Build Your Dreams (BYD)

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.270
Reaction score
10.864
Στα Καλάβρυτα φτάσαμε με 60% SOC. Αυτό σημαίνει ότι χρειαστήκαμε 51%+29%=80% της μπαταρίας για το σύνολο της διαδρομής 258km από τη Χαλκίδα στα Καλάβρυτα. Μέση κατανάλωση για τη συνολική διαδρομή του "πήγαινε" στις 18,8kWh/100km:

06 Άφιξη στα Καλάβρυτα.jpg


Υπάρχουν επί πληρωμή δημόσιοι φορτιστές 22kW σε δύο ξενοδοχεία: το Kalavryta Canyon στο κέντρο της πόλης και το Anerada στις παρυφές της. Υπάρχουν επίσης δυο δωρεάν 22άρηδες του Δήμου, τους οποίους φυσικά και προτιμήσαμε:

07 Δωρεάν δημοτικός φορτιστής Καλάβρυτα.jpg


Η ισχύς φόρτισης ήταν κοντά στη μέγιστη δυνατή, στα 10,4kW:

08 Δωρεάν δημοτικός φορτιστής Καλάβρυτα close-up.jpg


Η φόρτιση γίνεται με χρήση app που κατεβάζουμε σκανάροντας το QRcode πάνω στο φορτιστή. Δίνει επίσης τη δυνατότητα να βλέπεις αν ο φορτιστής είναι διαθέσιμος ώστε να μην πηγαίνεις άδικα.
Εκτός από το BYD μας, τα μόνα ηλεκτρικά που είδα στην πόλη ήταν ένα μαύρο Tesla Model 3 που φόρτιζε πριν από εμάς κι ένα ίδιο λευκό που μάλλον περίμενε να πάρει σειρά (φαίνεται πάνω δεξιά στη φωτό).

Κατά την παραμονή μας κάναμε επίσκεψη στο Σπήλαιο των Λιμνών, σε μια υπέροχη ορεινή διαδρομή προς τους αντίποδες του Χελμού (συνεχίζοντας ευθεία στη διασταύρωση λίγο πριν το χιονοδρομικό) που κόβει την ανάσα -ειδικά με τον καιρό που επικρατούσε:

Προς το Σπήλαιο Λιμνών (full).jpg


Στην επιστροφή προφανώς δε χρειάστηκε φόρτιση, οπότε δεν κάναμε στάση. Καταναλώσαμε 69% της μπαταρίας, 11% λιγότερο από το "πήγαινε", καθώς είχαμε σύμμαχο τη βαρύτητα στο αρχικό κομμάτι. Η κίνηση πολύ πυκνή το βράδυ της Κυριακής που επιστρέφαμε, οπότε και πάλι η μέση ωριαία ήταν ελαφρά μειωμένη. Μέση κατανάλωση στην τρίωρη διαδρομή μόλις 16,2kWh/100km:

09 Επιστροφή στο σπίτι.jpg


Το όλο ταξίδι έγινε εντελώς απροβλημάτιστα, παρά το γεγονός ότι η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν μηδενική. Σε αυτά τα μεγαλύτερα ταξίδια χρειάζεται απλά μερικός προγραμματισμός και λίγη κοινή λογική. Μην το φοβάστε, δοκιμάστε το! :)
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.553
Reaction score
8.021
Κατά την παραμονή μας κάναμε επίσκψη στο Σπήλαιο των Λιμνών, ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας το βουνό πάνω από τα Καλάβρυτα, σε μια υπέροχη διαδρομή που κόβει την ανάσα ειδικά με τον καιρό που επικρατούσε:
Όποιος τύχει και βρεθεί προς τα εκεί και πάει μέχρι το σπήλαιο, να συνεχίσει οπωσδήποτε και μέχρι το Πλανητέρο.

(ακόμα και με ηλεκτρικό, κοντά είναι 😝)
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.270
Reaction score
10.864
Όποιος τύχει και βρεθεί προς τα εκεί και πάει μέχρι το σπήλαιο, να συνεχίσει οπωσδήποτε και μέχρι το Πλανητέρο.

(ακόμα και με ηλεκτρικό, κοντά είναι 😝)
Το είχα υπόψη, αλλά εκείνη τη μέρα είχε κατακλυσμό, οπότε καλύτερα στη σπηλιά!
Την επόμενη φορά. :)
 

Μηνύματα
811
Reaction score
1.241
Στα Καλάβρυτα φτάσαμε με 60% SOC. Αυτό σημαίνει ότι χρειαστήκαμε 51%+29%=80% της μπαταρίας για το σύνολο της διαδρομής 258km από τη Χαλκίδα στα Καλάβρυτα. Μέση κατανάλωση για τη συνολική διαδρομή του "πήγαινε" στις 18,8kWh/100km:

View attachment 352085

Υπάρχουν επί πληρωμή δημόσιοι φορτιστές 22kW σε δύο ξενοδοχεία: το Kalavryta Canyon στο κέντρο της πόλης και το Anerada στις παρυφές της. Υπάρχουν επίσης δυο δωρεάν 22άρηδες του Δήμου, τους οποίους φυσικά και προτιμήσαμε:

View attachment 352087

Η ισχύς φόρτισης ήταν κοντά στη μέγιστη δυνατή, στα 10,4kW:

View attachment 352088

Η φόρτιση γίνεται με χρήση app που κατεβάζουμε σκανάροντας το QRcode πάνω στο φορτιστή. Δίνει επίσης τη δυνατότητα να βλέπεις αν ο φορτιστής είναι διαθέσιμος ώστε να μην πηγαίνεις άδικα.
Εκτός από το BYD μας, τα μόνα ηλεκτρικά που είδα στην πόλη ήταν ένα μαύρο Tesla Model 3 που φόρτιζε πριν από εμάς κι ένα ίδιο λευκό που μάλλον περίμενε να πάρει σειρά (φαίνεται πάνω δεξιά στη φωτό).

Κατά την παραμονή μας κάναμε επίσκεψη στο Σπήλαιο των Λιμνών, ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας το βουνό πάνω από τα Καλάβρυτα, σε μια υπέροχη διαδρομή που κόβει την ανάσα -ειδικά με τον καιρό που επικρατούσε:

View attachment 352090

Στην επιστροφή προφανώς δε χρειάστηκε φόρτιση, οπότε δεν κάναμε στάση. Καταναλώσαμε 69% της μπαταρίας, 11% λιγότερο από το "πήγαινε", καθώς είχαμε σύμμαχο τη βαρύτητα στο αρχικό κομμάτι. Η κίνηση πολύ πυκνή το βράδυ της Κυριακής που επιστρέφαμε, οπότε και πάλι η μέση ωριαία ήταν μειωμένη. Μέση κατανάλωση μόλις 16,2kWh/100km:

View attachment 352089

Το όλο ταξίδι έγινε εντελώς απροβλημάτιστα, παρά το γεγονός ότι η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν μηδενική. Χρειάστηκε απλά λίγος προγραμματισμός και μερική κοινή λογική. Μη το φοβάστε, δοκιμάστε το! :)
Πανέμορφο, εύχομαι πολλά-πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.:thumbsup:
 


Μηνύματα
7
Reaction score
3
Στα Καλάβρυτα φτάσαμε με 60% SOC. Αυτό σημαίνει ότι χρειαστήκαμε 51%+29%=80% της μπαταρίας για το σύνολο της διαδρομής 258km από τη Χαλκίδα στα Καλάβρυτα. Μέση κατανάλωση για τη συνολική διαδρομή του "πήγαινε" στις 18,8kWh/100km:

View attachment 352085

Υπάρχουν επί πληρωμή δημόσιοι φορτιστές 22kW σε δύο ξενοδοχεία: το Kalavryta Canyon στο κέντρο της πόλης και το Anerada στις παρυφές της. Υπάρχουν επίσης δυο δωρεάν 22άρηδες του Δήμου, τους οποίους φυσικά και προτιμήσαμε:

View attachment 352087

Η ισχύς φόρτισης ήταν κοντά στη μέγιστη δυνατή, στα 10,4kW:

View attachment 352088

Η φόρτιση γίνεται με χρήση app που κατεβάζουμε σκανάροντας το QRcode πάνω στο φορτιστή. Δίνει επίσης τη δυνατότητα να βλέπεις αν ο φορτιστής είναι διαθέσιμος ώστε να μην πηγαίνεις άδικα.
Εκτός από το BYD μας, τα μόνα ηλεκτρικά που είδα στην πόλη ήταν ένα μαύρο Tesla Model 3 που φόρτιζε πριν από εμάς κι ένα ίδιο λευκό που μάλλον περίμενε να πάρει σειρά (φαίνεται πάνω δεξιά στη φωτό).

Κατά την παραμονή μας κάναμε επίσκεψη στο Σπήλαιο των Λιμνών, σε μια υπέροχη ορεινή διαδρομή προς τους αντίποδες του Χελμού (συνεχίζοντας ευθεία στη διασταύρωση λίγο πριν το χιονοδρομικό) που κόβει την ανάσα -ειδικά με τον καιρό που επικρατούσε:

View attachment 352090

Στην επιστροφή προφανώς δε χρειάστηκε φόρτιση, οπότε δεν κάναμε στάση. Καταναλώσαμε 69% της μπαταρίας, 11% λιγότερο από το "πήγαινε", καθώς είχαμε σύμμαχο τη βαρύτητα στο αρχικό κομμάτι. Η κίνηση πολύ πυκνή το βράδυ της Κυριακής που επιστρέφαμε, οπότε και πάλι η μέση ωριαία ήταν ελαφρά μειωμένη. Μέση κατανάλωση στην τρίωρη διαδρομή μόλις 16,2kWh/100km:

View attachment 352089

Το όλο ταξίδι έγινε εντελώς απροβλημάτιστα, παρά το γεγονός ότι η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν μηδενική. Σε αυτά τα μεγαλύτερα ταξίδια χρειάζεται απλά μερικός προγραμματισμός και λίγη κοινή λογική. Μην το φοβάστε, δοκιμάστε το! :)
Πολύ κατατοπιστική περιγραφή!!! Έχω σπίτι στην Κάτω Κλειτορία (Μαζέικα), δεν έχω προλάβει ακόμα να κάνω κανένα ταξίδι. Αν επιτρεπεται, πόσα άτομα είσασταν στο αυτοκίνητο; Εμεις είμαστε 2 ενήλικες + 2 παιδιά
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.270
Reaction score
10.864
Πολύ κατατοπιστική περιγραφή!!! Έχω σπίτι στην Κάτω Κλειτορία (Μαζέικα), δεν έχω προλάβει ακόμα να κάνω κανένα ταξίδι. Αν επιτρεπεται, πόσα άτομα είσασταν στο αυτοκίνητο; Εμεις είμαστε 2 ενήλικες + 2 παιδιά
Ο ίδιο κι εμείς, συν ένα πορτ-μπαγκάζ γεμάτο αποσκευές.
Πάντως, με 1800 κιλά απόβαρο, μικρό ρόλο παίζει το φορτίο. Μεγαλύτερη επίπτωση έχει η αεροδυναμική αντίσταση, είτε λόγω υψηλής ταχύτητας είτε λόγω ισχυρού κόντρα ανέμου. Και οι εδαφικές εξάρσεις βέβαια, ειδικά αν υπάρχει σημαντική υψομετρική διαφορά μεταξύ αρχής και τέλους της διαδρομής.
 

Μηνύματα
7
Reaction score
3
Ο ίδιο κι εμείς, συν ένα πορτ-μπαγκάζ γεμάτο αποσκευές.
Πάντως, με 1800 κιλά απόβαρο, μικρό ρόλο παίζει το φορτίο. Μεγαλύτερη επίπτωση έχει η αεροδυναμική αντίσταση, είτε λόγω υψηλής ταχύτητας είτε λόγω ισχυρού κόντρα ανέμου. Και οι εδαφικές εξάρσεις βέβαια, ειδικά αν υπάρχει σημαντική υψομετρική διαφορά μεταξύ αρχής και τέλους της διαδρομής.
Το αυτοκίνητο ήταν σε ECO MODE σε όλο το ταξίδι; η σε NORMAL;
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.736
Reaction score
30.646
Tα Dolphin και Atto 3 θα κατασκευάζονται στην Ουγγαρία από το τέλος του 2025. Επόμενο μοντέλο το Αtto 3 UP (ή άλλο όνομα) που ανέβασα στην προηγούμενη σελίδα.

 

Μηνύματα
7
Reaction score
3
Καλημέρα, χθες έλαβα την έκδοση 1.7.1 η οποία διορθώνει αρκετά θέματα. Προς το παρόν δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα.
 

Attachments


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.270
Reaction score
10.864
Καλημέρα, χθες έλαβα την έκδοση 1.7.1 η οποία διορθώνει αρκετά θέματα. Προς το παρόν δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα.
Ήρθε και σ' εμένα χθες το πρωί, την ώρα που ξεκινάγαμε για ημερήσια εκδρομή στην Αράχοβα (διαδρομή για την οποία θα γράψω δυο λόγια σε λίγο), οπότε το ανέβαλα για προφανείς λόγους.
Την εγκατέστησα σήμερα το πρωί και, με μια γρήγορη δοκιμή, φαίνεται να αποκαθιστά το θέμα της μη-γραμμικής απόκρισης του χειριστηρίου θερμοκρασίας καμπίνας: τώρα αντιδρά άμεσα σε μια αύξηση πχ από 23C σε 25C, χωρίς να χρειάζεται να πας παραπάνω.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.270
Reaction score
10.864
Ημερήσια στην Αράχοβα

PXL_20241214_144445319~2.jpg


Πρώτη επίσκεψη στην Αράχοβα για φέτος το χειμώνα και πρώτη με το BYD. Απροσδόκητα πολύς κόσμος για πρωί Σαββάτου και όμορφη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα. Ο καιρός καλός -αν και κρύος- όταν φτάσαμε, χιονιάς με 6C αργά το απόγευμα που φεύγαμε.
Το φαγητό, για όσους δεν έχουν πάει, καλό και με αρκετή ποικιλία. Προτείνω το Τσουκάλι (ανοιχτό μόνο βράδυ), το Αγνάντιο για value for money ή το Skala για fine dining. Καλές ταβέρνες υπάρχουν και στο Λιβάδι, στο δρόμο προς το χιονοδρομικό και την Αγόριανη.

1734255927781.png


Aγαπημένο μας καφέ στο χωριό είναι το Εμπορικό για την ωραία ήσυχη ατμόσφαιρά του, αλλά χθες ανακαλύψαμε και το Belleville: από έξω μοιάζει με απλό ζαχαροπλαστείο, αλλά στο βάθος έχει τραπεζάκια όπου σερβίρει ωραίο καφέ με υπέροχη θέα και κα-τα-πλη-κτι-κά γλυκά!

Ξεκινήσαμε από το Χαλκίδα με 100% μπαταρία και προτιμήσαμε τη διαδρομή από τον αυτοκινητόδρομο μέχρι το Κάστρο, όπου πήραμε τον επαρχιακό δρόμο για Λειβαδιά. Στα τελευταία ορεινά πριν το χωριό, που βρίσκεται σε υψόμετρο 968 m, επωφελήθηκα από το γεγονός ότι οι γυναίκες μου κοιμόντουσαν (έχω... τρεις, για να μη ρωτάει ο Κατσικοφούτ :p ) και του έδωσα να καταλάβει: προτιμώ να μη γράψω μέχρι πόσο πήγαινα, αλλά κατανάλωσα 8% μπαταρία για είκοσι χιλιόμετρα. Στην αντίστροφη πορεία, επιστρέφοντας, ήταν κατηφόρα και οι γυναίκες ξύπνιες οπότε κατανάλωσα ακριβώς... 0% για το ίδιο σκέλος της διαδρομής.
Χρειάστηκαν 47% της μπαταρίας για τη μετάβαση (21,5kWh/100 km) και 34% για την επιστροφή (15,5kWh/100 km), ενώ έμειναν άλλα 19% υπόλοιπο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.757
Μηνύματα
2.951.114
Members
38.233
Νεότερο μέλος
dimpam
Top