Build Your Dreams (BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.355
Reaction score
33.288
Προς κατόχους BYD και όποιον άλλον θέλει να απαντήσει.

Το EV Clinic λέει πως τόσο η BYD όσο και άλλοι Κινέζοι δεν δίνουν πρόσβαση σε third party repair. Ούτε manuals, ούτε καταλόγους, ούτε σχετικά software. Βασικά ότι χρειαστεί το αμάξι θα το κάνουν αυτοί. Αυτό δείχνει πως θα συμβαίνει ακόμη και όταν τα οχήματα είναι εκτός εγγύησης.

Με δεδομένο ότι ένα όχημα θα αγοραζόταν για τουλάχιστον μια 15ετία:

1) Θα προχωρούσατε σε αγορά με αυτά τα δεδομένα;
2) Αν ναι θα το κάνατε επειδή δεν σας ενοχλεί ή επειδή θεωρείτε ότι αυτό θα αλλάξει στο μέλλον;
 

Μηνύματα
402
Reaction score
416
Με δεδομένο ότι ένα όχημα θα αγοραζόταν για τουλάχιστον μια 15ετία:
Αυτό ισχύει για Ελλάδα μόνο.
Αλλά ακόμα και έτσι πάλι θα προχωρούσα σε αγορά.
Τα πρώτα 8 χρόνια έχει εγγύηση.
Αν κάνεις και καλή χρήση σου βγάζει αλλά 8 χωρίς ζημιές.
Να τα 15. 😉
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.355
Reaction score
33.288
Αυτό ισχύει για Ελλάδα μόνο.
Τι εννοείς;
Αν κάνεις και καλή χρήση σου βγάζει αλλά 8 χωρίς ζημιές.
Να τα 15. 😉
Θα το έλεγες αυτό αν στα 9 χρόνια ήθελες επισκευή στο μοτέρ για παράδειγμα; Ή στην αντλία θερμότητας ή κάτι άλλο; Και δεν μπορούσες να πας αλλού για φθηνότερα; Δεν βάζω μέσα την μπαταρία καθώς είναι γνωστό πως δεν επισκευάζεται.

Βασικά δεν νομίζω να υπάρχει μπαταρία cell to body που δέχεται επισκευή.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.762
Reaction score
91.899
Θα το έλεγες αυτό αν στα 9 χρόνια ήθελες επισκευή στο μοτέρ για παράδειγμα; Ή στην αντλία θερμότητας ή κάτι άλλο; Και δεν μπορούσες να πας αλλού για φθηνότερα;
Εγώ θα το έλεγα.
Δεν θα το πήγαινα ποτέ σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο/αντιπροσωπεία.
Το φθηνό είναι ακριβό.
 

Μηνύματα
402
Reaction score
416
1. Τι εννοείς;

2. Θα το έλεγες αυτό αν στα 9 χρόνια ήθελες επισκευή στο μοτέρ για παράδειγμα; Ή στην αντλία θερμότητας ή κάτι άλλο; Και δεν μπορούσες να πας αλλού για φθηνότερα; Δεν βάζω μέσα την μπαταρία καθώς είναι γνωστό πως δεν επισκευάζεται.

Βασικά δεν νομίζω να υπάρχει μπαταρία cell to body που δέχεται επισκευή.
1. Εννοώ ότι η αγορά αυτοκινήτου με ορίζοντα χρήσης 15ετιας στην Ευρώπη είναι σπάνιο. Για Ελλάδα σύνηθες.

2. Όλα εξαρτώνται το κόστος. Αν συμφέρει το κάνεις. Αν όχι το σκοτώνεις και πας για άλλο. Καινούριο η μεταχειρισμένο.
Βέβαια δε ξέρεις τι θα γίνει η τι θα ισχύει σε 10 χρόνια.
Στο evclinic πως κάνουν επισκευές χωρίς μανουαλ καταλόγους και λογισμικό ΣΗΜΕΡΑ;
Σε 10 χρόνια θα ξέρει σίγουρα περισσότερα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.355
Reaction score
33.288
Εγώ θα το έλεγα.
Δεν θα το πήγαινα ποτέ σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο/αντιπροσωπεία.
Το φθηνό είναι ακριβό.
Ισχύει αλλά όχι παντού και πάντα. Η εμπειρία μου από τα εταιρικά συνεργεία λέει πως είναι ανταλακτικατζίδες. Βγάλε βάλε. Τίποτα παραπάνω. Άσχετα αν επισκευάζεται. Το πληρώνεις χρυσό. Αυτό ή την εργασία ή και τα δύο
Στο evclinic πως κάνουν επισκευές χωρίς μανουαλ καταλόγους και λογισμικό ΣΗΜΕΡΑ;
Σε 10 χρόνια θα ξέρει σίγουρα περισσότερα.
Δεν κάνουν. Δεν έχουν πρόσβαση στα απαραίτητα.
 


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.410
Reaction score
10.850
Το right to repair περιλαμβάνει και τα φώτα, τους γρύλους των παραθύρων, την 12βολτη. Πράγματα που μάλλον θα χρειαστούν κάποια επισκευή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.143
Reaction score
145.279
το να θες να πας μόνο στο επίσημο δίκτυο είναι θεμιτό, το να μην δίνουν εγχειρίδια επισκευής σε 3ους είναι απαράδεκτο.
να τα χαίρεστε.
Είναι απλά τα πράγματα.

Βασίζονται σε μελλοντικά έσοδα, από τα σερβίς του στόλου που πουλάνε.

Αυτά τα μελλοντικά έσοδα, θέλουν να είναι ΟΛΑ δικά τους. Κατά τα γερμανικά πρότυπα, που ως γνωστόν πουλάνε αυτοκίνητα εδώ και 10-ετιες χωρίς ιδιαίτερο κέρδος, και βασίζονται στο να έχουν έσοδα από υπερτιμημένα ανταλλακτικά και σέρβις σε πολύ τακτά χρονικά διαστήματα (αχρείαστα). Για να έχεις την "εγγύηση". Γνωστή καραμέλα.

Ε, αυτή είναι κι η κινέζικη καραμέλα πλέον.
Είναι επαγγελματίες οι άνθρωποι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.355
Reaction score
33.288
Το right to repair περιλαμβάνει και τα φώτα, τους γρύλους των παραθύρων, την 12βολτη. Πράγματα που μάλλον θα χρειαστούν κάποια επισκευή.
Η 12v είναι λιθίου και κάπως συνδεδεμένη με την Blade. Όταν χρειάζεται ρεύμα τραβάει από εκεί. Και όταν το όχημα είναι σε μακρά ακινησία μπαίνει σε κάτι σαν standby mode. Ούτε το όχημα δεν ανοίγει. Για να ανοίξει πρέπει να την ξυπνήσεις από το πόμολο. Η διαδικασία είναι στο manual. Απλή. Οπότε θα αργήσει πολύ να έρθει η αλλαγή. Αλλά κάποια στιγμή θα έρθει. Για κάποιον που αλλάζει συχνά όχημα μπορεί να μην έρθει και ποτέ.
 

Μηνύματα
17.918
Reaction score
25.817
Για να έχεις την "εγγύηση".
δεν ισχύει αυτό στην ευρωπαϊκή αγορά χρόνια τώρα, η ορθή συντήρηση του οχήματος είναι αδιάφορη της συντήρησης εντός δικτύου και δεν σχετίζεται με την εγγύηση.
αυτό που κάνει η BYD είναι κινεζιά πολυτελείας , δεν μου κάνει εντύπωση καμία, δεν περιμένω τίποτα λιγότερο από αυτούς.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.410
Reaction score
10.850
Με την υποχρεωτική διετία όχι, δεν σχετίζεται. Με την επταετία όμως;
 

Μηνύματα
17.918
Reaction score
25.817
ούτε για αυτό πλέον πάνε στο παιχνίδι της επέκτασης εγγύησης ως "δώρο" που χρησιμοποιείς το "επίσημο" δίκτυο.

παρ όλα αυτά οι τεχνικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες και για αυτούς που αδιαφορούν για τέτοια δώρα (που έχουν πολλά μικρά γράμματα)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.143
Reaction score
145.279
Στα BEV της VW, η 8ετής εγγύηση της μπαταρίας υψηλής τάσης ισχύει μόνον εφόσον τα σέρβις και οι τεχνικοί έλεγχοι γίνονται στις αντιπροσωπείες και τα επίσημα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της VW.

Ψάξτε το όσο θέλετε. Παρακαλώ. 😎

Η εγγύηση αφορά το εργοστάσιο της VW, και η μη τήρηση των οδηγιών συντήρησης ή η χρήση μη εξουσιοδοτημένων επίσημων συνεργείων θα βγάλει εκτός την ισχύ της εγγύησης.

Μετά μιλάτε για την BYD..


ΥΓ. Βρείτε μη εξουσιοδοτημένο επίσημο συνεργείο VW, που να μπορεί να κάνει αναβαθμίσεις software στο iD.3, αυτές που πρέπει να τρέχουμε στις αντιπροσωπείες. Παρακαλώ.

ΥΓ. 2. Βρείτε μου ένα συνεργείο κλιματιστικών αυτοκινήτων, να πάω να μου προσθέσουν ψυκτικά υγρά στην αντλία θερμότητας του iD.3. Παρακαλώ.
Κάτι τόσο απλό.

Προς γνώση και συμμόρφωση, το μηχάνημα που απαιτείται κοστίζει 12 μύρια ευρώπουλα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνον στα BEV της φίρμας, και το δίνει το εργοστάσιο της VW. Ένα έχουν στην Ελλάδα, το κάνουν βόλτες Αθήνα Θεσσαλονίκη. Δεν πρόκειται ποτέ να βγάλει το κόστος του (που το πλήρωσε η αντιπροσωπεία υποχρεωτικά) με χρέωση 250€ σε κάθε αυτοκίνητο που θα το χρειαστεί. Αυτά, από τον Δντη των VW/Audi εδώ στη Θεσσαλονίκη, σε μεταξύ μας κουβέντα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.355
Reaction score
33.288
Αυτό είμαι έως και βέβαιος πως ισχύει σε όλες τις εταιρείες. Και 4 χρόνια να σου δίνουν στο όχημα και 8 στην μπαταρία, σιγά μη σε καλύψουν αν πας έξω μετά την 4ετία, αν η μπαταρία θέλει αλλαγή εντός της δικής της εγγύησης. Οπότε όση και να είναι η εγγύηση του οχήματος σε έχουν κλειδωμένο για μια 8ετία. Αν δίνουν 10 ή 12 σε έχουν για 10 ή 12.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.143
Reaction score
145.279
Ακριβώς.

Για το χρονικό διάστημα της εγγύησης της μπαταρίας υψηλής τάσης, σε οποιαδήποτε φίρμα (πλην της Τέσλα) τα τακτικά σέρβις πρέπει να γίνονται στις επίσημες αντιπροσωπείες, ειδάλλως έχεις χάσει την εγγύηση.

Στάνταρ.

10 χρόνια δίνει η Τογιότα; 10 χρόνια εκεί θα πηγαίνεις. Μη το συζητάς καν.
Θα σου βγάζει μήνυμα και το infotainment, θα σου κλείνει και ραντεβού στην κοντινή σε σένα αντιπροσωπεία. Αυτό το κάνει και το iD.3, ορίζεις ποια αντιπροσωπεία σε καλύπτει και σου κλείνει και ραντεβού για το σέρβις.

Επαγγελματίες.

Μόνον η Τέσλα εξαιρείται, που δεν έχει επίσημα τακτικά σέρβις, και για κάθε πράγμα που προβλέπεται στη συντήρηση του αυτοκινήτου, έχει και οδηγίες με βίντεο για να το κάνεις και μόνος σου αν θες.
Όχι απλά το πας όπου θες, αλλά και συ το κάνεις, με οδηγίες της φίρμας.
Η Τέσλα κάνει ό,τι μπορεί για να ΜΗΝ πηγαίνεις στην Τέσλα για σέρβις. 😎
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.355
Reaction score
33.288
Ισχύει. Υπάρχουν πολλά videos και αναφορές από Αμερική σχετικά. Και ο άλλος ο Mr ίντερεστινγκ εντζινιέρινγκ που τώρα βρίζει τον Μusk και πούλησε το Τesla του, έλεγε τα καλύτερα όταν αγόραζε το HEPA από την ίδια την Tesla και το άλλαζε μόνος του, εντός εγγύησης.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.355
Reaction score
33.288
Μπαααα.

Τον βρίζει, και πούλησε το Μ3 Performance, επειδή η DOGE απέλυσε την γυναίκα του. Ήταν από τους δημοσίους υπαλλήλους που επέστρεψε στην θέση της, αργότερα.

Τώρα έχει Lucid Air με lease.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.301
Μηνύματα
3.048.374
Members
38.539
Νεότερο μέλος
James.z.2007
Top