gstriftos
gilectronikos
- Μηνύματα
- 17.675
- Reaction score
- 4.304
Απάντηση: Πως φτιάχνονται οι δίσκοι βινυλίου
:146:
:146:
Γ@μάτο! :204::204:Εσύ αγόραζε ταινίες..
κάνουν και για πακετάρισμα:405:
Mήπως και τα αναλογικά συστήματα αναπαραγωγής δεν πιθηκίζουν;Ολη η διαμάχη γίνεται γιατί πάντα θα φτάσουμε στο σημείο της ψηφιοποιησής τους και κανένας μα κανένας δεν μπορεί να καταλάβει ότι αυτό που ψηφιοποιούν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το βινύλιο το ίδιο αλλά μία εκδοχή της αναπαραγωγής του.
Το βινύλιο δεν ψηφιοποιείται ΤΕΛΟΣ.
Δεν είναι CD να το κάνεις copy/paste :127:
Από εκεί και πέρα ποιά κάρτα ήχου ADC κάνει το κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν και σε ποιά δειγματοληψία δεν είναι το θέμα μας και δεν είναι γιατί κανένα πρόγραμμα και κανείς conveyor ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ της αναπαραγωγής του.
Πιθηκίζει έστω και 99%? Μπράβο της !!!
Πιθηκίζει και δεν καταλαβαίνουμε την διαφορα? Μπράβο της ξανά !!!
Εεεε και? :142:
Ας κοιτάμε την αναπαραγωγή του βινυλίου και μόνο αυτή λοιπόν γιατί εκεί είναι όλη η ουσία.
Αυτά μιάς και μιλάμε για βινύλιο
Οχι είναι από το παλαιό sub chassis που εάν θές τον σταματάς εύκολα. Οπότε μάλλον έχει το spot welding αντί για το glued :116:Mήπως και τα αναλογικά συστήματα αναπαραγωγής δεν πιθηκίζουν;
Λέει ο πολύ γνωστός μας και σεβαστός για τις επαγγελματικές του περγαμηνές, ChrisChat:
"To πικάπ Α αναπαράγει πολύ κοντά στο master tape, ενώ το Β, (και αναφέρει ένα πολύ δημοφιλές Εγγλέζικο), ακούγεται...
ωραιότερα 142, (εν. από το master tape), και με ένα εύηχο συντονισμό εκεί κάπου στα 250 hz! "
(Συχνότητα περιστροφής του μοτέρ; Ερώτημα δικό μου).
(Μάρκες δεν βάζω για να μην πάρουμε φωτιά!)
:142:
Συνεννοηθήκαμε!Οχι είναι από το παλαιό sub chassis που εάν θές τον σταματάς εύκολα. Οπότε μάλλον έχει το spot welding αντί για το glued :116:
"To πικάπ Α (Technics SP 10 MKii) αναπαράγει πολύ κοντά στο master tape, ενώ το Β, (Linnn Sondek), ακούγεται...
ωραιότερα (), (εν. από το master tape), και με ένα εύηχο συντονισμό εκεί κάπου στα 250 hz! "
Μην ντρέπεσαι βρε........σιγά μην πάρουν φωτιά τα κάρβουνα
Μιλάς με γρίφους γέροντα :103:"To πικάπ Α (Technics SP 10 MKii) αναπαράγει πολύ κοντά στο master tape, ενώ το Β, (Linnn Sondek), ακούγεται...
ωραιότερα (), (εν. από το master tape), και με ένα εύηχο συντονισμό εκεί κάπου στα 250 hz! "
Μην ντρέπεσαι βρε........σιγά μην πάρουν φωτιά τα κάρβουνα
Δηλαδή και ο καθένας με ένα πικάπ, δεν ακούει το ηχογραφημένο γεγονός, αλλά μια εκδοχή του! Πολύ ωραία.αυτό που ψηφιοποιούν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το βινύλιο το ίδιο αλλά μία εκδοχή της αναπαραγωγής του.
Το βινύλιο δεν ψηφιοποιείται ΤΕΛΟΣ.
Φυσικά και είναι η εκδοχή του. Η εκδοχή που εξαρτάται από το πλατό μας, το βραχίονα, την κεφαλή, το phono stage και τα καλώδια συμπεριλαμβανομένων των ρυθμισεών μας, της στήριξης και των ωρών εργασίας των μηχανικών μερών.Δηλαδή και ο καθένας με ένα πικάπ, δεν ακούει το ηχογραφημένο γεγονός, αλλά μια εκδοχή του! Πολύ ωραία.
Εγώ θα το ξαναπώ κι ας γίνομαι κουραστικός. Όσοι δεν έχουν πικάπ με βραχίονα παράλληλης μετατόπισης.....(άστο καλύτερα).
Εννοείται. Πολύ περισσότερο από τα ψηφιακά, όπως καταμαρτυρούν οι προδιαγραφές τους και δη του βινυλίου.Mήπως και τα αναλογικά συστήματα αναπαραγωγής δεν πιθηκίζουν;
Αυτό που ακούς δεν είναι το ηχογραφημένο γεγονός. Δεν νομίζω να ακούει κανείς μόνα τους τα όργανα όπως ηχογραφήθηκαν ένα-ένα από το σύστημά του. Αυτό που ακούς είναι μια εκδοχή μουσικής όπως δημιουργήθηκε στην ηχογράφηση, με όλα αυτά συγκερασμένα.Δηλαδή και ο καθένας με ένα πικάπ, δεν ακούει το ηχογραφημένο γεγονός, αλλά μια εκδοχή του!
Είπαμε ...ένα ειναι το blind test.Ποιό test από όλα που είπαμε? :204:
Επειδή δεν μπορώ να κατανοήσω το παραπάνω, μπορείς να με βοηθήσεις?Και ο λόγος είναι πολύ απλός. Έχει να κάνει με τη συνωνυμία του αναλογικού, όπως έχω πει πολλές φορές. Δηλαδή επειδή καλείται αναλογικό, ο μύθος το θέλει πιο κοντά στον ήχο που είναι μόνο αναλογικός. Ενώ η πραγματικότητα είναι πως το αναλογικό δουλεύει με αναλογίες (από εκεί βγαίνει η λέξη) ενώ το ψηφιακό χρησιμοποιεί ψηφία για μεγαλύτερη ακρίβεια στην απόδοση των αναλογιών που εν τέλει καταλήγουν σε ήχο.
Επειδή δεν μπορώ να κατανοήσω το παραπάνω, μπορείς να με βοηθήσεις?
Πως γίνεται το 1 και 0 να αποδίδει με μεγαλύτερη ακρίβεια μια αναλογία, από την ίδια την ...αναλογία?
Δε διαφωνώ οτι η ψηφιακή τεχνολογία έχει προσφέρει πολύ περισσότερα πράγματα στις μέρες μας, ανατρέποντας πολλά στραβά παλαιότερων εποχών, αλλά θα ήθελα μια εξήγηση στο παραπάνω.
Ο όρος "αναφοράς" έχει τραβηχθεί τόσο πολύ που έχει καταντήσει ανούσιος μιας και ο καθένας χρίζει ως αναφοράς ό,τι του αρέσει να ακούει. Μιας και ρωτάς για τα Linn, (προφανώς ορμώμενος από την ακρόαση που περιέγραψα), απλά θα πω ότι πρόκειται για μηχανήματα ενός καλού κατά "γενική ομολογία" επιπέδου. Ούτε τα αναλογικά τους είναι τα καλυτερότερα του κόσμου, ούτε φυσικά τα ψηφιακά τους. Όμως πληρούσαν μια βασική προϋπόθεση ενός συγκριτικού, δηλαδή είναι της ίδιας κατηγορίας τιμής. Μάλιστα το ότι είναι του ίδιου κατασκευαστή είναι πλεονέκτημα, αφού η κοστολόγηση και η τιμή λιανικής βγαίνουν με την ίδια εμπορική λογική - εκτίμηση. Εξίσου σημαντικές προϋποθέσεις βέβαια είναι το s/w για τους λόγους που έχουν αναφερθεί καθώς και το υπόλοιπο σύστημα - χώρος. Δεν χρειάζεται να είναι το ακριβότερο σύστημα του πλανήτη, φτάνει να είναι επίσης "κατά γενική ομολογία" καλό (εμείς ακούσαμε σε B&W 802D με Classe), να μπορεί να αποδώσει το απαιτούμενο συχνοτικό εύρος σε ρεαλιστικές εντάσεις χωρίς προβλήματα και φυσικά ο χώρος πρέπει οπωσδήποτε να είναι τιουναρισμένος για να συμβάλει με τον τρόπο που πρέπει και όχι άναρχα....(και για να καταλάβω... το πικάπ της Linn και το CD της σημαίνει οτι είναι μηχανήματα αναφοράς αποδεκτά overall, ή μόνο για την ίδια την εταιρία που τα παράγει??)...