Δημητρης 777
Spendorious
- Μηνύματα
- 7.176
- Reaction score
- 21.823
Για το σωστό ηχείο εννοεί βρε...Ορκίσου.
(Θυμάμαι με τρομάρα κάτι τερατοκόρνες Avantgarde, γι'αυτό το λέω).
Για το σωστό ηχείο εννοεί βρε...Ορκίσου.
(Θυμάμαι με τρομάρα κάτι τερατοκόρνες Avantgarde, γι'αυτό το λέω).
link απο βιωματα;Και στο ASR επίσης. Όπου και με το RME, την ίδια αναλογία βρήκαν.
Αυτό, δεν το έχω δει μέχρι τώρα στο φόρουμ μα δεν θα το αμφισβητήσω, καθώς είναι αδύνατον να έχω δει τα πάντα. Θα μπορούσες να βοηθήσεις με λινκ?
δεν εχω καταλαβει το ερωτημα.Μπορώ να σε ρωτήσω κάτι (ένα αντίστοιχο παράδειγμα);
Συμφωνουμε 200%.Όχι, τίποτα δεν ισοπεδώνουμε μεις, αυτά τα αισχρά τα κάνει μόνο ο Κογιας, γνωστός υσωπαιδοτυκός.
Ναι, έτσι είναι.
Στο χόμπι του ήχου, γενικώς μιλώντας, χρειάζονται πολλά λεφτά, όλα στα ηχεία.
Όσα λεφτά και να έχεις, είναι λίγα, θες πιο ακριβά ηχεία.
Δεν υπάρχει σωτηρία στα ηχεία.
Όλα τα υπόλοιπα, είναι πρακτικά άνευ ουσίας.
Δώσε το 85% των χρημάτων σου στα ηχεία, και λίγα είναι.
Με το υπόλοιπο 15% ο,τι βρεις, αρκεί να μετράει κάπως καλά.
Κι εμείς συμφωνούμε, δεν κατάλαβα γιατί διαφωνούμε.Εχεις ενα χ μπατζετ σπρωχτο στα ηχεια το περισσοτερο γιατι αυτα κανουν ολο το παιχνιδι. Αν προσπαθεις να "φερεις" ενα ηχειο με αλλαγες καλωδιων και ενισχυτων απλα χανεις τον χρονο σου. Παιρνεις εναν ενισχυτη που να πληροι καποιες decent προδιαγραφες, μη τα καψεις κιολας και προχωρας. Αν θες και αλλη δυναμη παρε δυο τελικους και χωσε στα ηχεια απο εναν. Και αλλη δυναμη. Κανε διενισχυση και βαλε οσους μπορουν να σηκωσουν.
Και μού έδωσε την εντύπωση ότι κάποιοι έγραψαν στο φόρουμ (ή αλλού) πως αγόρασαν μηχανήματα με εξαιρετικές μετρήσεις, αλλά ηχητικά δεν τούς άρεσαν. Αυτός ήταν ο λόγος που ζήτησα λινκ.αν ενα μηχανημα ''γραφει'' καλα στις μετρησεις,παμε και το παιρνουμε,αν οχι,απαξιουμε.
Μετα οταν ερθει η ωρα να μπει στο συστημα μας,ψαχνουμε να βρουμε δικαιολογιες που δεν παιζει καλα.
σημαίνει ότι, αν υπήρξαν τέτοιες περιπτώσεις, δεν έχουν αναφερθεί στο φόρουμ. (ούτε αλλού)link απο βιωματα;
ή οτι εχουν αναφερθει κι εγω δεν τα γνωριζω ή δεν το θυμαμαι.Η αρχική δήλωση ήταν:
Και μού έδωσε την εντύπωση ότι κάποιοι έγραψαν στο φόρουμ (ή αλλού) πως αγόρασαν μηχανήματα με εξαιρετικές μετρήσεις, αλλά ηχητικά δεν τούς άρεσαν. Αυτός ήταν ο λόγος που ζήτησα λινκ.
Η απάντηση:
σημαίνει ότι, αν υπήρξαν τέτοιες περιπτώσεις, δεν έχουν αναφερθεί στο φόρουμ. (ούτε αλλού)
Μετα οταν ερθει η ωρα να μπει στο συστημα μας,ψαχνουμε να βρουμε δικαιολογιες που δεν παιζει καλα.
Γι'αυτο μιλησα για βιωματα,γι'αυτα δηλαδη που γνωριζω δια ζωσης.
Θέλω να πω πως αυτό που έγραψες παραπάνω, ότι δηλαδή...δεν εχω καταλαβει το ερωτημα.
Τι παραδειγμα θες;
... ισχύει μόνον υπό συγκεκριμένες συνθήκες, και όχι πάντοτε. Δηλαδή...Η ουσια ειναι στη μεση,καλες και οι μετρησεις,καλο και το διαβασμα,αλλα καλο και οι δοκιμες με τις ακροασεις.
δεν εχω να προσθεσω κατι,με καλυψες πληρως.Θέλω να πω πως αυτό που έγραψες παραπάνω, ότι δηλαδή...
... ισχύει μόνον υπό συγκεκριμένες συνθήκες, και όχι πάντοτε. Δηλαδή...
1. Οι μετρήσεις είναι καλές μόνον εάν κατανοούμε τί σημαίνουν. Διαφορετικά, είναι κακές και μας απωθούν. Οι περισσότεροι άνθρωποι απωθούνται από το άγνωστο, αυτό που δεν μπορούν να κατανοήσουν.
2. Το διάβασμα είναι καλό, μόνον εάν αποτελεί μια διαδικασία με ενδιαφέρον, κάτι που "τραβάει" επάνω του, που δε θέλουμε να το αφήσουμε. Διαφορετικά, δεν...
3. Οι δοκιμές και οι ακροάσεις είναι καλές μόνον εάν είναι τοποθετημένες εντός του ορθού πλαισίου, και όχι στο απυρόβλητο της εκ προοιμίου ορθής κρίσης του ακροατή. Διότι δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, ούτε εκ προοιμίου, ούτε ακ των υστέρων. Η ακρόαση είναι κάπως χρήσιμη μόνον σε άτομα που έχουν κατάλληλη εμπειρία - και λέγοντας εμπειρία, δεν εννοώ την ανόητη "καραμέλα" που πιπιλίζουν πλείστοι όσοι, ότι δηλαδή πρέπει να ακούσεις πολλά "σωστά" και προφανώς ακριβά συστήματα, για να μπορείς να κρίνεις. Η ακρόαση είναι χρήσιμη σε όσους έχουν αναπτύξει την ικανότητα σύνδεσης της αίσθησης με τη γνώση της ποσοτικοποιημένης μέτρησης.
Να σου πω ένα παράδειγμα...
Ας πούμε ότι πάσχεις από μια σπάνια νόσο, εξ αιτίας της οποίας, αν πιείς ένα ποτήρι γεμάτο με υγρό με αρκετά όξινο PH, ας πούμε λίγο κάτω από 4, τότε θα πεθάνεις. Σε κερνάει λοιπόν κάποιος ένα μεγάλο ποτήρι με χυμό λεμονιού, μέσα στον οποίο έχει διαλύσει 15 κουταλιές ζάχαρη. Πίνοντας μια γουλιά, φυσικά θα αισθανθείς πως ο χυμός είναι γλυκός, και επομένως μπορείς άνετα να τον πιεις όλο. Αλλά...
Αλλά η ζάχαρη δεν έχει επηρεάσει στο παραμικρό το PH του χυμού, και αν τον πιεις θα πεθάνεις. Θα μπορέσεις να κρίνεις εκ των προτέρων την κατάσταση μόνον αν μετρήσεις το διάλυμμα με ένα πεχάμετρο. Πρέπει να το μετρήσεις, ακόμη και χωρίς να ξέρεις και πολλά - πολλά για το PH, ούτε καν τί είναι. Απλώς, βουτώντας το probe στο ποτήρι, διαβάζεις την ένδειξη κι αμέσως ξέρεις αν ο χυμός είναι θανάσιμος, ή όχι. Δεν μπορείς να βασιστείς στην αίσθηση.
Τραβηγμένο παράδειγμα, αλλά καθ' όλα λογικό. Βέβαια, στο audio τα πράγματα είναι χαλαρά, καθώς ό,τι και να δοκιμάσει κανείς, να το ακούσει με τα αυτάκια του ρε παιδί μου, δεν κινδυνεύει, και γι' αυτό δεν απαγορεύεται τίποτε από όλα αυτά τα -φθηνά ή ακριβά- ματζούνια που πουλάνε διάφοροι.
Και έτσι, βρήκαν θέση στο hi-fi καλώδια twisted pair κατά του θορύβου, switch και router ωντιοφίλ και διάφορα άλλα, και γελάνε και οι πέτρες.
(Τις προάλλες η Μαρία έφτιαξε ένα κέικ φόρμας. Όχι τίποτε το εξεζητημένο, αυτό το απλό κέικ με ένα πακέτο φαρίνα, αυγά, γάλα, ζάχαρη, βούτυρο και μια - δυό βανίλιες, και λίγο κακάο στη μισή ζύμη. Έκατσα και μέτρησα τη ζάχαρη που βάζει, για να υπολογίσω πόση αναλογεί σε καθεμιά από τις 20 φέτες που καθορίζουν οι ραβδώσεις της φόρμας. Και ΣΑΛΤΑΡΑ! Δυόμιση κουταλιές η φέτα. Που αν φας δυόμιση κουταλιές σκέτη ζάχαρη, θα αηδιάσεις! Αλλά μέσα στο κέικ είναι μασκαρισμένη από τα υπόλοιπα υλικά, και ξεγελά τον εγκέφαλο).
Αυτά. Περί δοκιμής και ακρόασης...
View attachment 166219
Δηλαδή, μετράμε με το μικρόφωνο, βλέπουμε το όποιο πρόβλημα, και προσπαθούμε να το διαπιστώσουμε και με τις ακροάσεις.Η ακρόαση είναι χρήσιμη σε όσους έχουν αναπτύξει την ικανότητα σύνδεσης της αίσθησης με τη γνώση της ποσοτικοποιημένης μέτρησης.
Για πολλοστή φορά αναφέρεται - έστω κι αν διαπιστώνεται ότι με έχουν προλάβει - πως η τιμή των 120 dB ανταποκρίνεται σε στιγμιαίες κορυφώσεις αποκλειστικά για τις πρώτες οκτάβες και σε μέση συνεχόμενη στάθμη ίση προς τα ανώτερα ΄΄υγιεινά΄΄ για την ακοή όρια των 85-90 dB πάνω σε δεδομένη θέση ακρόασης.Παντως αν ηθελα να βασανισω καποιον θα τον καλουσα σε ακροαση με εντασεις 120db
φανταζομαι δεν ακους σπιτι σου μουσικη στα 120db σε καθημερινη βαση....
Εξαιρούνται πανηγυρικώς όσοι θα έχουν σπουδάσει...αιδοίον....
εκτός και αν είσαι κατηγορίας ''Πρίγκιπα'' που για να ακούσεις κλασική πρέπει να έχεις σπουδάσει 20 χρόνια ωδείο
και να έχεις μόνο πικαπ
Γνωρίζουν οι υπέρμαχοι των ΄΄πιουρίστικων΄΄ υποτίθεται κλιμακωτών DAC ποιο λογισμικό FPGA έχει εμπλακεί στην επεξεργασία του σήματος από εκείνα ούτως ώστε να εξομαλύνονταν οι εγγενείς ανισορροπίες ελέω ανοχών στις τιμές των πολλαπλών αντιστάσεων που συνθέτουν τις περιβόητες κλίμακες;
Φιλικά το είπε.Ωωωωωω τί τους είπε!!!!!!!!!!!!!!!
Τείνω να συμφωνήσω με τον...τρολαλήσαντα.Φιλικά πάντα.''στα φιλικά μπαίνουν τα καλύτερα γκολ.....''
μου είχε πει κάποτε κάποιος σοφός στα πρώτα μου σεξουαλικά βήματα
και σε είχα της κλασικής μουσικής...Τείνω να συμφωνήσω με τον...τρολαλήσαντα.Φιλικά πάντα.
Δεν πιστεύω να έφαγες και σύ κανά φιλικό γκόλ , είτε από λάθος , είτε επί τούτου?''στα φιλικά μπαίνουν τα καλύτερα γκολ.....''
μου είχε πει κάποτε κάποιος σοφός στα πρώτα μου σεξουαλικά βήματα
όχι καλέ...αυτό το φύλαξα για τα γεράματαΔεν πιστεύω να έφαγες και σύ κανά φιλικό γκόλ , είτε από λάθος , είτε επί τούτου?
δηλαδη ξαναγινα εγω το τσοβενο/τσογλανι ?!Αλφεε