Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Εξαιρετικές και οι 2. Η Samsung φημολογείται ότι έχει κορυφαίο μαύρο. H Sony από την άλλη έχει πολύ καλύτερο Scaler και επεξεργασία 100Hz. Αν δεν σε ενδιαφέρει το 1080p προτίμησε τη Sony. Αν δεν σε ενδιαφέρει το 1:1 pixel mapping άσε τη Sharp XD1 γιατί είναι παλιό μοντέλο πλέον και η εταιρία θα βγάλει νέα σειρά (όχι πώς η Xd1 δεν θεωρείτε ακόμα από τις καλύτερες LCD). Βέβαια δεν ξέρω άν οι Sony και Samsung υποστηρίζουν επίσης Pixel mapping 1:1. Δεν το έχω ψάξει.Εναλλακτικά κοιτάω τις sony KDL-40D3000 & Samsung LE40M86BDX
Πολύ καλές και οι 2, εγώ μαλλον στην Samsung θα πήγαινα λόγω 10θ0p .. (την έχει ο κουμπάρος μου και ειναι πραγματικά εκπληκτική ειδικά σε DVD )κοντά στα 3000 ευρώ απ'ότι είδα..... είναι 2 high ομολογουμένως. Εναλλακτικά κοιτάω τις sony KDL-40D3000 & Samsung LE40M86BDX
Oχι παιδιά.. Η LG τα κάνει αυτά... Απλά στην αρχή κάνουν τους δύσκολους με την λογικη οτι όλο και κάτι θα γλυτώσουν... Εαν ο πελάτης είναι υποψιασμένος ή γνώστης θα βρεί το δίκιο τουΗ δύναμη του AVsite.gr;
E, καλά, δεν είναι να τους λέμε και "μπράβο" που πρέπει να είσαι υποψιασμένος ή γνώστης για να βρεις το δίκιο σου. :cool_4:Oχι παιδιά.. Η LG τα κάνει αυτά... Απλά στην αρχή κάνουν τους δύσκολους με την λογικη οτι όλο και κάτι θα γλυτώσουν... Εαν ο πελάτης είναι υποψιασμένος ή γνώστης θα βρεί το δίκιο του
Μπράβο τους πάντως...
Η Sony μπορεί να μην έχει ανάλυση 1920*1080p αλλά υποστηρίζει 1080/24p(ότι πρέπει για PS3).........παρόλα αυτά έχουν και οι 2 από 3 hdmi, DVB-T, είσοδο για PC(VGA) κ.λ.π...................εγώ θα έπαιρνα την Sony γιατί σε αυτές τις ίντσες δεν θα παρατηρήσεις διαφορές στην ανάλυση του panel........εκτός αυτού γλυτώνεις και 550Ε.........rof:κοντά στα 3000 ευρώ απ'ότι είδα..... είναι 2 high ομολογουμένως. Εναλλακτικά κοιτάω τις sony KDL-40D3000 & Samsung LE40M86BDX
Στελιο δεν εκανες κατι βασικο .Κάλεσα τον τεχνικό Κο Δούπη ο οποίος με ενημέρωσε για κάτι απίστευτο…. Ναι μεν βλέπει το φως στις γωνίες και στην μέση όπως αναφέρω, αλλά είναι στα αποδεκτά τεχνικά πλαίσια της LG…… Επικοινώνησα ξανά με το call center ζητώντας τον υπεύθυνο, ο οποίος εμμέσως αρνούταν να έρθει στο τηλέφωνο και έδινε απαντήσεις μέσω του Agent.
Για μένα και το 1080p αλλά και το 24p της Sony είναι σημαντικά πλεονεκτήματα...Η Sony μπορεί να μην έχει ανάλυση 1920*1080p αλλά υποστηρίζει 1080/24p(ότι πρέπει για PS3).........παρόλα αυτά έχουν και οι 2 από 3 hdmi, DVB-T, είσοδο για PC(VGA) κ.λ.π...................εγώ θα έπαιρνα την Sony γιατί σε αυτές τις ίντσες δεν θα παρατηρήσεις διαφορές στην ανάλυση του panel........εκτός αυτού γλυτώνεις και 550Ε.........rof:
Είχε βοή.. έτριζαν τα πλαστικά στη μεγάλη ένταση;Αποφάσισα κι εγώ να γραφτώ για να καταθέσω την δική μου περίπτωση όσον αφορά την εταιρεία LG.
Πριν ένα χρόνο αγόρασα μέσω της Media Markt την τηλεόραση LG mod. 42LM615S η οποία από την αρχή αντιμετώπιζε πρόβλημα στον ήχο. Όταν η ένταση του ήχου έφτανε μεταξύ 30-40 η τηλεόραση έκανε θόρυβο-βοή. Η ένταση (τεχνικά) μέσω του τηλεκοντρόλ φτάνει max. στο 100. Κανονικά μέχρι αυτή την ένταση η συσκευή πρέπει να δουλεύει σωστά με καθαρό ήχο! Στην αρχή το αμέλησα, σκέφτηκα πως κάνω λάθος. Κάποια στιγμή, όμως, έγινε ενοχλητικό.
Έτσι αποφάσισα να απευθυνθώ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της LG Electronics Ελλάς Α.Ε το οποίο με ενημέρωσε πως το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της θα παραλάβει προς επισκευή την τηλεόραση.
Αυτό έγινε για 1η φορά τον Μάιο του 2013 και την έλαβα επιδιορθωμένη μετά από λίγες μέρες.Το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε για 2η φορά και έτσι απευθύνθηκα και πάλι στην LG τον Δεκέμβριο του 2013.
Επικοινώνησα μαζί τους και τους ενημέρωσα πως δεν επιθυμώ ΞΑΝΑ επισκευή, αλλά αντικατάσταση. Μου είπαν πως μόνο αν κρίνει ο τεχνικός πως χρειάζεται αλλαγή θα μου την αλλάξουν. Εξαρτόμαστε από τους τεχνικούς.
Αγνόησαν αυτά που τους είπα (ότι δεν επιθυμώ επισκευή) και δέχτηκα τηλέφωνο στις 29/12/2013 από το εξουσιοδοτημένο service ότι η τηλεόραση είναι έτοιμη. Την έλαβα στις 30/12/2013 λέγοντας μου ότι η τηλεόραση δεν έχει πρόβλημα.
Χθες 16/01/2014 παρακολουθούσα τηλεόραση και πάλι άκουσα αυτή τη βοή. Πήρα λοιπόν και τους ενημέρωσα και μου είπαν πως θα με καλέσουν σήμερα. Δεν επικοινώνησαν και ξαναπήρα, μου είπαν ότι κάλεσαν αλλά δεν απάντησα. Τελοσπάντων, τους είπα ότι έχω πάλι το ίδιο πρόβλημα και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο της εταιρείας και όχι με τον υπάλληλο της εξυπηρέτησης. Μου είπε ότι αυτός είναι υπεύθυνος. Αυτός δηλαδή είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος;;;; Τους εξήγησα ότι είναι 3η φορά που παρατηρώ το ίδιο πρόβλημα και μου είπαν το εξής κουφό: Σε περίπτωση που η τηλεόραση δεν έχει πρόβλημα θα πληρώσω κι από πάνω παρόλο που είμαι εντός εγγυήσεως για επειδή θα τους απασχολήσω ΑΣΚΟΠΑ!!! Τους είπα ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση και μου είπαν ότι αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας. Ρε παιδιά είναι σοβαροί οι άνθρωποι;; Είναι αυτοί επαγγελματίες;;;
Θεωρώ ανεπίτρεπτο καινούρια τηλεόραση να χρειάζεται επισκευή 6 μήνες από την ημέρα αγοράς της. Σε έναν χρόνο παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα 3 φορές και σίγουρας θα το παρουσιάσει και πάλι γιατί θεωρώ το προϊόν ελαττωματικό, αφού το πρόβλημα του ήχου υπήρχε σχεδόν από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας, απλά δεν ήταν τόσο έντονο και κακώς που δεν απαίτησα από την 1η φορά που την έστειλα για επισκευή να αντικατασταθεί.
Υποτίθεται ότι η εγγύηση 2 ετών που παρέχουν σαν εταιρεία πρέπει να αποδεικνύει ότι το προϊόν είναι αξιόπιστο και για 2 χρόνια πρέπει να λειτουργεί σωστά χωρίς επαναλαμβανόμενα προβλήματα.
Εάν περάσει η εγγύηση των 2 ετών και παρουσιάζονται τα ίδια προβλήματα θα πρέπει να πληρώνω κιόλας για τα συγκεκριμένα προβλήματα;
Τους έστειλα και εγγράφως διαμαρτυρία και αδιαφόρησαν πλήρως!!
Δεν θέλω να το αφήσω έτσι το θέμα. Τι μου προτείνετε;; Σκέφτομαι να απευθυνθώ στον συνήγορο του πολίτη. Πιστεύετε θα γίνει τίποτα;;
Περιμένω την γνώμη σας!!
Ευχαριστώ και μακριά από LG!!!
Πέρα από το Συνήγορο του Καταναλωτή και ιδιαίτερα τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο Υπουργείο Εμπορίου, νυν ΥΠΑΝ, υπάρχει και γραφείο ελέγχου των βιομηχανικών προδιαγραφών των συσκευών που εισάγονται. Στο παλιό υπουργείο εμπορίου. Εκεί υπάγεται.ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ.
Για να αποφευχθούν οποιαδήποτε προβλήματα στο Avsite, θα σας παρακαλούσα να στείλετε τα στοιχεία σας με pm σε κάποιο συντονιστή.Αποφάσισα κι εγώ να γραφτώ για να καταθέσω την δική μου περίπτωση όσον αφορά την εταιρεία LG.
Πριν ένα χρόνο αγόρασα μέσω της Media Markt την τηλεόραση LG mod. 42LM615S η οποία από την αρχή αντιμετώπιζε πρόβλημα στον ήχο. Όταν η ένταση του ήχου έφτανε μεταξύ 30-40 η τηλεόραση έκανε θόρυβο-βοή. Η ένταση (τεχνικά) μέσω του τηλεκοντρόλ φτάνει max. στο 100. Κανονικά μέχρι αυτή την ένταση η συσκευή πρέπει να δουλεύει σωστά με καθαρό ήχο! Στην αρχή το αμέλησα, σκέφτηκα πως κάνω λάθος. Κάποια στιγμή, όμως, έγινε ενοχλητικό.
Έτσι αποφάσισα να απευθυνθώ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της LG Electronics Ελλάς Α.Ε το οποίο με ενημέρωσε πως το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της θα παραλάβει προς επισκευή την τηλεόραση.
Αυτό έγινε για 1η φορά τον Μάιο του 2013 και την έλαβα επιδιορθωμένη μετά από λίγες μέρες.Το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε για 2η φορά και έτσι απευθύνθηκα και πάλι στην LG τον Δεκέμβριο του 2013.
Επικοινώνησα μαζί τους και τους ενημέρωσα πως δεν επιθυμώ ΞΑΝΑ επισκευή, αλλά αντικατάσταση. Μου είπαν πως μόνο αν κρίνει ο τεχνικός πως χρειάζεται αλλαγή θα μου την αλλάξουν. Εξαρτόμαστε από τους τεχνικούς.
Αγνόησαν αυτά που τους είπα (ότι δεν επιθυμώ επισκευή) και δέχτηκα τηλέφωνο στις 29/12/2013 από το εξουσιοδοτημένο service ότι η τηλεόραση είναι έτοιμη. Την έλαβα στις 30/12/2013 λέγοντας μου ότι η τηλεόραση δεν έχει πρόβλημα.
Χθες 16/01/2014 παρακολουθούσα τηλεόραση και πάλι άκουσα αυτή τη βοή. Πήρα λοιπόν και τους ενημέρωσα και μου είπαν πως θα με καλέσουν σήμερα. Δεν επικοινώνησαν και ξαναπήρα, μου είπαν ότι κάλεσαν αλλά δεν απάντησα. Τελοσπάντων, τους είπα ότι έχω πάλι το ίδιο πρόβλημα και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο της εταιρείας και όχι με τον υπάλληλο της εξυπηρέτησης. Μου είπε ότι αυτός είναι υπεύθυνος. Αυτός δηλαδή είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος;;;; Τους εξήγησα ότι είναι 3η φορά που παρατηρώ το ίδιο πρόβλημα και μου είπαν το εξής κουφό: Σε περίπτωση που η τηλεόραση δεν έχει πρόβλημα θα πληρώσω κι από πάνω παρόλο που είμαι εντός εγγυήσεως για επειδή θα τους απασχολήσω ΑΣΚΟΠΑ!!! Τους είπα ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση και μου είπαν ότι αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας. Ρε παιδιά είναι σοβαροί οι άνθρωποι;; Είναι αυτοί επαγγελματίες;;;
Θεωρώ ανεπίτρεπτο καινούρια τηλεόραση να χρειάζεται επισκευή 6 μήνες από την ημέρα αγοράς της. Σε έναν χρόνο παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα 3 φορές και σίγουρας θα το παρουσιάσει και πάλι γιατί θεωρώ το προϊόν ελαττωματικό, αφού το πρόβλημα του ήχου υπήρχε σχεδόν από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας, απλά δεν ήταν τόσο έντονο και κακώς που δεν απαίτησα από την 1η φορά που την έστειλα για επισκευή να αντικατασταθεί.
Υποτίθεται ότι η εγγύηση 2 ετών που παρέχουν σαν εταιρεία πρέπει να αποδεικνύει ότι το προϊόν είναι αξιόπιστο και για 2 χρόνια πρέπει να λειτουργεί σωστά χωρίς επαναλαμβανόμενα προβλήματα.
Εάν περάσει η εγγύηση των 2 ετών και παρουσιάζονται τα ίδια προβλήματα θα πρέπει να πληρώνω κιόλας για τα συγκεκριμένα προβλήματα;
Τους έστειλα και εγγράφως διαμαρτυρία και αδιαφόρησαν πλήρως!!
Δεν θέλω να το αφήσω έτσι το θέμα. Τι μου προτείνετε;; Σκέφτομαι να απευθυνθώ στον συνήγορο του πολίτη. Πιστεύετε θα γίνει τίποτα;;
Περιμένω την γνώμη σας!!
Ευχαριστώ και μακριά από LG!!!
Αν δεν ήταν στη εγγύηση, θα μπορούσες να την πας σε κάποιον τεχνικό και να ρύθμιζε με έα κατσαβιδακι δεξιά αριστερά το εσωτερικό ποτενσιόμετρο ήχου σε χαμηλότερη ένταση. έτσι , μπορεί να ακούγονταν πολύ σιγανότερα η τηλεόρασή σου, αλλά θα γλίτωνες το τρίξιμο της δυνατής έντασης - στο μεγάλο ύψος που είναι τώρα ρυθμισμένη.πρόβλημα στον ήχο. Όταν η ένταση του ήχου έφτανε μεταξύ 30-40 η τηλεόραση έκανε θόρυβο-βοή. Η ένταση (τεχνικά) μέσω του τηλεκοντρόλ φτάνει max. στο 100. Κανονικά μέχρι αυτή την ένταση η συσκευή πρέπει να δουλεύει σωστά με καθαρό ήχο! Στην αρχή το αμέλησα, σκέφτηκα πως κάνω λάθος. Κάποια στιγμή, όμως, έγινε ενοχλητικό.
Σαν να μικροφωνίζει κάπως.. Δεν το κάνει πάντα, αλλά το κάνει. Ναι σίγουρα, αλλά πρέπει κι εμείς οι καταναλωτές να βρούμε το δίκιο μας. Το θέμα είναι οτι αυτοί το παίζουν άνετοι γιατί προφανώς είναι καλυμμένοι.Είχε βοή.. έτριζαν τα πλαστικά στη μεγάλη ένταση;
Τι να πει κι ο άλλος που τη δεύτερη χρονιά λειτουργίας της (κρατική προμήθεια 32άρων lg , hd ready , με ελάχιστες ώρες χρήσης) η 32άρα έχασε τελείως τον ήχο της;
Ή σε ξεκουφαίνουν ή το βουλώνουν!
Αυτό θα κάνω. Και βλέπουμε!ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ.
Γιατί όμως να πληρώσω να διορθώσω τηλεόραση ενός χρόνου;; κατάλαβες;; και αν είναι αυτό που λες αυτοί γιατί δεν το κάνουν; έχω κουραστεί να ασχολούμαι. Γι αυτό και θα απευθυνθώ αλλού να βρω το δίκιο μου, γιατί από την lg δεν το βλέπω.Αν δεν ήταν στη εγγύηση, θα μπορούσες να την πας σε κάποιον τεχνικό και να ρύθμιζε με έα κατσαβιδακι δεξιά αριστερά το εσωτερικό ποτενσιόμετρο ήχου σε χαμηλότερη ένταση. έτσι , μπορεί να ακούγονταν πολύ σιγανότερα η τηλεόρασή σου, αλλά θα γλίτωνες το τρίξιμο της δυνατής έντασης - στο μεγάλο ύψος που είναι τώρα ρυθμισμένη.