Build Your Dreams (BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.010
Reaction score
30.946
Να θυμίσω πως πριν μερικούς μήνες λέγαμε πως δεν μπορεί να κάνει expansion επειδή δεν έχει πλοία, και ότι όσα και να δίνει δεν τις τα δίνουν. 8-)

Το μόνο βέβαιο είναι ότι θα έχει όσα πλοία χρειάζεται για να πετύχει αυτό που θέλει. Και μην ξεχνάμε βέβαια τα δύο εργοστάσια σε Ουγγαρία και Τουρκία. Τα οποία βέβαια κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα θα κάνουν απλή συναρμολόγηση, αλλά, έχουν ήδη συμφωνίες με τοπικούς προμηθευτές. Συν ότι, πόσες μπαταρίες μπορεί να μεταφέρει από την Κίνα ένα πλοίο 7000 οχημάτων; Εύκολα 60.000 - 70.000 με έναν απλό υπολογισμό.

Αν οχι του χρόνου, το 2026 υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα η BYD να είναι Νο1 ή Νο2 στα ηλεκτρικά στην Ελλάδα. Και όταν πάρει μπροστά το εργοστάσιο στην Ουγγαρία με τα Dolphin και τα Atto, ελάτε να τα ξαναδούμε ποιός πουλάει χωρίς δασμούς.
 

Μηνύματα
16.815
Reaction score
23.870
μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα...

ξέρουμε και τι θα έχει και πως θα το κάνει.
από το 22 ήδη
άντε να σου πω και το άλλο, το ναυπηγικό πρόγραμμα στην Κίνα έχει πάει πίσω σημαντικά , οι παραδόσεις του 28 είναι ήδη ένα χρόνο πίσω.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.935
Reaction score
76.618
Συν ότι, πόσες μπαταρίες μπορεί να μεταφέρει από την Κίνα ένα πλοίο 7000 οχημάτων; Εύκολα 60.000 - 70.000 με έναν απλό υπολογισμό.
Λάθος τα υπολογίζεις. Τα βαπόρια για αυτοκίνητα δεν βολεύει να μεταφέρουν άλλα είδη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.010
Reaction score
30.946
Λάθος τα υπολογίζεις. Τα βαπόρια για αυτοκίνητα δεν βολεύει να μεταφέρουν άλλα είδη.
Δεν έχω καμία αμφιβολία πως αν χρειαστεί (στην περίπτωση που δεν τις δίνουν πλοίο να μεταφέρει εξαρτήματα) θα τα βάλει εκεί. Ίσως όχι όλο αλλά μόνο εκεί που μπαίνουν.

Το άλλο σενάριο θα ήταν να φτιάξει γραμμή παραγωγής στην Τουρκία.

Δεν υπάρχει περίπτωση να δει ότι δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την ζήτηση και να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια.
 

Μηνύματα
16.815
Reaction score
23.870
οι μπαταρίες εμπίπτουν σε κατηγορία dangerous goods για την μεταφορά τους απαιτούνται ειδικές προδιαγραφές ασφαλείας.
επιπλέον, τα αυτοκίνητα είναι γενικά πολύ ελαφριά φορτία , οι στοιβαγμένες μπαταρίες εντελώς το αντίθετο. Αν θα μπαίνανε σε pctc θα ήταν σε περιορισμένο χώρο και θα δυσκόλευε την φόρτωση οχημάτων.
τα pctc λόγω σχήματος και τρόπου φόρτωσης μπορούν γενικά να δεχτούν περίεργο σε διαστάσεις φορτίο, ειδικά αν υπάρχει απαίτηση προστασίας κατά την φόρτωση/ταξίδι/εκφόρτωση αλλά πρώτες ύλες γενικά δεν μεταφέρει.
κάνα ESS γίνεται υπο αυστηρές προϋποθέσεις, το περιεχόμενό τους όμως πολύ πιο δύσκολα.

μην μπλέκεστε με πράγματα που δεν γνωρίζετε, το ΑΙ δεν μπορεί να σας βοηθήσει.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.029
Μηνύματα
2.959.659
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top