Προβλήματα και λύσεις με Denon AV ενισχυτές.

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.849
Reaction score
27.925
Συμπλήρωση , τα servo αυξομειώνουν την τάση προοδευτικά , οπότε και δεν ταλαιπωρούν τα μηχανήματα.
Βέβαια σε κρουστικές υπερτάσεις υπάρχει κύκλωμα προστασίας που σβήνει το μηχάνημα τελείως , power off.
 

Μηνύματα
235
Reaction score
264
για ενα denon 2600 & 2 svs pb1000 (500 W το 1ο + 2 χ 300 W) με ενα 2000 ειμαι καλυμενος;
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.849
Reaction score
27.925
Θεωρητικά ναι.
Υπ¨όψην τα voltage regulators δίνουν ισχύ σε VA οχι σε watts.
Το οποίο σημαίνει ότι υπάρχει και ενα crest factor , που συνήθως είναι 30% κάτω.
Δλδ τα 2000VA δεν είναι 2KW αλλά 1,4 με 1,5 ανάλογα την υλοποίηση .
 

Μηνύματα
836
Reaction score
778


Μηνύματα
44
Reaction score
8
Τον πήγα στο service τον ενισχητη μου τον Yamaha και με ενημέρωσαν θύρα hdmi!! Που Ουσιαστικά είναι σε μια πλακέτα .. κόστος 400ευρω!
No comment
Τόσο πάει ρε παιδιά; Μου πέσανε τα μαλλία!!
 
Last edited:

Μηνύματα
1.487
Reaction score
1.424
Τον πήγα στο service τον ενισχητη μου τον Yamaha και με ενημέρωσαν θύρα hdmi!! Που Ουσιαστικά είναι σε μια πλακέτα .. κόστος 400ευρω!
No comment
Τόσο πάει ρε παιδιά; Μου πέσανε τα μαλλία!!
Τόσο. Μη σου πω και λίγα σουπανε. Γ@μω τα hdmi μέσα.... Μηχανακια μιας χρήσης τα έχουν καταντήσει... Είναι κοροϊδία βέβαια όσο κοστίζει σχεδόν όλο το μηχάνημα να κοστίζει μια πλακέτα hdmi.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.849
Reaction score
27.925
Δεν κοστίζει η πλακέτα τόσο , αλλά αυτό είναι το συνολικό κόστος της επισκευής.
Είναι και τρόπος να αποθαρύνουν τέτοιου είδους επισκευές και να σπρώξουν τον πελάτη σε αγορά νέου ενισχυτή.
 

Μηνύματα
1.487
Reaction score
1.424
Είναι σαν μια ζημιά που έβγαζε παλιά η kuro , και χρέωναν την επισκευή 650 ευρώ για ένα ανταλλακτικό που κόστιζε 0,40 λεπτά!!!!! Καταντανε τα μηχανήματα τους μιας χρήσης και απαξιώνουν σιγά σιγα την φίρμα. Αλλά το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
 

Μηνύματα
355
Reaction score
137
Πάντως τα ΚΕΒΟ είναι αρκετά γρήγορα και προλαβαίνουν μέχρι και κρουστικές υπερτάσεις που είναι το ζητούμενο.
Εχει και ο ΓΙΑΤΡΆΣ για όποιον ενδιαφέρεται. Και έχει καλές τιμές.
Είχα KEBO για πάνω απο 10 χρόνια παραγματικό σκυλί, και πολύ γρήγορο οποτε γίνονταν αυξομείωση ακουγόταν τακ τακ μεσα και τοτε καταλάβαινα οτι έβγαζε τα λεφτά του. Το θέμα ειναι οτι τώρα πολλοι πουλάνε KEBO δίνοντας κατι άλλο. Πριν πάρω το APC 900 είχα παραγγειλει KEBO απο ένα κατάστημα της Ελλάδα και μου στείλανε με άλλο logo πανω δε θυμάμαι κιολας το όνομα. και όταν τους πείρα τηλέφωνο τα μασάγανε και " γίνετε εδώ απο Ελληνική εταιρία η συναρμολόγηση αλλα ειναι kebo μεσα κλπ" το έστειλα πακέτο πίσω
Μιλάω για line interactive. Eπίσης για voltage regulator αν εννοεις σε προγουμενα post για τέτοιο ειδός τα 130€ για ενα 3000va ειναι αμελητέο ποσό αν έχεις ενα καλό μηχάνημα.
 
Last edited:

Μηνύματα
235
Reaction score
264
Σημερα εβαλα μουσικη για καμια ωρα σε νορμαλ επιπεδο (ηταν και η γυναικα στο σαλονι). οταν καποια στιγμη εφυγε εβαλα λιγο δυνατα τη μουσικη . -8 -5 db σε multichanel 7+2. στο 2ο η 3ο τραγουδι παπαλα. θερμικη προστασια. εχω denon 2600. o οποιος ειναι στο πανω ραφι χωρις να υπαρχει κατι που εμποδιζει τη θερμοκρασια να φυγει. βεβαια οταν πηγα κοντα ειχε πολυ ζεστη να βγαινει.
Θεωρειτε λογικο τοσο λιγο να κραταει;;; και σημερα δε ηταν ζεστη μερα.
 


Μηνύματα
235
Reaction score
264
Πως διεπίστωσες ότι πρόκειται περί θερμικής προστασίας?
οταν εκλεισε το λαμπακι λειτουργειας αναβοσβηνε κοκκινο. το εκλεισα και μετα απο λιγο το ανοιξα ξανα. ηταν πρασινο αλλα δε λειτουργησε γιατι δε ειχε κρυωσει ακομη. στη οθονη εγραφε thermal protection activated
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.849
Reaction score
27.925
Α οκ, θα έπρεπε πριν λειτουργήσει η θερμική προστασία να έχουν πάρει μπρος τα φανάκια που έχει κάτω από τις ψύκτρες.
Κοίταξέ το , μην τυχόν και δεν πήραν μπρός. Ελεγε ο αμίρ ότι πρώτα πάιρνουν μρός τα φανάκια και μετά αν δεν κρυώσει το μηχάνημα κλείνει από θερμική προστασία.
 

Μηνύματα
235
Reaction score
264
Α οκ, θα έπρεπε πριν λειτουργήσει η θερμική προστασία να έχουν πάρει μπρος τα φανάκια που έχει κάτω από τις ψύκτρες.
Κοίταξέ το , μην τυχόν και δεν πήραν μπρός. Ελεγε ο αμίρ ότι πρώτα πάιρνουν μρός τα φανάκια και μετά αν δεν κρυώσει το μηχάνημα κλείνει από θερμική προστασία.
πως το βλεπω αυτο; πρεπει να βγαλω το καπακι και να τον ζορισω;
μπορω να βαλω και εξτρα ανεμιστηρα;
αν κανω κατι τετοιο δε θεωρειτε οτι ανοιχτηκε και χανετε η εγγυηση;
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.849
Reaction score
27.925
Νομίζω όλοι έχουν.
Ακυρο δεν έχει , από τον 3600 και πάνω έχουν.
Βάλε απο πάνω κανά δυό από πισι , με ένα πακάκι , ρύθμισέ το στα 6, volts να τραβάει αέρα , και θα είσαι οκ.
 
Last edited:

Μηνύματα
355
Reaction score
137
Σημερα εβαλα μουσικη για καμια ωρα σε νορμαλ επιπεδο (ηταν και η γυναικα στο σαλονι). οταν καποια στιγμη εφυγε εβαλα λιγο δυνατα τη μουσικη . -8 -5 db σε multichanel 7+2. στο 2ο η 3ο τραγουδι παπαλα. θερμικη προστασια. εχω denon 2600. o οποιος ειναι στο πανω ραφι χωρις να υπαρχει κατι που εμποδιζει τη θερμοκρασια να φυγει. βεβαια οταν πηγα κοντα ειχε πολυ ζεστη να βγαινει.
Θεωρειτε λογικο τοσο λιγο να κραταει;;; και σημερα δε ηταν ζεστη μερα.
Τα ηχεία σε τι ohm τα έχει ρυθμίσει ; Αν είναι 6 ohm τα ηχεία και έχει τον ενισχυτή 8 μπορεί να συμβεί
 

Μηνύματα
235
Reaction score
264
Τα ηχεία σε τι ohm τα έχει ρυθμίσει ; Αν είναι 6 ohm τα ηχεία και έχει τον ενισχυτή 8 μπορεί να συμβεί
Ο ενισχυτής είναι ρυθμισμενος για 6 ομ μια και ένα ζευγάρι έχει τέτοια προδιαγραφή
 

Μηνύματα
10
Reaction score
13
Καλημέρα στην παρέα.

Αποφάσισα να αφιερώσω λίγο από τον χρόνο μου για να γράψω αυτές τις σκέψεις, τις οποίες έστειλα και στην ΚΙΝΟΤΕΧΝΙΚΗ, διότι θεωρώ πως η ασφάλεια που πρέπει να νοιώθει ο καταναλωτής από κάθε μεγάλη εταιρία που αντιπροσωπεύεται στην χώρα του, θα πρέπει να ανταποκρίνεται στο σημαντικότερο κομμάτι, αυτό του επισκευαστικού.

Η απόφαση που καλείται να λάβει κανείς προκειμένου να προβεί στην αγορά μιας συσκευής, δεν αφορά μόνον τα χαρακτηριστικά ή τις επιδόσεις της, αλλά το after sales service και είναι η δεύτερη φορά που η DENON στην Ελλάδα μου έχει αφήσεις τις χειρότερες εντυπώσεις, με την πρόσφατη να ξεπερνά τα όρια της ανοχής.

Αναφέρομαι στον λατρεμένο μου AVR-3801 που παρουσίασε μια βλάβη όταν έχανε τον ήχο είτε ξαφνικά, είτε μετά από αλλαγή πηγής.

Πριν δύο μήνες είχα τηλεφωνήσει στην αντιπροσωπία, η οποία με παράπεμψε στο επίσημο service DKS για να επισκευάσω την συσκευή μου. Πράγματι, πήγα εκεί τον ενισχυτή μου, ενημέρωσα αναλυτικά τον τεχνικό και μετά από μερικές μέρες μου τηλεφώνησαν για να μου πουν ότι ο ενισχυτής δεν συμφέρει να επισκευαστεί γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, ότι μάλλον έχει χαλάσει η πλακέτα του DSP και αν βρεθεί και την παραγγείλουν θα κοστίσει τουλάχιστον 150€ χωρίς να μπορούν να βεβαιώσουν αν θα δουλέψει τελικά και στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να επωμιστώ εγώ το κόστος.

Απογοητευμένος από τα νέα και θεωρώντας πως έχω λάβει την έγκυρη εκτίμηση του επίσημου service, πήγα και παρέλαβα το μηχάνημα μου, που χρόνια πριν με κόπο και λαχτάρα απέκτησα και μέχρι τώρα με συντρόφευε με τον υπέροχο ήχο του.

Κάποιοι φίλοι άρχισαν να μου λένε να μην εμπιστεύομαι την αντιπροσωπία και να απευθυνθώ σε πραγματικούς τεχνικούς που σέβονται τα μηχανήματα και τον πελάτη τους και δεν αρκούνται σε εύκολες απαντήσεις όπως “έχει χαλάσει η πλακέτα και πρέπει να αντικατασταθεί”. Με την έννοια αυτή, όλοι θα μπορούσαν να επισκευάσουν έναν ενισχυτή, όμως τελικά, δεν συμβαίνει αυτό.

Έτσι, την Παρασκευή 9/7/2021 και κατόπιν συστάσεων, πήγα τον DENON μου στον κο. Γιάννη Παπασπύρου στην Καλλιθέα, τον άφησα και σήμερα Τρίτη 13/7/2021 πήγα και τον παρέλαβα σαν καινούριο.

Το μηχάνημα παίζει άψογα, σα να μην είχε χαλάσει ποτέ.

Μάλιστα, ο άνθρωπος, αντικατέστησε και τρεις από τις βίδες που συγκρατούν το καπάκι και οι οποίες είχαν λανθασμένα μπει από το επίσημο service, επειδή μάλλον είχαν χάσει τις δικές του. Να σημειώσω, πως στο επίσημο service ο ενισχυτής είχε παραδοθεί στην κούτα του, με όλα τα φελιζόλ στήριξης και όταν τον παρέλαβα, έλειπαν τα δύο και η απάντηση που έλαβα όταν διαμαρτυρήθηκα, ήταν ότι μάλλον αυτά τα δύο φελιζολ είναι που τους είχαν περισσέψει και τα έδωσαν σε άλλον πελάτη.

Σας τα γράφω αυτά, διότι, ένας τεχνικός που τιμά τον τίτλο και την ιδιότητα του, σε μία μέρα επισκεύασε αυτό που για το επίσημο service κρίθηκε αδύνατο έως και ασύμφορο να επισκευαστεί με κατώφλι τα 150€ και όλο το ρίσκο δικό μου.

Ο κος. Παπασπύρου μου έφτιαξε/επισκεύασε το μηχάνημα στο 1/3 της εκτίμησης που έδωσε το επίσημο service για μια βλάβη σχετικά απλή (όπως μου είπε), αρκεί να θέλει κάποιος να ασχοληθεί.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.907
Μηνύματα
2.955.766
Members
38.259
Νεότερο μέλος
kassius
Top