Ταξη Α ταξη ΑΒ ταξη D

Μηνύματα
3.684
Reaction score
5.541
Χτες το βραδυ το εκαψα διαβαζοντας για τα ειδη ενισχυτων σε κατι πτυχιακες εργασιες φοιτητων του ΕΜΠ . Αυτο που μου εκανε τεραστια εντύπωση ειναι οτι και οι δυο φοιτητες ανεφεραν οτι οι περισσότεροι μηχανικοί προτιμούν τους τρανζιστορατους ενισχυτες λόγω οτι εχουν καλυτερες μετρησεις και ουσιαστικα κοιτανε περισσοτερο τις μετρησεις, ενω αρκετοι μουσικοι προτιμουν τους ενισχυτες λυχνιας γιατι εχουν ως αποκλειστικο κριτήριο αυτο που ακουνε. Στην συνεχεια βεβαια βρισκεται το ενδιαφερον που επεξηγει τι συμβαινει στις αρμονικες, συγκεκριμενα στην τριτη αρμονικη και επεξηγει για ποιο λογο η λαμπα βγαζει αυτο τον ευχάριστο ας πουμε ηχο και τι ακριβως ειναι τα ξυραφια που ακουμε καποιες φορες στις ψηλές συχνοτητες . Αν θελετε μπορω να τις βρω τις εργασιες αλλα δεν ξερω αν ειναι σωστο να τις αναδημοσιευσω χωρις αδεια απο αυτους που τις εγραψαν
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.199
Reaction score
20.893
Χτες το βραδυ το εκαψα διαβαζοντας για τα ειδη ενισχυτων σε κατι πτυχιακες εργασιες φοιτητων του ΕΜΠ . Αυτο που μου εκανε τεραστια εντύπωση ειναι οτι και οι δυο φοιτητες ανεφεραν οτι οι περισσότεροι μηχανικοί προτιμούν τους τρανζιστορατους ενισχυτες λόγω οτι εχουν καλυτερες μετρησεις και ουσιαστικα κοιτανε περισσοτερο τις μετρησεις, ενω αρκετοι μουσικοι προτιμουν τους ενισχυτες λυχνιας γιατι εχουν ως αποκλειστικο κριτήριο αυτο που ακουνε. Στην συνεχεια βεβαια βρισκεται το ενδιαφερον που επεξηγει τι συμβαινει στις αρμονικες, συγκεκριμενα στην τριτη αρμονικη και επεξηγει για ποιο λογο η λαμπα βγαζει αυτο τον ευχάριστο ας πουμε ηχο και τι ακριβως ειναι τα ξυραφια που ακουμε καποιες φορες στις ψηλές συχνοτητες . Αν θελετε μπορω να τις βρω τις εργασιες αλλα δεν ξερω αν ειναι σωστο να τις αναδημοσιευσω χωρις αδεια απο αυτους που τις εγραψαν
Μα, δεχόμεθα και links με pm. :)
 

Μηνύματα
12.932
Reaction score
10.163
Επίσης, μπορείς να βρεις δημοσιεύσεις από καταξιωμένους μηχανικούς ήχου. Νομίζω κάτι καλύτερο θα έχουν να πουν από τους φοιτητές.
 

Μηνύματα
27.769
Reaction score
26.103
Νομίζω Πέτρο ότι το γενικεύεις λίγο άτσαλα.
Οι φοιτητές είναι εξ ορισμού πιο ανήσυχα μυαλά από τους καθηγητές .
Αρα οι φοιτητές πρέπει να είναι πιο ανήσυχα μυαλά.
 


Μηνύματα
3.684
Reaction score
5.541
Η μεγαλη διαφορα αναμεσα στους φοιτητες και στου επαγγελματιες ειναι οτι οι πρωτοι δεν εχουν κανενα οφελος απο το τι θα υποστηρίξουν χωρις να μηδενίζω την αποψη των δευτερων. Επισης ενας τελειοφοιτος (γιατι στην πτυχιακη πλεον τελειοφοιτος εισαι ) ηλεκτρολογος μηχανικος εχει αρκετα μεγαλυτερο γνωσιολογικο επιπεδο απο ενα audiophile (σαφως και υπαρχουν εξαιρεσεις βεβαια για να επιβεβαιωνουν τον κανονα.... )
 

Μηνύματα
2.376
Reaction score
5.031
Αν λάβουμε υπ΄όψιν την πραγματικότητα, το 99% των πτυχιακών εργασιών αποτελούν απλά reviews...δηλαδή μια σύνοψη των απόψεων άλλων επιστημόνων πάνω στο θέμα που διαπραγματεύεται η εργασία...ουσιαστικά δεν αποτελεί παραγωγή γνώσης και φυσικά αυτός που γράφει την εργασία συνήθως έχει ελάχιστη εμπειρία επί του θέματος. Ως εκ τούτου μάλλον οφείλουμε να σεβόμαστε εκείνους τους επιστήμονες που παράγουν την πρωτογενή γνωση, που ασχολούνται αποκλειστικά με το αντικείμενο (είτε αυτό λέγεται ενισχυτής ή ο,τιδήποτε άλλο) και όχι όσους αναπαράγουν τα όσα εκείνοι έχουν πει. Βέβαια η σωστή τοποθέτηση απέναντι στα πράγματα απαιτεί μεγάλη γνώση του αντικειμένου και από τον αναγνώστη, αλλιώς όλοι του φαίνονται επιστήμονες ολκής...ακόμη και τελειόφοιτοι, που ναι μεν μπορεί να έχουν κάποιες γνώσεις αλλά ελάχιστη εμπειρία.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.659
Reaction score
80.755
Η μεγαλη διαφορα αναμεσα στους φοιτητες και στου επαγγελματιες ειναι οτι οι πρωτοι δεν εχουν κανενα οφελος απο το τι θα υποστηρίξουν χωρις να μηδενίζω την αποψη των δευτερων. Επισης ενας τελειοφοιτος (γιατι στην πτυχιακη πλεον τελειοφοιτος εισαι ) ηλεκτρολογος μηχανικος εχει αρκετα μεγαλυτερο γνωσιολογικο επιπεδο απο ενα audiophile (σαφως και υπαρχουν εξαιρεσεις βεβαια για να επιβεβαιωνουν τον κανονα.... )
Αν έχεις όρεξη για διάβασμα
http://www.aes.org/
 

Μηνύματα
3.684
Reaction score
5.541
Αν λάβουμε υπ΄όψιν την πραγματικότητα, το 99% των πτυχιακών εργασιών αποτελούν απλά reviews...δηλαδή μια σύνοψη των απόψεων άλλων επιστημόνων πάνω στο θέμα που διαπραγματεύεται η εργασία...ουσιαστικά δεν αποτελεί παραγωγή γνώσης και φυσικά αυτός που γράφει την εργασία συνήθως έχει ελάχιστη εμπειρία επί του θέματος. Ως εκ τούτου μάλλον οφείλουμε να σεβόμαστε εκείνους τους επιστήμονες που παράγουν την πρωτογενή γνωση, που ασχολούνται αποκλειστικά με το αντικείμενο (είτε αυτό λέγεται ενισχυτής ή ο,τιδήποτε άλλο) και όχι όσους αναπαράγουν τα όσα εκείνοι έχουν πει. Βέβαια η σωστή τοποθέτηση απέναντι στα πράγματα απαιτεί μεγάλη γνώση του αντικειμένου και από τον αναγνώστη, αλλιώς όλοι του φαίνονται επιστήμονες ολκής...ακόμη και τελειόφοιτοι, που ναι μεν μπορεί να έχουν κάποιες γνώσεις αλλά ελάχιστη εμπειρία.
για πτυχιακη μιλησα και οχι για διατριβη.... φυσικα και το εχω ως δεδομενο αυτο σε καποιο βαθμο αλλα οι επιστημονες του χωρου αν και γνωστες του αντικειμενου ειναι συνειδητά ψευτες στη συντριπτική πλειοψηφία τους οταν δουλευουν για μια εταιρια ωστε να προωθήσουν το προϊόν τους. Στο χωρο της πληροφορικης που ασχολουμαι εδω και χρονια συμβαινει κατι αντίστοιχο με τα reviews αλλα πραγματικα αυτο το αισχος στον κοσμο του hi fi η ανθρωποτητα εχει να το συναντησει απο οταν οι Ευρωπαίοι συνάντησαν τους ιθαγενεις και τους πουλαγαν καθρεπτακια σε αντάλλαγμα με χρυσο.
 

Μηνύματα
12.932
Reaction score
10.163
Επισης ενας τελειοφοιτος (...) ηλεκτρολογος μηχανικος εχει αρκετα μεγαλυτερο γνωσιολογικο επιπεδο απο ενα audiophile
Μίλησα εγώ για audiophile; Μη τρελαθούμε κιόλας.

Το ήξερα ότι αργά ή γρήγορα θα πέσει αυτή στο τραπέζι.:)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.233
Τάξη Α
Τί κερδίζουμε : Γραμμικότητα στο σημείο διάβασης ανάμεσα στα ενισχυτικά στοιχεία που έχουν αναλάβει τη θετική και την αρνητική ημιπερίοδο του σήματος αντίστοιχα - Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων,ποσοστά πρώτων άρτιων συνιστωσών στο φάσμα παραμορφώσεων - Εναλλακτικό μάτι για τηγάνι,κατσαρόλα ή μπρίκι - Παράπλευρη θέρμανση χώρου ακρόασης για τους χειμερινούς μήνες - Η εντύπωση ότι το αρμονικό περιεχόμενο έγινε πιο γοητευτικό ως προς το καταγεγραμμένο μουσικό γεγονός - Επιθυμία ακρόασης σε χαμηλές στάθμες ιδίως χάρη στην παραμένουσα ζωηρότητα κατά τις δυναμικές αντιθέσεις- Ηχεία υψηλής ευαισθησίας και με συγκεκριμένο ¨αρμονικό φάκελο¨ - Υπόληψη από αρκετούς συναδέλφους ακροαματικόφιλους - Πιουρίστικη ευχέρεια κατά την οδήγηση...ακουστικών - Εκφυλισμοί μεσοσπονδύλιων δίσκων κατά τη μεταφορά των στιβαρών υλοποιήσεων που ανήκουν στην εν λόγω κατηγορία...

Τί χάνουμε : Διάρκεια ζωής για τα στοιχεία του κυκλώματος - Πιστότητα κατά τις στιγμιαίες κορυφώσεις του προγράμματος με ηχεία τυπικής ευαισθησίας (και κατ'επέκτασιν η άνεση ακρόασης σε υψηλές στάθμες) - Η χρήση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες - Τα κομψά κι ευκόλως διευθετήσιμα ικριώματα με τα χαμηλά ράφια - Πιουρίστικη αύρα άμα η τοπολογία δεν είναι επίσης και...μονοτελική - Χρηστικότητα σε υλοποιήσεις με ενεργά κροσόβερ - Περισσότερα χρήματα από επιβάρυνση στους λογαριασμούς ρεύματος - Η επικέντρωση του χρήστη σε σοβαρότερα ζητήματα που αφορούν στην Υψηλή πιστότητα.

Τί...κάνουμε : Διακοπές / εργασιοθεραπεία τους καλοκαιρινούς μήνες ή προμηθευόμαστε και άλλον ενισχυτή διαφορετικής τοπολογίας.

Τάξη ΑΒ
Τί κερδίζουμε : Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων,η αυταπάτη ότι σε χαμηλές στάθμες ο ενισχυτής θ'αποδίδει ανεξαρτήτως συνθηκών σε αμιγή τάξη Α - Αναλόγως τιμής στην οποία θα είναι ρυθμισμένο το ρεύμα πόλωσης,από λίγα χιλιοστά έως μερικές δεκάδες ακέραια Watt αποδιδόμενα σε αμιγή τάξη Α - Στάθμες ακρόασης - Χρήση κατά τους θερινούς μήνες - Εκφυλισμοί μεσοσπονδύλιων δίσκων κατά τη μεταφορά στιβαρών εκπροσώπων της εν λόγω κατηγορίας...

Τί χάνουμε : Τα νοητά παρελκόμενα της τάξης Α - Η έκλυση περιττής θερμότητας σε συνήθεις στάθμες ακράσης - Πιουρίστικη αύρα

Τί...κάνουμε : Αναρωτιόμαστε διαρκώς από ποιο ακροαματικό σημείο και πέρα θα γίνεται σε κάθε πρόγραμμα η μετάβαση σε αμιγή τάξη Β.

Τάξη D
Τί κερδίζουμε : Διαθέσιμη ισχύς με συνεπαγόμενες στάθμες ακρόασης ως προς δεδομένη στιβαρότητα κατασκευής - Διάρκεια ζωής κυκλωμάτων - Ποσοστό ουσιαστικής λειτουργίας σε τάξη...Α,αφού οι ημιαγωγοί μεταπίπτουν αδιάκοπα από ανενεργή κατάσταση σε πλήρη ισχύ - Ποσοστό Ανάδρασης - Άρτιες αρμονικές συνιστώσες στο φάσμα παραμόρφωσης,αναλόγως του ενσωματωμένου buffer - Απρόσκοπτη χρήση ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών - Μεγαλύτερη ευκολία επιλογής ηχείων - Χρηστικότητα σε υλοποιήσεις με ενεργά κροσόβερ - Τη δυνατότητα να διορθώνουμε όσους άσπονδους φίλους και γνωστούς θα υποστήριζαν ότι η εν λόγω τοπολογία είναι...ψηφιακή αντί αναλογική - Τάση να επικεντρώνεται η προσοχή του χρήστη σε άλλα σοβαρότερα ζητήματα κατά τις εφαρμογές υψηλής πιστότητας στην ηχητική αναπαραγωγή - Υποβαθύφωνες μονάδες - Κομψά ικριώματα

Τί χάνουμε : Γραμμικότητα ενίσχυσης αλλά και σωρεία παραμορφώσεων που θα συνεπάγονταν από την πρώτη στις προσεγμένες υλοποιήσεις - Γραμμικότητα ενίσχυσης και το παραμικρό ίχνος ακροαματικής γοητείας στις...απρόσεκτες υλοποιήσεις - Ανάγκη αντι-οικολογικών υλοποιήσεων με τεράστιες ψήκτρες και θηριώδη γραμμικά τροφοδοτικά - Υπόληψη αρκετών άσπονδων συναδέλφων ακροαματικόφιλων - Προοπτική υλοποίησης με...λυχνίες - Εκφυλισμοί μεσοσπονδύλιων δίσκων κατά τη μεταφορά ισχυρών εκπροσώπων της εν λόγω κατηγορίας - Η τιμητική πλακέτα...καταναλωτή από τη ΔΕΗ - Η ανάγκη να εκθειάζεται η απόδοση σε χαμηλές στάθμες ακρόασης - Κατά κανόνα,περισσότερη ενέργεια υπό απουσία σήματος εισόδου σε σύγκριση με την ενίσχυση σήματος υπό συνήθεις στάθμες ακρόασης.

Τί...κάνουμε : Ξεχνάμε τα παραμύθια της...τ(ρ)οπολογίας και αναζητάμε προσεγμένες υλοποιήσεις που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις παραδοσιακές τοπολογίες,έστω και αν δεν θα μας έχουν σε μεγάλη υπόληψη για τις επιλογές μας διάφοροι φίλοι και γνωστοί...
Χτες το βραδυ το εκαψα διαβαζοντας για τα ειδη ενισχυτων σε κατι πτυχιακες εργασιες φοιτητων του ΕΜΠ . Αυτο που μου εκανε τεραστια εντύπωση ειναι οτι και οι δυο φοιτητες ανεφεραν οτι οι περισσότεροι μηχανικοί προτιμούν τους τρανζιστορατους ενισχυτες λόγω οτι εχουν καλυτερες μετρησεις και ουσιαστικα κοιτανε περισσοτερο τις μετρησεις, ενω αρκετοι μουσικοι προτιμουν τους ενισχυτες λυχνιας γιατι εχουν ως αποκλειστικο κριτήριο αυτο που ακουνε. Στην συνεχεια βεβαια βρισκεται το ενδιαφερον που επεξηγει τι συμβαινει στις αρμονικες, συγκεκριμενα στην τριτη αρμονικη και επεξηγει για ποιο λογο η λαμπα βγαζει αυτο τον ευχάριστο ας πουμε ηχο και τι ακριβως ειναι τα ξυραφια που ακουμε καποιες φορες στις ψηλές συχνοτητες . Αν θελετε μπορω να τις βρω τις εργασιες αλλα δεν ξερω αν ειναι σωστο να τις αναδημοσιευσω χωρις αδεια απο αυτους που τις εγραψαν
Θα εξηγηθεί το ΄΄όνειρο΄΄: Οι πτυχιακές εργασίες στην πλειοψηφία τους αποτελούν προϊόντα μερικής...αντιγραφής και παραλλαγής από ήδη υπάρχοντα ντοκουμέντα στο διαδίκτυο.Σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού μάλιστα,εφαρμόζονται ήδη λογισμικά που υπολογίζουν το βαθμό λογοκλοπής σε σχέση με ήδη υπάρχοντα συγγράμματα για κάθε νέα υποβαλλόμενη εργασία.Είναι επόμενο λοιπόν,κάποιες αρχικώς διατυπωμένες ιδέες - ιδίως άμα δεν είναι επιστημονικώς αβάσιμες και ασυνάρτητες - να τυγχάνουν συστηματικής λογοκλοπής και ανακύκλωσης από σωρεία επίδοξων δραστών...Εξ ου και το ποσοστό ομοφωνίας στους κύκλους των τελειοφοίτων...

Λόγω νεαρής κατά κανόνα ηλικίας,δεν έχουν κιόλας προλάβει να συσσωρεύσουν αρκετή ακροαματική πείρα και πατροπαράδοτες...γνωστικές αγκυλώσεις επί ακροαματικών εντυπώσεων.Παρεμφερές αποτέλεσμα προκύπτει στους κύκλους των παραδοσιακών ακροαματικόφιλων κι επαγγελματιών μουσικών,όπου οι ακροαματικές εντυπώσεις μπορεί μεν να μην αντιγράφονται μεταξύ ακροατών,αλλά ανακυκλώνονται μέσω ένταξης τόσο στη συλλογική συνείδηση όσο και σ'ένα συλλογικό ασυνείδητο.

Όσοι δε ΄΄ξενιστούν΄΄ από το ύφος της δημοσίευσης και των επιχειρημάτων,ας έχουν υπόψιν ότι εκεί όπου κατοικεί ο υποφαινόμενος η 8η Δεκεμβρίου είναι αργία -ως εορτή της Αμώμου Συλλήψεως- και την πέρασε κάνοντας snowboarding και rollercoaster στην κορυφή Mottarone έχοντας πανοραμική θέα στη Lago Maggiore από ύψος 1385 μέτρων κι επισκεπτόμενος κατόπιν γραφικά εκκλησάκια και χώρους εστίασης στην ευρύτερη περιοχή.Ήταν ομολογουμένως μια σουρεαλιστική συγκυρία με τη βούληση απόκρισης σε ερωτήματα του τύπου ΄΄Τί κερδίζουμε - Τί χάνουμε΄΄ οπότε δεν τίθεται καν ζήτημα πιθανής...ντροπολογίας.:D
 
Last edited:


Μηνύματα
852
Reaction score
748
“Τάξη D
Τί χάνουμε : Γραμμικότητα ενίσχυσης...¨

Αυτο χρήζει περαιτέρω ανάλυσης.
Μην το περνάμε έτσι στα γρήγορα.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vet

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.233
“Τάξη D
Τί χάνουμε : Γραμμικότητα ενίσχυσης...¨

Αυτο χρήζει περαιτέρω ανάλυσης.
Μην το περνάμε έτσι στα γρήγορα.
Ο υποφαινόμενος έχει αναφερθεί εκτενώς σε αυτό στο παρελθόν...Όσο απλούστερα και σύντομα μπορεί να διατυπωθεί,η Αρχή Λειτουργίας στις ενισχυτικές διατάξεις τάξης D δεν είναι γραμμική.Η πρωταρχική έξοδος της διάταξης δεν αποτελεί άμεσο αντίγραφο διακρινόμενο απλώς από μεγαλύτερο πλάτος ως προς το σήμα εισόδου.Πλην όμως,η ενισχυτική διεργασία επιτελείται σε αναλογικό πεδίο και η τελική έξοδος του ομόλογου ενισχυτικού σταδίου καταλήγει - σε συνάρτηση με την ποιότητα μιας υλοποίησης - να διακρίνεται από υψηλότερο βαθμό γραμμικότητας ως προς το σήμα εισόδου,συγκρινόμενη με τα κλασσικά γραμμικά ενισχυτικά στάδια.Αυτό το γεγονός μεταφράζεται μεταξύ άλλων με χαμηλότερες τιμές παραμορφώσεων στο αναπαραγόμενο σήμα και υψηλότερους λόγους σήματος προς θόρυβο - για να μη θιγεί κιόλας ο συντριπτικά ανώτερος βαθμός ενεργειακής απόδοσης.

Και για παροχή περισσότερων λεπτομερειών σε όσους έχουν διάθεση ανάγνωσης,μια ενδεικτική αναδρομή σε αντιπαραθέσεις του παρελθόντος:
https://www.avsite.gr/forum/threads/ενισχυτές-τάξης-ΑΒ-και-μερικώς-Α.152591/page-2

https://www.avsite.gr/forum/threads/Νκορίασις-πως-λέμε-ψωρίασις.122616/page-12#post-1629937
https://www.avsite.gr/forum/threads/Νκορίασις-πως-λέμε-ψωρίασις.122616/page-32#post-1634613
https://www.avsite.gr/forum/threads/Νκορίασις-πως-λέμε-ψωρίασις.122616/page-34#post-1634810
https://www.avsite.gr/forum/threads/Νκορίασις-πως-λέμε-ψωρίασις.122616/page-85#post-1642694
https://www.avsite.gr/forum/threads/Νκορίασις-πως-λέμε-ψωρίασις.122616/page-88#post-1643292
https://www.avsite.gr/forum/threads/Νκορίασις-πως-λέμε-ψωρίασις.122616/page-92#post-1644200

https://www.avsite.gr/forum/threads/ΤΕΛΙΚΟ-ΣΤΑΔΙΟ-single-ended-ΓΙΑΤΙ.31911/page-4
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.199
Reaction score
20.893
...Πλην όμως,η ενισχυτική διεργασία επιτελείται σε αναλογικό πεδίο και η τελική έξοδος του ομόλογου ενισχυτικού σταδίου καταλήγει - σε συνάρτηση με την ποιότητα μιας υλοποίησης - να διακρίνεται από υψηλότερο βαθμό γραμμικότητας ως προς το σήμα εισόδου,συγκρινόμενη με τα κλασσικά γραμμικά ενισχυτικά στάδια.
...
Επομένως, δεν χάνουμε καθόλου γραμμικότητα, αλλ' αντιθέτως κερδίζουμε.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.233
Επομένως, δεν χάνουμε καθόλου γραμμικότητα, αλλ' αντιθέτως κερδίζουμε.
Καταλαβαίνεις ότι η γλαφυρή σημασία του σχολιασμού περί ΄΄απώλειας΄΄ ανάγεται σε...χρονολογικό πεδίο.Οι θεωρούμενες από την Αρχή Λειτουργίας τους ως γραμμικές ενισχυτικές τοπολογίες προϋπήρξαν των - υπό την κλασσική πάντα θεώρηση - μη γραμμικών,οπότε επικράτησε στη συλλογική συνείδηση η συνάρτηση με την παραδοσιακή γραμμικότητα για τις ιδιότητες λειτουργίας που αποδίδονται στην ΄΄τάξη Α / AB΄΄,παρά με την αποστασιοποίηση που συνεπάγεται η Αρχή Λειτουργίας στην κλάση D .

(Σε αντιστρόφως ανόλογο παράδειγμα,ο όρος ΄΄jacuzzi΄΄ επικράτησε να συνδέεται νοητά με το σύνολο των υδρομαλακτικών διατάξεων.)
 

A

AKARL

Guest
Καταλαβαίνεις ότι η γλαφυρή σημασία του σχολιασμού περί ΄΄απώλειας΄΄ ανάγεται σε...χρονολογικό πεδίο.Οι θεωρούμενες από την Αρχή Λειτουργίας τους ως γραμμικές ενισχυτικές τοπολογίες προϋπήρξαν των - υπό την κλασσική πάντα θεώρηση - μη γραμμικών,οπότε επικράτησε στη συλλογική συνείδηση η συνάρτηση με την παραδοσιακή γραμμικότητα για τις ιδιότητες λειτουργίας που αποδίδονται στην ΄΄τάξη Α / AB΄΄,παρά με την αποστασιοποίηση που συνεπάγεται η Αρχή Λειτουργίας στην κλάση D .

(Σε αντιστρόφως ανόλογο παράδειγμα,ο όρος ΄΄jacuzzi΄΄ επικράτησε να συνδέεται νοητά με το σύνολο των υδρομαλακτικών διατάξεων.)
Αγαπητέ Μπουτιά (προφερόμενο από εμέ Γαλλότροπα ως Μπου-τι-ά λόγω του Γαλοτρόπου "γράφειν" σου) με τα 2-3 παραπάνω μηνύματά σου εξήγησες αρκετά εκλαϊκευμένα τις διαφορές ανάμεσα στις τάξεις λειτουργίας και αποδόμησες και κάποιους "μύθους" της ακροαματικοφιλίας.

Την προσοχή μου κέντρισε περισσότερο, όμως, το παρακάτω σημείο του μηνύματος του Αλέξανδρου1986:

ενω αρκετοι μουσικοι προτιμουν τους ενισχυτες λυχνιας γιατι εχουν ως αποκλειστικο κριτήριο αυτο που ακουνε.
Η προσωπική μου αίσθηση και εμπειρική γνώση (άνευ στατιστικών στοιχείων κλπ.) είναι ότι η παραπάνω διαπίστωση αφορά σε πολύ μεγάλο μέρος των μουσικών.

Επιπλέον, και χωρίς να υπεισέρχομαι στις γνωστές διαμάχες περί λυχνιακών έναντι στερεοκαταστασιακών ενισχυτικών υλοποιήσεων, η παραπάνω διαπίστωση μου φαίνεται σωστή, αναμενόμενη και λογική δεδομένου ότι η πλειοψηφία των μουσικών είναι μουσικόφιλοι και ουχί ακροαματικόφιλοι, άρα, εξ΄ ορισμού, δεν πάσχουν από ωντιοφίλια νερβόζα με τις διάφορες εκφάνσεις της. Γιατί, όμως, να προτιμούν τις λυχνιακές υλοποιήσεις;

Εάν ευκαιρείς θα εκτιμούσα ένα σχόλιό σου επί των ανωτέρω.

Α, μια και βρήκαμε παπά ας θάψουμε και 1-2 ακόμα, έχεις κάποιο σχόλιο στην ερώτηση που έθεσα πριν από λίγο εδώ; :hi:
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.465
Γιατί, όμως, να προτιμούν τις λυχνιακές υλοποιήσεις;
Στο σπιτι ή στη "δουλεια" ?
Στη "δουλεια", τους χρησιμοποιουνε μαλλον σαν οργανο, βρηκα αυτο
" Experienced guitarists don't just play their guitar – they also play the amplifier."
στα σπιτια τους δε ξερω πως ακουνε.
Εμεις προσπαθουμε ν' αναπαραγουμε το ηχογραφημενο γεγονος πιστά.Δεν ειμαστε καλλιτεχνες για να "κανουμε" διασκευες.

Περιμενω κι εγω την αποψη φιλων με μεγαλυτερη εμειρια και γνωση.

:drinks:
 

A

AKARL

Guest
Στο σπιτι ή στη "δουλεια" ?
Στη "δουλεια", τους χρησιμοποιουνε μαλλον σαν οργανο, βρηκα αυτο
" Experienced guitarists don't just play their guitar – they also play the amplifier."
στα σπιτια τους δε ξερω πως ακουνε.
Εμεις προσπαθουμε ν' αναπαραγουμε το ηχογραφημενο γεγονος πιστά.Δεν ειμαστε καλλιτεχνες για να "κανουμε" διασκευες.

Περιμενω κι εγω την αποψη φιλων με μεγαλυτερη εμειρια και γνωση.

:drinks:
Η ερώτησή μου έχει να κάνει με το πως ακούνε μουσική οι μουσικοί στο σπίτι τους ως ακροατές.

Έχοντας την τύχη να γνωρίζω πολλούς μουσικούς (και έχοντας αρκετούς συγγενείς μουσικούς) και από όσα, κατά καιρούς, έχουν υποπέσει στην αντίληψή μου σχετικά με τις προτιμήσεις πολύ γνωστών μουσικών, και αν αντιλαμβάνομαι σωστά αυτό που μετέφερε ο Αλέξανδρος, φαίνεται ένα μεγάλο μέρος των μουσικών να προτιμά να ακούει μουσική με ενισχυτές λυχνίας.

Εαν αυτό αληθεύει, όπως είπα και παραπάνω, η δική μου ερμηνεία είναι ότι, ως μουσικοί, άρα ως επί το πλείστον όντες μουσικόφιλοι, επικεντρώνονται στο τι ακούνε (δηλαδή τι και πως παίζει ένα συγκρότημα, μια ορχήστρα, ένας σολίστας κλπ.) και όχι στο πως αυτό αναπαραγάγεται από το ηχοσύστημά τους.

Αντιθέτως, και σε πολύ αδρές γραμμές, οι ακροαματικόφιλοι τείνουν να εστιάζουν στο πως αναπαραγάγεται μια ηχογράφηση από το ηχοσύστημά τους και εν συνεχεία κάποιοι προσπαθούν να βελτιώσουν την απόδοση του ηχοσυστήματός τους με διάφορα καλώδια, πολύμπριζα, βύσματα ροδίου κλπ. ενώ κάποιοι άλλοι να επιτύχουν την, κατά το δυνατόν, αρτιότερη εφαρμογή των αρχών της υψηλής πιστότητας. Όλα αυτά καλά και άγια και δικαίωμα του καθενός.

Όμως όταν χάνεται το μέτρο, και διαπιστώνεται συμπεριφορά που έχει τα χαρακτηριστικά της audiophilia nervosa, τότε η απόλαυση της μουσικής πάει στην άκρη και από τις δυο αυτές ομάδες.

Η ερώτησή μου λοιπόν είναι η εξής:

Εάν, όντως, ισχύει ότι η "πλειοψηφία" των μουσικών προτιμάει να ακούει μουσική χρησιμοποιώντας λυχνιακούς ενισχυτές γιατί συμβαίνει αυτό;
 
Last edited by a moderator:



Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.096
Μηνύματα
2.888.211
Members
37.986
Νεότερο μέλος
nlena
Top