Build Your Dreams (BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.837
Reaction score
30.762
Καλησπέρα σας, είμαι νέος κάτοχος ATTO 3, παρατήρησα ότι για να έχει αποτέλεσμα η θέρμανση πρέπει να ρυθμίσω την θερμοκρασία στους 29 βαθμούς. Το ίδιο πρόβλημα το διάβασα σε μια ομάδα για το ATTO 3 στο facebook της UK , στο οποίο αναφέρουν ότι εμφανίστηκε μετά την τελευταία αναβάθμιση, γνωρίζει κάποιος κατι;
Υπάρχει Ελληνική ομάδα στο FB για το Atto 3. Καλύτερα να ρωτήσεις και εκεί. Εδώ μόνο ο Maxheadroom μπορεί να απαντήσει.

 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.291
Reaction score
10.921
Καλησπέρα σας, είμαι νέος κάτοχος ATTO 3, παρατήρησα ότι για να έχει αποτέλεσμα η θέρμανση πρέπει να ρυθμίσω την θερμοκρασία στους 29 βαθμούς. Το ίδιο πρόβλημα το διάβασα σε μια ομάδα για το ATTO 3 στο facebook της UK , στο οποίο αναφέρουν ότι εμφανίστηκε μετά την τελευταία αναβάθμιση, γνωρίζει κάποιος κατι;
Το διάβασα κι εγώ, νομίζω ότι κάτι άλλαξαν τον προγραμματισμό του κλιματισμού στην 1.7.1 που δημιουργεί θέμα στα ψυχρότερα κλίματα.
Προσωπικά δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα: το έχω σταθερά στους 23C με απενεργοποιημένο A/C και η θερμοκρασία είναι απόλυτα ικανοποιητική. Για παράδειγμα, χθες το βράδυ που γυρίζαμε στη Χαλκίδα από βόλτα στην Αθήνα, με χαμηλές θερμοκρασίες στην Εθνική Οδό (6-7C), κανένας από τους επιβαίνοντες δεν παραπονέθηκε.

Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, ορίστε τη λειτουργία του κλιματιστικού στην Άνεση (αντί για Eco) και ενεργοποιήστε όλους τους αεραγωγούς (παρμπρίζ, κεντρικούς και πόδια -αν θέλετε να βγάζει ζεστό αέρα και πίσω, πρέπει απαραίτητα να ενεργοποιήσετε τους κεντρικούς). Θυμίζω ότι μπορείτε να ενεργοποιείτε από πριν τον κλιματισμό και τα θερμαινόμενα καθίσματα, ακόμα και από μακριά χρησιμοποιώντας το App της BYD, ώστε να βρίσκετε το όχημα ζεστό όταν επιβιβάζεστε.
Διάβασα τέλος κάποιον να λέει ότι σε αυτόν διορθώθηκε το πρόβλημα κάνοντας Επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις του infotainment. Δε γνωρίζω αν ισχύει, αλλά είναι γενικά μια καλή πρακτική μετά από κάθε μεγάλη αναβάθμιση οποιουδήποτε... τάμπλετ. Θα χρειαστεί όμως να ξανακάνετε pairing το κινητό σας, να ορίσετε σταθμούς ραδιοφώνου, σύνδεση σε εξωτερικό WiFi, διαμόρφωση επιφάνειας εργασίας και όλων των υπόλοιπων ρυθμίσεων και εφαρμογών του infotainment.

ΥΓ Μόλις διάβασα κάπου ότι στην Αγγλία είναι διαθέσιμο νέο update που διορθώνει το πρόβλημα, προς το παρόν μόνο για εγκατάσταση μέσω USB. Εντός ολίγων ημερών και μέσω ΟΤΑ, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
 
Last edited:

Μηνύματα
7
Reaction score
3
Το διάβασα κι εγώ, νομίζω ότι κάτι άλλαξαν τον προγραμματισμό του κλιματισμού στην 1.7.1 που δημιουργεί θέμα στα ψυχρότερα κλίματα.
Προσωπικά δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα: το έχω σταθερά στους 23C με απενεργοποιημένο A/C και η θερμοκρασία είναι απόλυτα ικανοποιητική. Για παράδειγμα, χθες το βράδυ που γυρίζαμε στη Χαλκίδα από βόλτα στην Αθήνα, με χαμηλές θερμοκρασίες στην Εθνική Οδό (6-7C), κανένας από τους επιβαίνοντες δεν παραπονέθηκε.

Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, ορίστε τη λειτουργία του κλιματιστικού στην Άνεση (αντί για Eco ή όπως το λέει τέλος πάντων) και ενεργοποιήστε όλους αεραγωγούς (παρμπρίζ, κεντρικούς και πόδια). Θυμίζω ότι μπορείτε επίσης να ενεργοποιείτε από πριν τον κλιματισμό και τα θερμαινόμενα καθίσματα, ακόμα και από μακριά χρησιμοποιώντας το App της BYD, ώστε να βρίσκετε το όχημα ζεστό όταν επιβιβάζεστε.
Διάβασα τέλος κάποιον να λέει ότι σε αυτόν διορθώθηκε το πρόβλημα κάνοντας Επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις του infotainment. Δε γνωρίζω αν ισχύει, αλλά θα χρειαστεί να ξανακάνετε pairing το κινητό σας, να ορίσετε σταθμούς ραδιοφώνου, σύνδεση σε εξωτερικό WiFi, διαμόρφωση επιφάνειας εργασίας και όλων των υπόλοιπων ρυθμίσεων και εφαρμογών του infotainment.

ΥΓ Μόλις διάβασα κάπου ότι στην Αγγλία είναι διαθέσιμο νέο update που διορθώνει το πρόβλημα, προς το παρόν μόνο για εγκατάσταση μέσω USB. Εντός ολίγων ημερών και μέσω ΟΤΑ, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
ok, θα ελέγξω την τρέχουσα ρύθμιση και βλέπουμε...
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.837
Reaction score
30.762
Ένα πρόσφατο 44λέπτο video από το CNBC που χωρίζεται σε τρία μέρη:
- Μια σύντομη αναφορά στη ιστορία της BYD.
- Γιατί η Αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία χάνει στη Κίνα.
- Γιατί οι φόροι δεν θα τους σταματήσουν.

Γενικότερα έχει αρκετή πληροφορία για την αγορά.


Όπως φαίνεται η BYD ετοιμάζεται για πόλεμο τιμών εντός και εκτός Κίνας. Πρόσφατη διαρροή επικοινωνίας της την θέλει να ζητά μείωση τιμών 10% από τους προμηθευτές ως προαπαιτούμενο για το 2025.
 

Μηνύματα
7.506
Reaction score
1.613
Στο παρελθόν αυτές οι πρακτικές εκβιασμού των προμηθευτών δεν είχαν καλά αποτελέσματα για το προϊόν και τους καταναλωτές. Η Mercedes ακολούθησε αντίστοιχες πρακτικές στα μέσα της δεκαετίας του 90, και το αποτέλεσμα ήταν να καταρρεύσουν σε όλους τους δείκτες αξιοπιστίας για μία δεκαετία, να πάρει πόδι ο CEO τους και τα αυτοκίνητά της από εκείνη την εποχή να θεωρούνται σήμερα γενικώς σκουπίδια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.837
Reaction score
30.762
Εξαρτάται και τι μπαίνει μέσα. Πρόσφατα μπήκα και στα δύο Leapmotor που έχουν στην Ελλάδα. Το μικρό Τ03 των 16.000€ (μετά την επιδότηση) έχει καλή ποιότητα και εξοπλισμό για τα λεφτά του. Δεν το περιμένεις με τίποτα. Το μεγάλο τους SUV κατηγορίας Model Y έχει μια ποιότητα πλαστικών, κυρίως στην κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα, που μου θύμισε κινεζικές θήκες κινητών του 1€.
 

Μηνύματα
7.506
Reaction score
1.613
Μα αυτό είναι το θέμα. Ότι τώρα τα κινέζικα που έρχονται στην Ελλάδα είναι καλά ποιοτικά (σε αντιληπτή ποιότητα κατασκευής τουλάχιστον). Με 10% κάτω θα είναι;

Ενημερωτικά, η διαφορά στο κόστος μεταξύ ποιοτικών, μαλακών στην υφή πλαστικών και σκληρών που παραπέμπουν σε χαμηλή ποιότητα είναι ΑΣΤΕΙΑ. Μπορεί για όλο το αυτοκίνητο π.χ. το φτηνό ταμπλό να κοστίζει 100€ και το καλό ταμπλό να κοστίζει 150€. Μιλάμε για διαφορές ποιότητας που μπορεί να αντιστοιχούν σε αυτοκίνητα πολλαπλάσιας μεταξύ τους αξίας.

Ταπεινή άποψη, τον πόλεμο τιμών οι Κινέζοι τον έχουν κερδίσει, δεν έχουν να κερδίσουν περαιτέρω μειώνοντας παραπάνω τις τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ήδη είναι φτηνότεροι για συχνά καλύτερο προϊόν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.837
Reaction score
30.762
Μα δεν το κάνουν για τους έξω. Για τους μέσα το κάνουν. Αναμεταξύτονε. 🙂

Μόνοι τους τα λένε. Η Κινεζική αγορά θυμίζει λουτρό αίματος. Αρχές δεκαετίας 2010 ήταν πάνω από 1000 εταιρείες. Κάπου στο 2016-17 ήταν σχεδόν 500. Πλέον είναι κάπου στις 150.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.837
Reaction score
30.762
Όπως πάνε τα πράγματα φέτος η BYD θα παραδώσει ίσως και 1.000.000 παραπάνω οχήματα από όσα είχε υπολογίσει. Μόνο τον Νοέμβριο οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις 500.000. Αναλυτές αναφέρουν πως αν κρατηθεί αυτός ο ρυθμός το τέλος του 2025 θα την βρει στο Νο4 της παγκόσμιας κατάταξης.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.837
Reaction score
30.762

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.837
Reaction score
30.762
Ένα νέο μοντέλο έκανε την εμφάνιση του, με το όνομα Yuan Up. Είναι η μικρότερη version του Yuan, που δεν είναι άλλο από το γνωστό στην Ευρώπη Atto 3. Έχει ανακοινωθεί ήδη κατασκευή δεξιοτίμονου για τις αγορές της Ασίας, Αυστραλίας κλπ, οπότε είναι έως και βέβαιο πως θα το δούμε και στην Ευρώπη ως Atto 3 Up. Έχει το μέγεθος του Volvo EX30, έχει όμως και μερικά "αλλά". Η μεγάλη version, που πιθανότατα αυτή θα έρθει στην Ευρώπη, έχει 45kWh μπαταρία και 65KW DC charge. Λέει ότι κάνει 400km.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.837
Reaction score
30.762
H BYD υπέγραψε συνεργασία με την Ιαπωνική κυβέρνηση ώστε τα ηλεκτρικά οχήματα της να παρέχουν ενέργεια σε βασικές κρατικές υποδομές της χώρας σε περίπτωση φυσικών καταστροφών. Θα υπάρξει συνεργασία ώστε να κατασκευαστή η απαραίτητη υποδομή.

Δεν πήραν την Nissan, που είναι η μοναδική τοπική εταιρεία που προσφέρει την σχετική δυνατότητα εδώ και χρόνια μέσω του Chademo. Καλά για τις άλλες δεν συζητάμε, δεν υπάρχουν καν. Επέλεξαν BYD.

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Λογικό είναι.

Με τόσες πωλήσεις που έχει, αυτή είναι η μόνη λογική επιλογή για τέτοια δουλειά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.837
Reaction score
30.762
Οι πωλήσεις της BYD στην Ιαπωνία είναι ίδιες με αυτές στην Ελλάδα. Με αυτό τον τρόπο ανοίγει δρόμος για την BYD να την μάθει ο κόσμος καλύτερα ενώ δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε και κρατικά οχήματα BYD. Αυτό θα έχει πολύ πλάκα. Η Ιαπωνική κυβέρνηση να αγοράζει ηλεκτρικά BYD, αντί του bZ4X και του Ariya.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.578
Reaction score
8.078
Ήρθε σήμερα ο ξάδερφος με το Atto. Ωραίο αμάξι. Αν εξαιρέσεις κάτι μικρές "κινεζιές" (στο αισθητικό κομμάτι) είναι όμορφο και έξω και μέσα και αρκετά "premium"*.

Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε είναι "τι γίνεται με τον κλιματισμό, δεν αποδίδει καλά στα ηλεκτρικά; Πρέπει να το βάζω στους 29 για να ζεστάνει". Δεν φταίει το ηλεκτρικό του λέω, περίμενε το επόμενο update 😄

*Για το "premium" που λέω, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο προφανώς. Είναι όσο premium ήταν και παλιά τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας τιμής, που όμως πλέον δεν είναι, πρέπει να πας σε πιο μεγάλη κατηγορία για να μην είναι όλα μια χάλια πλαστικούρα.

Πήραμε πρόσφατα για τη δουλειά ένα Puma, κοντά στα 25Κ. Χάλια μαύρα. Ναι, οθόνες κλπ. αλλά τα υλικά και η αίσθηση δράμα. Και η Mach-E βέβαια όταν μπήκα το ίδιο ήτανε, οπότε δεν είναι αποκλειστικά θέμα τιμής. Ένα Stonic που πήραμε επίσης πριν λίγο καιρό χειρότερο ακόμα. Το Bravo που είχα πάρει το 2010 για λιγότερα από 19.000€ ήταν σε ποιότητα εσωτερικού 2 κλάσεις πάνω από όλα αυτά. Ενώ το Atto μου φάνηκε αξιοπρεπέστατο.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.291
Reaction score
10.921
Ήρθε σήμερα ο ξάδερφος με το Atto. Ωραίο αμάξι. Αν εξαιρέσεις κάτι μικρές "κινεζιές" (στο αισθητικό κομμάτι) είναι όμορφο και έξω και μέσα και αρκετά "premium"*.

Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε είναι "τι γίνεται με τον κλιματισμό, δεν αποδίδει καλά στα ηλεκτρικά; Πρέπει να το βάζω στους 29 για να ζεστάνει". Δεν φταίει το ηλεκτρικό του λέω, περίμενε το επόμενο update 😄

*Για το "premium" που λέω, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο προφανώς. Είναι όσο premium ήταν και παλιά τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας τιμής, που όμως πλέον δεν είναι, πρέπει να πας σε πιο μεγάλη κατηγορία για να μην είναι όλα μια χάλια πλαστικούρα.

Πήραμε πρόσφατα για τη δουλειά ένα Puma, κοντά στα 25Κ. Χάλια μαύρα. Ναι, οθόνες κλπ. αλλά τα υλικά και η αίσθηση δράμα. Και η Mach-E βέβαια όταν μπήκα το ίδιο ήτανε, οπότε δεν είναι αποκλειστικά θέμα τιμής. Ένα Stonic που πήραμε επίσης πριν λίγο καιρό χειρότερο ακόμα. Το Bravo που είχα πάρει το 2010 για λιγότερα από 19.000€ ήταν σε ποιότητα εσωτερικού 2 κλάσεις πάνω από όλα αυτά. Ενώ το Atto μου φάνηκε αξιοπρεπέστατο.
Όταν κάτι τέτοιο γράφεται από κάποιον που μπαίνει καθημερινά στο σαλόνι μιας I-Pace, αποτελεί έπαινο με αυξημένη βαρύτητα! :hi:
Όντας κάτοχος και Puma, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω απολύτως. Η αίσθηση ανώτερης ποιότητας εκτείνεται παντού, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό: πέρα από αυτά που βλέπει το μάτι, αρκεί να κουνήσει κάποιος πχ την κεντρική κονσόλα ή τα πλαστικά φιλέτα στους θόλους των τροχών στο ένα και στο άλλο όχημα και θα καταλάβει τι εννοώ. Οι πινελιές "κινέζικης" αισθητικής θα μπορούσαν πράγματι να λείπουν.
Είχα αξιολογήσει Mach-E και Stonic ως υποψήφια για αγορά στην κατηγορία τους και ήταν όντως απογοητευτικά στον τομέα της απτής ποιότητας, αλλά και της άνεσης από την ανάρτηση.

Το Atto υπερτερεί κατά κράτος σε σχέση με το Puma στο κομμάτι του NVH. Παρόλα αυτά, ο θόρυβος -αεροδυναμικός και κύλισης- μετά τα 100χλμ/ώρα είναι ένα από τα λίγα αδύναμα σημεία του (η έλλειψη τετρακίνησης είναι το μόνο άλλο ουσίας, κατά τη γνώμη μου). Εκτιμώ ότι οφείλεται κυρίως σε έλλειψη επαρκούς ηχομόνωσης, αφού περνάνε σε μεγάλο βαθμό θόρυβοι από το περιβάλλον, πχ αν κορνάρει ο διπλανός. Το ίδιο το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά αθόρυβο, ως ηλεκτρικό, κατά συνέπεια υπάρχει σημαντικό περιθώριο βελτίωσης. Προγραμματίζω κάτι, σχετικά. ;)

ΥΓ Το τριήμερο που πέρασε, ήμασταν στα Καλάβρυτα και, χάρη στις χαμηλές θερμοκρασίες στο δρόμο προς το Σπήλαιο των Λιμνών, είχα την ευκαιρία να πειραματιστώ με το θέμα που προέκυψε μετά το πρόσφατο update.
Σε καμία στιγμή της διαδρομής δεν κρυώσαμε (εγώ ήμουν με το πουκάμισο, αλλά να διευκρινίσω ότι δε μου αρέσει η πολλή ζέστη στο αυτοκίνητο). Υπήρχε πράγματι απότομη καμπύλη απόκρισης στο χειρισμό της θέρμανσης καμπίνας, με ανεπαίσθητη διαφορά αρχικά και απότομη άνοδο ψηλά. Στους 23C που το έχω εγώ ρυθμισμένο μόνιμα, εκτιμώ ότι η καμπίνα έχει γύρω στους 20C.
Για όποιον είναι κρυουλιάρης, υπάρχει η επιλογή του θερμαινόμενου καθίσματος: στη δυνατή σκάλα είναι ιδανικό για να ξεφορτωθείς κάποιον ενοχλητικό συνοδηγό. :biggrin:
 

Μηνύματα
7
Reaction score
3
Όταν κάτι τέτοιο γράφεται από κάποιον που μπαίνει καθημερινά στο σαλόνι μιας I-Pace, αποτελεί έπαινο με αυξημένη βαρύτητα! :hi:
Όντας κάτοχος και Puma, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω απολύτως. Η αίσθηση ανώτερης ποιότητας εκτείνεται παντού, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό: πέρα από αυτά που βλέπει το μάτι, αρκεί να κουνήσει κάποιος πχ την κεντρική κονσόλα ή τα πλαστικά φιλέτα στους θόλους των τροχών στο ένα και στο άλλο όχημα και θα καταλάβει τι εννοώ. Οι πινελιές "κινέζικης" αισθητικής θα μπορούσαν πράγματι να λείπουν.
Είχα αξιολογήσει Mach-E και Stonic ως υποψήφια για αγορά στην κατηγορία τους και ήταν όντως απογοητευτικά στον τομέα της απτής ποιότητας, αλλά και της άνεσης από την ανάρτηση.

Το Atto υπερτερεί κατά κράτος σε σχέση με το Puma στο κομμάτι του NVH. Παρόλα αυτά, ο θόρυβος -αεροδυναμικός και κύλισης- μετά τα 100χλμ/ώρα είναι ένα από τα λίγα αδύναμα σημεία του (η έλλειψη τετρακίνησης είναι το μόνο άλλο ουσίας, κατά τη γνώμη μου). Εκτιμώ ότι οφείλεται κυρίως σε έλλειψη επαρκούς ηχομόνωσης, αφού περνάνε σε μεγάλο βαθμό θόρυβοι από το περιβάλλον, πχ αν κορνάρει ο διπλανός. Το ίδιο το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά αθόρυβο, ως ηλεκτρικό, κατά συνέπεια υπάρχει σημαντικό περιθώριο βελτίωσης. Προγραμματίζω κάτι, σχετικά. ;)

ΥΓ Το τριήμερο που πέρασε, ήμασταν στα Καλάβρυτα και, χάρη στις χαμηλές θερμοκρασίες στο δρόμο προς το Σπήλαιο των Λιμνών, είχα την ευκαιρία να πειραματιστώ με το θέμα που προέκυψε μετά το πρόσφατο update.
Σε καμία στιγμή της διαδρομής δεν κρυώσαμε (εγώ ήμουν με το πουκάμισο, αλλά να διευκρινίσω ότι δε μου αρέσει η πολλή ζέστη στο αυτοκίνητο). Υπήρχε πράγματι απότομη καμπύλη απόκρισης στο χειρισμό της θέρμανσης καμπίνας, με ανεπαίσθητη διαφορά αρχικά και απότομη άνοδο ψηλά. Στους 23C που το έχω εγώ ρυθμισμένο μόνιμα, εκτιμώ ότι η καμπίνα έχει γύρω στους 20C.
Για όποιον είναι κρυουλιάρης, υπάρχει η επιλογή του θερμαινόμενου καθίσματος: στη δυνατή σκάλα είναι ιδανικό για να ξεφορτωθείς κάποιον ενοχλητικό συνοδηγό. :biggrin:
Καλησπέρα, αν μπορείς δώσε μας παραπάνω πληροφορίες για το ταξίδι στα Καλάβρυτα, σχετικά με την φόρτιση και την κατανάλωση/αυτονομια.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.291
Reaction score
10.921
Και βέβαια, με τη διευκρίνιση ότι η βάση μας είναι στα βόρεια προάστεια της Χαλκίδας (περίπου 85km από το κέντρο της Αθήνας), οπότε προσαρμόστε ανάλογα.

Ξεκινήσαμε με φόρτιση 100% στο BYD. Ο καιρός ήταν βαρύς, με έντονη συνεχή βροχόπτωση μέχρι τη Μαλακάσα. Μετά βελτιώθηκε σημαντικά, αλλά η κυκλοφορία συνέχισε να είναι πυκνή μέχρι την Κόρινθο, κατά συνέπεια η ταχύτητα ήταν κατά διαστήματα μικρότερη (100-110 χλμ/ώρα).

Σε προηγούμενο ταξίδι είχα υπολογίσει την κατανάλωση του αυτοκινήτου στις 21kWh/100km με σταθερή ταχύτητα 120km/h, σε όχι ιδανικές συνθήκες (εθνική με υψομετρικές διαφορές και μερικό άνεμο). Αυτό σήμαινε ότι τα 260km της συνολικής διαδρομής μπορούσαν θεωρητικά να καλυφθούν χωρίς ενδιάμεση φόρτιση, με 10% υπόλοιπο μπαταρίας.
Τα τελευταία 35km όπου αφήνουμε την εθνική για να πάρουμε τον επαρχιακό δρόμο για Καλάβρυτα είναι ανηφορικά -με πιθανόν αυξημένη κατανάλωση- οπότε προγραμμάτισα μια στάση στο ΣΕΑ Βέλου για μια σύντομη φόρτιση και ξεμούδιασμα.
Στην πράξη φτάσαμε στο σταθμό μετά από περίπου 175km διαδρομής με 49% μπαταρία και σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση από το αναμενόμενο, στις 17,6kWh/100km:

01 Άφιξη στο ΣΕΑ Βέλου.jpg


Τα υπολειπόμενα 90km μπορούσαν προφανώς να καλυφθούν χωρίς ενδιάμεση φόρτιση, αλλά καθώς είχαμε προετοιμαστεί... ψυχολογικά για καφέ και γλυκό, κάναμε τη στάση (παρεμπιπτόντως, πολύ ωραίος ο Γρηγόρης και το βιβλιοπωλείο μέσα). Βρήκα λοιπόν την ευκαιρία να κάνω και την πρώτη μου ταχυφόρτιση στο Atto σε έναν από τους 120άρηδες της ElpeFuture. Μέχρι τώρα είχα κάνει μόνο δυο δοκιμαστικές του 1' σε 22άρηδες, για να αποκτήσω εμπειρία. Αντί για το app, χρησιμοποίησα την κάρτα RFID που ζήτησα να μου χορηγήσει η ElpeFuture, πράγμα που συνιστώ να κάνετε κι εσείς ώστε να μη εξαρτάστε από το κινητό σας:

02 ΣΕΑ Βέλου.jpg


Η φόρτιση ξεκίνησε στο 49% με 87kW, ουσιαστικά στη μέγιστη δυνατή ισχύ:

03 Έναρξη φόρτισης στο ΣΕΑ Βέλου.jpg


Όταν ήπιαμε τον καφέ μας μετά από 25', είχε φτάσει στο 89% και συνέχιζε με 33kW:

04 Λήξη φόρτισης στο ΣΕΑ Βέλου.jpg.jpg


Σύμφωνα με την ένδειξη στην οθόνη οργάνων χρειάζονταν ακόμα 16' για να ολοκληρωθεί η φόρτιση, αλλά βέβαια εμείς δεν είχαμε κανένα λόγο να περιμένουμε:

05 Λήξη φόρτισης στο ΣΕΑ Βέλου (οθόνη).jpg
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.856
Μηνύματα
2.954.555
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top