ΤΟΕ ΙΝ KAI ΑΠΟΨΕΙΣ

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.143
Reaction score
90.711
Θα συμφωνήσω. Οι οδηγίες του κατασκευαστή μπορεί να χρησιμοποιηθούν σαν η βάση για το στήσιμο αλλά τελικά οι ιδιαιτερότητες του χώρου, των συνοδών και τελικά τα γούστα του ιδιοκτήτη είναι αυτά που θα καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα.
Βεβαίως. Υπαρχει και η εξής ιδέα για να ικανοποιηθούν "τα γούστα του ιδιοκτήτη":
οκ, βάλε το ένα ηχείο στο μπάνιο και το άλλο στο μπαλκόνι, παράτα με, κάνε ότι θέλεις, σύνδεσέ τα ανάποδα, βάλτα να κοιτάνε στο γάμο του καραγκιόζη. Δεν υπάρχει όμως περιθώριο συζήτησης για το θέμα της τοποθέτησης. ;)
Εκτός αν οταν λέτε "γούστα ιδιοκτήτη" εννοείτε την παντόφλα της συζύγου. Εκεί πάω πάσο.
 
Last edited:


SIMPLYMUSIC

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
972
Reaction score
67
Βεβαίως. Υπαρχει και η εξής ιδέα για να ικανοποιηθούν "τα γούστα του ιδιοκτήτη":


Εκτός αν οταν λέτε "γούστα ιδιοκτήτη" εννοείται την παντόφλα της συζύγου. Εκεί παω πάσο.
όταν λέω γούστα του ιδιοκτήτη εννοώ τον τρόπο και τον ήχο που ο καθένας αρέσκεται να ακούει. Αυτό προσδιορίζεται κατά την άποψή μου τόσο από το ηχείο που θα διαλέξει (μιας και μιλάμε για ηχεία) όσο κι από το πως θέλει να τα ακούει.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.143
Reaction score
90.711
Φαντάζομαι 4-5 μοίρες διαφορές μπορει να ειναι αποδεκτές ως "προσωπικό γούστο"...

Αλλα τα συνοδά δεν καταλαβαίνω τι σχέση μπορεί να έχουν; δηλαδή με άλλο DAC αλλάζουμε toe in? Μήπως υπονοείτε να χρησιμοποιηθεί το toe in ως αλλο ενα equalization tuning trick, (βλέπε καλώδια ρεύματος, ιντερκονέκτς, κτλ);
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.332
Reaction score
144.133
τον τρόπο και τον ήχο που ο καθένας αρέσκεται να ακούει.
Αυτή η σημασία που δίνεται στο τι και πως αρέσει στον καθένα να ακούει, με ξεπερνάει.

Ειλικρινά.

Λες και ξέρει ο καθένας τι και πως του αρέσει να ακούει.

Μπορεί να τονώνεται το εγώ του με αυτόν τον τρόπο, να νιώθει ότι συμμετέχει αποφασιστικά στη διαδικασία, να νιώθει σπουδαίος κι αρχηγός, δε λέω.

Μπορεί και αυτό να εκμεταλλεύεται ο επιτήδειος έμπορος. Μπορεί.

Ίσως.

Εκτιμώ προσωπικά ότι δε του πέφτει λόγος του ιδιοκτήτη, εκτός κι αν είναι ο κατασκευαστής του όλου ηχοσυστήματος.

Εκτιμώ προσωπικά ότι δεν έχει κανένα υπόβαθρο να εκφέρει άποψη, και πως ο,τι λέει είναι λάθος. Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς.

Αν θέλετε μπορούμε να το συζητήσουμε.
 


Z

Zdimis

Guest
δεν θα γινοτανε αυτη κουβεντα αν μασουσαμε pdfia και δεν μιλαγαμε να λέμε κ καμμια μαλακια να περναει η ωρα ... :) καθως ολοι θασυμφωνουσαμε με τις αρτιες μετρησεις διαφορετικων μαρκων που με ιδιες μετρησεις εχουν αλλο τελειως ηχο,αυτο πως γινεται αληθεια? :)
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.029
Reaction score
11.513
Αυτο. Και να νιωθει σπουδαιος και αρχηγος. Αυτο ειναι το χομπυ μας.

Και μαζι με αυτους και εμεις που νιωθουμε σπουδαιοι που χαζο-μαθαμε πεντε πραγματα και τα γραφουμε σε ενα σαιτ.

Διαφωνει κανεις;
 

Μηνύματα
5.810
Reaction score
31.997
Συνήθως όταν η απόσταση των ηχείων μεταξύ τους αρχίζει στα 170εκ (από το κέντρο των τουίτερ)χρειάζεται λιγότερη κλίση,ενώ όσο πλησιάζουμε τα 250-300 εκ τα τουίτερ καλύτερα να σημαδεύουν τα αυτιά μας ή τη μύτη μας (10-12 εκ)απόσταση έχουν άλλωστε και μιλάμε για αλλαγές στον ήχο των μεσαίων και των υψηλών στην αναπαραγωγή του ήχου γιατί είναι πιό κατευθυντικές .Τώρα αν τα γούφερ είναι 5-6 ιντσών μειώνουμε και την απόσταση ακρόασης.
 
Last edited:

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Στο 90% των ηχείων που κυκλοφορούν εκεί έξω (μπορεί να λέω και λίγο), εγχώριων και ξενόφερτων, τα χαρακτηριστικά που ανακοινώνει ο κατασκευαστής δεν έχουν <<επαφή>> με τα πραγματικά χαρακτηριστικά των ηχείων.
Δεν το λέω εγώ αυτό, το λένε οι μετρήσεις τους, σε όποια σελίδα ή περιοδικό και αν κοιτάξετε.

Κάποια από αυτά, για χάρη οικονομίας, δανείζονται έτοιμες λύσεις από κυκλώματα διαχωρισμού άλλων ηχείων, χωρίς να έχει γίνει μελέτη για τις ιδιαιτερότητες τους.
Κάποια άλλα βγαίνουν στην αγορά χωρίς καν να αξιολογηθεί η τελική τους συμπεριφορά, μόνο για να υπάρχει κάποιο ηχείο της εταιρίας και σε αυτή τη κατηγορία.
Καταφεύγουν έτσι σε αμφιβόλου ποιότητας Κινέζικες κατασκευές.

Θέλετε τώρα να με πείσετε πως αυτά που ανακοινώνει ο κατασκευαστής στο βιβλιαράκι που συνοδεύει τα ηχεία του ισχύουν και έτσι πρέπει να στηθούν.
Λυπάμαι αλλά θεωρώ πως θέλει πολύ περισσότερη δουλειά ένα σωστό στήσιμο.
Γνώση, εμπειρία και εργαλεία.

Θα συμφωνήσω. Οι οδηγίες του κατασκευαστή μπορεί να χρησιμοποιηθούν σαν η βάση για το στήσιμο αλλά τελικά οι ιδιαιτερότητες του χώρου, των συνοδών και τελικά τα γούστα του ιδιοκτήτη είναι αυτά που θα καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα.
Φίλε μου προσπαθώ να κατανοήσω που κολλάει το <<θα συμφωνήσω>>.
Έγραψα ακριβώς τα αντίθετα.
Ότι δηλαδή οι οδηγίες του κατασκευαστή δεν μπορούν, ούτε σαν βάση, να χρησιμοποιηθούν, μιας και στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι ανυπόστατες.
Αυτό το λέω, κρίνοντας βάση των υπολοίπων χαρακτηριστικών που δηλώνει ένας κατασκευαστής για τα ηχεία του.
Δες ας πούμε την ευαισθησία ή την απόκριση που δηλώνει ένας κατασκευαστής, εγχώριος ή ξένος, και δες και μια δοκιμή με μετρήσεις του προϊόντος του.
Ελάχιστη επαφή έως καθόλου.

Από εκεί και πέρα χρειάζεται, όπως ανέφερα, γνώση (ακριβώς του τι έχεις στα χέρια σου και πως οφείλει να αναπλάθει μια μουσική σκηνή), εμπειρία (ποιες αλλαγές κατεύθυνσης και απόστασης επηρεάζουν τι και γιατί) και εργαλεία (μετρητικό σύστημα).

Όταν έρθει το αποτέλεσμα εκεί που <<πρέπει>>, μας παίρνει να κάνουμε κάποιες ελάχιστες διαφοροποιήσεις, βάση των συνοδών μερών του συστήματος.
Αυτά με πολλές ακροάσεις και πάντα σεβόμενοι την αρχική ορθή θέση τοποθέτησης.

Αν, για παράδειγμα, όλα τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος μας (DAC, προ, καλώδια κτλ) έχουν ζωηρά άνω άκρα, το τελικό αποτέλεσμα ενδεχομένως να <<κουράζει>> σε μακροχρόνιες ακροάσεις και να φαίνεται σκληρό με τις συνηθισμένες <<κακές>> ηχογραφήσεις.
Μια αλλαγή της γωνίας των ηχείων 2-3 ή και 5 μοιρών, θα φέρει μια μικρή πτώση στην υψηλή περιοχή και θα εξομαλύνει το θέμα.

Αυτό πλέον είναι καθαρά εμπειρικό θέμα, βάση γνωστών μας ηχογραφήσεων, που έχουμε ως βάση, αλλά και πάλι μια μέτρηση που θα επαληθεύσει το αποτέλεσμα δεν θα βλάψει.
 


Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Harbeth 40.1?
Ναι (δε θέλω ου!). :)
Να ανοίξει θρεντ ο σλιπ για οφθαλμόλουτρο και σχολιασμό....

Εμένα πάντως μου αρέσουν ΠΟΛΥ :drinks:, και αυτο είναι εντελώς άσχετο με το τι έχω, τι είχα και τι (ίσως) θα έχω στο μέλλον. Είναι επίσης άσχετο με το ότι δεν θα τα αγόραζα ποτέ!!!
+1.

Ηχεια που έπαιζαν ωραια οσες φορες τα άκουσα σε τυχαίους χώρους και με τυχαία συνοδα. Οπως και στη μεγαλη πλειοψηφία καμένων ακροαματικοφιλων.

Αλλη μια ένδειξη / απόδειξη του ακυρου χομπυ μας. Ας μας το αναλύσει ο bhutia παρακαλω πολύ, εδω μας χρειάζεται λιγη θεωρία ψυχοακουστικης ή και ...ψυχιατρικης.
Ναι, αλλά τι έπαιζαν και σε τι εντάσεις έπαιζαν;

Γιατί π.χ. μια "ζωντανή" καμπίνα σε χαμηλές εντάσεις και σε πρόγραμμα με λίγα όργανα μπορεί να λειτουργεί ως μια μορφή loudness και παράλληλα να "ζεσταίνει" και να δίνει λίγο μεγαλύτερη "παρουσία" στα μεσοχαμηλά, σημείο που πάσχουν τα περισσότερα μη πραγματικά στερεοφωνικά συστήματα.

Γι' αυτό και πολλές φορές ένα κατά βάση μονοφωνικό μέσο όπως το βινύλιο μπορεί όντως να ""παίζει καλύτερα"".

Αν όμως θες "πρόγραμμα Dimifoot" και έχεις στήσει το σύστημα - χώρο σου ώστε όντως να έχεις στερεοφωνικό σύστημα;
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.110
Reaction score
11.269
Αν όμως θες "πρόγραμμα Dimifoot" και έχεις στήσει το σύστημα - χώρο σου ώστε όντως να έχεις στερεοφωνικό σύστημα;
:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Που λέτε φίλοι προχθές έβγαλα από την τσέπη 40€ για να πάρω καλώδια, τα καβούρια στις τσέπες μου ακόμα χορεύουν κλακέτες.
Παρα προχθές έδωσα 100€ να πάρω ένα μικρόφωνο, τα καβούρια στις τσέπες μου κοιμόταν λες και έδωσα 0,1€.
Κάποτε που ήθελες μια περιουσία για ενα μικρόφωνο θα σας έκανα παρέα στην κουβέντα σας, τώρα βρείτε τα με τα καβούρια σας.

ή όταν τα προγράμματα τύπου dirac κόστιζαν 2000€
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.029
Reaction score
11.513
Ναι, αλλά τι έπαιζαν και σε τι εντάσεις έπαιζαν;

Γιατί π.χ. μια "ζωντανή" καμπίνα σε χαμηλές εντάσεις και σε πρόγραμμα με λίγα όργανα μπορεί να λειτουργεί ως μια μορφή loudness και παράλληλα να "ζεσταίνει" και να δίνει λίγο μεγαλύτερη "παρουσία" στα μεσοχαμηλά, σημείο που πάσχουν τα περισσότερα μη πραγματικά στερεοφωνικά συστήματα.

Γι' αυτό και πολλές φορές ένα κατά βάση μονοφωνικό μέσο όπως το βινύλιο μπορεί όντως να ""παίζει καλύτερα"".

Αν όμως θες "πρόγραμμα Dimifoot" και έχεις στήσει το σύστημα - χώρο σου ώστε όντως να έχεις στερεοφωνικό σύστημα;
Οπως τα λες ειναι Ζαπ μου, παει και ο μυθος των harbeth, busted!

Τι αλλο θα χουμε να λεμε τωρα;

Κανα άλλο νεο;
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Τι έγινε χτες στο survivor? :roflmao:

Πάντα υπάρχουν και πράγματα να ειπωθούν, και αντικειμενικά σωστές επιλογές επιλογές να σταθμιστούν με βάση τις προτεραιότητές μας, που μπορούν να είναι υποκειμενικές σε κάποιο βαθμό χωρίς όμως να καταντούν "τσίου τσίου" (που θα έλεγε κι ο Τσαρουχίτο).
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.332
Reaction score
144.133
παει και ο μυθος των harbeth, busted!

Τι αλλο θα χουμε να λεμε τωρα;

Κανα άλλο νεο;
Εγώ έψησα (εκτός των άλλων) μόνο για πάρτη μου δύο μπριζολάρες γιγαντιαίων διαστάσεων στη λάβα, στο ακριβές σημείο του well done (ροζ στο εσωτερικό τους), που έσταζαν τα πλούσια ζουμιά τους στο πιάτο, και η σιελόρροια ήταν ασυγκράτητη.

Επίσης το ζεστό αχνιστό ψωμί από τον αρτοπαρασκευαστή ήταν μία αποκάλυψη γεύσεων, καθώς για πρώτη φορά δοκίμασα ψωμί ολικής άλεσης, το οποίο εμπλούτισα με πίτουρο, και η συνταγή εμπεριείχε αρκετό χυμό από φρεσκοστιμμένο λεμόνι, λίγο γάλα πλήρες και πλούσιο φρέσκο λιωμένο βούτυρο γάλακτος, και είναι απερίγραπτη η όλη γεύση, τι να σας λέω... Ήρθαν μνήμες από σπιτικό ψωμί ξυλοφουρνου που έκανε η γιαγιά μου όταν ήμουν νιανιαρο..

Τέλος στον ατμοποιητή, έστησα μία στενή αντίσταση κανθαλ, στα 0.7 ωμ με 6 σπείρες 3 χιλιοστών διαμέτρου με πάχος σύρματος 0,5 χιλιοστό, το οποίο έβγαλε για πρώτη φορά πλούσιο άρωμα και γεύση πιπεριού, από παλιό μου μίγμα ατμιστικού υγρού.

Πανδαισία γεύσεων και αρωμάτων...
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.901
Μηνύματα
3.033.335
Members
38.518
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top