραδασμών στις κούρσες ήταν όταν έβαλα τούμπλεσ με τις σωστές (και όσο το δυνατόν πιο χαμηλές) πιέσεις για τα κιλά μου. Από πλαίσια οκ στην κύλιση υπάρχουν μικροδιαφορές αλλά αν αρχίσουν οι ανωμαλίες όλα το ίδιο κοπανάνε.

"Ρε Σάκη, με βαθύ προφίλ τροχών δεν θα βάζει και φωτιά στον ανήφορο." Πάει χάλασε και ο Μπρέτσος έγινε προφιλάτος... 60άρι ή παραπάνω??
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.747
Reaction score
22.858
Ρε Σάκη, με βαθύ προφίλ τροχών δεν θα βάζει και φωτιά στον ανήφορο." Πάει χάλασε και ο Μπρέτσος έγινε προφιλάτος... 60άρι ή παραπάνω??
Σε λίγο θα ξυρίσει και τα πόδια του! :biggrin:
 



Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.219
Reaction score
21.311
Βγάζουν πολλά, αλλά για τον ίδιο λόγο είναι και πολύ μπέρδεμα η επιλογή! Πάντως κάποιοι κινέζοι, την είδαν απότομα ως εταιρείες premium και πουλάνε όσο κι οι δυτικοί! Μπορεί να αξίζουν τα πλαίσια τους βέβαια, αλλά ούτε την διανομή έχουν, ούτε το support, ούτε τις ίδιες εγγυήσεις δίνουν, για να μπορούν να παίζουν με τις ίδιες τιμές. Ούτε φυσικά έχουν χτίσει το όνομα. Για την Winspace μιλάω συγκεκριμένα (και κάποιες άλλες που ακολουθούν) που πουλάει το νέο πλαίσιο SLC5 στα 2,5 χιλιάρικα (ευρώ) περίπου...

 

Μηνύματα
1.337
Reaction score
2.330
Βγάζουν πολλά, αλλά για τον ίδιο λόγο είναι και πολύ μπέρδεμα η επιλογή! Πάντως κάποιοι κινέζοι, την είδαν απότομα ως εταιρείες premium και πουλάνε όσο κι οι δυτικοί! Μπορεί να αξίζουν τα πλαίσια τους βέβαια, αλλά ούτε την διανομή έχουν, ούτε το support, ούτε τις ίδιες εγγυήσεις δίνουν, για να μπορούν να παίζουν με τις ίδιες τιμές. Ούτε φυσικά έχουν χτίσει το όνομα. Για την Winspace μιλάω συγκεκριμένα (και κάποιες άλλες που ακολουθούν) που πουλάει το νέο πλαίσιο SLC5 στα 2,5 χιλιάρικα (ευρώ) περίπου...

Πλαίσια κινέζικα ψωνίζουν γενικά μετά από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο συνήθως μάρκες που τρέχουν ομάδες continental ή pro tour. Οι άλλοι οι διαδικτυακοί όντως την έχουν δει κάπως... πχ στον διεθνή ποδηλατικό γύρο Ελλάδας μπορεί κανείς να δει από κοντά 2-3 κινέζικα αέρο πλαίσια πολύ καλά... και 2-3 ζάντες
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.991
Reaction score
55.509
Τι μπάτζετ έχεις για το πλαίσιο?? πες μου να ξέρω
Τι έχεις στο μυαλό σου? , η τιμή του συγκεκριμένου πλαισίου είναι πάν κάτ στο διχίλιαρο.

Έχω ένσταση εδώ και θα το συζητήσουμε. έχω βγάλει πρόβλημα και με τους εουρους και με τους βορα 1
Για πες!!
Με eurus, Bora & shamal δεν είχα ποτές κάνα πρόβλημα.
Οι Bora με 33mm προφίλ, όσο μεγαλώνει το προφίλ, τόσο πχιο νιανιά είναι και το υλικό ώστε να κρατηθεί όσο το δυνατόν το βάρος χαμηλά.
Τους Bora 33mm τους έχω πατήσει όσο δεν πάει, ακλόνητοι, απίστευτα άκαμπτο σετ, με μπαμπάτσικα στεφάνια, έχουν πολλές στρώσεις υλικού.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.635
Μηνύματα
3.058.201
Members
38.582
Νεότερο μέλος
NikolasLegend7
Top