Ψιθυροι απο παλια ...

Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Σε τεχνολογικό φόρουμ είμαστε, όχι σε ΚΑΠΗ να λέει ο κάθε απόστρατος τη δήθεν βαθυστόχαστη σοφία του κάνοντας κηρύγματα απόταξης της τεχνολογίας.
Δεν μου λες, πινεις τιποτα ληγμενα ? Ποτε εγω αποκυρηξα την τεχνολογια ? Ξερεις σε ποιιον μιλας ? Για μαζεψου λιγο !!!


Πιο κούφια πρόταση από το «να χαίρεστε ό,τι έχετε» δεν υπάρχει. Κι όποιος την κάνει απλά δικαιολογεί τη στασιμότητά του.
Εχει παρατηρηθει οτι πολλοι ανθρωποι ειναι ευχαριστημενοι με το συστημα τους αλλα αν βγει κατι πιο νεο νοιωθουν δυστυχισμενοι. Εκει πηγαινε αυτο που ειπα αλλα ουτε αυτο δεν εισαι ικανος να καταλαβεις !


Κι αν κάποιος θα ήθελε να αντιμετωπιστεί ως σοφός γέροντας, αυτό κατακτιέται σε βάθος χρόνου μοιράζοντας τις γνώσεις του, όπως έμπρακτα και καθημερινά κάνουν κάποια μέλη εδώ που έχουν κερδίσει τον σεβασμό όλων μας, και αποδεχόμαστε και το όποιο υφάκι τους.
Το τελευταιο που με νοιαζει ειναι να κερδισω τον σεβασμο σου, δεν τον χρειαζομαι απο ατομα σαν και του λογου σου !!!
 

Μηνύματα
13.564
Reaction score
11.109
Απαιτητικος μπορει να ειναι καποιος οταν εχει ολα τα δεδομενα οταν δεν τα εχει αλλοιως λεγεται :)
Δεν μας έχεις πει για την ισοστάθμιση που έχεις κάνει στο σύστημα. Λες ότι το μέτρησες με προγράμματα του εμπορίου και δικά σου, οπότε μικρόφωνο υπάρχει και μετρήσεις έχουν γίνει; Ή μόνο θεωρητική προσομοίωση από τα προγράμματα;

Όσο για τις φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές, ίσως κάποια στιγμή σε κάποιο άλλο νήμα, μας πεις λεπτομέρειες για τους φακούς που χρησιμοποίησες, ειδικά για τα έντομα σε πτήση. Πρέπει να αρκετά δύσκολο να γίνει.
 

Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Δεν μας έχεις πει για την ισοστάθμιση που έχεις κάνει στο σύστημα. Λες ότι το μέτρησες με προγράμματα του εμπορίου και δικά σου, οπότε μικρόφωνο υπάρχει και μετρήσεις έχουν γίνει; Ή μόνο θεωρητική προσομοίωση από τα προγράμματα;

Όσο για τις φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές, ίσως κάποια στιγμή σε κάποιο άλλο νήμα, μας πεις λεπτομέρειες για τους φακούς που χρησιμοποίησες, ειδικά για τα έντομα σε πτήση. Πρέπει να αρκετά δύσκολο να γίνει.
Οι μετρησεις ειπα πως εγιναν και με τι, οι τελικες μετρησεις εγιναν με το Smaart και παρ' οτι ειχα TC equalizers απο τo PA δεν θεωρησα οτι υπηρχε αναγκη να τα χρησιμοποιησω.

Οι φακοι μου εινα : Nikon AFS 105 mm 2.8 VR N, Nikon AFS 70-200 mm 2.8 VR, Nikon AFS 17-55 mm 2.8 και το Nikon TC-17E.

Οι ληψεις αυτες στις οποιες αναφερεσαι ειναι αρκετα απαιτητικες αλλα αν προσπαθησεις θα τα καταφερεις !
_NCP0056.jpg
 


Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
ελα @thva για σενα τα παρακατω....δικαναλε μου εσυ, τσακαλι μου :lolsign:
View attachment 283870

View attachment 283871
Ναι είναι εφετζίδικο το πολυκαναλο, ψαρώνει ο κόσμος.

Βάλε απο που είναι. (όχι αποσπάσματα).

Το δικό σου πάντως δεν είναι ΝΚ χα χα Το δικό σου είναι καβουρντστήρι

Οπότε τι χαίρεσαι ; χα χα
 


Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
Καλά αρχίσαμε πάλι τα ίδια ... με τα θέατρα. χα χα.

Τέτοιες αναγωγές πάντως δεν κάνω ούτε εγώ.

Τα δικά μου ηχεία πάντως δεν τα έχουν.

Τι κάνει και αυτή η ITU για να πουλήσει.

Δες αυτό. (όπως και το θέμα : Ταυτιση και ταυτότητα). 😀

 
Last edited:

K

kimon

Guest
Κι αν κάποιος θα ήθελε να αντιμετωπιστεί ως σοφός γέροντας, αυτό κατακτιέται σε βάθος χρόνου μοιράζοντας τις γνώσεις του, όπως έμπρακτα και καθημερινά κάνουν κάποια μέλη εδώ που έχουν κερδίσει τον σεβασμό όλων μας, και αποδεχόμαστε και το όποιο υφάκι τους.
Για να καταλάβουμε, μέσα σ' αυτούς τους σεβάσμιους διαμοιραστές γνώσεων είναι και κάποιος που (μεταξύ άλλων γνωστικών προσφορών) καθορίζει την μέγιστη απόσταση ακρόασης ενός οποιουδήποτε ηχείου αποκλειστικά και μόνο από την διάμετρο του γούφερ του;
 


Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.811
Για να καταλάβουμε, μέσα σ' αυτούς τους σεβάσμιους διαμοιραστές γνώσεων είναι και κάποιος που (μεταξύ άλλων γνωστικών προσφορών) καθορίζει την μέγιστη απόσταση ακρόασης ενός οποιουδήποτε ηχείου αποκλειστικά και μόνο από την διάμετρο του γούφερ του;
Αν όλες οι υπόλοιπες παράμετροι - συνθήκες είναι σταθερές, τι είναι αυτό που θα καθορίσει την μέγιστη απόσταση ακρόασης, αν όχι η διάμετρος του γούφερ :idk: ;;;
Μιλώντας βέβαια για κάπως "ρεαλιστικές¨ εντάσεις και όχι μουσική υποβάθρου...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.722
Reaction score
136.497
Για να καταλάβουμε, μέσα σ' αυτούς τους σεβάσμιους διαμοιραστές γνώσεων είναι και κάποιος που (μεταξύ άλλων γνωστικών προσφορών) καθορίζει την μέγιστη απόσταση ακρόασης ενός οποιουδήποτε ηχείου αποκλειστικά και μόνο από την διάμετρο του γούφερ του;
Η Adam έχει βγάλει τέτοιο πίνακα.

Εγώ τον μοιράστηκα μαζί σας.

Τι ακριβώς πρόβλημα έχεις ρε άτομε;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.410
Reaction score
57.113
Εγώ τα είπα από το #31 για το "πέσιμο" των φυλάκων της γνώσης και του γαλαξία της ισοσταθμισμένης τεχνολογίας και των σαμπς και δεν πήρε μυρωδιά κανείς🤣🤣🤣
Όσο όμως το λες - και όχι μόνο στο παρόν νήμα - χωρίς να εξηγείς γιατί θα είχαν άδικο οι ΄΄συνήθεις ύποπτοι΄΄ είναι επόμενο κάποιοι να το εκλάμβαναν ως εκτόνωση και χαβαλέ με συνέπεια να υποβαθμίζονταν η σημασία με τον αντίκτυπο του επιχειρήματος. Θα εκτιμούσα πάρα πολύ να δικαιολογούσες με κάποια στοιχεία την άποψη ...
 

Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
Κοίτα στο παρακάτω βίντεο τι λέει ένας παραδοσιακός ακροαματικόφιλος και πρώην πολέμιος των sub :

Disclaimer : Μπορεί να μη συμμεριζόμουν απολύτως τις συνεχείς εναλλαγές ηχείων που κάνει και διάφορες εντυπώσεις που δημοσιεύει από καθένα αλλά εδώ εστιάζουμε σε κοινό παρονομαστή εντυπώσεων.
Το είδα. Δεν είδα παραπέρα άλλα βίντεο του για να δω τι αλλαγές κάνει σε ηχεία και για να δώ και λίγο που "κινειται" σαν ακροαματικόφιλος και τι μηχανήματα έχει ή έχει αλλάξει.

Αλλά όπως είπες να εστιάσουμε σε κοινό παρανομαστή.

Πρώτα από όλα μπράβο του, του Ελ. Βενιζέλου 😀 , χωρίς να τον ξέρω, που είναι ο μόνος που άκουσα να λέει (ούτε η REL το λέει - νομίζω -και είναι πολύ επικίνδυνο που δεν το λέει) ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την μέθοδό της ΗΙ Level σύνδεσής της με (true) balanced ενισχυτή λόγω ground. Θα πάρεις τον ενισχυτή σου στο χέρι κάποια στιγμή (και όχι το sub που αναρωτιέται στο βίντεο και δεν ξέρει ποιό απο τα δύο θα πάρεις στο χέρι). Εμένα ενώ balanced δεν έχει pre-out όπως αυτουνού ο Pass Labs. Οπότε πάει το Mosfet 380 Watt.

Υ.Γ.: Όσον αφορά το expanding soundstage που λέει και λες και εσύ είναι αλήθεια. Μην κοιτάς που πολλές φορές πάω αντίθετα σε κάτι ώστε να εξετασθεί αυτό το κάτι σε μεγαλύτερο βάθος (είτε τεχνικά είτε ακροματικών εντυπώσεων, είτε συσχετισμού τους). Ο λόγος που το κάνω είναι μυστήριο για κάποιους αλλά εσύ πιστεύω μπορείς ίσως να καταλάβεις γαιτί το κάνω. Ξέρω (νομίζω) τι σας αρέσει και ιδίως σε αυτούς που έχουν τρανζίστορ. Μάλιστα όσο χειρότερο το τρανζίστορ (σε αυτό τον τομέα σκηνής) τόσο μεγαλύτερη τα θετικά που σας "προσθέτεΙ' η ένταξη sub(s) στο θεμα του soundstage. Το θέμα δεν υφίσταται για τις λάμπες της τοπολογίας που έχω αναφέρει. Εκτός απο το γνωστό (ψεύτικο αλλά ωραίο) ότι έστω προστίθεται 1 οκτάβα στα χαμηλά λόγω δεύτερων αρμονικών, υπάρχουν και άλλοι λόγοι που έχουν αυτό το 3D σε όλο το φάσμα. Οπότε πάει και το θεμα λάμπας μου.

Εάν έχεις παρατηρήσει (νομίζω πάλι) στην περίπτωση των τρανζίστορ αυτό το expansion που σας αρέσει έρχεται (κάποιες -πολλές φορές) μαζί με μιά αίσθηση μείωσης του imaging όμως. ¨Ή στην καλύτερη διατηρείται ένα ικανό ποσσοστό imaging αλλά πάλι δεν είναι ενταγμένο καλά μέσα στο soungstage. Εάν κάποιος έχει εμπειρία απο λάμπα τοπολογίας που έχω αναφέρει, το καταλαβαίνει. Είναι λίγο πως να το πω ασύνδετο. Παλεύει το ένα με το άλλο για την προσοχή του ακροατή. (Συνήθως κυριαρχεί το expansion που λόγω "ατμοσφαιρικότητας" που προσθετει, προτιμάται απο τον ακροάτη.) Πάντως δεν είναι δεμένα σωστά αυτά τα δύο. H λάμπα SET τα έχει και τα δύο (για κάποιο λόγο ?) χωρίς να σου τραβάει την προσοχή σε κανένα απο τα δύο, εκτός εάν εσύ πεις να εστιάσεις σε ένα απο τα δύο επίτηδες. Και πάλι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ημερών εγκαταλείπεις την προσπάθεια αυτήν (που έχεις ίσως "λάθος" συνηθίσει) γιατί είναι επβλαβής , ανούσια και αυτό που σου "δίνεται" ήδη έτοιμο στο πιάτο χωρίς δική σου προσπάθεια, είναι το σωστό, το καταλαβαίνεις, σου επιβάλλεται το σωστό, γιατί ; Γιατί είναι σωστό και γιατί κυρίως είναι "φυσικό".

Και όταν λοιπόν τα καταφέρνει κάπως αυτά τα δύο , το τρανζίστορ τα καταφέρνει κάπως ψεύτικα, φαίνεται καθαρά ότι ο σχεδιαστής "προσπάθησε" να αντιγράψει την λάμπα. Δεν λέω ότι είναι κακό, τέτοιο τρανζίστορ θα έπαιρνα και τέτοιο πήρα αλλά έαν ξέρεις το καλύτερο βλέπεις ότι αυτή η προσπάθεια έχει όρια. Το μεγαλύτερο όριο καθορίζεται απο το γεγονός ότι με τίποτε δεν πετυχαίνουν την ροή της μουσικής μέσα σε αυτό το soundstage. Πάλι νομίζω αυτό που περιγράφουν ως οργανικότητα (?) οι ριβιούερς ; Υπάρχουν τρανζίστορ (και γενικά μηχανήματα) που έχω ακούσει που το πετυχαίνουν αυτό με μείωση των σωμάτων (μέχρι και μινιατούρα κάτασταση μιλάμε) και απομακρυνσσης των οργάνων απο τον ακροάτη με ομολογουμένως και προφανώς τρομερή μείωση του θορύβου καταφέρνοντας να capture πλήθος ανακλάσεων και καλύτερης διακριτής ικανότητας τους, του χώρου ακροάσης (που υποτίθεται είναι πιο σωστό και είναι) αλλά χάνουν σε αμεσότητα (συναίσθημα επηρρεάζεται απο αυτό) , χροιές , "μουσικότητα¨ και την δυνατότητα να προβάλλουν την μουσική σωστά εντός του χώρου σου (δωματίου σου). Φαντάζομαι αυτό που μετά άκουσα να το αναφέρουν σε κάποια ριβιούς οι Χαι Φαιδες σαν you are there ή they are here δίλημμα (πρόσεξε δεν λέω όταν οφείλεται στην εγγραφή και την άισθηση που θέλει ο παραγωγός να έχει. Λέω μόνο την "τάση¨ "κλιση" του κάθε μηχανήματος να παρέχει το ένα ή το άλλο σε άλλο - διαφορετικό βαθμό). Εγω όταν αγόραζα δεν μπορέσα μέσα απο τα διαθέσιμα προιόντα προς ακρόαση να βρώ σύστημα να τα έχει και τα δύο. Μόνο ένα και ήταν πολύ ακριβό. (και πάλι δεν τα κατάφερνε σαν την λάμπα μου). Οπότε πήγα με ένα απο τα δύο "στρατόπεδα" καθώς ταίριαζε στην προσωπική μου αισθητική. Αυτό το "ατμοσφαιρικό" (γιατι εκεί ανήκει) παίζει ρόλο στο πως προσλαμβάνει κανείς τον ήχο. Σε κάποιους δεν αρέσει. Τους αρέσει λιγότερη ατμοσφαιρικότητα στην μουσική. Ανάλογα και τι είδη ακούς. Αυτά και άλλα πολλά υποκειμενικά ως ακροάση πρέπει ο τεχνικός να εξηγεί (εαν μπορεί) στον κόσμο που οφείλονται και πως εξηγούνται τεχνικά ή να προσπαθεί να κάνεις συσχετισμούς. Επειδή αυτό δεν μπορεί να γίνει και όταν κάποιος κατασκευαστής γνωρίζει πως γίνεται ή έχει πέσει πάνω σε κάποιες "λύσεις" για να το αναπραγάγει δεν το λέει, καθώς μέρος του ολου εγχειρήματος είναι λίγο τέχνη .... αρχίζουν οι "ιστορίες για αρκούδες" και των "αντικειμενικών" και των "υποκειμενικών". Εδώ ο άλλος έχει επιτυχεί ρε συ καλο αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας κάτι πολυ πιο απλό και σου βγάζει ένα paper στο site του ότι δήθεν οφείλεται σε κάποια είδος καλύτερης νέας μέτρησης για να πιάσει και τους αντικειμενικούς ... και το αντίθετο. Υπάρχουν πράγματα που πληρώνεις σαν δήθεν τεχνική εξέλιξη και ο ήχος τους (δεν εξετάζω καλός ή κακός) δεν οφείλεται σε αυτά.

* Όλα σε "εισαγωγικά" καθώς όλα είναι ψεύτικα και κάποιες φορές και θέμα επιλογής - αισθητικής - και τι σημασία και προτεραιότητα δίνει κάποιος σε κάτι έναντι σε κάτι άλλο όταν εν μπορεί να τα έχει όλα σε ένα προιόν, κλπ κλπ.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
Στην μπροσουρα της τζενελεκ @Bhutia για ιμερσιβ λυσεις γινεται αναφορα στις συχνοτητες 50-200Ηz και τον κρισιμο ρολο που εχουν.

,, Οι Ιμερσιβ 3D παραγωγες προσφερουν την δυνατοτητα, να τοποθετησει κανεις με ακριβεια σε ολες τις κατευθυνσεις ηχητικα <<γεγονοτα>> και να επιρεασει με αυτο τον τροπο τo αισθημα/την αντιληψη του ακροατη οσον αφορα τον χωρο /χωρικοτητα.
Οσον αφορα το τελευταιο, το πεδιο συχνοτητων μεταξυ 50-200Hz -οι 2 κατωτερες για την Interaural Time Difference(ITD) οκταβες- παιζει εναν αποφασιστικο/κρισιμο ρολο. Αυτο το πεδιο συχνοτητων δεν αποδιδεται συχνα με βελτιστο τροπο απο τα συστηματα αναπαραγωγης.
Πότε το έκανες αυτό το πόστ ; και δεν το είδα. Τι είσαι κρυφα editor status και παρεμβάλεις πόστ όπου και οποτε θέλεις χα χα. Πλάκα κάνω (δεν γίνεται κιόλας νομίζω), μάλλον δεν το πρόσεξα.

Εμπειρικά μιλώντας πάντα (πάλι δεν ξέρω γιατί, ούτε βλέπω να λές ή να λές ότι λέει γιατί η τζενελεκ, θεωρώ ότι είναι κάτι γνωστό τεχνικά ? σε εσάς τους nerds ? χα χα) νομίζω έχουν δίκιο για αυτό φάσμα 50-200 και θα έλεγα εγω κυρίως μέχρι και το 400-500 Hz. Το έχω ξαναπεί αυτό σε κάποιο πόστ παλιά καθώς έχω ξεχωριστό midwoofer απο μεγάφωνο μεσαίων και έχω "εντοπίσει" και προσδώσει την διαφορά εκεί , σε αυτό το φάσμα συγκριτικά όταν ακούω άλλα ηχεία που έχουν μόνο ένα μεγάφωνο που διαχιείζεται τα μεσσαία. Βέβαια μόνο σε αυτόν τον τομέα που μιλάμε καθώς υπάρχουν πολύ καλύτερης ποιότητας μεγάφωνα απο το δικό μου σε ποιότητα , προδοαγραφές, υλικά κλπ που δίνουν καλύτερο αποτέλεσμα σε άλλους τομείς, εικόνα (χροιές κλπ).

Πάντως αυτό το φάσμα εγω το θεωρώ το σπουδαιότερο απο όλα.

Πολύ περίεργος τύπος είσαι πάντως βρε Ν.Κ. 😀
 
Last edited:

Μηνύματα
4.946
Reaction score
8.754
Πολύ περίεργος τύπος είσαι πάντως βρε Ν.Κ. 😀
Δεν σου μιλαω γιατι αποκαλεσες το συστημα μου καβουρντιστηρι :D

Είναι ίδιο το δυναμικό εύρος μια ηχογράφησης με το δυναμικό εύρος κάθε οργάνου μέσα σε αυτήν ; (την οποία μάλιστα εν συνόλω προσπαθεί να αναπαράγει) ;
Η απαντηση ειναι οχι ,σε καμια περιπτωση. Οπως λεει και ο @Bhutia το θεμα συζητηθηκε αλλα δεν εξαντληθηκε:sneaky:
Το δυναμικο ευρος των οργανων διαφερει απο το δυναμικο ευρος που μπορουν στην πραξη να επιτυχουν οι οργανοπαικτες και φυσικα το συνολικο δυναμικο ευρος εξαρταται απο το πληθος των οργανων που χρησιμοποιουνται. Ειδικος δεν ειμαι επι του θεματος αλλα διαβασα προσφατα τα εξης σε μια διατριβη χωρις να μπορω να ειμαι βεβαιος για την απολυτη ορθοτητα του κειμενου. (ακολουθει μεταφραση...:D)

,,Το διαθεσιμο δυναμικο ευρος στην Μουσικη σε θεωρητικο επιπεδο περιοριζεται περιπου μεταξυ 30dB και 110dB δηλαδη ειναι διαθεσιμα περιπου 80db. Στην πραξη ομως δεν ειναι ολα εκμεταλλευσιμα. Ευρήματα από εργαστηριακά πειράματα και μουσική πραγματικότητα φαίνεται να αποκλίνουν εδώ.
Σε σύγκριση με τη μελωδία, την αρμονία ή τη χροιά, η δυναμική ως μουσικη διασταση χαρακτηρίζεται απο μικροτερη ευελιξία.
Ενω στην πρωιμη μουσικη υπηρχαν λιγες μονον διαβαθμίσεις και παραλλαγές έντασης, χρησιμοποιουνται απο την πλευρα των συνθετων στην εντεχνη μουσικη των τελευταιων 2 αιωνων εως και οκτώ επίπεδα έντασης (από pianississimo [ppp] έως fortississimo [fff]).,,
(εννοει τα επιπεδα
fff forte fortissimo
ff fortissimo
f forte
mf mezzo forte
mf mezzo piano
p piano
pp pianissimo
ppp piano pianissimo)

,,Τα περισσότερα όργανα καλύπτουν ένα δυναμικό εύρος από 25 έως 40 dB. Ωστόσο, ακόμη και επαγγελματίες μουσικοί συχνά επιτυγχάνουν στην πραξη με τα οργανα τους μόνον ενα δυναμικό εύρος της ταξεως των 15 έως 20 dB.
Επειδη επιπλεον αυξομειωνεται(διακυμανση της εντασης) η ενταση κατα 6 dB περιπου οταν οι μουσικοι παιζουν ενα κομματι με την ιδια ενταση, μπορούν να επιτευχθούν το πολύ τέσσερα επίπεδα έντασης με συμμετοχη πολλων οργανων.
Για να επιτευχθουν και τα 8 επιπεδα εντασης απαιτούνται πολλά όργανα.
Αλλά ακόμη και μια ορχήστρα με δυναμικό εύρος περί των 50 dB στην πράξη δεν χρησιμοποιεί σε μεγαλο βαθμο τα θεωρητικά διαθέσιμα των 80 dB.,,
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.586
Reaction score
27.443
Συμφωνώ με ότι γράφεις.
Ακου αυτόν τον δίσκο , και πες μου πόσα περίπου DB δυναμικής περιοχής έχει.

Παράδειγμα κομμάτι 6 στο 04¨30 Κομμάτι 7 στο 0:40 και μετά .
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.410
Reaction score
57.113
Συμφωνώ με ότι γράφεις.
Ακου αυτόν τον δίσκο , και πες μου πόσα περίπου DB δυναμικής περιοχής έχει.

Παράδειγμα κομμάτι 6 στο 04¨30 Κομμάτι 7 στο 0:40 και μετά .
Στα όλα τα σημεία με περάσματα των χάλκινων πνευστών και όσο πλησιάζει η λήξη λ.χ. στο Battle Hymn of The Republic με τον διάλογο πιάνου - μπάσου - κρουστών έχουμε τις πιο έντονες δυναμικές αντιθέσεις που πρέπει να διακρίνονται από υψηλές διαφορές στάθμης ανάμεσα σε steady state και στιγμιαίες κορυφώσεις ενέργειας.
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.586
Reaction score
27.443
Εχουμε indeed.
Αυτό που ψάχνω για να μην κάθομαι και μετράω με dbόμετρο είναι πόσα περίπου db είναι .
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.722
Reaction score
136.497
Συμφωνώ με ότι γράφεις.
Ακου αυτόν τον δίσκο , και πες μου πόσα περίπου DB δυναμικής περιοχής έχει.

Παράδειγμα κομμάτι 6 στο 04¨30 Κομμάτι 7 στο 0:40 και μετά .
Χωρίς να μετρήσω, στο 7ο το κόβω για κάνα 30-αρι στο κεφάλι.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.482
Μηνύματα
2.941.760
Members
38.187
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top