- Μηνύματα
- 8.270
- Reaction score
- 10.864
Στα Καλάβρυτα φτάσαμε με 60% SOC. Αυτό σημαίνει ότι χρειαστήκαμε 51%+29%=80% της μπαταρίας για το σύνολο της διαδρομής 258km από τη Χαλκίδα στα Καλάβρυτα. Μέση κατανάλωση για τη συνολική διαδρομή του "πήγαινε" στις 18,8kWh/100km:
Υπάρχουν επί πληρωμή δημόσιοι φορτιστές 22kW σε δύο ξενοδοχεία: το Kalavryta Canyon στο κέντρο της πόλης και το Anerada στις παρυφές της. Υπάρχουν επίσης δυο δωρεάν 22άρηδες του Δήμου, τους οποίους φυσικά και προτιμήσαμε:
Η ισχύς φόρτισης ήταν κοντά στη μέγιστη δυνατή, στα 10,4kW:
Η φόρτιση γίνεται με χρήση app που κατεβάζουμε σκανάροντας το QRcode πάνω στο φορτιστή. Δίνει επίσης τη δυνατότητα να βλέπεις αν ο φορτιστής είναι διαθέσιμος ώστε να μην πηγαίνεις άδικα.
Εκτός από το BYD μας, τα μόνα ηλεκτρικά που είδα στην πόλη ήταν ένα μαύρο Tesla Model 3 που φόρτιζε πριν από εμάς κι ένα ίδιο λευκό που μάλλον περίμενε να πάρει σειρά (φαίνεται πάνω δεξιά στη φωτό).
Κατά την παραμονή μας κάναμε επίσκεψη στο Σπήλαιο των Λιμνών, σε μια υπέροχη ορεινή διαδρομή προς τους αντίποδες του Χελμού (συνεχίζοντας ευθεία στη διασταύρωση λίγο πριν το χιονοδρομικό) που κόβει την ανάσα -ειδικά με τον καιρό που επικρατούσε:
Στην επιστροφή προφανώς δε χρειάστηκε φόρτιση, οπότε δεν κάναμε στάση. Καταναλώσαμε 69% της μπαταρίας, 11% λιγότερο από το "πήγαινε", καθώς είχαμε σύμμαχο τη βαρύτητα στο αρχικό κομμάτι. Η κίνηση πολύ πυκνή το βράδυ της Κυριακής που επιστρέφαμε, οπότε και πάλι η μέση ωριαία ήταν ελαφρά μειωμένη. Μέση κατανάλωση στην τρίωρη διαδρομή μόλις 16,2kWh/100km:
Το όλο ταξίδι έγινε εντελώς απροβλημάτιστα, παρά το γεγονός ότι η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν μηδενική. Σε αυτά τα μεγαλύτερα ταξίδια χρειάζεται απλά μερικός προγραμματισμός και λίγη κοινή λογική. Μην το φοβάστε, δοκιμάστε το!
Υπάρχουν επί πληρωμή δημόσιοι φορτιστές 22kW σε δύο ξενοδοχεία: το Kalavryta Canyon στο κέντρο της πόλης και το Anerada στις παρυφές της. Υπάρχουν επίσης δυο δωρεάν 22άρηδες του Δήμου, τους οποίους φυσικά και προτιμήσαμε:
Η ισχύς φόρτισης ήταν κοντά στη μέγιστη δυνατή, στα 10,4kW:
Η φόρτιση γίνεται με χρήση app που κατεβάζουμε σκανάροντας το QRcode πάνω στο φορτιστή. Δίνει επίσης τη δυνατότητα να βλέπεις αν ο φορτιστής είναι διαθέσιμος ώστε να μην πηγαίνεις άδικα.
Εκτός από το BYD μας, τα μόνα ηλεκτρικά που είδα στην πόλη ήταν ένα μαύρο Tesla Model 3 που φόρτιζε πριν από εμάς κι ένα ίδιο λευκό που μάλλον περίμενε να πάρει σειρά (φαίνεται πάνω δεξιά στη φωτό).
Κατά την παραμονή μας κάναμε επίσκεψη στο Σπήλαιο των Λιμνών, σε μια υπέροχη ορεινή διαδρομή προς τους αντίποδες του Χελμού (συνεχίζοντας ευθεία στη διασταύρωση λίγο πριν το χιονοδρομικό) που κόβει την ανάσα -ειδικά με τον καιρό που επικρατούσε:
Στην επιστροφή προφανώς δε χρειάστηκε φόρτιση, οπότε δεν κάναμε στάση. Καταναλώσαμε 69% της μπαταρίας, 11% λιγότερο από το "πήγαινε", καθώς είχαμε σύμμαχο τη βαρύτητα στο αρχικό κομμάτι. Η κίνηση πολύ πυκνή το βράδυ της Κυριακής που επιστρέφαμε, οπότε και πάλι η μέση ωριαία ήταν ελαφρά μειωμένη. Μέση κατανάλωση στην τρίωρη διαδρομή μόλις 16,2kWh/100km:
Το όλο ταξίδι έγινε εντελώς απροβλημάτιστα, παρά το γεγονός ότι η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν μηδενική. Σε αυτά τα μεγαλύτερα ταξίδια χρειάζεται απλά μερικός προγραμματισμός και λίγη κοινή λογική. Μην το φοβάστε, δοκιμάστε το!
Last edited: