Στην αρχή αυτή την αίσθηση δίνει, όπως και το Atto 3. Όταν όμως συνηθίσεις στην άνεση της ανάρτησης, σου κακοφαίνονται τα άλλα, εκτός βέβαια αν είσαι φανατικός της σκληρής ανάρτησης και οδηγάς αντίστοιχα. Το ουσιαστικό είναι ότι είναι σταθερό και ασφαλές, τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στους επαρχιακούς δρόμους.
Έχω κάνει σχεδόν εφτά χιλιάδες χιλιόμετρα με το Atto 3 σε κάθε είδους οδόστρωμα και ούτε μια φορά δεν ένιωσα άβολα. Στις κλειστές στροφές με σβέλτο ρυθμό (ενδεικτικά, ο δρόμος για τη βόρεια Εύβοια που τον έχω κάνει άπειρες φορές με διάφορα αυτοκίνητα) νιώθεις τις κλίσεις περισσότερο από ότι σε ένα σεντάν, αλλά αυτό οφείλεται περισσότερο στο ότι κάθεσαι ψηλά και σε όρθια στάση. Πάντως δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα να κρατά την πορεία του στις διαδοχικές καμπές -μπορώ μάλιστα να πω ότι το κάνει καλύτερα από άλλα αυτοκίνητα που είχα παλιότερα.