Build Your Dreams (BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.974
Reaction score
29.636
H νομοθεσία της ΕΕ δεν απαγορεύει τις dash cams. Αλλά είναι τόσο μπάχαλο που δεν υπάρχει μια γραμμή για όλη την ένωση. Το έχει αφήσει ανοιχτό για να το ρυθμίσει η κάθε κρατική αρχή ξεχωριστά. :biggrin:

Τα Tesla μια χαρά έρχονται με τόσες κάμερες και καταγράφουν.

Η καταγραφή σε δημόσιο χώρο δεν απαγορεύεται. Με τα κινητά επιτρέπεται για παράδειγμα. Δεν είναι θέμα στο αν σου επιτρέψει να γράψεις εικόνα αλλά να σου ρυθμίσει τι μπορείς να κάνεις με το υλικό που έγραψες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.974
Reaction score
29.636
Έχει ουρά για τεστ ντράιβ. Αν δεν προλάβω άλλη φορά.
Για το dolphin ήρθα, για τον άμαχο πληθυσμό. Για εμένα έχει ληφθεί η απόφαση, δεν θα επηρεαστώ από την εμφάνιση μόνο.
Αλλα ναι, δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει ο ανταγωνισμός με αυτές τις συνθήκες. Αρκεί βέβαια να μην είναι βάρκες, όπως λένε κάποιοι.
Υπάρχουν ιδιοκτήτες που παραπονιούνται για τα φρένα του Dolphin και του Αttο 3. Όπως επίσης για την αίσθηση στο τιμόνι, και για το Αtto 3 ότι είναι λίγο βάρκα και "ακούγεται" στις ανωμαλίες του δρόμου. Έλληνας ιδιοκτήτης το έχει μόνιμα στο sport γιατί δεν μπορεί το τιμόνι σε άλλο mode. Άλλοι λένε ότι δεν είναι βάρκα, αλλά ότι είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Ιδιοκτήτης Model Y το θεωρεί καλύτερο καθώς το Υ συμπεραίνεται σαν καρτ και δεν του αρέσει. Τι να πεις. Όπως αρέσει στον καθένα.

Όταν θα οδηγήσω το Dolphin θα το πάρω Αττική οδό να ακούσω τι φασαρία έχει μέσα η καμπίνα που το αναφέρουν όλοι. Οδηγώ συνέχεια σε ανοιχτούς δρόμους χωρίς κίνηση και πολλά φανάρια. Δεν πας κάτω από 80-90. Πάω και με 120 ανάλογα αν βιάζομαι. Αν είναι να μου παίρνει το κεφάλι άσε καλύτερα. Και τα φρένα.

Για το Seal δεν έχω δει κάτι.

Γνωστός που είχε παραγγείλει το Atto 3 και το είχε ξοφλήσει, ακύρωσε την παραγγελία επειδή του είπαν ότι το έχουν, και μετά από 56 μέρες ακόμα περίμενε. Ζήτησε τα χρήματα πίσω. Τα πήρε σε 2-3 μέρες.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.974
Reaction score
29.636
BYD. Σαρωτική δύναμη για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Μόνον η Τέσλα μπορεί να αντισταθεί.
Πριν 4-5 χρόνια "δεν υπήρχε". Δεν την ήξερε σχεδόν κανένας εκτός Κίνας. Αν συνεχίσει έτσι παίζει και για Νο5 παγκόσμια φέτος. Δυτικοί την βλέπουν Νο1 μέχρι το 2030.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.144
Reaction score
82.745
Υπάρχουν ιδιοκτήτες που παραπονιούνται για τα φρένα του Dolphin και του Αttο 3. Όπως επίσης για την αίσθηση στο τιμόνι, και για το Αtto 3 ότι είναι λίγο βάρκα και "ακούγεται" στις ανωμαλίες του δρόμου. Έλληνας ιδιοκτήτης το έχει μόνιμα στο sport γιατί δεν μπορεί το τιμόνι σε άλλο mode. Άλλοι λένε ότι δεν είναι βάρκα, αλλά ότι είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Ιδιοκτήτης Model Y το θεωρεί καλύτερο καθώς το Υ συμπεραίνεται σαν καρτ και δεν του αρέσει. Τι να πεις. Όπως αρέσει στον καθένα.

Όταν θα οδηγήσω το Dolphin θα το πάρω Αττική οδό να ακούσω τι φασαρία έχει μέσα η καμπίνα που το αναφέρουν όλοι. Οδηγώ συνέχεια σε ανοιχτούς δρόμους χωρίς κίνηση και πολλά φανάρια. Δεν πας κάτω από 80-90. Πάω και με 120 ανάλογα αν βιάζομαι. Αν είναι να μου παίρνει το κεφάλι άσε καλύτερα. Και τα φρένα.

Για το Seal δεν έχω δει κάτι.

Γνωστός που είχε παραγγείλει το Atto 3 και το είχε ξοφλήσει, ακύρωσε την παραγγελία επειδή του είπαν ότι το έχουν, και μετά από 56 μέρες ακόμα περίμενε. Ζήτησε τα χρήματα πίσω. Τα πήρε σε 2-3 μέρες.
Έκανα τεστ ντράιβ. Το dolphin δεν είναι βάρκα. Ίσως έχει παραπάνω θόρυβο από το id3 αλλά φοράει γελοία λάστιχα και το VW το είχα πάρει με τα έξτρα ηχομονωτικά λάστιχα.
Στην επιτάχυνση με το γκάζι στο πάτωμα κάνει κάτι ατασθαλίες, λόγω μπροστινής κίνησης. Αφήνοντας το γκαζι δεν επιβραδύνει όπως θα ήθελα. Τσουλάει.
Αλλά στα 20000 με την επιδότηση είναι κλοπή.
Μέσα είναι πολύ καλό.
Ο μόνος λόγος να μην το πάρει κάποιος είναι επειδή είναι κινέζικο.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.550
Reaction score
42.544
Οι παραδοσιακοί να πούμε ότι νταξ' κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου, είναι πιο αργοί και από χελώνα και όλα τα σχετικά. Εκείνη η έρμη η τέσλα που πρωτοπόρησε, που 'εφτιαξε' την πίτα, θα βλέπει τώρα τους κινέζους να της παίρνουν τη μπουκιά από το στόμα;
έχει πλάκα να βγουν κερδισμένοι τελικά όσοι δεν μπήκαν στο χορό νωρίς αλλά περίμεναν να είναι το τραπέζι στρωμένο για να πάνε απλά να φάνε :whistling:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.332
Reaction score
131.825
Δεν έχει one petal drive. Θα το ήθελα βέβαια.
Σοβαρό one pedal drive ξέρεις ποιο έχει, ονόματα να μη λέμε, Έλον είσαι θεός ο ένας ο μοναδικός οεεεεε ΟΕ ΟΕ οέεεεεεε
λόγω μπροστινής κίνησης
Θέλω να παραγγείλω ένα Τέσλα μοντελ Υ με μπροστινή κίνηση, κι ένα μοντελ 3 με μπροστινή κίνηση, να δω πως παν αυτά.

Α, ξέχασα. Δεν έχει με μπροστινή. Έλον είσαι θεός ο ένας ο μοναδικός οεεεεε ΟΕ ΟΕ οέεεεεεε
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.332
Reaction score
131.825
Τζάμια, όχι λάστιχα, γράψε λάθος.
Ναι, γιατί λάστιχα με ηχομόνωση μέσα ξέρεις ποια φοράνε, Ε; Ονόματα δε λέμε. Έλον είσαι θεός ο ένας ο μοναδικός οεεεεε ΟΕ ΟΕ οέεεεεεε

Πέραν της πλάκας, τα λάστιχα που φορούσε το iD.3 ήταν αρκετά θορυβώδη, και γενικώς δεν ήταν καλά ελαστικά. Ούτε για 10.000χλμ δε τα κράτησα.

Στο Audi A3 που είχα πριν, ήταν ακόμα χειρότερα τα μαμά ελαστικά, στα 2,5 χιλιάδες χιλιόμετρα τα άλλαξα.

Συμβαίνουν αυτά.

Στο model Y είναι αρκετά καλά τα ελαστικά, είμαι στα 40.000 χλμ με αυτά, και πάνε ακόμα. Βέβαια άρχισαν να κάνουν παραπάνω θόρυβο, καιρός ήταν, αλλά από κράτημα δεν έχω παράπονο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.332
Reaction score
131.825
Σαν τα λινγκλανγκ δεν έχει :lolsign:
Ε, νταξ, με το που το αγοράζεις το BYD πας για λάστιχα. Με λινγκλανγκ δε κυκλοφορείς. Μάλλον λιγότερο από χιλιάρικο θέλει, αν και δε το έψαξα για τη διάσταση κλπ.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.959
Reaction score
10.057
Ε, νταξ, με το που το αγοράζεις το BYD πας για λάστιχα. Με λινγκλανγκ δε κυκλοφορείς. Μάλλον λιγότερο από χιλιάρικο θέλει, αν και δε το έψαξα για τη διάσταση κλπ.
Τα Linglong είναι λαστιχάρες! Δεν κάνω πλάκα, τα είχα βάλει στη W202 Mercedes της μάνας μου, στη θέση των Michelen που είχαν κλείσει πενταετία.
Αναμενόμενα, τα Linglong ήταν απείρως καλύτερα. Απροσδόκητο ήταν ότι, πέρυσι τον Οκτώβρη που το πήγα για σέρβις και τα δοκίμασα στοιχειωδώς (φρενάρισμα για ευαισθησία ενεργοποίησης ABS και γρήγορη εκκίνηση με στροφή σε σταυροδρόμι), εξακολουθούσαν να κρατάνε πάρα πολύ καλά, τέσσερα χρόνια μετά (με ελάχιστα χιλιόμετρα όμως, καθώς οι μετακινήσεις της είναι μόνο γύρω στην πόλη).

Λίγο καιρό αργότερα είχαμε προγραμματίσει τριήμερο στην Αγόριανη και το δελτίο καιρού έδινε χιονοπτώσεις. Αντί να πάρω ακριβές αλυσίδες για το Puma, με το οποίο είχαμε προγραμματίσει να πάμε, πήρα ένα ζευγάρι LingLong Green-Max All Season για μπροστά. Όντως είχε πολύ χιόνι, αλλά το Puma πήγαινε σαν τρένο ανηφόρες-κατηφόρες! Στο δε αυτοκινητόδρομο όλα νορμάλ, με μόνο λίγο αυξημένο θόρυβο.
Κόστος, 60€ το κομμάτι, 120€ συνολικά! Λιγότερο από να πάρω ένα ζευγάρι καλές "κουβέρτες" και σίγουρα λιγότερος μπελάς. Έμειναν πάνω μέχρι να περάσουν τα μεγάλα κρύα και τώρα περιμένουν στην αποθήκη τον επόμενο χιονιά, τυλιγμένα σε μεμβράνη. :)

Δεν ξέρω τι Linglong βάζει η BYD στο Dolphin, γιατί βέβαια όλες οι εταιρείες έχουν διάφορες ποιότητες στη γκάμα τους. Φυσικά, τα ελαστικά παίζουν μεγάλο ρόλο στο κράτημα και στο θόρυβο κύλισης σε καλό οδόστρωμα (σε τραχιά άσφαλτο περισσότερο ρόλο παίζει η ηχομόνωση και η ποιότητα των silent-blocks της ανάρτησης).

Πάντως, στο Atto η BYD βάζει Continental, μάλλον για να προλάβει τα κακεντρεχή σχόλια των γερμανόφιλων. :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.974
Reaction score
29.636
Μπήκα να βρω το τηλέφωνο στο Μαρούσι για test drive και βλέπω...... 6 καταστήματα ήδη; Τι έγινε ρε παιδιά; :oops:

Screenshot_20240913_193010_Chrome.jpg
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.344
Reaction score
7.520
Μπήκα να βρω το τηλέφωνο στο Μαρούσι για test drive και βλέπω...... 6 καταστήματα ήδη; Τι έγινε ρε παιδιά;
Η BYD δεν είναι Tesla που θέλει να τα κάνει όλα μόνη της και απευθείας. Στην Ελλάδα την αντιπροσωπεία την έχει ο Σφακιανάκης, οπότε τα καταστήματα που βλέπεις είναι δικά του και πιθανώς να πουλάνε και άλλες μάρκες.

Ίσως έχει ανοίξει και κάνα καινούργιο αποκλειστικό "flagship", αλλά δεν είναι ότι έκαναν ξαφνικά απόβαση οι Κινέζοι και έφτιαξαν κιόλας 6 καταστήματα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.974
Reaction score
29.636
Είναι δύο νέα καταστήματα αποκλειστικά για BYD και 4 pop-up όπως τα λέει. Στο Μαρούσι είναι μόνο BYD που πήγα, θεωρώ πως και στον Κηφισό συμβαίνει το ίδιο. Τα άλλα 4 είναι μέσα σε άλλα όπως καταλαβαίνω. Όπως και να ναι 6 εκθέσεις τόσο γρήγορα είναι εντυπωσιακό. Δεν έχει σημασία αν σε κάποια έχει και άλλα οχήματα.

By the way. Διάβασα πως στο Μαρούσι έχει τρία Dolphin σε διαφορετικά χρώματα, αν θέλει κάποιος να πάει.

Όσο για την Tesla θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον άλλο ένα κατάστημα κάπου στα νότια, προς Γλυφάδα πχ.. Άλλο ένα service σίγουρα, και απόθεμα ανταλλακτικών. Και κάλυψη από ασφαλιστικές. Όχι να τα πληρώνεις εσύ και μετά να τρέχεις να τα πάρεις.
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.959
Reaction score
10.057
Υπάρχουν ιδιοκτήτες που παραπονιούνται για τα φρένα του Dolphin και του Αttο 3. Όπως επίσης για την αίσθηση στο τιμόνι, και για το Αtto 3 ότι είναι λίγο βάρκα και "ακούγεται" στις ανωμαλίες του δρόμου. Έλληνας ιδιοκτήτης το έχει μόνιμα στο sport γιατί δεν μπορεί το τιμόνι σε άλλο mode. Άλλοι λένε ότι δεν είναι βάρκα, αλλά ότι είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Ιδιοκτήτης Model Y το θεωρεί καλύτερο καθώς το Υ συμπεραίνεται σαν καρτ και δεν του αρέσει. Τι να πεις. Όπως αρέσει στον καθένα.

Όταν θα οδηγήσω το Dolphin θα το πάρω Αττική οδό να ακούσω τι φασαρία έχει μέσα η καμπίνα που το αναφέρουν όλοι. Οδηγώ συνέχεια σε ανοιχτούς δρόμους χωρίς κίνηση και πολλά φανάρια. Δεν πας κάτω από 80-90. Πάω και με 120 ανάλογα αν βιάζομαι. Αν είναι να μου παίρνει το κεφάλι άσε καλύτερα. Και τα φρένα.

Για το Seal δεν έχω δει κάτι.

Γνωστός που είχε παραγγείλει το Atto 3 και το είχε ξοφλήσει, ακύρωσε την παραγγελία επειδή του είπαν ότι το έχουν, και μετά από 56 μέρες ακόμα περίμενε. Ζήτησε τα χρήματα πίσω. Τα πήρε σε 2-3 μέρες.
Θα γράψω τις εντυπώσεις από την εμπειρία μου μετά από 1.000 χλμ με το Atto σε διάφορες συνθήκες οδήγησης και οδοστρώματα, συγκρίνοντας με τα άλλα δύο αυτοκίνητά μας, τη C-class και το Puma όπου χρειάζεται:

1) για τα φρένα, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να παραπονεθεί κάποιος για οτιδήποτε: δυνατά, προοδευτικά, με πολύ καλή αίσθηση και αντοχή σε λογική χρήση. Επίσης, δεν αντιλαμβάνεσαι καθόλου τη μετάβαση από το φρενάρισμα με τον κινητήρα σε αυτό με κινητήρα+δισκόπλακες, αντίθετα με το (ήπιο υβριδικό) Puma, όπου τη μετάβαση και την αισθάνεσαι και την ακούς.
Το regen είναι πιο δυνατό στις μεγάλες ταχύτητες (φτάνει τα μείον 31kW στην ένδειξη του πίνακα οργάνων) και φθίνει αναλογικά με την ταχύτητα. Θα το προτιμούσα (μάλλον) με πλήρες one-pedal-drive, αλλά δε με ενοχλεί ιδιαίτερα που στο τέλος πρέπει να πατήσω λίγο φρένο, καθώς προέρχομαι από θερμικά. Πάντως, και το MG4 είχε αρχικά την ίδια συμπεριφορά, ενώ μετά προστέθηκε η επιλογή one-pedal-drive με απλή αναβάθμιση λογισμικού. Έχω την εντύπωση ότι και τα Tesla χρησιμοποιούν τις δισκόπλακες στο τέλος για να ακινητοποιήσουν το όχημα, αλλά με τρόπο αφανή έναντι του οδηγού.

2) το τιμόνι είναι επίσης πολύ καλό σε αίσθηση, όπως και η κατευθυντικότητα κι η μεταφορά πληροφορίας κοντά στο όριο. Είναι καλύτερο από της Mercedes, ενώ του Puma είναι λίγο πιο γρήγορο, δίνοντας αίσθηση καρτ σε συνδυασμό με την υπερβολικά σκληρή ανάρτηση.
Ο κύκλος στροφής είναι μικρός, χαρίζοντας απροσδόκητη ευελιξία στην πόλη. Πάντως και στα άλλα δύο οχήματα το τιμόνι κόβει πολύ, με τη Mercedes όμως να "κλειδώνει" αν το παρακάνεις με λίγη περισσότερη ταχύτητα. Παραδόξως, αν και πισωκίνητη, είναι γενικά ένα υποστροφικό αυτοκίνητο, εκτός βέβαια από πολύ κλειστές στροφές με τέρμα γκάζι όπου εμφανίζει υπερστροφή ισχύος (η οποία όμως ελέγχεται ιδανικά από το ESP, με λίγο ανάποδο τιμόνι μπορείς να πλαγιολισθαίνεις για δεκάδες μέτρα σε χαμηλομεσαίες ταχύτητες).
Τη μία φορά που το οδήγησα πάρα πολύ γρήγορα (τελική) με ισχυρό κόντρα άνεμο, χρειαζόταν συνεχείς μικροδιορθώσεις στο τιμόνι, αλλά αυτό είναι κάτι που μάλλον θα συνέβαινε στα περισσότερα ψηλά οχήματα. Η Mercedes σε αντίστοιχες ταχύτητες είναι πιο σταθερή, ως χαμηλό και αεροδυναμικό σεντάν.

3) Η συμπεριφορά της ανάρτησης στο όριο είναι ουδέτερη. Παίρνει κλίση στις στροφές, χωρίς όμως να χαλάει τη γραμμή του ή να έχει πρόβλημα σε διαδοχικές στροφές.
Οι θέσεις των επιβατών είναι πολύ άνετες, με όρθια στάση χωρίς διπλωμένα γόνατα, οπότε νιώθουν ότι κάθονται "πάνω" στο αυτοκίνητο, όχι "μέσα" σε αυτό, κάτι που -σε συνδυασμό με το ύψος του οχήματος- εντείνει την αίσθηση κλίσης στις στροφές. Οι φαν της "αγωνιστικής" στάσης (α λα F1) μάλλον θα απογοητευτούν, ενώ όσοι θέλουν να μετακινούνται ατσαλάκωτοι μάλλον θα ενθουσιαστούν.
Παρόλο που έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, οι εγκάρσιες ανωμαλίες πάνω στη στροφή το αναστατώνουν κάπως, όχι όμως όσο το Puma.
Οι ανωμαλίες του δρόμου δε νομίζω ότι ακούγονται περισσότερο από άλλα οχήματα, αντίθετα περνάει από πάνω τους πιο ομαλά σε σχέση με τα περισσότερα: σίγουρα από τη C-class, ενώ για το Puma το καλύτερο που μπορώ να πω, είναι ότι είναι κατάλληλο αν θες να ρίξεις τίποτα πέτρες από τα νεφρά. Σε καμία περίπτωση δεν είναι "βάρκα", αλλά σβήνει τις περισσότερες μικροανωμαλίες με τρόπο που θυμίζει αερανάρτηση. Τώρα, αν σε κάποιους αρέσει να τους κτυπάνε σκληρά στον πωπό, ποιος είμαι εγώ για να κρίνω τα γούστα καθενός; :biggrin:

4) η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς με έναν κινητήρα 204 ίππων και 310 νιουτομέτρων ροπής είναι αναμενόμενο να προκαλεί σπινάρισμα όταν το σανιδώνεις, το οποίο όμως ελέγχεται άμεσα και αποτελεσματικά από το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Για τέτοιο στυλ οδήγησης η τετρακίνηση -ή έστω η πίσω κίνηση- είναι προτιμότερη. Σε κανονική οδήγηση δεν υπάρχει πρόβλημα.
Πάντως, η απόκριση στο πεντάλ της επιτάχυνσης είναι άμεση και γραμμική (ποιο τουρμπολάγκ και αδράνεια στροφαλοφόρου; ) και μπορείς να ελέγχεις εύκολα με αυτό την πορεία καθώς ανοίγει προοδευτικά τη γραμμή στο όριο, χωρίς υπερβολική ανάγκη διόρθωσης με το τιμόνι.
Εγώ το έχω μονίμως στο Eco, γιατί η επιτάχυνση -σε βαθμό κολλήματος της πλάτης στο κάθισμα- είναι εθιστική και λίγο... χαλινάρι είναι χρήσιμο.

5) στο λίγο που το πήγα σε χωματόδρομο, κινείται πολύ καλά. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, οι μικροί πρόβολοι, η ροπή του ηλεκτροκινητήρα, η απουσία συμπλέκτη, η ικανότητα να κινείται επ'αόριστον και με ελάχιστη κατανάλωση με... 1 χλμ/ώρα και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα (έχει στάνταρ hill-start, hill-descent, ακόμα κι ένα στοιχειώδες κλισιόμετρο) βοηθάνε να κινείσαι άνετα και με ασφάλεια. Τα όρια θέτουν βέβαια τα ελαστικά και η απουσία τετρακίνησης και μηχανικού ελεγχόμενου διαφορικού. Η ανάρτηση σβήνει με μαγικό τρόπο τις μικροανωμαλίες ενός καλού χωματόδρομου (το πίσω μέρος του αυτοκινήτου γίνεται βεβαια πτάνα από τη σκόνη :p). Στις μεγάλες ανωμαλίες θέλει χαμηλή ταχύτητα, όπως ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα. Το ίδιο ισχύει και για τις μεγάλες ασφάλτινες ανωμαλίες, όπως βαθιές λακκούβες και σαμαράκια.

6) ο θόρυβος γενικά είναι ανύπαρκτος, αφήνοντάς σε να απολαμβάνεις την απόδοση του Dirac HD audio ηχοσυστήματος. Αυτό που περνάει στην καμπίνα είναι το βουητό των ελαστικών στην πολύ τραχιά άσφαλτο και μερικός αεροδυναμικός θόρυβος σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου -όχι υπερβολικός, αλλά αισθητός καθώς όλα τα υπόλοιπα είναι αθόρυβα.

Νομίζω ότι η απτή ποιότητα κατασκευής και ο θόρυβος στα μοντέλα της BYD, είναι ανάλογα του κόστους τους: κορυφαίο το Seal, ενδιάμεσα το Atto και έπεται το Dolphin. Λογικό και φυσιολογικό.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.751
Μηνύματα
2.916.204
Members
38.092
Νεότερο μέλος
nelson2812
Top