Την 10/08/2007 έστειλα email στην LGE hellas αναφέροντας ένα πρόβλημα που παρουσίαζε η –αγορασμένη προ 7 ημερών (ημ.αγοράς 03/08/2007) - τηλεόραση μου LG 42LF65. Μου απαντήσαν να επικοινωνήσω με το τμήμα υποστήριξης πελατών , κάτι το οποίο και έκανα.
Έπειτα από συνεννόηση με το call center, ήρθε μετά από 1μιση εβδομάδα κάποιος συνεργάτης τους και παρέλαβε από το σπίτι μου την τηλεόραση (ΠΡΟΣΟΧΗ με τα χέρια, δίχως καμία συσκευασία ή ειδικό μεταφορικό μέσο…) και μου επεστράφει μετά από 3 μέρες, δήθεν διορθωμένη, γεμάτη δαχτυλιές ακόμα και στην οθόνη (κάτι που σημαίνει ότι κάποιος την μετέφερε / μετακινούσε ακουμπώντας την ευαίσθητη οθόνη).
Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα για να μάθω τι διορθώσεις έγιναν και μίλησα με τον προϊστάμενο τεχνικών Κο Δούπη. Ο κος Δούπης με ενημέρωσε πως είχαν χαλάσει οι ρυθμίσεις του service menu οπότε και παρουσιαζότανε έντονο το φαινόμενο backlight bleeding που είχα αναφέρει (πρόβλημα = πολύ έντονο backlight bleeding κάτω δεξιά, πάνω αριστερά & δεξιά.) Διαπίστωσα όμως ότι όχι μόνο δεν διορθώθηκε το πρόβλημα (κάτι το οποίο προφανώς και δεν διορθώνεται με ρυθμίσεις.......... αλλά –πιθανολογώ- με αλλαγή του πάνελ) αλλά χειροτέρεψε με το backlight bleeding να εμφανίζεται πλέον ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ
Κάλεσα ξανά την LG αναφέροντας το πρόβλημα και συζητώντας με τον agent το ενδεχόμενο αντικατάστασης της τηλεόρασης ή διακανονισμού για αγορά άλλου μοντέλου, καθώς 2 φορές αποστολή και παραλαβή από service καθιστά την -20 ημερών- τηλεόραση μου σχεδόν μεταχειρισμένη.
Ήρθε πάλι χθες η LG και παρέλαβε την τηλεόραση και σήμερα με κάλεσαν να με ενημερώσουν ότι ο τεχνικός τους είπε ότι ούτε την προηγούμενη φορά (……!!!???) ούτε αυτήν την φορά η τηλεόραση έχει κάποιο πρόβλημα. Ως εκ τούτου δεν γίνεται κάτι άλλο…
Κάλεσα τον τεχνικό Κο Δούπη ο οποίος με ενημέρωσε για κάτι απίστευτο…. Ναι μεν βλέπει το φως στις γωνίες και στην μέση όπως αναφέρω, αλλά είναι στα αποδεκτά τεχνικά πλαίσια της LG…… Επικοινώνησα ξανά με το call center ζητώντας τον υπεύθυνο, ο οποίος εμμέσως αρνούταν να έρθει στο τηλέφωνο και έδινε απαντήσεις μέσω του Agent.
Αποτέλεσμα? Πεταμένα λεφτά, προβληματική η 42LF65 (πιθανολογώ όλη η σειρά LF65 – LF66) και όλα αυτά με την ευχή της LG……..
Ποτέ ξανά LG και καθώς δεν πρόκειται να αποζημιωθώ σας αναφέρω όλα τα ανωτέρω μπας και σας προστατέψω από την ίδια μαλ*** που έκανα εγώ.
Τελικά ότι πληρώνεις παίρνεις …… προτιμήστε κάτι άλλο.... αλλιώς θα μείνετε με την %^$#%^$% στο χέρι όπως εγώ.
Έπειτα από συνεννόηση με το call center, ήρθε μετά από 1μιση εβδομάδα κάποιος συνεργάτης τους και παρέλαβε από το σπίτι μου την τηλεόραση (ΠΡΟΣΟΧΗ με τα χέρια, δίχως καμία συσκευασία ή ειδικό μεταφορικό μέσο…) και μου επεστράφει μετά από 3 μέρες, δήθεν διορθωμένη, γεμάτη δαχτυλιές ακόμα και στην οθόνη (κάτι που σημαίνει ότι κάποιος την μετέφερε / μετακινούσε ακουμπώντας την ευαίσθητη οθόνη).
Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα για να μάθω τι διορθώσεις έγιναν και μίλησα με τον προϊστάμενο τεχνικών Κο Δούπη. Ο κος Δούπης με ενημέρωσε πως είχαν χαλάσει οι ρυθμίσεις του service menu οπότε και παρουσιαζότανε έντονο το φαινόμενο backlight bleeding που είχα αναφέρει (πρόβλημα = πολύ έντονο backlight bleeding κάτω δεξιά, πάνω αριστερά & δεξιά.) Διαπίστωσα όμως ότι όχι μόνο δεν διορθώθηκε το πρόβλημα (κάτι το οποίο προφανώς και δεν διορθώνεται με ρυθμίσεις.......... αλλά –πιθανολογώ- με αλλαγή του πάνελ) αλλά χειροτέρεψε με το backlight bleeding να εμφανίζεται πλέον ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ
Κάλεσα ξανά την LG αναφέροντας το πρόβλημα και συζητώντας με τον agent το ενδεχόμενο αντικατάστασης της τηλεόρασης ή διακανονισμού για αγορά άλλου μοντέλου, καθώς 2 φορές αποστολή και παραλαβή από service καθιστά την -20 ημερών- τηλεόραση μου σχεδόν μεταχειρισμένη.
Ήρθε πάλι χθες η LG και παρέλαβε την τηλεόραση και σήμερα με κάλεσαν να με ενημερώσουν ότι ο τεχνικός τους είπε ότι ούτε την προηγούμενη φορά (……!!!???) ούτε αυτήν την φορά η τηλεόραση έχει κάποιο πρόβλημα. Ως εκ τούτου δεν γίνεται κάτι άλλο…
Κάλεσα τον τεχνικό Κο Δούπη ο οποίος με ενημέρωσε για κάτι απίστευτο…. Ναι μεν βλέπει το φως στις γωνίες και στην μέση όπως αναφέρω, αλλά είναι στα αποδεκτά τεχνικά πλαίσια της LG…… Επικοινώνησα ξανά με το call center ζητώντας τον υπεύθυνο, ο οποίος εμμέσως αρνούταν να έρθει στο τηλέφωνο και έδινε απαντήσεις μέσω του Agent.
Αποτέλεσμα? Πεταμένα λεφτά, προβληματική η 42LF65 (πιθανολογώ όλη η σειρά LF65 – LF66) και όλα αυτά με την ευχή της LG……..
Ποτέ ξανά LG και καθώς δεν πρόκειται να αποζημιωθώ σας αναφέρω όλα τα ανωτέρω μπας και σας προστατέψω από την ίδια μαλ*** που έκανα εγώ.
Τελικά ότι πληρώνεις παίρνεις …… προτιμήστε κάτι άλλο.... αλλιώς θα μείνετε με την %^$#%^$% στο χέρι όπως εγώ.