Προβλήματα και λύσεις με Denon AV ενισχυτές.

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
Καλημέρα στην παρέα.

Αποφάσισα να αφιερώσω λίγο από τον χρόνο μου για να γράψω αυτές τις σκέψεις, τις οποίες έστειλα και στην ΚΙΝΟΤΕΧΝΙΚΗ, διότι θεωρώ πως η ασφάλεια που πρέπει να νοιώθει ο καταναλωτής από κάθε μεγάλη εταιρία που αντιπροσωπεύεται στην χώρα του, θα πρέπει να ανταποκρίνεται στο σημαντικότερο κομμάτι, αυτό του επισκευαστικού.

Η απόφαση που καλείται να λάβει κανείς προκειμένου να προβεί στην αγορά μιας συσκευής, δεν αφορά μόνον τα χαρακτηριστικά ή τις επιδόσεις της, αλλά το after sales service και είναι η δεύτερη φορά που η DENON στην Ελλάδα μου έχει αφήσεις τις χειρότερες εντυπώσεις, με την πρόσφατη να ξεπερνά τα όρια της ανοχής.

Αναφέρομαι στον λατρεμένο μου AVR-3801 που παρουσίασε μια βλάβη όταν έχανε τον ήχο είτε ξαφνικά, είτε μετά από αλλαγή πηγής.

Πριν δύο μήνες είχα τηλεφωνήσει στην αντιπροσωπία, η οποία με παράπεμψε στο επίσημο service DKS για να επισκευάσω την συσκευή μου. Πράγματι, πήγα εκεί τον ενισχυτή μου, ενημέρωσα αναλυτικά τον τεχνικό και μετά από μερικές μέρες μου τηλεφώνησαν για να μου πουν ότι ο ενισχυτής δεν συμφέρει να επισκευαστεί γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, ότι μάλλον έχει χαλάσει η πλακέτα του DSP και αν βρεθεί και την παραγγείλουν θα κοστίσει τουλάχιστον 150€ χωρίς να μπορούν να βεβαιώσουν αν θα δουλέψει τελικά και στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να επωμιστώ εγώ το κόστος.

Απογοητευμένος από τα νέα και θεωρώντας πως έχω λάβει την έγκυρη εκτίμηση του επίσημου service, πήγα και παρέλαβα το μηχάνημα μου, που χρόνια πριν με κόπο και λαχτάρα απέκτησα και μέχρι τώρα με συντρόφευε με τον υπέροχο ήχο του.

Κάποιοι φίλοι άρχισαν να μου λένε να μην εμπιστεύομαι την αντιπροσωπία και να απευθυνθώ σε πραγματικούς τεχνικούς που σέβονται τα μηχανήματα και τον πελάτη τους και δεν αρκούνται σε εύκολες απαντήσεις όπως “έχει χαλάσει η πλακέτα και πρέπει να αντικατασταθεί”. Με την έννοια αυτή, όλοι θα μπορούσαν να επισκευάσουν έναν ενισχυτή, όμως τελικά, δεν συμβαίνει αυτό.

Έτσι, την Παρασκευή 9/7/2021 και κατόπιν συστάσεων, πήγα τον DENON μου στον κο. Γιάννη Παπασπύρου στην Καλλιθέα, τον άφησα και σήμερα Τρίτη 13/7/2021 πήγα και τον παρέλαβα σαν καινούριο.

Το μηχάνημα παίζει άψογα, σα να μην είχε χαλάσει ποτέ.

Μάλιστα, ο άνθρωπος, αντικατέστησε και τρεις από τις βίδες που συγκρατούν το καπάκι και οι οποίες είχαν λανθασμένα μπει από το επίσημο service, επειδή μάλλον είχαν χάσει τις δικές του. Να σημειώσω, πως στο επίσημο service ο ενισχυτής είχε παραδοθεί στην κούτα του, με όλα τα φελιζόλ στήριξης και όταν τον παρέλαβα, έλειπαν τα δύο και η απάντηση που έλαβα όταν διαμαρτυρήθηκα, ήταν ότι μάλλον αυτά τα δύο φελιζολ είναι που τους είχαν περισσέψει και τα έδωσαν σε άλλον πελάτη.

Σας τα γράφω αυτά, διότι, ένας τεχνικός που τιμά τον τίτλο και την ιδιότητα του, σε μία μέρα επισκεύασε αυτό που για το επίσημο service κρίθηκε αδύνατο έως και ασύμφορο να επισκευαστεί με κατώφλι τα 150€ και όλο το ρίσκο δικό μου.

Ο κος. Παπασπύρου μου έφτιαξε/επισκεύασε το μηχάνημα στο 1/3 της εκτίμησης που έδωσε το επίσημο service για μια βλάβη σχετικά απλή (όπως μου είπε), αρκεί να θέλει κάποιος να ασχοληθεί.

δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε τέτοια ιστορία

γι αυτό καλό είναι να γράφετε τις εμπειρίες σας ώστε να βοηθάτ(μ)ε και άλλα μέλη που αντιμετωπίζουν παρόμοιες καταστάσεις...

προσωπικά δεν με θα με πείραζε να ανακαλύψω ότι μια αντιπροσωπεία δεν κάθισε να ασχοληθεί σοβαρά ,είτε λόγω έλλειψης γνώσεων, είτε λόγω πολιτικής σε παλιά μηχανάκια, με την συσκευή μου

αλλά το να μου έχουν μοντάρει λάθος το μηχάνημα και να έχουν και την κούτα πτάνα θα τους είχα σκίσει
 


Μηνύματα
1.487
Reaction score
1.424
Καλημέρα στην παρέα.

Αποφάσισα να αφιερώσω λίγο από τον χρόνο μου για να γράψω αυτές τις σκέψεις, τις οποίες έστειλα και στην ΚΙΝΟΤΕΧΝΙΚΗ, διότι θεωρώ πως η ασφάλεια που πρέπει να νοιώθει ο καταναλωτής από κάθε μεγάλη εταιρία που αντιπροσωπεύεται στην χώρα του, θα πρέπει να ανταποκρίνεται στο σημαντικότερο κομμάτι, αυτό του επισκευαστικού.

Η απόφαση που καλείται να λάβει κανείς προκειμένου να προβεί στην αγορά μιας συσκευής, δεν αφορά μόνον τα χαρακτηριστικά ή τις επιδόσεις της, αλλά το after sales service και είναι η δεύτερη φορά που η DENON στην Ελλάδα μου έχει αφήσεις τις χειρότερες εντυπώσεις, με την πρόσφατη να ξεπερνά τα όρια της ανοχής.

Αναφέρομαι στον λατρεμένο μου AVR-3801 που παρουσίασε μια βλάβη όταν έχανε τον ήχο είτε ξαφνικά, είτε μετά από αλλαγή πηγής.

Πριν δύο μήνες είχα τηλεφωνήσει στην αντιπροσωπία, η οποία με παράπεμψε στο επίσημο service DKS για να επισκευάσω την συσκευή μου. Πράγματι, πήγα εκεί τον ενισχυτή μου, ενημέρωσα αναλυτικά τον τεχνικό και μετά από μερικές μέρες μου τηλεφώνησαν για να μου πουν ότι ο ενισχυτής δεν συμφέρει να επισκευαστεί γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, ότι μάλλον έχει χαλάσει η πλακέτα του DSP και αν βρεθεί και την παραγγείλουν θα κοστίσει τουλάχιστον 150€ χωρίς να μπορούν να βεβαιώσουν αν θα δουλέψει τελικά και στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να επωμιστώ εγώ το κόστος.

Απογοητευμένος από τα νέα και θεωρώντας πως έχω λάβει την έγκυρη εκτίμηση του επίσημου service, πήγα και παρέλαβα το μηχάνημα μου, που χρόνια πριν με κόπο και λαχτάρα απέκτησα και μέχρι τώρα με συντρόφευε με τον υπέροχο ήχο του.

Κάποιοι φίλοι άρχισαν να μου λένε να μην εμπιστεύομαι την αντιπροσωπία και να απευθυνθώ σε πραγματικούς τεχνικούς που σέβονται τα μηχανήματα και τον πελάτη τους και δεν αρκούνται σε εύκολες απαντήσεις όπως “έχει χαλάσει η πλακέτα και πρέπει να αντικατασταθεί”. Με την έννοια αυτή, όλοι θα μπορούσαν να επισκευάσουν έναν ενισχυτή, όμως τελικά, δεν συμβαίνει αυτό.

Έτσι, την Παρασκευή 9/7/2021 και κατόπιν συστάσεων, πήγα τον DENON μου στον κο. Γιάννη Παπασπύρου στην Καλλιθέα, τον άφησα και σήμερα Τρίτη 13/7/2021 πήγα και τον παρέλαβα σαν καινούριο.

Το μηχάνημα παίζει άψογα, σα να μην είχε χαλάσει ποτέ.

Μάλιστα, ο άνθρωπος, αντικατέστησε και τρεις από τις βίδες που συγκρατούν το καπάκι και οι οποίες είχαν λανθασμένα μπει από το επίσημο service, επειδή μάλλον είχαν χάσει τις δικές του. Να σημειώσω, πως στο επίσημο service ο ενισχυτής είχε παραδοθεί στην κούτα του, με όλα τα φελιζόλ στήριξης και όταν τον παρέλαβα, έλειπαν τα δύο και η απάντηση που έλαβα όταν διαμαρτυρήθηκα, ήταν ότι μάλλον αυτά τα δύο φελιζολ είναι που τους είχαν περισσέψει και τα έδωσαν σε άλλον πελάτη.

Σας τα γράφω αυτά, διότι, ένας τεχνικός που τιμά τον τίτλο και την ιδιότητα του, σε μία μέρα επισκεύασε αυτό που για το επίσημο service κρίθηκε αδύνατο έως και ασύμφορο να επισκευαστεί με κατώφλι τα 150€ και όλο το ρίσκο δικό μου.

Ο κος. Παπασπύρου μου έφτιαξε/επισκεύασε το μηχάνημα στο 1/3 της εκτίμησης που έδωσε το επίσημο service για μια βλάβη σχετικά απλή (όπως μου είπε), αρκεί να θέλει κάποιος να ασχοληθεί.
το 99% των βλαβων φτιαχνεται με τον τροπο που ανεφερες.
οι αντιπροσωπίες το μονο που κανουν ειναι να αντικαταστουν ολοκληρα κομματια παροτι μπορει να εχει φυγει μια κόλληση και να σου χρεωνουν γιαυτο το κοστος ολης της πλακετας. γνωστη ιστορια χρονια τωρα.
 

Μηνύματα
501
Reaction score
2
Οταν ομως το μηχανημα ειναι στην εγγυηση,ξερουν και το φτιαχνουν και χωρις να αλλαξουν πλακετα ,δεν τους συμφερει βλεπεις.Θεωρω αδυνατον να ειναι αχρηστοι, απλως,μαλλον φτηνη πολιτικη τις καθε αντιπ/ας ειναι.Για το γ@μ@τ@ της υποθεσεις ομως ,επρεπε να απαιτησεις την κουτα να την παραλαβεις οπως την πηγες.Ηταν απαντηση τωρα αυτη που σου εδωσαν???Ελεος πια!!!
 

Μηνύματα
80
Reaction score
9
Δυστυχώς δεν είναι θέμα στους Denon μόνο.
Φίλος έμπλεξε με ΑΚΡΙΒΏΣ τα ίδια προβλήματα που περιγράφεις με AV της NAD και με pre av της Arkam.
Με τον πρώτο δε βρήκε άκρη ποτέ και με τον δεύτερο δεν τολμάει να συνδέσει την είσοδο HDMI με ARC.
Προφανώς κάτι συμβαίνει στις τελευταίες γενιές πλακετών (?)/ κυκλωμάτων HDMI.
Και η λογική λέει πως από τη στιγμή που το πρόβλημα αυτό παρουσιάζεται σε συσκευές Denon τότε παρουσιάζεται και σε Marantz νέας γενιάς.

Εγώ ευτυχώς σε Denon του '13 μέχρι πρόσφατα και σε Marantz του '16 τώρα δεν είχα και δεν έχω τέτοια θέματα.
Πάντα με μία συσκευή προβολής όμως όχι με δεύτερη.
Καλησπέρα.
Ποιος ενισχυτής εύρους τιμής 1400-1800 ευρώ δεν έχει τα συγκεκριμένα προβλήματα με 2 outputs; (epson προβολέας 1080 και sony 75 ιντσες 4k 9096).
Denon και Marantz λογικά έχουν θέμα με όσα γράφετε (ο marantz 7015 ήταν η πρώτη επιλογή και με αποθαρύνατε)
Ηχεία είναι μπροστά της Focal Chora 826, chora center, 2 subwoofers cub evo και surround επίσης 2 focal της σειράς evo.
Yamaha 2080, Pionner 704 κάτι άλλο..;
Ευχαριστώ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.906
Μηνύματα
2.955.762
Members
38.259
Νεότερο μέλος
kassius
Top