Την σήμερον ημέρα..........

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Re: Την σήμερον ημέρα..........

Wizzy:

Το τεστ ηχείων είναι το εξής: Πας στο μαγαζί με τα ηχεία, του λες να συνδέσει BD Player, βάζεις το Clash of The Titans, ανεβάζεις την ένταση όσο πάει, και πας στην σκηνή "Releaaaaaaaaaaaase The Kraken".

Την ώρα που βγάζει το Kraken το σκατοκέφαλο του και βρυγχάται στα 105db+ (στα 4 μέτρα) τα περισσότερα ηχεία "κλάνουν". Ακούς ένα απαίσιο πράγμα που δεν έχει ταίρι. Αν παίξει σωστά (αποκλείεται) πρέπει να νιώσεις ότι είσαι σε τούνελ και έρχονται καταπάνω σου 3 νταλίκες κορνάροντας η μια στη μούρη σου και οι άλλες δυο ξυστά από τα αυτιά σου. Το τεστ δυναμικών ολοκληρώθηκε. :biggrin:
Έτσι δικαιολογείται και ο τίτλος: "Clash of The Titans" (Κλαςςς οφ...):roflmao:
Καλημέρα κι από μένα!!:hi:
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Release the Κλάνσεν....:biggrin:

Σαν ταινία βέβαια δε λέει και τίποτα και ειδικά το δεύτερο είναι μια αθλιότητα αλλά το Kraken βρυγχάται σωστά!

Υπάρχουν πολλές σκηνές σε ταινίες που θα φθάσουν στα όρια τα περισσότερα ηχεία σε διάφορα συχνοτικά φάσματα αν επιχειρήσουμε αναπαραγωγή σε στάθμες αναφοράς και η μεγάλη διαφορά με τη μουσική είναι ότι στις ταινίες το mastering έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές για να γίνει DD True HD ή DTS HD MA. Το αναφέρω διότι σε οποιαδήποτε δοκιμή έχεις κοινό τόπο αναφοράς ώστε να διευκολύνονται οι συγκρίσεις και να ξέρεις τα levels τα οποία συνθέτουν την αναπαραγωγή αναφοράς. Η στάθμες αναφοράς δε, ούτε φετίχ αποτελούν ούτε προϋπόθεση για να δεις μια ταινία και να ευχαριστηθείς. Είναι όμως απαραίτητες αν θέλεις να ακούσεις και την παραμικρή λεπτομέρεια που έχει γραφτεί πολύ χαμηλά στην κλίμακα dBFs με μοναδικό σκοπό το μεγαλύτερο δυναμικό εύρος. Για να μπορούν να είναι ρεαλιστικά τα ξεσπάσματα και να έχουν εύρος όπως και στην πραγματικότητα. Σκεφτείτε ένα απλό παράδειγμα: Κρύβεστε κάπου και περιμένετε να περάσει κάποιος σε ένα ήσυχο σημείο και μόλις τον δείτε πετάγεστε μπροστά του και του κάνετε "μπαααααααααααααα" με αρκετά μεγάλη ένταση. Οι περισσότεροι που θα δεχθούν κάτι τέτοιο πετάγονται, τρομάζουν! Το "μπαααα" το πετυχαίνει αυτό γιατί το λαρύγγι (π.χ. του Μάρκου) έχει δυναμικές ικανότητες που θα ζήλευαν πολλά ηχεία, απόλυτο έλεγχο οδήγησης των φωνητικών χορδών, headroom και λειτουργεί ως point source. Το "μπαααα" είναι σαν τρως ηχητική σφαίρα.


Στο θέμα ηχείων τώρα, το τι αποτέλεσμα θα πάρεις εξαρτάται από τις δυνατότητες ασυμπίεστων δυναμικών των ηχείων, της ενισχυτικής επάρκειας με σωστά υπολογισμένο το crest factor και σαφέστατα το σωστό Gain Structure της όλης αλυσίδας ειδικά στην περίπτωση που αναμιγνύουμε επαγγελματικά με Hi-Fi μηχανήματα. Δυστυχώς τα περισσότερα Hi-Fi ηχεία δεν είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας αποστολές τέτοιου τύπου σε ρεαλιστικές (real life) στάθμες στη θέση ακρόασης με αποτέλεσμα να έρχεται η δυναμική συμπίεση και να μπαίνει ο ήχος σε "κάδρο" μεταξύ άλλων. Επίσης δεν είναι σε θέση να δεχθούν την ενέργεια που απαιτείται για τα πιο ακραία ξεσπάσματα σε τόσο μεγάλες στάθμες αλλά δεν κατασκευάστηκαν για αυτό το σκοπό!

Η κλασσική μουσική και συγκεκριμένα οι μεγάλες συμφωνικές ορχήστρες είναι τρανό παράδειγμα των παραπάνω. Πως περιμένεις να ακούσεις ρεαλιστικά 1 χαμηλό χάιδεμα ενός βιολιού και το επόμενο δευτερόλεπτο το "ξέσπασμα" 120 οργάνων και να συγκινηθείς αν αυτά δεν έχουν μια τεράστια διαφορά έντασης μεταξύ τους? Για να το πετύχεις όμως αυτό στο σπίτι πρέπει να μπορείς από τα 60-70db να πετάγεσαι στα 115-120db έστω και για λίγα ms και γρήγορα πίσω στα 60db με έλεγχο. Αν στο σπίτι λοιπόν δεν μπορείς να ανεβάσεις το volume ώστε να ακούς το βιολί που είναι γραμμένο χαμηλά ή ακόμα κι αν το κάνεις το ξέσπασμα γίνεται πουρές γιατί τα 115-120 δεν τα πιάνει το σύστημα (ούτε τα 110) στη θέση ακρόασης χωρίς να γίνεται της παραμόρφωσης ο γάμος τότε χάνεις ρεαλισμό και προβλήματα όπως χροιές και υφές παίρνουν το πίσω κάθισμα. Αυτό το γνωρίζουν και στο μαστερινγκ και πολλές φορές επιλέγουν τη μείωση του δυναμικού εύρους διότι αλλιώς δεν θα μπορέσει να αναπαραχθεί μεγάλο μέρος της πληροφορίας από τη συντριπτική πλειοψηφία των συστημάτων εκεί έξω και είναι και λογικό.
Δεν συζητάμε για παράγοντες όπως ακουστική μεγάλης αίθουσας σε σχέση με το σαλόνι, μέγεθος της μουσικής σκηνής, ανάλυση κτλ, τα οποία είναι επίσης σημαντικά αλλά αυτά είναι άλλη συζήτηση. Επίσης πρέπει να αναλογιστούμε ότι εδώ ισχύει και το "Αγάπη μου συρρίκνωσα τα παιδιά μας" διότι απαιτούμε να ακούσουμε το ίδιο από τα μικρά οικιακά συστήματα στους μικρούς μας χώρους σε σχέση με το τεραστίου μεγέθους και αναλογιών μουσικό γεγονός. Άλλη μεγάλη συζήτηση.

Τέλος, τεράστια συστήματα όπως το Wisdom που ανέφερε ο EAR, και υπάρχουν και άλλα μη γνωστά ευρέως στο hi-fi κόσμο, που είναι απαλλαγμένα από προβλήματα όπως όγκος, διαστάσεις, εμφάνιση, βάρος, κόστος κτλ., είναι σχεδιασμένα γι' αυτό ακριβώς το σκοπό. Φυσικά δεν χρειάζεται να ξοδέψεις $700,000 που κάνει το μεγάλο Wisdom αλλά σίγουρα δεν είναι εφικτό με μικρά ηχεία σαλονιού και υψηλού WAF ούτε με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος.

There is no replacement for displacement.


Καλή σας ημέρα, πάω να βγάλω το ψωμί μου τώρα! :neo:
 


Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Re: Την σήμερον ημέρα..........

Wizzy:

Το τεστ ηχείων είναι το εξής: Πας στο μαγαζί με τα ηχεία, του λες να συνδέσει BD Player, βάζεις το Clash of The Titans, ανεβάζεις την ένταση όσο πάει, και πας στην σκηνή "Releaaaaaaaaaaaase The Kraken".

Την ώρα που βγάζει το Kraken το σκατοκέφαλο του και βρυγχάται στα 105db+ (στα 4 μέτρα) τα πειρσσοτερα ηχεία "κλάνουν". Ακούς ένα απαίσιο πράγμα που δεν έχει ταίρι. Αν παίξει σωστά (αποκλείεται) πρέπει να νιώσεις ότι είσαι σε τούνελ και έρχονται καταπάνω σου 3 νταλίκες κορνάροντας η μια στη μούρη σου και οι άλλες δυο ξυστά από τα αυτιά σου. Το τεστ δυναμικών ολοκληρώθηκε. :biggrin:

Χαχαχααααα!!!:roflmao:

Εγώ συνήθως τεστάρω στα μαγαζιά με αυτούς τους βλαμένους....:cool:


"This song makes me feel all warm and fuzzy inside." -Youtube comment
 
Last edited by a moderator:


Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Re: Απάντηση: Re: Την σήμερον ημέρα..........

Yiannis_B

Συγκροτώ λίστα βασανισμού ηχείων και με τραγούδια με άγρια ξεσπάσματα και ατέρμονα δυναμικά αλλά και ταινίες με σκοπό συγκεκεριμένες σκηνές.

Τελευταία με έχει συνεπάρει η περιοχή των 100-400 Hertz χωρισμένη σε δυο υποτμήματα 100-200 και 201-400. Δεν συμπεριλαμβάνω την ευαίσθητη περιοχή 80-100Hz όπου στα 80 έχω και το croosover και είναι υπό συνεχή παρακολούθηση. Πιστεύω ότι σε αυτή την περιοχή κρύβεται το στοιχείο της έκπληξης που και η βάση των δυναμικών που σε κάνουν να πετάγεσαι από τη θέση σου η να τρομάζεις όταν πρέπει να τρομάξεις σαν να σου κάνουν "μπουυυυυυ" ξαφνικά από τη γωνία.
 

Μηνύματα
4.022
Reaction score
3.899
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Την σήμερον ημέρα..........

Λένε ότι όταν πρωτοσυναντήθηκαν Μπερλουσκόνι και Μέρκελ, ο μεγάλος την περίμενε πίσω από μια κολώνα κρυμμένος.
οπότε πετάγεται και της κάνει....μπουουού!!!

Απίστευτο?
εξετάζεται η πιθανότητα να ήταν συχνοτική διερεύνηση Μερκελικών κυττάρων...
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Την σήμερον ημέρα..........

Εγώ όμως είμαι ευγενικός :wink:



Και βέβαια υπάρχει .Απλά το Lyngdorf τα κάνει μόνο του ενώ άλλες μηχανές η software θέλουν την ενεργή συμμετοχή του ακροατή .
Θέλουν γνώση-διάβασμα και κατανόηση βασικών εννοιών .
Μόνο του ? Αν θές να βγεί Φρανγκεστάιν χωρίς να το καταλάβεις ...
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Απάντηση: Την σήμερον ημέρα..........

Γενικότερα τα ηχεία μετρούν διαφορετικά μεταξύ τους. Είναι γνωστό αυτό ενώ η b&W που δίνει και διάγραμμα απόκρισης το θεωρεί και δεδομένο.

Ασχέτως λοιπόν του χώρου τα ηχεία μετράν διαφορετικά. Και αν τα φτιάξεις μέσω ισοστάθμισης (ειδικά αν είναι ενεργά) παθαίνεις πλάκα. Τα έλεγε ο ίαρ αλλα...
Ποιός το είπε αυτό ??????????????

Τα ήχεία ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ σε κάθε σωστή εταιρεία , αλλοιώς απλώς μη τα αγοράσεις.

Είναι γνωστό το τέστ με δύο ηχεία να κοιτάζονται μύτη με μύτη ( εεε.. tweeter εννοούσα) και το σήμα εκτός φάσης. Όσο πιο ίδια τα δύο ηχεία, ο ήχος εξαφανίζεται. Αυτό δε που μένει να ακούς είναι οι συχνότητες που ΔΕΝ είναι ίδιες !!
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Την σήμερον ημέρα..........

Χρήστο, ο teachertza μιλάει για διαφορές +- 0.5 με 1 dB ανάμεσα στα δύο ηχεία του ζεύγους, που είναι ο κανόνας ακόμα και στα πολύ σοβαρά ηχεία.

Προφανώς έχεις δίκιο ότι όσο "σφικτότερα" τα production tolerances τόσο "κοντύτερα" παίζουν τα ηχεία και τόσο πιο "μαγκας" ο κατασκευαστής.

Αλλά και πάλι, το να πέσουν οι διαφορές από τα +- 0.5 με 1 dB ("και βάλε" όταν μιλάμε για τοποθέτηση σε "ρεαλιστικό" χώρο) στα +- 0.25 dB π.χ. μπορεί να επιτευχθεί (στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων - και όταν έχουμε περίπου "εξαντλήσει" κάθε άλλη μέθοδο) μόνο με EQ.

Και, όπως γνωρίζεις πολύ καλά, τα αποτελέσματα στον εστιασμό και τη σταθερότητα της στερεοφωνικής εικόνας ακούγονται.

Φυσικά, όπως συνήθως, έχει διαφορά το ποιος κάνει τι, πότε και γιατί...
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Την σήμερον ημέρα..........

Ήρθαν τα μαναράκια μου.....

....και το ένα σύμφωνα με το test report βγάζει 700W@8, και το άλλο 690.....:biggrin:

...και Johnnάκο ...Βαμβακάρη, αντί να τερματίσουν τα ταπεινά SCM20 με το 6άρι woofer....τερμάτισαν τα μονομπλόκια!!!!!!!!!!!!!!!

(σε εξωφρενικές εντάσεις εδώ που τα λέμε)...

Θα πάρω Cerwin Vega ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





με τους νέους μετασχηματιστές της Plintron....



http://www.toruspower.com/nbt-narrow-bandwidth-technology/
 



Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Την σήμερον ημέρα..........

Ήρθαν τα μαναράκια μου.....


....Θα πάρω Cerwin Vega ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





με τους νέους μετασχηματιστές της Plintron....
"Like its predecessor, the new 7B SST[SUP]2[/SUP] offers 600W in fully balanced, class-A/B operation into 8 ohms, or about 900W into 4 ohms—all for $8390/pair. This is impressive value, particularly given the high build quality for which Bryston is known (each amp is built by hand and individually burned in)."
Stereophile review Posted: Jan 27, 2010
http://www.stereophile.com/content/bryston-7b-sstsup2sup-monoblock-power-amplifier


Καλορίζικα τα ...γουρούνια!!!
Απαπαπαπαπαπααααααααααααααααα!
Πότε θα ακούσουμε τα ..ΑλφαΒητάρια να μας φύγουν κι εμάς τα ...τσίσα?:tongue:
 


Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Re: Την σήμερον ημέρα..........

Τώρα λείπει αυτό....:laugh:





....και θα την κάνω για τον Ψηλορείτη :roflmao:
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Την σήμερον ημέρα..........

"Like its predecessor, the new 7B SST[SUP]2[/SUP] offers 600W in fully balanced, class-A/B operation into 8 ohms, or about 900W into 4 ohms—all for $8390/pair. This is impressive value, particularly given the high build quality for which Bryston is known (each amp is built by hand and individually burned in)."
Stereophile review Posted: Jan 27, 2010
http://www.stereophile.com/content/bryston-7b-sstsup2sup-monoblock-power-amplifier


Καλορίζικα τα ...γουρούνια!!!
Απαπαπαπαπαπααααααααααααααααα!
Πότε θα ακούσουμε τα ..ΑλφαΒητάρια να μας φύγουν κι εμάς τα ...τσίσα?:tongue:
Θα τα ακούσουμε, μόλις στήσω τα 50ρια, να έχουμε και λίγο μπάσο..

Όσο για τον Michael Fremer .... τον παίρνει και γέρνει....που του άρεσαν καλύτερα οι JC1. :roflmao:

Σου παραθέτω ένα απόσπασμα που με καλύπτει απόλυτα...βέβαια γούστα είναι αυτά.....

Speaking of ICEpower, it has two strengths: the ability to keep complex music nicely sorted out and free from congestion, and effortless dynamics, especially large-scale or “macro” dynamics. The 7B SST2s share these strengths and adds what the digital amps do not provide: exceptional low level resolution, especially in the bass and treble. The Brystons also have excellent clarity of line. Clarity of line is simply the ability to enable the listener to focus on any single instrument or vocalist. A solo instrument is easy to follow, but few amplifiers can differentiate the tones of a French horn and tenor saxophone playing in a full orchestra. Keeping complex music clear and open at any normal volume setting, avoiding congestion and smear, is a mark of a fine amplifier. The 7B SST2s are fine amplifiers.
This “last Watt sounding as good as the first Watt” stands in stark contrast to the sound from either the $9000 Parasound JC-1 – a competitively priced and targeted product, or the $8250 Pass x250.5. Both amplifiers have a noticeable, harmful change in tonal quality when their output mode of operation changes from class A, which maxes out at 15 Watts from the Pass and 25 Watts from the JC-1s. Their sounds become harder and more forced, less relaxed at higher volume settings. The problem with this is that even with music played softly, many dynamic impulses push these amplifiers' operation into class AB which sounds noticeably less smooth than their limited pure class A power. So part of the note is class A and often part of the note is not and you hear a dissection of many notes making them sound discontinuous and distorted. The 7B SST2s have a very consistent character at any volume setting, easily matching the purity of the other amplifiers in their class A operation and much more easily surpassing them at higher volume settings.
How does “fast” sound? When I think of a fast sounding amplifier, it presents the leading edge of a note with unusual precision. “Fast” is a quality that makes me aware of the POP of music – its instantaneous dynamic explosiveness. Sound about right to you? Well, if that is how “fast” sounds, then I am certain that live music is not, ever, fast. Why? Live music does not give the impression that the leading edge of a dynamic impulse exists as a separate musical event. Of course, these beginnings of a sound are not separate events. They are intimately connected to what follows, whether drum hit, pick against a guitar string, or other impulse sound. If the entire note – beginning or leading edge, full tone of the instrument, and the harmonically rich ending of the note – are not produced in full and correct proportion and in the same overall character, then the note will sound artificial.
Too much leading edge without enough of what should follow gives us “fast”. Similarly, too little leading edge with a relative over-abundance of the full note and we say the sound is “slow”, “mellow”, “warm”, etc. I think too many amplifiers fall into the “fast” camp. They surely can POP, but are unable to accurately deliver a lifelike musical event because after the initial impulse, the circuit’s energy may be either depleted or overloaded and the full tone suffers. The 7B SST2s never suffer from this deficiency because even with a startlingly fast and powerful leading edge, the complete tone of the entire note is always fully present.
http://www.10audio.com/bryston_3bsst2_4bsst2_7bsst2.htm

Συγνώμη για το off-topic...αλλά και γω σαν μικρό παιδί...ενθουσιάστηκα.:biggrin:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Την σήμερον ημέρα..........

Χρήστο, ο teachertza μιλάει για διαφορές +- 0.5 με 1 dB ανάμεσα στα δύο ηχεία του ζεύγους, που είναι ο κανόνας ακόμα και στα πολύ σοβαρά ηχεία.

Προφανώς έχεις δίκιο ότι όσο "σφικτότερα" τα production tolerances τόσο "κοντύτερα" παίζουν τα ηχεία και τόσο πιο "μαγκας" ο κατασκευαστής.

Αλλά και πάλι, το να πέσουν οι διαφορές από τα +- 0.5 με 1 dB ("και βάλε" όταν μιλάμε για τοποθέτηση σε "ρεαλιστικό" χώρο) στα +- 0.25 dB π.χ. μπορεί να επιτευχθεί (στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων - και όταν έχουμε περίπου "εξαντλήσει" κάθε άλλη μέθοδο) μόνο με EQ.

Και, όπως γνωρίζεις πολύ καλά, τα αποτελέσματα στον εστιασμό και τη σταθερότητα της στερεοφωνικής εικόνας ακούγονται.

Φυσικά, όπως συνήθως, έχει διαφορά το ποιος κάνει τι, πότε και γιατί...
Ακριβώς αυτό...
 


vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.809
Reaction score
7.705
Απάντηση: Την σήμερον ημέρα..........

Μπα μπα μπααααααααα.....τι βλεπω Γιαννακη μας?εκανες ψωνακια μονομπλοκια πουλακι μου?


ΑΞΙΟΣ-ΑΞΙΟς.............

Τωρα πας για κανενα προβολι ?

Α....θες τωρα και νεα βυσματα,καλωδια ρευματος,αντικραδασμικα,2 θεσεις στο ρακι και το κυριοτερο....δυο μοδερνα σεμεν η εστω κοφτα οπως λενε και οι γιαγιαδες να σου τα βαλλει επανω η γυναικα και να δειχνουνε ποιο τσιλικα βρε αδερφε!!!!!!!!!:laugh:


Με γεια σου βρεεεεεεεεεε...

αντε και τωρα περιμενω καλεσμα να ακουσουμε και τιποτις...........

θα σου φερω και κατι ακομα αμα ερθω................


μαντευεις?????????????

:cool:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.893
Μηνύματα
2.955.279
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top