Ποτέ Ξανά LG!!! Καταγγελία ... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.Κατάληξη των παραπόνων(Διαβάστε πριν κρίνετε!)

Μηνύματα
1.159
Reaction score
5
Την 10/08/2007 έστειλα email στην LGE hellas αναφέροντας ένα πρόβλημα που παρουσίαζε η –αγορασμένη προ 7 ημερών (ημ.αγοράς 03/08/2007) - τηλεόραση μου LG 42LF65. Μου απαντήσαν να επικοινωνήσω με το τμήμα υποστήριξης πελατών , κάτι το οποίο και έκανα.

Έπειτα από συνεννόηση με το call center, ήρθε μετά από 1μιση εβδομάδα κάποιος συνεργάτης τους και παρέλαβε από το σπίτι μου την τηλεόραση (ΠΡΟΣΟΧΗ με τα χέρια, δίχως καμία συσκευασία ή ειδικό μεταφορικό μέσο…) και μου επεστράφει μετά από 3 μέρες, δήθεν διορθωμένη, γεμάτη δαχτυλιές ακόμα και στην οθόνη (κάτι που σημαίνει ότι κάποιος την μετέφερε / μετακινούσε ακουμπώντας την ευαίσθητη οθόνη).

Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα για να μάθω τι διορθώσεις έγιναν και μίλησα με τον προϊστάμενο τεχνικών Κο Δούπη. Ο κος Δούπης με ενημέρωσε πως είχαν χαλάσει οι ρυθμίσεις του service menu οπότε και παρουσιαζότανε έντονο το φαινόμενο backlight bleeding που είχα αναφέρει (πρόβλημα = πολύ έντονο backlight bleeding κάτω δεξιά, πάνω αριστερά & δεξιά.) Διαπίστωσα όμως ότι όχι μόνο δεν διορθώθηκε το πρόβλημα (κάτι το οποίο προφανώς και δεν διορθώνεται με ρυθμίσεις.......... αλλά –πιθανολογώ- με αλλαγή του πάνελ) αλλά χειροτέρεψε με το backlight bleeding να εμφανίζεται πλέον ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ

Κάλεσα ξανά την LG αναφέροντας το πρόβλημα και συζητώντας με τον agent το ενδεχόμενο αντικατάστασης της τηλεόρασης ή διακανονισμού για αγορά άλλου μοντέλου, καθώς 2 φορές αποστολή και παραλαβή από service καθιστά την -20 ημερών- τηλεόραση μου σχεδόν μεταχειρισμένη.

Ήρθε πάλι χθες η LG και παρέλαβε την τηλεόραση και σήμερα με κάλεσαν να με ενημερώσουν ότι ο τεχνικός τους είπε ότι ούτε την προηγούμενη φορά (……!!!???) ούτε αυτήν την φορά η τηλεόραση έχει κάποιο πρόβλημα. Ως εκ τούτου δεν γίνεται κάτι άλλο…

Κάλεσα τον τεχνικό Κο Δούπη ο οποίος με ενημέρωσε για κάτι απίστευτο…. Ναι μεν βλέπει το φως στις γωνίες και στην μέση όπως αναφέρω, αλλά είναι στα αποδεκτά τεχνικά πλαίσια της LG…… Επικοινώνησα ξανά με το call center ζητώντας τον υπεύθυνο, ο οποίος εμμέσως αρνούταν να έρθει στο τηλέφωνο και έδινε απαντήσεις μέσω του Agent.

Αποτέλεσμα? Πεταμένα λεφτά, προβληματική η 42LF65 (πιθανολογώ όλη η σειρά LF65 – LF66) και όλα αυτά με την ευχή της LG……..

Ποτέ ξανά LG και καθώς δεν πρόκειται να αποζημιωθώ σας αναφέρω όλα τα ανωτέρω μπας και σας προστατέψω από την ίδια μαλ*** που έκανα εγώ.

Τελικά ότι πληρώνεις παίρνεις …… προτιμήστε κάτι άλλο.... αλλιώς θα μείνετε με την %^$#%^$% στο χέρι όπως εγώ.
 

Μηνύματα
401
Reaction score
0
Πλήρης απογοήτευση και πραγματικά απογοητευτική συμπεριφορά από το σέρβις της LG.Για άλλη μια φορά φέρονται στους καταναλωτές σαν ΖΩΑ!!Αυτό είναι απίστευτο και μη αποδεκτό από μένα!Εγω προσωπικά δεν πρόκειται να πάρω τίποτα από την lg.Και σου συστύνω να κάνεις καταγγελία για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου!!!Μην τους κάνεις τη χάρη!!!Επίσης μόνο με δημοσιοποίηση βρίσκεις το δίκιο σου
 


Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Ποτέ Ξανά LG!!! Καταγγελία ... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

Η δική μου (υπολογιστή) 22' είναι μια χαρά.

Στέλιο, λυπάμαι. Εύχομαι να βρεις άμεσα λύση στο πρόβλημά σου.
 

Μηνύματα
1.159
Reaction score
5
για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρομαι στο συγκεκριμένο μοντέλο. Η LG 26LC2R της κρεββατοκάμαρας καθώς και η LG 19άρα του pc είναι μια χαρά....
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Μόλις ξεπακετάραμε μια οθόνη υπολογιστή... Εύχομαι να είναι εντάξει... :-|
Και η δικιά μου στο γραφείο LG είναι και έχει βγει μια χαρά.
Αλλά για να είμαι ειλικρινής δύσκολα θα έπαιρνα κάτι πολύ ακριβό όπως TV, laptop κλπ. από την LG. Ίσως κλιματιστικό γιατί έχουν ωραίο design :happy_8:

Stelio υπάρχει ρύθμιση για να χαμηλώσεις την ένταση του backlight? Κάπως πρέπει να βελτιώνει την κατάσταση αυτό.
 


Μηνύματα
2.225
Reaction score
3
Φίλε Στέλιο μην το αφήσεις έτσι...δεν αγόρασες τσίχλες. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει κακό προϊόν LG (DVD-RW, 2 οθόνες), αλλά πάντα φύλαγα μια πισινή για τις Κορεάτικες εταιρίες. Αλλά αυτό που παίζει μεγαλύτερο ρόλο τελικά είναι το Support της εταιρίας και μετά η εταιρία. Και στην περιπτωσή σου δεν φέρθηκαν όπως θα έπρεπε.
 

Μηνύματα
497
Reaction score
0
Πλήρης απογοήτευση και πραγματικά απογοητευτική συμπεριφορά από το σέρβις της LG.Για άλλη μια φορά φέρονται στους καταναλωτές σαν ΖΩΑ!!Αυτό είναι απίστευτο και μη αποδεκτό από μένα!Εγω προσωπικά δεν πρόκειται να πάρω τίποτα από την lg.Και σου συστύνω να κάνεις καταγγελία για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου!!!Μην τους κάνεις τη χάρη!!!Επίσης μόνο με δημοσιοποίηση βρίσκεις το δίκιο σου
Η LG κατά γενική παραδοχή έχει το καλύτερο service στην Ελλάδα. Δεν ξέρω πραγματικά γιατι συμπεριφέρθηκαν έτσι στον Stelio

Tι θα έκανα εγώ

α) Email σε LG Europe με λεπτομέρειες
β) Email σε περιοδικά του χώρου και φόρουμ
γ) Καταγγελία σε ΙΝΚΑ
γ) Ειδοποίηση στην LG Hellas για τις ανωτέρω ενέργειες

Φίλε GeoGeoGeo μην εισαι τόσο αυστηρός. Δικαίωμά σου να μην αγοράζεις προιόντα μιας εταιρείας ( να μαντέψω ? ) αλλά το πρόβλημα με το backlight bleeding παρουσιάζεται σχεδόν σε όλες τις LCD και μάλιστα αρκετά "ονόματα" του χώρου έχουν βγάλει προβληματικές ολόκληρες σειρές τέτοιων προιόντων

Δες χαρακτηριστικά από το άλλο φόρουμ που οι περισσότεροι συμμετέχουμε επίσης

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=7577&highlight=backlight+bleeding

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=6703&highlight=backlight+bleeding

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=4709&highlight=backlight+bleeding
 


Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Ποτέ Ξανά LG!!! Καταγγελία ... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

Μail στη "μαμά" εταιρεία. Καρφί.
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Μηπως το εν λογω προβλημα είναι κατι που το 99% των αγοραστων δεν θα το προσεχε καν;
 

Μηνύματα
2.225
Reaction score
3
Μηπως το εν λογω προβλημα είναι κατι που το 99% των αγοραστων δεν θα το προσεχε καν;
Σε σκοτεινά πλάνα και με χαμηλό φωτισμό δωματίου αυτό το πρόβλημα κάνει μπαμ. Και γώ όταν περίμενα τη Sharp μου να έρθει, προσευχόμουν να μην έχει αυτό το άκρως ενοχλητικό πρόβλημα και ας είχε 10 pixel καμένα.
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Μόλις ξεπακετάραμε μια οθόνη υπολογιστή... Εύχομαι να είναι εντάξει... :-|
Eιδικα στις οθονες υπολογιστη το service ειναι αψογο ,αμεση εξυπηρετηση και αλλαγη οθονης αν χρειαστει,, ετσι διαβασα σε τοσα φορουμ,ετσι λεω απο γνωστους που αντιμετωπισαν προβληματα (καμμενα πιξελ ) γιαυτο και εγω την προτιμησα , + την εγγυηση.
Παραξενο να του φερθουν ετσι του παραπανω φιλου...αν βεβαιωθεις οτι δεν ειναι στα αποδεκτα ορια κλπ που σου παν καταγγελια στο ινκα ,μη τους αφησεις
 

Μηνύματα
1.362
Reaction score
2.749
Re: LG service

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, στη δικιά μου LG οθόνη υπολογιστή με καμένο pixel (ένα τον αριθμό) τη 2η μέρα της αγοράς ήρθε courier με καινούρια σφραγισμένη και μου την άλαξε χωρίς καν έλεγχο εάν όντως υπήρχε καμένο pixel.
 

Μηνύματα
1.159
Reaction score
5
για να μην δημιουργηθεί κάποια παρεξήγηση, να αναφέρω ότι, στο τηλέφωνο ήμουνα ευγενέστατος ακόμα και όταν με έβγαλαν έξω από τα ρούχα μου.

Ήμουνα ευγενικός, συγκεκριμένος και λογικός δίχως ειρωνίες και σαματά..... (Αυτά τα αναφέρω επειδή μου κάνει εντύπωση που είμαι ο μοναδικός με κακές εντυπώσεις από το service της LG)

Παρ'όλα αυτά, η εξυπηρέτηση ήταν κάκιστη, κοφτή και μισή.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Να πάρεις τηλέφωνο στο 210 4800500 και να ζητήσεις τον γενικό διευθυντή τον κύριο Αρτέμη Σελμπέσση (Είναι καλός φίλος και συμμαθητής μου). Θα του πείς όμορφα το πρόβλημα και αν είναι κάτι που μπορούν να το κάνουν θα σου το κάνουν παραυτα. Να του αναφέρεις οτι είσαι μέλος του avsite καθώς το γνωρίζει και εχει πλήρη επίγνωση και της δύναμης του φόρουμ μας.
 

Μηνύματα
401
Reaction score
0
Η LG κατά γενική παραδοχή έχει το καλύτερο service στην Ελλάδα. Δεν ξέρω πραγματικά γιατι συμπεριφέρθηκαν έτσι στον Stelio

Tι θα έκανα εγώ

α) Email σε LG Europe με λεπτομέρειες
β) Email σε περιοδικά του χώρου και φόρουμ
γ) Καταγγελία σε ΙΝΚΑ
γ) Ειδοποίηση στην LG Hellas για τις ανωτέρω ενέργειες

Φίλε GeoGeoGeo μην εισαι τόσο αυστηρός. Δικαίωμά σου να μην αγοράζεις προιόντα μιας εταιρείας ( να μαντέψω ? ) αλλά το πρόβλημα με το backlight bleeding παρουσιάζεται σχεδόν σε όλες τις LCD και μάλιστα αρκετά "ονόματα" του χώρου έχουν βγάλει προβληματικές ολόκληρες σειρές τέτοιων προιόντων

Δες χαρακτηριστικά από το άλλο φόρουμ που οι περισσότεροι συμμετέχουμε επίσης

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=7577&highlight=backlight+bleeding

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=6703&highlight=backlight+bleeding

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=4709&highlight=backlight+bleeding

Είμαι και εγώ μέλος στο άλλο φόρουμ με το ίδιο όνομα.
Και εγώ έχω ακούσει τα καλύτερα σχόλια για το σέρβις της αλλά αυτό το περιστατικό με απογοήτευσε πλήρως!!Ναι είναι ενα γενικό φαινόμενο αλλά πρέπει και οι εταιρίες να έχουν την ανάλογη αντιμετώπιση!!!:happy_4:
 

Μηνύματα
797
Reaction score
1
Να πάρεις τηλέφωνο στο 210 4800500 και να ζητήσεις τον γενικό διευθυντή τον κύριο Αρτέμη Σελμπέσση (Είναι καλός φίλος και συμμαθητής μου). Θα του πείς όμορφα το πρόβλημα και αν είναι κάτι που μπορούν να το κάνουν θα σου το κάνουν παραυτα. Να του αναφέρεις οτι είσαι μέλος του avsite καθώς το γνωρίζει και εχει πλήρη επίγνωση και της δύναμης του φόρουμ μας.
Τάξε του και καμιά μακαρονάδα.... ξέρει ο Dream.
 

Μηνύματα
1.159
Reaction score
5
THANX Dream !!! αλλά είναι δύσκολο να βρω τον κο Σελμπέση.... Προφανώς θα είναι λίγο καχύποπτοι διότι θα τον ενοχλεί πολύ λαός καθημερινά για οτιδήποτε...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.007
Μηνύματα
2.958.766
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top