Ταξη Α ταξη ΑΒ ταξη D

A

AKARL

Guest
Έχουν αναλυθεί αυτά στο παρελθόν. Πάλι ανακύκλωση θα κάνουμε;
Έχοντας ιδιαίτερα αυξημένη την περιβαλλοντική ευαισθησία τυγχάνω σφοδρός υπέρμαχος της ανακύκλωσης. :)

So be a sport: Η σύνοψις του, κατά το παρελθόν, αναλυθέντως, και εδώ, ανακυκλωνόμενου διαλόγου, τι ακριβώς περιλαμβάνει σε σχέση με το διατυπωμένο ερώτημά μου;
 
Last edited by a moderator:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.233
Αγαπητέ Μπουτιά (προφερόμενο από εμέ Γαλλότροπα ως Μπου-τι-ά λόγω του Γαλοτρόπου "γράφειν" σου) με τα 2-3 παραπάνω μηνύματά σου εξήγησες αρκετά εκλαϊκευμένα τις διαφορές ανάμεσα στις τάξεις λειτουργίας και αποδόμησες και κάποιους "μύθους" της ακροαματικοφιλίας.
Την προσοχή μου κέντρισε περισσότερο, όμως, το παρακάτω σημείο του μηνύματος του Αλέξανδρου1986:
Η προσωπική μου αίσθηση και εμπειρική γνώση (άνευ στατιστικών στοιχείων κλπ.) είναι ότι η παραπάνω διαπίστωση αφορά σε πολύ μεγάλο μέρος των μουσικών.
Επιπλέον, και χωρίς να υπεισέρχομαι στις γνωστές διαμάχες περί λυχνιακών έναντι στερεοκαταστασιακών ενισχυτικών υλοποιήσεων, η παραπάνω διαπίστωση μου φαίνεται σωστή, αναμενόμενη και λογική δεδομένου ότι η πλειοψηφία των μουσικών είναι μουσικόφιλοι και ουχί ακροαματικόφιλοι, άρα, εξ΄ ορισμού, δεν πάσχουν από ωντιοφίλια νερβόζα με τις διάφορες εκφάνσεις της. Γιατί, όμως, να προτιμούν τις λυχνιακές υλοποιήσεις;
Εάν ευκαιρείς θα εκτιμούσα ένα σχόλιό σου επί των ανωτέρω.
Αυτή τη φορά για να μην επαναλαμβανόμαστε δεν πρόκειται να καταφύγω σε θεωρητικές αναλύσεις ,αλλά σε στοιχεία από τη συνύπαρξη με κάποια μέλη της δικής μου οικογένειας που ήταν μουσικοί...Αγαπούσαν εκείνοι ιδιαιτέρως τα ακουστικά όργανα,ενώ στην απόδοση των ενισχυτών που είχαν αποκτήσει έδιναν έμφαση σε μια τονική συμπεριφορά που κολάκευε τις πρώτες αρμονικές συνιστώσες των ακουστικών οργάνων και τους βοηθούσε ν'αντιλαμβάνονται εντονότερα την παρουσία και το τονικό ύψος των θεμελιωδών συνιστωσών από τις νότες τους.

Είναι δε χαρακτηριστικό ότι με προτροπή ενός θείου μου που είχε διατελέσει και πρώτο κόρνο στην ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής απέκτησα στα τέλη του 90 το αρχικό σύστημα ΄΄αναφοράς΄΄ με τις κόρνες και τις μονοτελικές 211 λυχνίες.Εξακολουθεί να μου αρέσει και δεν το έχω ξεφορτωθεί,αλλά δεν βρίσκω εφικτή την πλήρη απόλαυση όταν αναπαράγονται σύγχρονα μουσικά ιδιώματα από έναν τέτοιο συνδυασμό...
Στο σπιτι ή στη "δουλεια" ?
Στη "δουλεια", τους χρησιμοποιουνε μαλλον σαν οργανο, βρηκα αυτο
" Experienced guitarists don't just play their guitar – they also play the amplifier."
στα σπιτια τους δε ξερω πως ακουνε.
Εμεις προσπαθουμε ν' αναπαραγουμε το ηχογραφημενο γεγονος πιστά.Δεν ειμαστε καλλιτεχνες για να "κανουμε" διασκευες.

Περιμενω κι εγω την αποψη φιλων με μεγαλυτερη εμειρια και γνωση.

:drinks:
Υπάρχουν ενδεικτικώς στην αγορά μέχρι και DI Boxes - εκτός των γνωστών λυχνιακών ενισχυτών κιθάρας - προδιαγεγραμμένα κατά τρόπον ώστε να προάγουν συγκεκριμένο φάκελο και τιμές αρμονικών παραμορφώσεων δρώντας έτσι συμπαθητικά προς τις καλλιτεχνικές εγκλίσεις ενός κιθαρίστα...
 

A

AKARL

Guest
Αυτή τη φορά για να μην επαναλαμβανόμαστε δεν πρόκειται να καταφύγω σε θεωρητικές αναλύσεις ,αλλά σε στοιχεία από τη συνύπαρξη με κάποια μέλη της δικής μου οικογένειας που ήταν μουσικοί...Αγαπούσαν εκείνοι ιδιαιτέρως τα ακουστικά όργανα,ενώ στην απόδοση των ενισχυτών που είχαν αποκτήσει έδιναν έμφαση σε μια τονική συμπεριφορά που κολάκευε τις πρώτες αρμονικές συνιστώσες των ακουστικών οργάνων και τους βοηθούσε ν'αντιλαμβάνονται εντονότερα την παρουσία και το τονικό ύψος των θεμελιωδών συνιστωσών από τις νότες τους.

Είναι δε χαρακτηριστικό ότι με προτροπή ενός θείου μου που είχε διατελέσει και πρώτο κόρνο στην ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής απέκτησα στα τέλη του 90 το αρχικό σύστημα ΄΄αναφοράς΄΄ με τις κόρνες και τις μονοτελικές 211 λυχνίες.Εξακολουθεί να μου αρέσει και δεν το έχω ξεφορτωθεί,αλλά δεν βρίσκω εφικτή την πλήρη απόλαυση όταν αναπαράγονται σύγχρονα μουσικά ιδιώματα από έναν τέτοιο συνδυασμό...

Υπάρχουν ενδεικτικώς στην αγορά μέχρι και DI Boxes - εκτός των γνωστών λυχνιακών ενισχυτών κιθάρας - προδιαγεγραμμένα κατά τρόπον ώστε να προάγουν συγκεκριμένο φάκελο και τιμές αρμονικών παραμορφώσεων δρώντας έτσι συμπαθητικά προς τις καλλιτεχνικές εγκλίσεις ενός κιθαρίστα...
Ναι, αυτή η τοποθέτηση απαντά επαρκώς και εναργώς στο ερώτημά μου. :hi:
 

Μηνύματα
1.418
Reaction score
1.163
Θα πρότεινα οι ηλεκτρικοί κιθαρίστες να μείνουν έξω από τη κουβέντα, η πολύ μεγάλη πλειοψηφία είναι κολλημένη στη δεκαετία του '50 (άντε και '60) σε βαθμό αηδίας. Όσοι δεν έχουν original κιθάρες & ενισχυτές εκείνης της εποχής αναζητούν κλώνους μέχρι τη τελευταία λεπτομέρεια. Τόσο μεγάλη προσκόλληση στο παρελθόν και στη παράδοση δεν έχω ξαναδεί πουθενά. Άνθρωποι που δε καταλαβαίνουν από επιχειρήματα και πιστεύουν ότι όλα έγιναν καλά τη πρώτη φορά.

Γενικότερα για μουσικούς όλων των οργάνων και κάθε μουσικού είδους έχω διαπιστώσει ότι πολλοί δεν ασχολούνται με τη μουσική αναπαραγωγή όσο με το παίξιμο μουσικής. Δηλαδή ούτε με sweet spot και θέση ακρόασης ασχολούνται ούτε με συστήματα αναπαραγωγής. Έχω δει πολύ καλούς μουσικούς με μεγάλες και ακριβές συλλογές οργάνων που ακούνε μουσική από micro σύστημα τοποθετημένο στο πάτωμα.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.233
Τι λες βρε παιδι μου !!!!!!!

Δηλαδη ουτε ενα αρνητικο δεν εχουν αυτα τα κλασντι ???
Ένα καίριο αρνητικό στοιχείο έγκειται στο ότι για να προκύψουν υλοποιήσεις γοητευτικής και όχι αδιάφορης απόδοσης,οι επίδοξοι σχεδιαστές-κατασκευαστές οφείλουν να διαθέτουν τεχνογνωσία ανώτερου επιπέδου σε σύγκριση με τους αντίστοιχους κατασκευαστές παραδοσιακών γραμμικών ενισχυτικών.

Έτερο αρνητικό στοιχείο ότι εγγενείς παράμετροι της σχεδίασης- όπως το απειροελάχιστο διάστημα αδράνειας ανάμεσα στο κλείσιμο και το άνοιγμα των διακοπτικών στοιχείων - τείνει να αποκτά μεγαλύτερη αντιληπτική διακριτότητα σε χαμηλές στάθμες ακρόασης.

Τείνουν να μη συντελούν σε υπερηφάνεια κυριότητας από την πλευρά του ιδιοκτήτη,ή ακόμα και σε παραψυχολογικές υπερβάσεις κατά το ατένισμά τους ...:sneaky:

Είναι επίσης άτοπον να εντασσόταν η εφαρμογή ανάδρασης στα αρνητικά,αφού αναλόγως της τεχνοτροπίας εφαρμογής,εκείνη μπορεί ν'ανάγεται σε κεφαλαιώδες...θετικό στοιχείο κατά την ακροαματική απόδοση.;)
Μπα, εγώ αν είχα έναν Devialet το ίδιο υπερήφανος θα ήμουν. :O_o:
Θαυμάσια...Αναμένω λοιπόν να σε δω μ'έναν τέτοιον αφού θα έχεις...ξεφορτωθεί τους Viva.
Καθότι γνωρίζεις ότι τέτοιες δηλώσεις έχουν ουσιαστική αξία μονάχα όταν βάζεις τα χρήματα και τον κόπο εκεί όπου βρίσκεται ο Λόγος σου...:sneaky:
 
Last edited:

Μηνύματα
852
Reaction score
748
Τείνουν να μη συντελούν σε υπερηφάνεια κυριότητας από την πλευρά του ιδιοκτήτη,ή ακόμα και σε παραψυχολογικές υπερβάσεις κατά το ατένισμά τους ...:sneaky:
Μπα, εγώ αν είχα έναν Devialet το ίδιο υπερήφανος θα ήμουν. :O_o:

 




Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.728
Reaction score
10.548
Μπα, εγώ αν είχα έναν Devialet το ίδιο υπερήφανος θα ήμουν. :O_o:

Ωραίο μαραφέτι !!
Μεγάλο μειονέκτημα το dsp του. Κατεβάζεις από το site τους διάφορα φίλτρα αλλά το να σου κάτσει στο χώρο παίξε λόττο καλύτερα. Δεν σε αφήνει να περάσεις δικά σου.
 

Μηνύματα
2.376
Reaction score
5.031
Την προσοχή μου κέντρισε περισσότερο, όμως, το παρακάτω σημείο του μηνύματος του Αλέξανδρου1986:

Η προσωπική μου αίσθηση και εμπειρική γνώση (άνευ στατιστικών στοιχείων κλπ.) είναι ότι η παραπάνω διαπίστωση αφορά σε πολύ μεγάλο μέρος των μουσικών.

............ Γιατί, όμως, να προτιμούν τις λυχνιακές υλοποιήσεις;
Γιατί οι μουσικοί είναι οι δημιουργοί αυτού που ονομάζουμε μουσική....και έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν ό,τι θέλουν ώστε το ηχητικό αποτέλεσμα που δημιουργείται να τους ικανοποιεί ως άκουσμα, με απώτερο σκοπό να μεταφράσουν την όποια τους έμπνευση σε ακουστή σύνθεση και να την μεταδ'ωσουν στο κοινό....γι' αυτό χρησιμοποιούν ακόμη και κατσαρόλες, ηλεκτρονικούς ήχους, κελαιδίσματα πουλιών, μουγκρίσματα άγριων ζώων, παραμορφωμένες κιθάρες κ.λ.π
Εμείς στο σπίτι είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε μηχανήματα αναπαραγωγής που, ει δυνατόν, να μην προσθέτουν ούτε να αφαιρούν κάτι από αυτό που ήθελε ο δημιουργός να φτάσει στο αυτί μας.....
 

Μηνύματα
3.684
Reaction score
5.541
Γιατί οι μουσικοί είναι οι δημιουργοί αυτού που ονομάζουμε μουσική....και έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν ό,τι θέλουν ώστε το ηχητικό αποτέλεσμα που δημιουργείται να τους ικανοποιεί ως άκουσμα, με απώτερο σκοπό να μεταφράσουν την όποια τους έμπνευση σε ακουστή σύνθεση και να την μεταδ'ωσουν στο κοινό....γι' αυτό χρησιμοποιούν ακόμη και κατσαρόλες, ηλεκτρονικούς ήχους, κελαιδίσματα πουλιών, μουγκρίσματα άγριων ζώων, παραμορφωμένες κιθάρες κ.λ.π
Εμείς στο σπίτι είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε μηχανήματα αναπαραγωγής που, ει δυνατόν, να μην προσθέτουν ούτε να αφαιρούν κάτι από αυτό που ήθελε ο δημιουργός να φτάσει στο αυτί μας.....
Ακριβως. Ετσι ακριβώς παλι λειτουργούν οταν ακούνε μουσικη οι περισσοτεροι μουσικοι που ξερω. Δεν εχω ακουσει καποιον να θεωρει αρνητικο το ηχοσυστημα να ειναι χρωματισμενο η να παραπονιέται για αυτο (μαλλον το αντιθετο ) αρκεί να του αρέσει αυτο που ακουει και ας ειναι λαθος.
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.465
Ακριβως. Ετσι ακριβώς παλι λειτουργούν οταν ακούνε μουσικη οι περισσοτεροι μουσικοι που ξερω. Δεν εχω ακουσει καποιον να θεωρει αρνητικο το ηχοσυστημα να ειναι χρωματισμενο η να παραπονιέται για αυτο (μαλλον το αντιθετο ) αρκεί να του αρέσει αυτο που ακουει και ας ειναι λαθος.
Εμεις ασχολουμαστε με ενα συνολο ηχογραφημενης μουσικης - οι μουσικοι ακουνε συνηθως τσι απατους τως ...
 

Μηνύματα
2.376
Reaction score
5.031
Ακριβως. Ετσι ακριβώς παλι λειτουργούν οταν ακούνε μουσικη οι περισσοτεροι μουσικοι που ξερω. Δεν εχω ακουσει καποιον να θεωρει αρνητικο το ηχοσυστημα να ειναι χρωματισμενο η να παραπονιέται για αυτο (μαλλον το αντιθετο ) αρκεί να του αρέσει αυτο που ακουει και ας ειναι λαθος.
Πολλοί μουσικοί δεν δίνουν καμία σημασία στα συστήματα αναπαραγωγής....είναι αλλού οι άνθρωποι-άσε που πολλοί είναι εντελώς άσχετοι με την τεχνολογία...όπως κάποιοι ζωγράφοι ιδέαν δεν έχουν από πιστή αναπαραγωγή προβολέων και τηλεοράσεων, χα χα
Αλλά οι περισσότεροι έχουν ένα καλό: είναι ανοιχτά μυαλά και μπορούν να εκτιμήσουν την πιστή αναπαραγωγή, αρκεί να τους δοθεί η ευκαιρία κάποια στιγμή......
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Εμείς στο σπίτι είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε μηχανήματα αναπαραγωγής που, ει δυνατόν, να μην προσθέτουν ούτε να αφαιρούν κάτι από αυτό που ήθελε ο δημιουργός να φτάσει στο αυτί μας.....
Ό,τι γουστάρουμε θα κάνουμε
 



Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Φυσικά....εγώ αναφέρθηκα σε όσους επιζητούν την υψηλή πιστότητα στην αναπαραγωγή
υψηλή πιστότητα της αναπαραγωγής, θα έλεγα εγώ.
Διότι, αν έχεις μηχάνημα με κόρνες (με γενικότητες μιλάω) η φωνή στα ακούστικ κομμάτια θα ακούγεται πιο αληθινή λόγω του in-your-face χαρακτήρα της κόρνας ασχέτως αν δεν υπήρχε αυτό στην ηχογράφηση.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.096
Μηνύματα
2.888.215
Members
37.986
Νεότερο μέλος
nlena
Top