ika
News
- Μηνύματα
- 16.715
- Reaction score
- 15.371
Και συ δεν ρώταγες κάτι πιό βατό?Και όλα αυτά επειδή ρώτησα τη αναλογία ενός ραφάλ με πόσα πυροσβεστικά αντιστοιχούν...
Δεν μου κόβονταν το χέρι πρωί-πρωί
πχ για την αναλογία 99x63x91 / 168
Και συ δεν ρώταγες κάτι πιό βατό?Και όλα αυτά επειδή ρώτησα τη αναλογία ενός ραφάλ με πόσα πυροσβεστικά αντιστοιχούν...
Δεν μου κόβονταν το χέρι πρωί-πρωί
για αεροπλάνα μιλάμε ρε συ Βασίλη.....όχι οχήματα....Ανύπαρκτο δεν είναι.
Παραγγέλνεις 50 αν είσαι μάγκας και σε X χρόνια τα έχεις (γύρω στα 8 το χρόνο νομίζω έχουν δυνατότητα παραγωγής αυτοί).
Μόνος σου, χωρίς να περιμένεις κανέναν άλλο. Έχεις και έναν στόλο υπάρχοντα, οπότε καταλήγεις "πρώτος μάγκας" στην Ευρώπη, αν γουστάρεις τα νοικιάζεις και σε άλλους να βγάλεις πίσω γκάφρα.
πιλότους?
Ανύπαρκτο δεν είναι.
Παραγγέλνεις 50 αν είσαι μάγκας και σε X χρόνια τα έχεις (γύρω στα 8 το χρόνο νομίζω έχουν δυνατότητα παραγωγής αυτοί).
Μόνος σου, χωρίς να περιμένεις κανέναν άλλο. Έχεις και έναν στόλο υπάρχοντα, οπότε καταλήγεις "πρώτος μάγκας" στην Ευρώπη, αν γουστάρεις τα νοικιάζεις και σε άλλους να βγάλεις πίσω γκάφρα.
Να σε βοηθήσω. Είναι άρθρο από "περιοδικό". Τα profile pictures του συγγραφέα θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις αν η αναφορά στον Σκαραμαγκά δεν σε έπεισε.Σοβαρότατα. Αν δεν είναι δικό σου, βάλε λινκ.
Να τα βάλουμε μια χαρά έχουμε χώρους (έχοντας τις 2 θείες μου στην General Dynamics μετέπειτα Lockheed Martin, και τον σύντροφο της θείας μου στην ΕΑΒ, κάτι θα ξέρω επί αυτού ).για αεροπλάνα μιλάμε ρε συ Βασίλη.....όχι οχήματα....
που θα τα βάλεις τα 50? με τι λεφτά για αγορά εκπαίδευση συντήρηση? με τι υποδομές? προσωπικό εδάφους? πιλότους?
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ?Να σε βοηθήσω. Είναι άρθρο από "περιοδικό". Τα profile pictures του συγγραφέα θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις αν η αναφορά στον Σκαραμαγκά δεν σε έπεισε.
View attachment 300122
Εδώ δεν μπορούσαμε να συντηρήσουμε το δεύτερο πολιτικό F16 και το πουλήσαμε ( ή το κάναμε δώρο; Δεν θυμάμαι ), θα συντηρούμε τα Καναντέρ ΟΤΑΝ τα πάρουμε και θα τα συντηρούμε με τα λεφτά που ΘΑ κόψουμε απο τους 300. Ωραίο το σκεπτικό. Κανένα άλλο ξέρεις; Κανένα καλό με τον Τοτό;Να τα βάλουμε μια χαρά έχουμε χώρους (έχοντας τις 2 θείες μου στην General Dynamics μετέπειτα Lockheed Martin, και τον σύντροφο της θείας μου στην ΕΑΒ, κάτι θα ξέρω επί αυτού ).
Πιλότους επίσης έχουμε. Και όχι απλά πιλότους, πιλοτάρες. Έμπειρους και ταλέντα.
Συντήρηση, υποδομές, προσωπικό... κάποτε ήταν υπερπλήρης η ΕΑΒ.
Τώρα μπορεί και να την έχουν καταστρέψει οι βολευτές μας.
Κόστος/συντήρηση... εφόσον μπορεί να συντηρήσει 300 τομάρια αυτό το κράτος με ένα κάρο παροχές κάθε μήνα, μπορούν ελπίζω να βρουν τρόπο να συντηρήσουν έναν μικρό στόλο αεροσκαφών.
Στην χειρότερη, ας φάνε λίγο λιγότερες μίζες (ξέρουν αυτοί!).
By the way, τα νεότερα από το μέτωπο παραγωγής έχουν αλλάξει:
Είναι δημοσιευμένο εδώ:ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ?
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση φωτογραφιών ή άρθρων χωρίς την άδεια του φωτογράφου / συγγραφέα και την αναφορά της πηγής.ΣΚΑΤΑ
Κάψτε λοιπόν. Μαρτύριο το λίγο-λίγο, μαρτύριο το “κάθε χρόνο”, κάψτε τα όλα να τελειώνουμε. Κάψτε βουνά, κάψτε νησιά, κάψτε τη θάλασσα και τον αέρα. Κάψτε τα ζώα, τ’ άλογα, τα σκυλιά, τους γάτους, κάψτε τα δέντρα, τα λουλούδια, τα φυτά, κι ύστερα πείτε ότι τουλάχιστον δεν πέθανε κανείς. Κάψτε τα σπίτια κι όση νοσταλγία κουβαλάνε στα ντουβάρια τους, κάψτε τις αναμνήσεις μιας ζωής, τόσων ανθρώπων τόση μνήμη, κι ύστερα πείτε τους αποζημίωση (και περιμένετε να δείτε αν θα το χάψουνε). Κάψτε ο,τι καίγεται: και τα νησιά, και τα χωριά, τα δάση και τα μονοπάτια. Κι όσο το καλοσκέφτομαι, γιατί να σταματήσετε μονάχα εκεί;
Κάψτε το Φοινικόδασος και την Κοιλάδα με τις Πεταλούδες. Κάψτε το Βίκο και το Απολιθωμένο Δάσος. Κάψτε τη Δαδιά, τη Βάλια Κάλντα και τη Σαμαριά. Κάψτε τον Παρθενώνα, το Ερέχθειο και το ναό στο Σούνιο. Κάψτε την Κνωσό και τους Δελφούς, κάψτε το Μιστρά και τη Μονεμβασιά, κάψτε την Πύλη των Λεόντων και τους Τάφους του Ατρέα. Κι ύστερα μπείτε στην Αθήνα, μπείτε στα σπίτια και στα μαγαζιά, φουντώστε τα με φλόγες που θα ζήλευαν οι Πέρσες, κι οι Αχαιοί, κι ο Νέρωνας.
Κάψτε τη Λεωφόρο, το Καραϊσκάκης, την Αγιά Σοφιά της ΑΕΚ. Κάψτε το ΣΕΦ, και το ΟΑΚΑ, και τα θέατρα της πόλης. Κάψτε το Μέγαρο και την Πινακοθήκη, κάψτε την Αλεξάνδρας και την Κατεχάκη, κάψτε την Καλλιθέα και τα Πετράλωνα, την Πλάκα, το Μοναστηράκι και το Σύνταγμα. Κάψτε ο,τι καίγεται, κάψτε ο,τι γίνεται κι ο,τι δεν γίνεται, κι ύστερα διώξτε. Διώξτε τους πυροσβέστες, τους διασώστες, τους εθελοντές και τους πιλότους. Διώξτε τους, κι όσο χρήμα βρείτε δώστε το για εμπρηστές, δώστε το γι’ άχρηστους καρεκλοκένταυρους και θλιβερές δικαιολογίες. Δικαιολογίες…
Ό,τι πιστεύει ο κόσμος δεν μπορεί να ‘ναι δικαιολογία, μπορεί; Ό,τι πιστεύει ο κόσμος ο πολύς γίνεται αλήθεια. Κι αλήθεια, θα το πιστέψουνε κι αυτό το παραμύθι. Και τούτη την αλήθεια, ότι κι αυτό τυχαίο ήταν, ότι κι αυτό η φύση το ‘στειλε, πως δεν υπήρχε τρόπος να γλυτώσει από τις φλόγες μια χώρα ολόκληρη. Γι’ αυτό σας λέω, κάψτε τα! Κάψτε να πάει στο διάολο, μια και καλή, τα πάντα, να ξεμπερδεύουμε. Και μόνο μην ξεχάσετε την τελευταία χάρη. Τη χάρη στο Σαραμάγκου.
Κάψτε μαζί τη μάνα που σας γέννησε.
Πολλά (ΘΑ) δεν έχει ή ανακοίνωση?....
By the way, τα νεότερα από το μέτωπο παραγωγής έχουν αλλάξει:
Είναι δημοσιευμένο εδώ:
Κάψτε στο φινάλε και τη… μάνα που σας γέννησε! - 20/20 Magazine
Απόψεις, σχολιασμός, ανάλυση της επικαιρότητας, συνεντεύξεις, podcasts και video, για όλες τις πτυχές της καθημερινότητας, της πολιτικής, της ζωής στην πόλη, τηwww.2020mag.gr
Πολλά (ΘΑ) δεν έχει ή ανακοίνωση?
program , όχι aircraft , την ιδέα δηλαδή.After an extensive business and technical review, we are pleased to announce that we have launched the De Havilland DHC-515 Firefighter program, which will involve negotiating contracts with our European customers and ramping up for production
letter of intent , δηλαδή ΘΑ αγοράσουμε όταν μας πείτε πως, πόσο και πότε. Είναι μια αρχήEuropean customers have signed letters of intent to purchase the first 22 aircraft pending the positive outcome of government-to-government negotiations through the Government of Canada’s contracting agency, the Canadian Commercial Corporation (CCC). De Havilland Canada expects first deliveries of the DHC-515 by the middle of the decade, with deliveries of aircraft 23 and beyond to begin at the end of the decade, providing other customers the opportunity to renew existing fleets or proceed with new acquisition opportunities at that time.
δεν έχουμε φυσικά το προσωπικό για να ξεκινήσουμε παραγωγή αλλά α΄ν τελικά συμφωνήσουμε θα το βρούμε.It is anticipated that more than 500 people will need to be recruited over the coming years to successfully deliver this program
Πολιτικο F16?Εδώ δεν μπορούσαμε να συντηρήσουμε το δεύτερο πολιτικό F16
γιατί ασχολείσαι με νούμερα;Είναι δημοσιευμένο εδώ:
Κάψτε στο φινάλε και τη… μάνα που σας γέννησε! - 20/20 Magazine
Απόψεις, σχολιασμός, ανάλυση της επικαιρότητας, συνεντεύξεις, podcasts και video, για όλες τις πτυχές της καθημερινότητας, της πολιτικής, της ζωής στην πόλη, τηwww.2020mag.gr
είναι άμπασοι...σαν τον ΜάρκουΠιλότους επίσης έχουμε. Και όχι απλά πιλότους, πιλοτάρες. Έμπειρους και ταλέντα.