Build Your Dreams (BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.088
Reaction score
145.182
Από τη δημοσίευση αυτή δε βγαίνει νόημα.
Είσαι άρχοντας, και χαρά στο κουράγιο σου, να κάτσεις να τα εξηγήσεις ένα προς ένα.

Οι 9 στους 10 (ιδίως στις "ομάδες" του φέιζμπουκ) γράφουν ασυναρτησίες..
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.699
Reaction score
11.814
Είσαι άρχοντας, και χαρά στο κουράγιο σου, να κάτσεις να τα εξηγήσεις ένα προς ένα.

Οι 9 στους 10 (ιδίως στις "ομάδες" του φέιζμπουκ) γράφουν ασυναρτησίες..
Την ίδια εντύπωση έχω σχηματίσει κι εγώ. Πάντως, στο συγκεκριμένο κάτοχο οφείλουμε να αναγνωρίσουμε το ελαφρυντικό της απειρίας: το πιθανότερο είναι ότι πήγε από τη... σόμπα στο διαστημόπλοιο, οπότε η καμπύλη εκμάθησης είναι απότομη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Με 51kWh & 65kWh το Atto 2 στην Αγγλία, σε αντίθεση με τις 45kWh εδώ.
Δεν ενθουσιάστηκε. Θα το ήθελε πιο σφιχτό, με One Pedal Drive κ.α.

Υγ: στο πρώτο εξάμηνο του 2025 η ΒYD πούλησε περισσότερα από όλο το 2024.

 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Atto 3 Intelligent Driving Edition
Σύμφωνα με τιμές Κίνας θα έχει πάνω κάτω ίδια τιμή με το σημερινό.
Μετά αναρωτιούνται κάποιοι γιατί δεν πουλάνε.

View attachment 378325 View attachment 378326 View attachment 378327 View attachment 378328 View attachment 378329
View attachment 378330 View attachment 378331 View attachment 378332 View attachment 378333 View attachment 378334
View attachment 378335
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Που είναι η 12v μπαταρία στο Dolphin. Μα για όνομα δηλαδή. Τι έμπνευση είχε αυτός που το σκέφτηκε;

1000004827.jpg


:punish:
 
Last edited:

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.352
Reaction score
10.819
Κάτω από το πίσω κάθισμα;
Ελπίζω να έχει πόλους προσβάσιμους κάπου σε περίπτωση ανάγκης!
 

Μηνύματα
17.891
Reaction score
25.785
Που είναι η 12v μπαταρία στο Dolphin. Μα για όνομα δηλαδή. Τι έμπνευση είχε αυτός που το σκέφτηκε;

View attachment 378966

:punish:
θες να δεις αντίστοιχα που ήταν η μπαταρία στα πρώτα smart (μπορεί και στα επόμενα).
πάντως το κάθισμα συνήθως ξεκουμπώνει πολύ εύκολα.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Τον ένα πόλο βλέπω προσβάσιμο. Ελπίζω να το άλλαξαν σε αυτό που έρχεται, αν και δεν νομίζω, καθώς είναι υποψήφιο μοντέλο. Δεν θέλω να τρέχω μαύρα χαράματα για το πως θα φύγω για δουλειά. Ούτε μπαίνει οδική στο γκαράζ για να το πάρει. Δεν χωράει ούτε να μπει, ούτε υπάρχει τρόπος να το τραβήξει έξω. Και είναι και ανηφορικό.

Ρε τι τραβάμε με τα ηλεκτρικά σας. :biggrin:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.699
Reaction score
11.814
Σε όλα τα αυτοκίνητα, ηλεκτρικά και μη, ως αρνητικός πόλος μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάποιο άβαφο μεταλλικό κομμάτι του σασί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.088
Reaction score
145.182
Και από το βύσμα του "αναπτήρα".

1000017113.jpg


Υπάρχουν και καλώδια για φόρτιση μπαταρίας από κει, αλλά δε θα πρέπει να ξεπεράσεις τα 10Α, αναλόγως προδιαγραφών και του βύσματος. Καλώδια σα το ανωτέρω, έχουν ενσωματωμένη κάποια ασφάλεια στο βύσμα, για να μην ξεπεράσεις τα επιτρεπόμενα αμπέρ.
 

Μηνύματα
17.891
Reaction score
25.785
υπό την προϋπόθεση ότι το ρεύμα στην πρίζα είναι μόνιμο καί όχι μέσω διακόπτη (ACC)
συνήθως είναι ACC οπότε δεν μπορείς να φορτίσεις αν δεν γυρίσεις διακόπτη και αν είναι με κουμπί και είσαι πεθαμένος δεν παίζει.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.699
Reaction score
11.814
Στην πραγματικότητα, η τοποθέτηση της μπαταρίας 12V εντός της καμπίνας επιβατών έχει σημαντικά πλεονεκτήματα, με κυριότερα την προστασία της από ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία και ρύπους, αλλά και την καλύτερη κατανομή βάρους, με την τοποθέτηση της κεντρικά και χαμηλά.

Υπάρχει βέβαια η απαίτηση απομάκρυνσης του κάτω μέρους του καθίσματος για να αντικατασταθεί η μπαταρία, αλλά ούτε σε οχήματα με τη 12V κάτω από το καπό ή στο πορτ-μπαγκάζ είναι δεδομένο πως αυτή είναι μια εντελώς απλή διαδικασία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.316
Reaction score
33.253
Στην πραγματικότητα, η τοποθέτηση της μπαταρίας 12V εντός της καμπίνας επιβατών έχει σημαντικά πλεονεκτήματα, με κυριότερα την προστασία της από ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία και ρύπους, αλλά και την καλύτερη κατανομή βάρους, με την τοποθέτηση της κεντρικά και χαμηλά.

Υπάρχει βέβαια η απαίτηση απομάκρυνσης του κάτω μέρους του καθίσματος για να αντικατασταθεί η μπαταρία, αλλά ούτε σε οχήματα με τη 12V κάτω από το καπό ή στο πορτ-μπαγκάζ είναι δεδομένο πως αυτή είναι μια εντελώς απλή διαδικασία.
Δυνατότητα να βάλω τουλάχιστον το booster θέλω χωρίς να χρειάζεται να κάνω τον ανθρακορυχο στα μαύρα μεσάνυχτα. :)
Την πρώτη φορά που χρειάστηκε ξύπνησα το γείτονα. Την δεύτερη είχα το booster, και έφυγα σε 2'. Έχω μια τύχη να με πιάνουν 6 ώρα το πρωί. :)
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.699
Reaction score
11.814
Η εκκίνηση του Dolphin (και του Atto 3) είναι απολύτως εφικτή μέσω σύνδεσης εξωτερικής τροφοδοσίας 12V, όπως αναφέρεται στις σελίδες 93-94 του εγχειριδίου χρήσης.

Σημειωτέον ότι τα μοντέλα αυτά διαθέτουν έξυπνη διαχείριση που επιτρέπει, όταν ανιχνευτεί μακροχρόνια ακινησία του οχήματος, να απενεργοποιούνται διάφορα βοηθητικά υποσυστήματα ώστε να επιβραδύνεται η αποφόρτιση της μπαταρίας χαμηλής τάσης.
Μεταξύ αυτών είναι οι διάφορες λειτουργίες του έξυπνου κλειδιού, κάτι που μπορεί να δώσει την ψευδή εντύπωση ότι η μπαταρία έχει αδειάσει. Το σύστημα αφυπνίζεται από το λήθαργο με το μικροδιακόπτη στο χερούλι της πόρτας του οδηγού, μέσω του οποίου ξεκλειδώνουμε τις πόρτες απλά έχοντας το κλειδί πάνω μας χωρίς να χρειάζεται να το χρησιμοποιήσουμε (εγώ πάντα έτσι ανοίγω, γιατί είναι πολύ βολικό):

Untitled-1.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.275
Μηνύματα
3.046.966
Members
38.543
Νεότερο μέλος
intergrale
Top