Πυρκαγιές, πλημμύρες, φυσικές καταστροφές

ika

News
Μηνύματα
16.715
Reaction score
15.371
Και όλα αυτά επειδή ρώτησα τη αναλογία ενός ραφάλ με πόσα πυροσβεστικά αντιστοιχούν...
Δεν μου κόβονταν το χέρι πρωί-πρωί :lolsign:
Και συ δεν ρώταγες κάτι πιό βατό?
πχ για την αναλογία 99x63x91 / 168
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.665
Reaction score
80.889
Ανύπαρκτο δεν είναι.
Παραγγέλνεις 50 αν είσαι μάγκας και σε X χρόνια τα έχεις (γύρω στα 8 το χρόνο νομίζω έχουν δυνατότητα παραγωγής αυτοί).
Μόνος σου, χωρίς να περιμένεις κανέναν άλλο. Έχεις και έναν στόλο υπάρχοντα, οπότε καταλήγεις "πρώτος μάγκας" στην Ευρώπη, αν γουστάρεις τα νοικιάζεις και σε άλλους να βγάλεις πίσω γκάφρα.
για αεροπλάνα μιλάμε ρε συ Βασίλη.....όχι οχήματα....
που θα τα βάλεις τα 50? με τι λεφτά για αγορά εκπαίδευση συντήρηση? με τι υποδομές? προσωπικό εδάφους? πιλότους?
 


ika

News
Μηνύματα
16.715
Reaction score
15.371
Ανύπαρκτο δεν είναι.
Παραγγέλνεις 50 αν είσαι μάγκας και σε X χρόνια τα έχεις (γύρω στα 8 το χρόνο νομίζω έχουν δυνατότητα παραγωγής αυτοί).
Μόνος σου, χωρίς να περιμένεις κανέναν άλλο. Έχεις και έναν στόλο υπάρχοντα, οπότε καταλήγεις "πρώτος μάγκας" στην Ευρώπη, αν γουστάρεις τα νοικιάζεις και σε άλλους να βγάλεις πίσω γκάφρα.

Μόλις η εταιρεία λάβει έναν συγκεκριμένο αριθμό παραγγελιών θα επαναλειτουργήσει τη γραμμή παραγωγής που όμως μπορεί να παράξει ένα με ενάμιση αεροπλάνα το χρόνο. Η εταιρεία είναι μια βιοτεχνία της κατηγορίας, δεν είναι σαν τη Boeing και την Airbus που κατασκευάζουν μαζικά αεροσκάφη.
Στον πλανήτη, εδώ και 25 χρόνια έχουν κατασκευαστεί μόλις 25 αεροπλάνα της νεότερης έκδοσης. Τα περισσότερα τα έχουμε εμείς, οι Ιταλοί, οι Γάλλοι, και οι Ισπανοί».
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αυτές καθότι δεν κατασκευάζονται αεροπλάνα μόνο για την Ελλάδα η παράδοση των 7 νέων αεροσκαφών θα φτάσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας δηλαδή το 2030.


Με τον ρυθμό παραγωγής που υπάρχει, δεν θα έχει μείνει τίποτα να σβήσουν αν και όταν παραδοθούν.
Αν δεν τους αγοράσει κανένα θηρίο, θα είμαστε κάθε καλοκαίρι με προσευχές και κατάρες στον στρατηγό άνεμο.
Ή θα πρέπει να δουμε για πορτοκαλιές αλλού.
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.647
Reaction score
93.600
Σοβαρότατα. Αν δεν είναι δικό σου, βάλε λινκ.
Να σε βοηθήσω. Είναι άρθρο από "περιοδικό". Τα profile pictures του συγγραφέα θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις αν η αναφορά στον Σκαραμαγκά δεν σε έπεισε.

Screenshot_20230725_134849_Facebook.jpg
 
Last edited:

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.188
Reaction score
7.355
για αεροπλάνα μιλάμε ρε συ Βασίλη.....όχι οχήματα....
που θα τα βάλεις τα 50? με τι λεφτά για αγορά εκπαίδευση συντήρηση? με τι υποδομές? προσωπικό εδάφους? πιλότους?
Να τα βάλουμε μια χαρά έχουμε χώρους (έχοντας τις 2 θείες μου στην General Dynamics μετέπειτα Lockheed Martin, και τον σύντροφο της θείας μου στην ΕΑΒ, κάτι θα ξέρω επί αυτού :D ).
Πιλότους επίσης έχουμε. Και όχι απλά πιλότους, πιλοτάρες. Έμπειρους και ταλέντα.

Συντήρηση, υποδομές, προσωπικό... κάποτε ήταν υπερπλήρης η ΕΑΒ.
Τώρα μπορεί και να την έχουν καταστρέψει οι βολευτές μας.

Κόστος/συντήρηση... εφόσον μπορεί να συντηρήσει 300 τομάρια αυτό το κράτος με ένα κάρο παροχές κάθε μήνα, μπορούν ελπίζω να βρουν τρόπο να συντηρήσουν έναν μικρό στόλο αεροσκαφών.
Στην χειρότερη, ας φάνε λίγο λιγότερες μίζες (ξέρουν αυτοί!).

By the way, τα νεότερα από το μέτωπο παραγωγής έχουν αλλάξει:

 


Μηνύματα
7.517
Reaction score
12.362
Να τα βάλουμε μια χαρά έχουμε χώρους (έχοντας τις 2 θείες μου στην General Dynamics μετέπειτα Lockheed Martin, και τον σύντροφο της θείας μου στην ΕΑΒ, κάτι θα ξέρω επί αυτού :D ).
Πιλότους επίσης έχουμε. Και όχι απλά πιλότους, πιλοτάρες. Έμπειρους και ταλέντα.

Συντήρηση, υποδομές, προσωπικό... κάποτε ήταν υπερπλήρης η ΕΑΒ.
Τώρα μπορεί και να την έχουν καταστρέψει οι βολευτές μας.

Κόστος/συντήρηση... εφόσον μπορεί να συντηρήσει 300 τομάρια αυτό το κράτος με ένα κάρο παροχές κάθε μήνα, μπορούν ελπίζω να βρουν τρόπο να συντηρήσουν έναν μικρό στόλο αεροσκαφών.
Στην χειρότερη, ας φάνε λίγο λιγότερες μίζες (ξέρουν αυτοί!).

By the way, τα νεότερα από το μέτωπο παραγωγής έχουν αλλάξει:

Εδώ δεν μπορούσαμε να συντηρήσουμε το δεύτερο πολιτικό F16 και το πουλήσαμε ( ή το κάναμε δώρο; Δεν θυμάμαι ), θα συντηρούμε τα Καναντέρ ΟΤΑΝ τα πάρουμε και θα τα συντηρούμε με τα λεφτά που ΘΑ κόψουμε απο τους 300. Ωραίο το σκεπτικό. Κανένα άλλο ξέρεις; Κανένα καλό με τον Τοτό;
Και όλα αυτά, για ένα μέσο που έστω και δανεικό το διαθέτουμε, αλλά βλέπουμε πως δεν κάνει τη δουλειά που θέλουμε. Καλά είναι τα Καναντέρ για νορμάλ συνθήκες και θερμοκρασίες, σε περιπτώσεις όμως σαν της Ρόδου, το βλέπουμε ρε παίδες, δεν μπορούν να πλησιάσουν και απλά ψεκάζουν με νεράκι τη φωτιά, αντί να τη καταπλακώνουν με αυτό και να της στερούν το οξυγόνο. Γι'αυτό στραβώνω προσωπικά, γιατί ασχολούμαστε με τη πρώτη αυτονόητη μ@λακία κατεβαίνει στον κάθε πικραμένο λαϊκιστή.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.647
Reaction score
93.600
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ?
Είναι δημοσιευμένο εδώ:

 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
80.414
Reaction score
102.958
ΣΚΑΤΑ
Κάψτε λοιπόν. Μαρτύριο το λίγο-λίγο, μαρτύριο το “κάθε χρόνο”, κάψτε τα όλα να τελειώνουμε. Κάψτε βουνά, κάψτε νησιά, κάψτε τη θάλασσα και τον αέρα. Κάψτε τα ζώα, τ’ άλογα, τα σκυλιά, τους γάτους, κάψτε τα δέντρα, τα λουλούδια, τα φυτά, κι ύστερα πείτε ότι τουλάχιστον δεν πέθανε κανείς. Κάψτε τα σπίτια κι όση νοσταλγία κουβαλάνε στα ντουβάρια τους, κάψτε τις αναμνήσεις μιας ζωής, τόσων ανθρώπων τόση μνήμη, κι ύστερα πείτε τους αποζημίωση (και περιμένετε να δείτε αν θα το χάψουνε). Κάψτε ο,τι καίγεται: και τα νησιά, και τα χωριά, τα δάση και τα μονοπάτια. Κι όσο το καλοσκέφτομαι, γιατί να σταματήσετε μονάχα εκεί;
Κάψτε το Φοινικόδασος και την Κοιλάδα με τις Πεταλούδες. Κάψτε το Βίκο και το Απολιθωμένο Δάσος. Κάψτε τη Δαδιά, τη Βάλια Κάλντα και τη Σαμαριά. Κάψτε τον Παρθενώνα, το Ερέχθειο και το ναό στο Σούνιο. Κάψτε την Κνωσό και τους Δελφούς, κάψτε το Μιστρά και τη Μονεμβασιά, κάψτε την Πύλη των Λεόντων και τους Τάφους του Ατρέα. Κι ύστερα μπείτε στην Αθήνα, μπείτε στα σπίτια και στα μαγαζιά, φουντώστε τα με φλόγες που θα ζήλευαν οι Πέρσες, κι οι Αχαιοί, κι ο Νέρωνας.

Κάψτε τη Λεωφόρο, το Καραϊσκάκης, την Αγιά Σοφιά της ΑΕΚ. Κάψτε το ΣΕΦ, και το ΟΑΚΑ, και τα θέατρα της πόλης. Κάψτε το Μέγαρο και την Πινακοθήκη, κάψτε την Αλεξάνδρας και την Κατεχάκη, κάψτε την Καλλιθέα και τα Πετράλωνα, την Πλάκα, το Μοναστηράκι και το Σύνταγμα. Κάψτε ο,τι καίγεται, κάψτε ο,τι γίνεται κι ο,τι δεν γίνεται, κι ύστερα διώξτε. Διώξτε τους πυροσβέστες, τους διασώστες, τους εθελοντές και τους πιλότους. Διώξτε τους, κι όσο χρήμα βρείτε δώστε το για εμπρηστές, δώστε το γι’ άχρηστους καρεκλοκένταυρους και θλιβερές δικαιολογίες. Δικαιολογίες…
Ό,τι πιστεύει ο κόσμος δεν μπορεί να ‘ναι δικαιολογία, μπορεί; Ό,τι πιστεύει ο κόσμος ο πολύς γίνεται αλήθεια. Κι αλήθεια, θα το πιστέψουνε κι αυτό το παραμύθι. Και τούτη την αλήθεια, ότι κι αυτό τυχαίο ήταν, ότι κι αυτό η φύση το ‘στειλε, πως δεν υπήρχε τρόπος να γλυτώσει από τις φλόγες μια χώρα ολόκληρη. Γι’ αυτό σας λέω, κάψτε τα! Κάψτε να πάει στο διάολο, μια και καλή, τα πάντα, να ξεμπερδεύουμε. Και μόνο μην ξεχάσετε την τελευταία χάρη. Τη χάρη στο Σαραμάγκου.

Κάψτε μαζί τη μάνα που σας γέννησε.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση φωτογραφιών ή άρθρων χωρίς την άδεια του φωτογράφου / συγγραφέα και την αναφορά της πηγής.
 

Μηνύματα
16.967
Reaction score
24.173
δεν είναι υπαρκτό, δεν πωλείται, δεν υπάρχουν σχέδια, δεν υπάρχει γραμμή παραγωγής , δεν υπάρχει τίποτα.
υπάρχει δυνητικό ενδιαφέρον από την "κατασκευάστρια" εταιρία και τους πελάτες - ανάμεσά τους η χώρα μας- στο οποίο ΟΤΑΝ καταλήξουν σε μία ΑΡΧΙΚΗ συμφωνία, τότε μόνο θα ξεκινήσει η εξέλιξη και ο σχεδιασμός, ώστε να τιμολογηθεί και να γίνουν οι τελικές συμφωνίες με πραγματικές τιμές και χρόνους παράδοσης.
δεν ξέρω πως ο μητσοτάκης πετά πυροτεχνήματα για αγορά 10 τμχ με αρχή παράδοσης το 26 καθώς δεν εξαρτάται μόνο απο μας, αλλά ακόμα και να είναι αληθές μιλάμε για παραδόσεις 5 τμχ τον χρόνο και δεν θα είναι απαραίτητα τα δικά μας μόνο πρώτα επειδή έτσι , θα πρέπει να παραδοθούν κάποια και σε άλλους.
άρα στην καλύτερη θα δούμε 10 dhc515 να παραδίδονται μεταξύ 2026 και 2028 - χωρίς να είναι επιχειρησιακά έτοιμα σε λιγότερο από 6 μήνες μετά την παραλαβή τους καθώς η ΠΑ ακολουθεί το δικό της (και διεθνές βασικά) πρωτόκολλο εισαγωγής τύπου σε υπηρεσία που ξεκινάει από την εκπαίδευση και συνεχίζεται με δοκιμές σε σενάρια. Δεν πρόκειται να παραλάβουμε αεροσκάφος τον Μάρτιο και να πετάξει σε πυρκαγιά τον Αύγουστο ακόμα και ενα είναι το τελευταίο διαθέσιμο πτητικό μέσο αν δεν έχει ολοκληρωθεί η εισαγωγή του τύπου. Δεν στέλνεις 35+εκ υλικό και τον - ανυπολόγιστης αξίας - χειριστή του στο άγνωστο με κίνδυνο να τους χάσεις και τους δύο.

το βασικότερο πρόβλημα είναι η επάνδρωση. η ΠΑ που επιχειρεί με τα μέσα πυρόσβεσης δεν βρίσκει εύκολα ούτε τεχνικούς ούτε χειριστές καθώς όλο και λιγότεροι νέοι επιλέγουν τις στρατιωτικές σχολές κάθε χρόνο.

τα διαθέσιμα προς κατασκευή και αγορά υδροπλάνα με ρόλο πυρόσβεσης είναι απολύτως μετρημένα τα εξής 2
οι εκδόσεις του AT802 fireboss που είναι αεροσκάφος σχετικά ευρείας παραγωγής καθώς χαίρει ζήτησης σαν ψεκαστικό με τον fireboss ρόλο να αποτελεί πακέτο μετατροπής. και το 4κινητήριο shinmaywa το οποίο είναι υδροπλάνο με έκδοση πυροσβεστικού - στα σχέδια , δεν έχει παραχθεί στην πράξη - και δυνατότητες ανώτερες των Canadair στην προνομοιακή - και θεωρητική καθώς δεν έχει εξαχθεί ποτέ από την Ιαπωνία - τιμή των 100+ εκατομμυρίων τμχ

όλοι οι υπόλοιποι τύποι πτητικών μέσων που χρησιμοποιούνται στην δασοπυρόσβεση αποτελούν μετατροπές πολιτικών εκδόσεων του παρελθόντος, μη εμπορικά διαθέσιμες οι περισσότερες και φυσικά αφήνουμε εκτός τα 5-6 αεροσκάφη που δεν έχουν δυνατότητα ανεφοδιασμού στη θάλασσα παραμόνο σε αεροδρόμια (δηλαδή να δεσμεύσεις αεροδιάδρομο πολιτικού αεροδρομίου καλοκαιριάτικα με προσ/απογειώσεις στην διάρκεια της μέρας ανα 5λεπτο για να ανεφοδιαστεί ένα 737 σε έκδοση δασοπυρόσβεσης, ανέκδοτο) οπότε πρακτικά οι ρίψεις που μπορεί να κάνει σε μία μέρα θα είναι το πολύ 4 (και αν).
Δεν έχουμε ακόμα αποκλείσει τους τύπους των αεριωθούμενων που δεν μπορούν να επιχειρήσουν σε χαμηλά ύψη με χαμηλές ταχύτητες, αυτών που δεν μπορούν να επιχειρήσουν σε ορεινό έδαφος (με τις ιδιαιτερότητες που αυτό δημιουργεί στο πεδίο ροής) κλπ κλπ κλπ.

όσο για τα ελικόπτερα εκεί μιλάμε για κουκιά μετρημένα επίσης
υπάρχουν τα "ericsson" που αποτελούν μετατροπές βαριών μεταγωγικών ελικοπτέρων της εποχής του βιετνάμ , σε πολλαπλών ειδών μεταφορείς (εξού και skycranes) , οπότε θεωρητικά υπάρχει δυνατότητα παραγωγής εφόσον βρίσκονται τα ch53 του παρελθόντος σε επισκευάσιμη μορφή και οι πολιτικές εκδόσεις του s70 (τύπος γνωστός στο πολεμικό ναυτικό) , ένα πλήρως υποστηρίξιμο πτητικό μέσο με δυνατότητα βραδινής πτήσης , όχι όμως απαραίτητα ικανής πυρόσβεσης γιατί το μεγάλο contrast μεταξύ φλόγας, καπνού και σκοταδιού θέτει σοβαρούς περιορισμούς ασφαλείας στην επιχείρηση.
απο κει και πέρα υπάρχουν συλλογές αεροπυρόσβεσης που μπορούν -και πρέπει -να μπουν στα υπάρχοντα s70 και ch47 και τέλος τίποτα άλλο.
 



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.645
Reaction score
36.425
Είναι δημοσιευμένο εδώ:


εντάξει έχει διαβάσει Σαραμάγκου, μορφωμένος
 

Μηνύματα
16.967
Reaction score
24.173
Πολλά (ΘΑ) δεν έχει ή ανακοίνωση?
After an extensive business and technical review, we are pleased to announce that we have launched the De Havilland DHC-515 Firefighter program, which will involve negotiating contracts with our European customers and ramping up for production
program , όχι aircraft , την ιδέα δηλαδή.
European customers have signed letters of intent to purchase the first 22 aircraft pending the positive outcome of government-to-government negotiations through the Government of Canada’s contracting agency, the Canadian Commercial Corporation (CCC). De Havilland Canada expects first deliveries of the DHC-515 by the middle of the decade, with deliveries of aircraft 23 and beyond to begin at the end of the decade, providing other customers the opportunity to renew existing fleets or proceed with new acquisition opportunities at that time.
letter of intent , δηλαδή ΘΑ αγοράσουμε όταν μας πείτε πως, πόσο και πότε. Είναι μια αρχή
It is anticipated that more than 500 people will need to be recruited over the coming years to successfully deliver this program
δεν έχουμε φυσικά το προσωπικό για να ξεκινήσουμε παραγωγή αλλά α΄ν τελικά συμφωνήσουμε θα το βρούμε.

λονγκστορυσορτ ΘΑ είναι διαθέσιμα ΚΑΠΟΙΑ στιγμή σε 3 χρόνια
 



melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.046
Reaction score
43.444
Είναι δημοσιευμένο εδώ:

γιατί ασχολείσαι με νούμερα;
 


ika

News
Μηνύματα
16.715
Reaction score
15.371


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.327
Μηνύματα
2.971.823
Members
38.301
Νεότερο μέλος
antavent
Top