- Μηνύματα
- 2.612
- Reaction score
- 1.685
Απάντηση: Στην γωνια του antkots
Κατ αρχην θα ηθελα να ξαναευχαριστησω τον Αντωνη για την προσκληση του αυτη. Σημασια δεν εχει μονο τον συγκριτικο αλλα η εμπειρια απο το ακουσμα αυτων των μηχανων σε ενα συστημα που πραγματικα βρισκεται σε ενα αλλο επιπεδο, επιπεδο που εγω προσωπικα δεν εχω ξανακουσει...
Τωρα στο καθαρα συγκριτικο κομματι.
Το rcm συνδεθηκε με balance εξοδο και αρχικα σε κλασικη rca εισοδο τυπου single.
Ομολογω οτι ως μηχανημα "μας" ταλαιπωρησε λιγο ως προς το στησιμο του, αρκετες προσπαθειες, δοκιμες, αλλαγες συνδεσεων, παραμετρων και συνεχεις δοκιμες εγιναν για να "καταφερουμε" να φτασουμε την ακουστικη του αποδοση στα πιο ικανα υψηλα επιπεδα που θα μπορουσε να μας δωσει. Προσωπικα αν και το "παιγνιδι" αυτο ειναι ομορφο δεν θα μπορουσα να πω οτι μου αρεσε μιας και αναγκαζει τον ιδιοκτητη του να "παλεψει" με τις ρυθμισεις.
Ο ηχος του περιγραφεται σωστα απο τον Αντωνη, θα ελεγα οτι δεν θα μπορουσα να το πω καλυτερα εγω. Θα μπορουσα ομως να συμπληρωσω οτι απο πολλους αυτη θεωρειται και η "μαγεια" του αναλογικου setup, ενας ηχος δηλαδη απαλος, μουσικος, χωρις εξαρσεις και χωρις το μεγιστο δυναμισμο.
Μας ελειψαν ομως τα ηχοχρωματα, ο πλουτος των αρμονικων, η πληροτητα του ηχου, η ατακα, η ταχυτητα κ.λ.π.
Κατι σαν να φρεναριζε την κεφαλη στο να δωσει ολη την δυναμικη της ικανοτητα, σαν να την υποβαθμιζε....
Σωστα κατα την γνωμη μου ειπωθηκε οτι αυτη η "ελειψη" δεν μπορει με κανεναν τροπο να εμφανιστει, λειπει αρα δεν μπορει να γεννηθει...
Το clear τωρα, απλα συνδεθηκε, ρευμα, εισοδος, εξοδος, κανεις δεν ασχοληθηκε μαζι του και μολις η ακιδα ακουμπησε στο αυλακι ακουσαμε ενα αλλο συστημα.
Σαν να ειχαμε αλλο πλατω κι αλλη κεφαλη ενα πραγμα.
Ο πλουτος των αρμονικων, η πληροτητα, η ατακα, η ταχυτητα του ηταν ακριβως αυτο που ψαχναμε και μας ξενιζε η απουσια τους κατα την ακροαση με το rcm, εδωσε ακριβως οτι η κεφαλη μπορουσε να δωσει, ολη την δυναμικη της περιοχη απλοχερα και ακουραστα. Δεν σας κρυβω οτι αρκετες φορες αναφωνησα οτι ακουω οργανα τα οποια με το rcm απλα δεν ακουγα.
Αυτη η επιθετικοτητα η η διαυγεια ψηλα που καποιοι θα τρεξουν να που οτι ειναι ισως και κουραστικη κοβεται η τιουναρεται αν μου επιτρεπετε την εκφραση ευκολα, ηδη με μια αλλαγη ενος καλωδιου ρευματος "ηρεμησε" κατα πολυ ειδικα το ανωτατο υψηλο ακρο του φασματος.
Κατα την γνωμη μου και τα δυο phono ειναι αξιολογα, το καθενα εχει τον δικο χαρακτηρα και σιγουρα το δικο του κοινο.
Οταν ομως εχεις περισια πλουτου σαφως αισθανεσαι πιο ευχαριστημενος και θα ελεγα οτι τοτε εισαι πιο πολυ παραμετροποιησιμος απο οτι με δυο - τρια dip που σου αλλαζουν την αντισταση φορτιου. Παρεπιπτωντος στο σημειο αυτο θεωρω πολυ πιο "σοβαρο" ενα phono που σου παρεχει αυτη την δυνατοτητα μεσω εσωτερικης επεμβασης (αλλαζοντας την αντισταση στις βασεις που διαθετει) παρα μεσω διακοπτων στο πισω πανελ τα οποια ασφαλως και θα εισαγουν θορυβο στο ευσαισθητο σημειο στο οποιο καλουνται να ενεργησουν (πανω στη εισοδο της κεφαλης η πανω στην αναδραση του chip για το gain).
Ισως αυτος να ηταν και ο λογος που ακουσαμε θορυβο απο το rcm (λεω ισως).
Κατ αρχην θα ηθελα να ξαναευχαριστησω τον Αντωνη για την προσκληση του αυτη. Σημασια δεν εχει μονο τον συγκριτικο αλλα η εμπειρια απο το ακουσμα αυτων των μηχανων σε ενα συστημα που πραγματικα βρισκεται σε ενα αλλο επιπεδο, επιπεδο που εγω προσωπικα δεν εχω ξανακουσει...
Τωρα στο καθαρα συγκριτικο κομματι.
Το rcm συνδεθηκε με balance εξοδο και αρχικα σε κλασικη rca εισοδο τυπου single.
Ομολογω οτι ως μηχανημα "μας" ταλαιπωρησε λιγο ως προς το στησιμο του, αρκετες προσπαθειες, δοκιμες, αλλαγες συνδεσεων, παραμετρων και συνεχεις δοκιμες εγιναν για να "καταφερουμε" να φτασουμε την ακουστικη του αποδοση στα πιο ικανα υψηλα επιπεδα που θα μπορουσε να μας δωσει. Προσωπικα αν και το "παιγνιδι" αυτο ειναι ομορφο δεν θα μπορουσα να πω οτι μου αρεσε μιας και αναγκαζει τον ιδιοκτητη του να "παλεψει" με τις ρυθμισεις.
Ο ηχος του περιγραφεται σωστα απο τον Αντωνη, θα ελεγα οτι δεν θα μπορουσα να το πω καλυτερα εγω. Θα μπορουσα ομως να συμπληρωσω οτι απο πολλους αυτη θεωρειται και η "μαγεια" του αναλογικου setup, ενας ηχος δηλαδη απαλος, μουσικος, χωρις εξαρσεις και χωρις το μεγιστο δυναμισμο.
Μας ελειψαν ομως τα ηχοχρωματα, ο πλουτος των αρμονικων, η πληροτητα του ηχου, η ατακα, η ταχυτητα κ.λ.π.
Κατι σαν να φρεναριζε την κεφαλη στο να δωσει ολη την δυναμικη της ικανοτητα, σαν να την υποβαθμιζε....
Σωστα κατα την γνωμη μου ειπωθηκε οτι αυτη η "ελειψη" δεν μπορει με κανεναν τροπο να εμφανιστει, λειπει αρα δεν μπορει να γεννηθει...
Το clear τωρα, απλα συνδεθηκε, ρευμα, εισοδος, εξοδος, κανεις δεν ασχοληθηκε μαζι του και μολις η ακιδα ακουμπησε στο αυλακι ακουσαμε ενα αλλο συστημα.
Σαν να ειχαμε αλλο πλατω κι αλλη κεφαλη ενα πραγμα.
Ο πλουτος των αρμονικων, η πληροτητα, η ατακα, η ταχυτητα του ηταν ακριβως αυτο που ψαχναμε και μας ξενιζε η απουσια τους κατα την ακροαση με το rcm, εδωσε ακριβως οτι η κεφαλη μπορουσε να δωσει, ολη την δυναμικη της περιοχη απλοχερα και ακουραστα. Δεν σας κρυβω οτι αρκετες φορες αναφωνησα οτι ακουω οργανα τα οποια με το rcm απλα δεν ακουγα.
Αυτη η επιθετικοτητα η η διαυγεια ψηλα που καποιοι θα τρεξουν να που οτι ειναι ισως και κουραστικη κοβεται η τιουναρεται αν μου επιτρεπετε την εκφραση ευκολα, ηδη με μια αλλαγη ενος καλωδιου ρευματος "ηρεμησε" κατα πολυ ειδικα το ανωτατο υψηλο ακρο του φασματος.
Κατα την γνωμη μου και τα δυο phono ειναι αξιολογα, το καθενα εχει τον δικο χαρακτηρα και σιγουρα το δικο του κοινο.
Οταν ομως εχεις περισια πλουτου σαφως αισθανεσαι πιο ευχαριστημενος και θα ελεγα οτι τοτε εισαι πιο πολυ παραμετροποιησιμος απο οτι με δυο - τρια dip που σου αλλαζουν την αντισταση φορτιου. Παρεπιπτωντος στο σημειο αυτο θεωρω πολυ πιο "σοβαρο" ενα phono που σου παρεχει αυτη την δυνατοτητα μεσω εσωτερικης επεμβασης (αλλαζοντας την αντισταση στις βασεις που διαθετει) παρα μεσω διακοπτων στο πισω πανελ τα οποια ασφαλως και θα εισαγουν θορυβο στο ευσαισθητο σημειο στο οποιο καλουνται να ενεργησουν (πανω στη εισοδο της κεφαλης η πανω στην αναδραση του chip για το gain).
Ισως αυτος να ηταν και ο λογος που ακουσαμε θορυβο απο το rcm (λεω ισως).