Build Your Dreams (BYD)


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.205
Reaction score
10.614
Το συγκεκριμένο είναι λάθος της αυστραλέζικης εταιρείας που παρέχει τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και δεδομένων, καθώς θα έπρεπε να έχει κλειδώσει τις άσχετες εισερχόμενες κλήσεις προς την e-SIM του infotainment.
Αλλά, για όσους πέφτουν από τα σύννεφα ακούγοντας ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες -περιλαμβανομένης της BYD και πολλών άλλων, ηλεκτρικών και θερμικών- ενδεχομένως κατασκοπεύουν τους οδηγούς, έχω κακά νέα...

Έχω και χειρότερα νέα για όσους ανησυχούν ότι κάποιος τους κατασκοπεύει 24 ώρες το 24ωρο, ειδικά αν είναι κάτοχοι κινητού, λάπτοπ, smart TV κοκ. Σπάνιο θα μου πεις, αλλά συμβαίνει. :roflmao:
 

Μηνύματα
16.387
Reaction score
23.112
πρόσβαση σε καθημερινές συσκευές μπορεί να έχουν αρκετοί, το πρόβλημα είναι κυρίως ο σκοπός τους.
το google αποδεδειγμένα χρησιμοποίει κάτι στα κινητά (δενξερωτι) που ως διαμαγείας ένα πράμμα σου εξειδικεύει τις διαφημίσεις ανάλογα με το τι είδες ή είπες (όχι αυτό απαγορεύεται).
το κακό με αυτό είναι οτι σε κατασκοπεύουν για να σου πουλήσουν κάτι.

με τα προϊόντα της Κίνας ο σκοπός δεν είναι να σου πουλήσουν κάτι.
αν εξακολουθείτε να εντοπίζετε το πρόβλημα στην δυνατότητα παρακολούθησης (που έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι βοηθάνε αυτοβούλως μέσω των μκδ) και όχι στον σκοπό αυτής συνεχίστε να αναφέρεστε σε μένα.

προσωπικά επειδή μιλάμε για καταναλωτικά αγαθά και όχι ήδη πρώτης ανάγκης, αυτά τα προϊόντα τα έχω αποκλείσει προκαταβολικά.
 

Μηνύματα
223
Reaction score
252
το πιο ενδιαφερον θα ειναι η υβριδικη εκδοση seal u dm-i.
38900 η εκδοση με τους 218 ιππους 2wd
46500 η εκδοση με τους 324 ιππους 4wd.
 

Μηνύματα
16.387
Reaction score
23.112
Οφείλω να ομολογήσω βέβαια ότι από σχεδιασμό έχει δικό της χαρακτήρα , σε αντίθεσηε την mg που έχει κλέψει δύση και ανατολή , για γέλια
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.353
Reaction score
30.195
Tι ενδιαφέρον έχει ένα υβριδικό; Και μάλιστα των 40 και 50 χιλιάδων ευρώ; Για να καταλάβω δηλαδή αν χάνω κάτι.
 


Μηνύματα
223
Reaction score
252
Tι ενδιαφέρον έχει ένα υβριδικό; Και μάλιστα των 40 και 50 χιλιάδων ευρώ; Για να καταλάβω δηλαδή αν χάνω κάτι.
Έχει αυτονομία 100 χιλιόμετρα με την μπαταρία. Αρκετά για τις καθημερινές μετακινήσεις. Η οποία μπορεί να φορτιστεί γρήγορα αλλά να δώσει και ρεύμα. Και τον κινητήρα για ξένοιαστα ταξίδια.
Για όσους δεν μπορούν να έχουν 2 αυτοκίνητα και θέλουν χώρους άνεση ταχύτητα με 40 Κ είναι η καλύτερη επιλογή.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.426
Reaction score
135.466
Εννοείται πως συμφωνώ με τους ανωτέρω.

Ένα μικρό EV για μες στην πόλη με 150 χλμ αυτονομία (τιποτένια μπαταρία), κι ένα μεγάλο οικογενειακό ice για μεγάλα ταξίδια, άμα έχεις range anxiety δηλαδή.

Εμείς οι without range anxiety (Τέσλα) δεν κοιτάζουμε ice ούτε για πλάκα kardia mou.
 

Μηνύματα
16.387
Reaction score
23.112
Άσχετο, βρήκα χρόνο σήμερα και έκανα δοκιμή ένα υβριδικό ux300 , σχεδόν εντυπωσιαστικα.
 


Μηνύματα
16.387
Reaction score
23.112
Η Toyota που έχει 5 γενιές υβριδικά ζητάει τεχνογνωσία από την BYD για υβριδικά.
ΟΚ ενδιαφέρον και αυτό
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.426
Reaction score
135.466
Η Toyota που έχει 5 γενιές υβριδικά ζητάει τεχνογνωσία από την BYD για υβριδικά.
ΟΚ ενδιαφέρον και αυτό
Μην αμφιβάλλεις.

Η Τογιότα εξελίσσει επί γενεές το δικό της υβριδικό, χωρίς plug in. Το οποίο πλέον είναι παρωχημένο, και χωρίς κανένα ενδιαφέρον.

Τα plug in hybrid, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Πλέον από τα plug in υβριδικά, το ζητούμενο είναι όσο το δυνατόν πιο μεγάλη αυτονομία (>80χλμ) χωρίς να παίρνει καθόλου μπρος ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, και με "νορμάλ" επιδόσεις σε αυτήν την κίνηση.
 

Μηνύματα
16.387
Reaction score
23.112
Άχρηστο όχημα το phev , τσάμπα βάρος.
Το ux είχε κανονικούς ηλεκτροκινητήρες (το 4κινητο κάπου 100kw) δηλαδή όσο γκάζι θες συν τα πλεονεκτήματα του να έχεις δυνατό ηλεκτροκινητήρα στο traction control. Τι νόημα έχει να κουβαλάς 20kwh μπαταρία, αν ήταν να φορτίσεις πας κατευθείαν σε bev.
Να μιλάγαμε για hev με 20kw κινητήρα να πω ναι , κερδίζει γιατί έχει δύναμη αλλά πλέον δεν έχει νόημα κανένα.
Εκτός αυτού το σημαντικό σε ένα υβριδικό είναι να έχεις σωστό κινητήρα για το φορτίο που προορίζεται να κινήσει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.426
Reaction score
135.466
Άχρηστο όχημα το phev
Σωστά.

Τα υπόλοιπα δε χρειάζονται..


ΥΓ. Η μοναδική χρησιμότητα κατά τη γνώμη μου που θα μπορούσε λογικά να έχει ένας ice κινητήρας σε EV, είναι αποκλειστικά και μόνον η παραγωγή ρεύματος, δηλαδή υψηλής απόδοσης γεννήτρια, χρήσιμο μόνον σε υψηλές απαιτήσεις αμπέρ ως συμπλήρωμα στην ενέργεια της μπαταρίας. Θα μπορούσα να φανταστώ ένα σενάριο ενός EV με μοτέρ 120 ίππων, με 50 kWh μπαταρία, που με την συνεισφορά ενός ice καθαρά ως γεννήτρια και 50 λίτρα τεποζιτο βενζίνης, να έχει αυτονομία έως και 2.000χλμ.
 

Μηνύματα
16.387
Reaction score
23.112
ούτε αυτό έχει νόημα.
τι να κάνεις 2000χλμ αυτονομία σε ΙΧ; από πρακτικής άποψης το να κουβαλάς βενζίνη για 40+ μέρες είναι χασούρα και ζημιά.

1727941309286.png


83KW μπροστά + 30KW πίσω.
πρακτικά BEV είναι σαν powertrain με μπαταρία που φορτίζεται από έναν ΜΕΚ κινητήρα που χρειάζεται να δουλέψει σε πολύ στενό εύρος λειτουργίας για κορυφαία χαρακτηριστικά ενεργειακής απόδοσης.
τι ακριβώς μπορεί πλέον να προσφέρει ένα phev πέραν του να κουβαλάς μια πολύ βαριά μπαταρία;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.353
Reaction score
30.195
Όχι μόνο τι να τα κάνεις 2000χλμ. Tι να τα κάνεις ακόμα και τα 1000χλμ σε ΙΧ.
Έχεις αυξήσει το κόστος αγοράς για να μεταφέρεις τσάμπα βάρος ενώ αυξάνεις και την κατανάλωση για ένα "αν και όταν".
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.272
Μηνύματα
2.934.849
Members
38.167
Νεότερο μέλος
portokali
Top