Build Your Dreams (BYD)


Μηνύματα
2.492
Reaction score
5.372
Η διατύπωση ήταν προσεκτική ("πόσο επιβαρύνει το λογαριασμό η φόρτιση του οχήματος;"), το δε +100% στις λοιπές επιβαρύνσεις (από τα 0,09€ καθαρής αξίας kWh στα 0,18€ σύνολο) που χρησιμοποίησα για τους υπολογισμούς, ήταν απλόχερο ώστε να καλύψει και μεγαλύτερες καταναλώσεις. Υπάρχουν κι άλλες περιπλοκές, πχ εγώ έχω νυχτερινό ρεύμα, κάτι που σημαίνει ότι μάλλον πάω και παρακάτω, άλλος δεν έχει. Οι παράμετροι παίρνουν πολύ νερό και πρέπει να προσωποποιούνται, αλλά η ουσία δεν αλλάζει: το ηλεκτρικό είναι πάρα πολύ φτηνότερο στη χρήση.

ΥΓ Ο @pstergio μας χρωστάει μια αναλυτική... σπασικλοανάλυση του θέματος των λοιπών χρεώσεων ρεύματος. :)
Μου είπε κάποιος φίλος τεχνικός αυτοκινήτων ότι με τους επερχόμενους έξυπνους μετρητές ρεύματος όταν θα φόρτιζει το αυτοκίνητο (κάτι που θα γίνεται αντιληπτό από τον μετρητή) η χρέωση θα είναι πολύ υψηλή (ίσως και 50 cent/KWh). Έχεις ακούσει κάτι σχετικό για αυτό το θέμα;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.215
Reaction score
29.990
Για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρχει ειδική γραμμή από το ρολόι μέχρι τον φορτιστή. Δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, και νομίζω πως δεν γίνεται κιόλας καθώς δεν υπάρχει δεύτερη έξοδος στα ρολόγια. Μπορεί να κάνω λάθος στο δεύτερο βέβαια.

Αν δεν υπάρχει ειδική γραμμή δεν γίνεται να ξέρει που πάει το ρεύμα. Μπορεί να άνοιξες το θερμοσίφωνο, να μαγειρεύεις, να φορτίζεις την οικιακή σου μπαταρία, να δουλεύει η αντλία αέρα πατέρα επειδή κάνει κρύο ή ζέστη, να κάνεις εργασίες όπως τροχός, ηλεκτροκόλληση κ.α. Δεν γίνεται έτσι απλά.

Γενικά οι μηχανικοί λένε πολλές @@@@. Ο δικός μου να δεις τι λέει αν τον ρωτήσεις για ηλεκτρικά. Για πέταμα θα στα βγάλει. Και όποτε πάω να πω κουβέντα σε άλλον πελάτη του με κόβει, ή με διώχνει άρον άρον αν έχω τελειώσει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.096
Μηνύματα
2.928.965
Members
38.133
Νεότερο μέλος
Nik_Chris
Top