24/96 vs Vinyl



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.408
Reaction score
144.249
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

ορίστε, σας αφιερώνω κι ένα ποστ από παραδίπλα θρεντ!


ΥΓ: με προσοχή πατάτε το "σπόιλερ"...:126:
 

Μηνύματα
5.011
Reaction score
4.250
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

ορίστε, σας αφιερώνω κι ένα ποστ από παραδίπλα θρεντ!


ΥΓ: με προσοχή πατάτε το "σπόιλερ"...:126:
Εσυ βρε τεμπελχανειο, δεν κανεις καμια βολτα να βοηθησεις στις συνδεσεις ...καλωδιων?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.408
Reaction score
144.249
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Εσυ βρε τεμπελχανειο, δεν κανεις καμια βολτα να βοηθησεις στις συνδεσεις ...καλωδιων?
με θέλετε κι εμένα βρε? αφού θα σας μαγαρίσω με την ντιτζιταλοφρικουλίλα μου...:143::138::137:

άσε που με ένα "απλό" καλώδιο μπορώ να φέρω τα πάνω κάτω στα ψηφιακά, ως σύγχρονος "ντιτζιταλίξ"...



:142:
 


Μηνύματα
5.011
Reaction score
4.250
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Χρηστο αν ερθει ο Κωστας, μετα την αποχωρηση του ο Λουκας θα φερει στο σπιτι του παππα για να εξαγνισει τον χωρο του :143:.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.408
Reaction score
144.249
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Το πιστεύεις αυτό που λές?
εσύ τι λες? :144:

τιπ: τα καλώδιά μου έχουν ενσωματωμένους μετασχηματιστές. ιδίως τα ψηφιακά, οπότε τις αλλαγές στον ήχο τις ξέρω, αλλά μπορείς να τις διαβάσεις ακόμα και συ, στα παλιόχαρτα της AES, ξέρεις, αυτά τα παλιοσυνέδρια με τους άσχετους...:126:
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.368
Reaction score
37.209
Μαστρο ΕΑΡ γιατι δεν ερχεσαι κι εσυ καμια βολτα?
Και κανε κι εσυ τις αλχημειες σου.
Να βγουμε κ καμια σωστη φωτο, γιατι δε βλεπω να κανουμε χαιρι....
Αιντε...
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

εσύ τι λες? :144:

τιπ: τα καλώδιά μου έχουν ενσωματωμένους μετασχηματιστές. ιδίως τα ψηφιακά, οπότε τις αλλαγές στον ήχο τις ξέρω, αλλά μπορείς να τις διαβάσεις ακόμα και συ, στα παλιόχαρτα της AES, ξέρεις, αυτά τα παλιοσυνέδρια με τους άσχετους...:126:
Γράψε βρε τεμπελχανείο 5 φράσεις και για μένα τον άσχετο!!! Που να ψάχνω στις κωλοφυλλάδες!!! :143:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.408
Reaction score
144.249
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Γράψε βρε τεμπελχανείο 5 φράσεις και για μένα τον άσχετο!!! Που να ψάχνω στις κωλοφυλλάδες!!! :143:
κοίτα, καθένας στον τομέα του, κι ο λουμίδης στους καφέδες, άρα, για σένα, με αγάπη, αυτό (kiss):
:145::145::145:
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Χρηστο αν ερθει ο Κωστας, μετα την αποχωρηση του ο Λουκας θα φερει στο σπιτι του παππα για να εξαγνισει τον χωρο του :143:.
Επειδή δεν έχω σχέσεις με παπάδες και εκκλησίες, θα κάνω μια θυσία στον Απόλλωνα τον Μουσηγέτη. Είναι και αυτός αναλογικός, βλέπεις και θα διώξει όλα τα κακά! Λ.Σ.
 

Μηνύματα
1.597
Reaction score
6
Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Διαβασα ολες τις αποψεις και τις αντιπαραθεσεις (πολλες απο αυτες ειχαν να κανουν επι προσωπικου) μεσα σε αυτο το νημα και θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας και την δικη μου αποψη.
Λοιπον,εχουν περασει αρκετες πηγες (ψηφιακες και αναλογικες) ολα αυτα τα χρονια απο τα χερια μου,με καλυτερες ενα πλατω linn lp12 lingo με κεφαλη infinity golden ref και εναν βραχιονα που αυτη την στιγμη μου διαφευγει (phono mark levinson jc....) και ψηφιακη πηγη το esoteric x-o3 που εχω τωρα.
Οσο μπορω να θυμαμαι,το λιν ηταν εξαιρετικο παντου και η καθε ακροαση μαζι του ηταν ...μαγικη.
Πιστευω οτι τετοιο ηχο δεν θα ξαναπαρω ΠΟΤΕ!!
Καθομουν στον καναπε μου και μαζι με φιλους (που απλα κοιταζομαστε χωρις να βγαζουμε λεξη) ακουγαμε τα θεικα μαλακα περασματα των ηχων και ταξιδευαμε πραγματικα σε ηχητικη νιρβανα.
Τωρα με το χ03,ενταξει....καλο πλευερ εως εξαιρετικο αλλα δεν μου προσφερει αυτο το κατι αλλο το ζεστο που ειχα με το λιν.
Τωρα θα μου πει καποιος γιατι το εδωσες?
Κατα πρωτον το μετανοιωσα αλλα πηρα παρα μα παρα πολλα χρηματα εκεινη την εποχη που το πουλησα, τα οποια ειχα αναγκη για να στησω το υπολοιπο συστημα (εκεινη την εποχη οι γονεις με ειχαν στην τσιτα) και εκτος απο καποια διαμαντια που ειχα παρει απο τον Λ.Σ και καποιους δισκους λιν απο τον τοτε αντιπροσωπο της λιν Γιαννη Θεοχαρη,δεν μπορω να πω οτι εβρισκα ευκολα τα θεματα που με ενδιεφεραν (διοτι δεν ακουω μονο κλασσικη και τζαζ,ακουω τα παντα) αλλα και εαν εβρισκα καποια αυτα ηταν της κακιας ωρας,και απο ηχογραφηση και σε κατασταση.
Τελικα ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ (για να μην παρεξηγηθω) με το λιν περασα τις πιο ομορφες μουσικες στιγμες μου!!!!
Τωρα ομως στο διαταυτα,τα αναλογικα τινουν να πεθανουν.
Αργα η γρηγορα (θελετε η διαφημηση η ευκολια του ενος κουμπιου θελετε οτι δεν υπαρχει χρονος για την ιεροτελεστια που απαιτειτε για να ακουσεις πικαπ θελετε τι επιτασει η συγχρονη εποχη,οτι θελετε τελος παντως) θα επικρατησουν τα ψηφιακα ειναι μια υποθεση τελειωμενη ειναι θεμα χρονου.
Παντως τα ηχητικα ταξιδια μου τελειωσαν απο τοτε που πουλησα το λιν.
Aντωνη,

Εχεις δικιο, με το LINN ειχαμε ζησει οσοι το ειχαμε πολυ καλες και μουσικες στιγμες. Απο τα χερια μου περασαν αρκετα linn με πολλους βραχιονες κεφαλες κλπ. Ηταν ενα απο τα πιο μουσικα πικαπ που περασαν απο τη ζωη μου. Σου εκανε καρδια να ακους με τις ωρες..., απολαμβανες ρυθμο,timing,τονικοτητα , ζωντανη εικονα, αριστα μεταβατικα και δυναμικα και μια υπεροχη μουσικοτητα που σε κρατουσε σε ενδιαφερον και δε σου εκανε καρδια να σταματησεις να ακους μουσικη. Για εμενα αυτα ειναι στοιχεια που αν τα εχει ενα συστημα τοτε ολα πανε καλα με αυτο. Αν δεν....τοτε κατι δεν παει καλα και κατι πρεπει να αλλαχτει εως οτου επανελθουν αυτα τα παραπανω στοιχεια.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.843
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Δηλαδή το set-up της ψηφιακής πηγής θα είναι MacBook - Amarra - Weiss Dac202, με Foobar λογισμικό? Περιγράψτε λίγο και τη καλωδίωση...

Ρωτάω για να μαθαίνω...
Απορω πως δεν εβαλαν τις φωνες ακομα οι ψηφιοφρικουλες
Amara για Mac και Foobar για Windows ειναι το ιδιο πραγμα.Software για αναπαραγωγη μουσικης

Σαν να συνδεεις το Dact στην phono line του pro σου ενα πραμα.

Φιλικη συμβουλη.Μεινε με τα βινυλια:123:
Ασε που παιζουν και καλυτερα:114:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.843
Απάντηση: Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Επειδή δεν έχω σχέσεις με παπάδες και εκκλησίες, θα κάνω μια θυσία στον Απόλλωνα τον Μουσηγέτη. Είναι και αυτός αναλογικός, βλέπεις και θα διώξει όλα τα κακά! Λ.Σ.

Δωδεκαθεϊστης Λουκα?
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Απορω πως δεν εβαλαν τις φωνες ακομα οι ψηφιοφρικουλες
Amara για Mac και Foobar για Windows ειναι το ιδιο πραγμα.Software για αναπαραγωγη μουσικης

Σαν να συνδεεις το Dact στην phono line του pro σου ενα πραμα.

Φιλικη συμβουλη.Μεινε με τα βινυλια:123:
Ασε που παιζουν και καλυτερα:114:
Δεν τόβαλα βρε για μένα. Για τους άλλους που δε ξέρουν! :143:

Γι όλους λοιπόν τους... αναλογικοφρίκουλες το ψηφιακό set-up θα είναι: MacBook (με Amarra) - Weiss Dac202.

Καλώδια θα στείλει ο Κωσταυτιάς (τριπλά κρυογενημένα στους -1812 βαθημοί και με 48 Μ/Χ το κανάλι...)
 


Μηνύματα
1.597
Reaction score
6
αν το δουμε το ποτηρι μισογεματο εγω θα ρωτουσα,

ποτε θα απολαυσουμε την ενδιαφερουσα συγκριση?
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: 24/96 vs Vinyl

Θα ηχογραφήσουμε όπως παλιά με 2 λαμπάτα Studer C-37 [μάλιστα έχω δύο]. Ποιο το πρόβλημα!
Ο γνωστός Tony Faulkner έχει επιστρέψει στην αναλογική ηχογράφηση. Φυσικά με την ψηφιακή ηχογράφηση κόβεις και ράβεις όπως θες.
Ύπάρχει όμως και το μία κι' έξω, τι ποιο καλύτερο από αυτό! Έτσι καταλαβαίνεις την ερμηνεία ενός μουσικού έργου, εκεί υπάρχει ψυχή και όχι στην ακραία περίπτωση που κάποιος βιολιστής παίζει νότες που τις *ράβει* ο 'ψηφιακός' ηχολήπτης. Εκεί συνήθως χάνεται η μουσική. Λ.Σ.

Ναί χάνεις και την ερμηνεία και την ψυχή του Glenn Gould που ήταν control freak με ηχογράφηση και μοντάζ.
...

Με αφορμή την παραπάνω συνομιλία και την παρατήρηση του Χρήστου Χατζηστάμου για τον Glenn Gould, ας διαβάσουμε μερικά πραγματάκια από εδώ γι' αυτόν τον εκκεντρικό (εως τρελλάρα) αλλά χαρισματικό πιανίστα που άφησε τόσο έντονα το στίγμα της ερμηνείας του σε ορισμένα έργα, ώστε πολλοί να μιλούν π.χ. για τις "Παραλλαγές Gouldberg":


Recordings and compositions

In creating music, Gould much preferred the control and intimacy provided by the recording studio; he disliked the concert hall, which he compared to a competitive sporting arena. After his final public performance in 1964, he devoted his career solely to the studio, recording albums and several radio documentaries. He was attracted to the technical aspects of recording, and considered the manipulation of tape to be another part of the creative process. Although Gould's recording studio producers have testified that 'he needed splicing, less than most performers',[36] Gould used the process to give him total artistic control over the recording process. He recounted his recording of the A minor fugue from Book I of The Well-Tempered Clavier and how it was spliced together from two takes, with the fugue's expositions from one take and its episodes from another.[37]

The pianist's first recording, Bach: The Goldberg Variations, came in 1955, at Columbia Records 30th Street Studios in New York City. Although there was initially some controversy at CBS as to whether this was the most appropriate piece to record, the finished product received phenomenal praise and was among the best-selling classical music albums of its time.[38] Gould became closely associated with the piece, playing it in full or in part at many of his recitals. Another version of the Goldberg Variations, recorded in 1981, would be among his last recordings, and one of only a few pieces he recorded twice in the studio. The 1981 recording was one of CBS Masterworks' first digital recordings. The two recordings are very different: the first, highly energetic and often frenetic; the second, slower and more introspective. In the latter, Gould treats the aria and its 30 variations as one cohesive piece.[N 9]

...

One of Gould's performances of the Prelude and Fugue in C major from Book II of The Well-Tempered Clavier was chosen for inclusion on the NASA Voyager Golden Record by a committee headed by Carl Sagan. The disc of recordings was placed on the spacecraft Voyager 1, which is now approaching interstellar space and is the farthest human-made object from Earth.[45]

...



Eccentricities

Gould is widely known for his unusual habits. He usually hummed while he played the piano, and his recording engineers had mixed results in how successfully they were able to exclude his voice from recordings. Gould claimed that his singing was subconscious and increased proportionately with the inability of the piano in question to realize the music as he intended. It is likely that this habit originated in Gould's having been taught by his mother to "sing everything that he played", as Kevin Bazzana puts it. This became "an unbreakable (and notorious) habit".[51] Some of Gould's recordings were severely criticised because of the background "vocalise". For example, a reviewer of his 1981 re-recording of the Goldberg Variations opined that many listeners would "find the groans and croons intolerable".[52]

...



On performance

Gould was convinced that the institution of the public concert was not only an anachronism, but also a "force of evil", leading to his retirement from concert performance. He argued that public performance devolved into a sort of competition, with a non-empathetic audience (musically and otherwise) mostly attendant to the possibility of the performer erring or not meeting critical expectation. This doctrine he set forth, only half in jest, in "GPAADAK", the Gould Plan for the Abolition of Applause and Demonstrations of All Kinds.[70]

One of Gould's reasons for abandoning live performance was his aesthetic preference for the recording studio, where, in his words, he developed a "love affair with the microphone".[71] There, he could control every aspect of the final musical "product" by selecting parts of various takes. He felt that he could realize a musical score more fully this way. Thus, the act of musical composition, to Gould, did not entirely end with the original score; the performer had to make creative choices, and Gould felt strongly that there was little point in re-recording centuries-old pieces if the performer had no new perspective to bring to the work.




Technology and authenticity

The issue of "authenticity" in relation to an approach like Gould's has been a topic of great debate, although diminished by the end of the 20th century—a development that Gould seems to have anticipated. It asks whether a recording is less authentic or "direct" for having been highly refined by technical means in the studio. Gould likened his process to that of a film director—one does not perceive that a two-hour film was made in two hours—and implicitly asks why the act of listening to music should be any different.

He went so far as to conduct an "experiment" with musicians, sound engineers, and laypeople in which they were to listen to a recording and determine where the splices occurred. Each group chose different points based on their relationship to music, but none successfully. While the conclusion was hardly scientific, Gould remarked, "The tape does lie, and nearly always gets away with it".[72] :144:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.934
Μηνύματα
3.034.775
Members
38.520
Νεότερο μέλος
Atoll
Top