- Μηνύματα
- 39.256
- Reaction score
- 80.114
Αμάν μωρέ...πρωί πρωί με τ'αλμυρά εσύ...
Αμάν μωρέ...πρωί πρωί με τ'αλμυρά εσύ...
Να σου πώ.Χωρίς ντιρακ οκ, αλλά γιατί χωρίς σαμπ;
Κώστα αλήθεια βαριέμαι. Καλά τα λες, αλλά βαριέμαι να ασχοληθώ περισσότερο για να το κάνω τελείως ευθεία, θέλει πολλή δουλειά και δεν έχω όρεξη. Ας μην είναι τέλειο, μου αρκεί που είναι εντος προδιαγραφών.Η σχετικά μειωμένη ενέργεια του χώρου στους 90-105 (και λιγότερο στους 70-80), δεν ακούγεται ωραία, καλύπτεται μεν με ισοσταθμιση, αλλά παραμένει μια αίσθηση "ανικανοποίησης" (πχ πάνω στο "νταπ" της μποτας, ασχετα αν βαράει γερά στο στομάχι -60 κύκλοι). Ίσως να χρειαστεί να αφαιρέσεις κάποια υλικά απορρόφησης.
τα βλεπεις αβγδ !!!
Γιατί να μας ενδιαφέρουν διάφορα σημεία του χώρου?Απο όσα έχω καταλάβει, για να πάρεις μια εικόνα απο έναν χώρο χρειάζεσαι πολλαπλές μετρήσεις, απο διάφορα σημεία του χώρου, απο πολλαπλές σημειακές πηγές δηλαδή.
Σημεία διέγερσης του χώρου (ηχεία), όχι σημεία ακρόασης.Γιατί να μας ενδιαφέρουν διάφορα σημεία του χώρου?
το θέμα μας δεν είναι πάντα το σημείο ακρόασης?
Μην μπερδεύεσαι σαν τον Κεφάλα .απο πολλαπλές σημειακές πηγές δηλαδή
άιντε ξεκολλάτε..Σημεία διέγερσης του χώρου (ηχεία), όχι σημεία ακρόασης.
Μην μπερδεύεσαι σαν τον Κεφάλα .
Ένας χώρος μπορεί να έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά/χρόνους αντήχησης αναλόγως με το ποιο σημείο του «διεγείρεται», δηλαδή αναλόγως με το ποιο ηχείο παίζει.άιντε ξεκολλάτε..
μη με εμπλέκεις σε τέτοια
ρωτάω για να μάθω
ποια η διαφορά?
τη συμπεριφορά του χώρου-ηχείου στο σημείο που ακούς δεν μας ενδιαφέρει?
σε τι χρησιμεύει πχ 2 μέτρα πίσω σου να ξέρεις?
δηλαδή έστω ότι μετράς κεντρικό και L-RΈνας χώρος μπορεί να έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά/χρόνους αντήχησης αναλόγως με το ποιο σημείο του «διεγείρεται», δηλαδή αναλόγως με το ποιο ηχείο παίζει.
Και επίσης αναλόγως με το που το μετράς.
Όλα αυτά πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν όταν σκέφτεσαι που θα βάλεις ποιο treatment.
Και να μην επαφιεσαι στην ισοστάθμιση. Η ισοσταθμιση όσο λιγότερο δουλεύει τόσο καλύτερα. Γιατί έχει τίμημα.
σωστάκαι το audyssey για να κάνει σωστή δουλειά θέλει μετρήσεις και γύρω από τη θέση ακρόασης
Μην μπερδεύεσαι.δηλαδή έστω ότι μετράς κεντρικό και L-R
σε ενδιαφέρει τι θα μετράει 2 μέτρα πίσω σου?
+..κάθε ηχείο που μετράς...έχει οριοθετημένη περιοχή μέσα στην οποία κινείσαι για να δεις την ανταπόκρισή του στο όριο του συγκεκριμένου χώρου που πρέπει να το μετράς?
ή
λαμβάνεις τη συμπεριφορά του με όμοια βαρύτητα, σε κάθε σημείο του χώρου για κάθε μέτρηση του κάθε ηχείου?
δηλαδή
τα μπροστινά ηχεία τα μετράς και λαμβάνεις υπόψιν τη συμπεριφορά τους με το χώρο μέχρι ενός συγκεκριμένου σημείου γύρω από τη θέση ακρόασης ή όχι?
δηλαδή
αν το L σου δώσει ένα τάδε αποτέλεσμα σε θέση 2 μέτρα πίσω σου
και το SR μια άλλη
σε ποιανού τη μέτρηση θα εστιάσεις?
Κάποιοι ακριβοί παίκτες AV pro δίνουν 11 μικρόφωνα στη συσκευασία να στήσεις για μέτρηση.σωστά
αλλά εστιάζει γενικά στη θέση ακρόασης
δεν απομακρύνεις το μικ μακρυά
εδώ ο dimi αναφέρεται σε μετρήσεις εκτός αυτού του ορίου
Κάποιοι ακριβοί παίκτες AV pro δίνουν 11 μικρόφωνα στη συσκευασία να στήσεις για μέτρηση.
Σού ' χω την απόλυτη λύση για να θεραπεύσεις τη βαρεμάρα σου!Κώστα αλήθεια βαριέμαι. Καλά τα λες, αλλά βαριέμαι να ασχοληθώ περισσότερο
3 KAI ΣΗΜΕΡΑ.
3 KAI ΣΗΜΕΡΑ.
Επιτέλους! Καλώς το...