Diesel tuning.. Αξίζει να ασχοληθείς;

Μηνύματα
511
Reaction score
614
Μετά από χρόνια και για να μην ανοίγω νέο θέμα έχω μια ερώτηση....
Σε ντιζελακι με 320.000χλμ, ταξιδιάρικα, ξεκουραστα, 110 έως 130 εθνική, με αλλαγές λαδιών στα μισά χλμ, αν κάνω επαναπρογραματισμο εγκεφάλου να πάρει λίγο τα πάνω του, Θα έχω προβλήματα;
Να κάνεις δυναμομέτρηση γιατί συχνά αποκαλύπτει προβλήματα και δείχνει πόση απόκλιση υπάρχει από την εργοστασιακή κατάσταση. Αν είναι όλα εντάξει βρες έναν άνθρωπο που ξέρει την δουλειά του και προχώρα.
Αν σου προτείνουν να βγει το dpf για κάτι παραπάνω μη το δεχτείς.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.368
Reaction score
37.209
τα γραψαμε παντως ξανα, σαν σε ντεζαβου σε επαναληψη, ακριβως τα ιδια απο πανω, πριν χρονια, και παλι
 

Μηνύματα
2.884
Reaction score
264
Καμία επισκευή ποτέ δεν έχω κάνει. Το μοτέρ δουλεύει έως τώρα μια χαρα και αθόρυβα. Όλοι νομίζουν ότι είναι βενζίνης και όχι Ντίζελ.
Το μόνο κακό είναι πως θέλει κάθε 100.000χλμ καινούργιες προθερμάνσεις. Κονσέρβα δεν βάζω. Θα πάω, αν πάω.... Σε προγραμματιστή και θα του πω πάμε μια βόλτα να δεις το αμάξι που έχει θέμα ροπής κτλ.... Θέλω από αυτές τις στροφές έως αυτές λίγη δύναμη παραπάνω και τίποτα άλλο. Δεν με νοιάζει να έχει 200 άλογα ούτε να πιάνει τα 200.
 

Μηνύματα
2.884
Reaction score
264
Προχθες στην εθνικη, ενα μικρο πουλακι καρφωθηκε στο εμπρος μερος και μου εκανε μια μικρη τρυπα στο intercooler,σε δυσκολο σημειο που δεν κολαει καλα και πρεπει να βαλω κσινουργιο.
Εχω προγραμμα και φιλτρο ελευθερας ροης στο ντιζελακι μου.Αξιζει να βαλω μεγαλητερο κουλερ, ωστε να μην γονατιζει το μοτερ στις μεγαλες ζεστες το καλοκαιρι?
Η διαφορα αναμεσα σε θερμοκρασια 33 και 37+ βαθμους ειναι πολυ μεγαλη στο αυτοκινητο.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.934
Μηνύματα
3.034.767
Members
38.520
Νεότερο μέλος
Atoll
Top