Eρωτευτηκα ενα fyne

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Δεν ξέρω όπως πάντα τι είναι τα DNM :D Λίγο που κοίταξα στο ιντερνέτ πρόκειται για μονόκλωνα , solid core που λέτε ;

Η εμπειρία μου γιατί και εγώ solid core έχω (και κυρίως ο Πρόεδρός μας τα στηρίζει 😍 και έχει εκφράσει τις ίδιες εντυπώσεις) είναι ότι δεν έχουν πρόβλημα με τα σώματα ή και όγκους. Το αντίθετο μάλιστα. Ιδίως τα του ρεύματος.
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Δεν θ'αρκούσε το πλήθος και η στιβαρότητα. Θα έπρεπε να παίζουν ικανοποιητικά ως κροσαρισμένα μέχρι τα 200 Hz κατά τρόπον ώστε το πεντάϊντσο μεγάφωνο του Vecteur ν'αναλάμβανε καθαρό ρόλο mid , όπως δηλαδή θα του πήγαινε.

Εδώ πρέπει ν'αναγνωρίσεις ότι ο thva τουλάχιστον μια φορά βοήθησε αναφέροντας στοιχεία που εξυπηρέτησαν την απορία σου. :wink:

Είμαι των ταπεινών setup κι επίσης δεν ασχολούμαι διαρκώς με το audio. Μπορώ όμως να μετατρέπω διάφορα δικαναλικά σε πεντακαναλικά αφού για τη δική μου δραστηριότητα σημασία έχει η ύπαρξη πολλαπλών setup σε διαφορετικούς χώρους.
Δεν έχεις όμως λαθέψει σε εκτιμήσεις σου, το χειμώνα λέω πράγματι ν'αποπειραθώ κάποια διάταξη waveforming με συμβατικά μέσα και αμιγώς για μουσικές εφαρμογές.

Οπωσδήποτε ισόπλευρο και με διάσταση που να μην αδικούσε ολότελα το πεντάϊντσο midwoofer...
Ανέμελοι καιροί τότε που έκοβα την επτάδα κλώνων ανά αγωγό και φυσικά έβαλα τους ενδεδειγμένους WBT ακροδέκτες αφού οι φθηνότεροι προτεινόμενοι μου φαίνονταν αναξιόπιστοι...

Κοίτα όμως κάτι πράγματα... Με τα σχόλιά σου αφήνεται να εννοηθεί ότι κάθε άλλο παρά συμπαθείς τα DNM και τον MF A1000. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως αποκλείεις το ενδεχόμενο να συνεργούσαν ακροαματικά με κάποιες άλλες συσκευές. Αυτό όμως αποτελεί αντίφαση αφού αναιρείς την περιβόητη έννοια του ματσαρίσματος και κατ'επέκτασιν άμα δεχθούμε ότι υπάρχουν συσκευές και παρελκόμενα που δεν θα ματσάριζαν με τίποτα τότε πρέπει να δεχθούμε και το αντίστροφο, δηλαδή ότι κάποιες συσκευές και παρελκόμενα θα έχουν τέτοια ποιότητα ώστε να ματσάριζαν με οτιδήποτε. Αυτό δηλαδή που υποστηρίζεται για κάποια ηχεία ή επεξεργαστές από τους ΄΄συνήθεις υπόπτους΄΄. :sneaky:
Να πω κάτι για το ματσάρισμα απο την μικρή μου εμπειρία όταν άκουγα για να αποφασίσω τι θα πάρω.

Το ματσάρισμα είναι λίγο παρεξηγημένη έννοια. Το ματσάρισμα είναι και πρέπει να χρησιμοποιείται ως τέτοιο, όχι για να καλύψει μεγάλες τουλάχιστον αποκλίσεις απο την ουδετερότητα αλλά κυρίως για να πάρεις peak (υψηλής ποιότητας) performance χωρίς να πληρώσεις αστρονομικά ποσά. Αυτή η ποιότητα που θα πάρεις δεν αφορά μόνο τονική ισορροπία ... αλλά και άλλα πράγματα και χαρακτηριστικά που έχει η αναπαραγωγή ήχου. Επίσης κάποιες αποκλίσεις απο την ουδετερότητα έχουν λόγο που γίνονται και τις κάνουν οι σχεδιαστές εσκεμμένα. Συνήθως για να δώσουν μια αίσθηση live ακούσματος και αίσθησης των οργάνων όπως και της αποτύπωσης της σκηνής που ουδέτερα (άλλο κακοποιημενος όρος αλλά εδώ τον χρησιμοποιώ με την έννοια των audio people) μηχανήματα δεν μπορούν να αποδώσουν. Ο "χαρακτήρας" κάθε μηχανήματος (συμπεριλαμβανομένων και των ηχείων) δεν είναι κακό αλλά πρέπει να προκύπτει απο πραγματική μηχανική αρτιότητα και όχι απο τονικές αλλοιώσεις. Τότε κάθε μουσική και εγγραφή ακούγεται μεν διαφορετικά αλλά ο χαρακτήρας υπάρχει χωρίς να ενοχλεί αλλά συνεισφέρει κιόλας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.233
Reaction score
137.830
και εγώ solid core έχω
Το τυπικό πηνιόσυρμα, μια χαρά καλώδιο ηχείων και ρεύματος και ότι θες είναι, αλλά έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα: είναι πάμφθηνο.

Τες πα, λυγίζει δύσκολα άμα είναι χοντρό, οπότε δεν είναι ιδιαίτερα πρακτικό.
 

TGD

Μηνύματα
8.742
Reaction score
8.764
Τες πα, λυγίζει δύσκολα άμα είναι χοντρό, οπότε δεν είναι ιδιαίτερα πρακτικό.
Αυτό ξαναπέστο. Μια φορά πέρασε solid core interconnect από το στερεοφωνικό και μου έβγαλε την πίστη. Μέχρι και τα βύσματα διαλύονταν λόγω σκληρότητας.
 

Μηνύματα
407
Reaction score
431
Ως ενθυμούμαι η πλήρης ονομασία είναι DNM Reson και τα έφερνε αυτός που είχε και τα Rehdeko στο Νέο Κόσμο, τα Reson πάντως δεν έχουν σχέση με τα εγγλέζικα ενισχυτικά DNM (του Denis N. Morecroft).
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.233
Reaction score
137.830
Είχα παίξει πολύ με πηνιόσυρμα, μέχρι και πλεξούδες έκανα (αλά κιμπερ) και χωρίς θέματα (αντέχει το εξωτερικό βερνίκι, που προστατεύει και από οξείδωση, αλλά βάζεις και μια κάλτσα και τελειώνει το θέμα).

Και τα τάρα λάμπς του τότε, τέτοια χαζά μονοκλωνα ήταν, απλώς πιο ακριβά. Καλά καλώδια πάντως.

Τελικά σε καλώδια ηχείων προσωπικά είχα καταλήξει σε πλακέ, χάλκινα πάντα, αυτά με τη σωστή μιγαδική αντίσταση (αλλά ήθελαν ζομπελ). Ωραίες εποχές, παίζαμε και με καλώδια.

Για ιντερκονέκτ δε κάνουν καλή δουλειά, θέλει πολύ καλό πλέξιμο, δύσκολα.
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.376
Reaction score
1.430
Tara Labs.......
Θα ανεβασω φωτο να δεις καλωδιο ηχειων (για Jumber τα εχω) να πεις .....τι εφτιαχναν οι ανθρωποι ρε?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.233
Reaction score
137.830
Αυτοί τότε διαφήμιζαν τον υψηλής καθαρότητας χαλκό τον αυστραλέζικο.

Παπάρια μάντολες, ένα δεκαδικό διαφορά είχε το πηνιόσυρμα στα ηλεκτρονικά, το οποίο δε σκούριαζε κιόλας (βερνικάκι λέμε).

Αλλά ήμασταν γίδγια ρε.
 


Μηνύματα
1.935
Reaction score
2.252
Υπαρχει κατι πολυ ελκυστικο στα solid core καλωδια,
και αυτο ειναι μια αισθηση απτης παρουσιας οργανων και φωνων στο χωρο.
Πιθανοτατα οφειλεται στην απουσια crosstalk παραμορφωσης μεταξυ αγωγων.
Σε ορισμενους συνδιασμους μπορει να στερουνται την ψευδαισθηση ογκου
αλλα αυτο αντιμετωπιζεται με την....συνεργεια.
Δεν νοειται η χρηση συγκεκριμενου καλωδιου σε ολα τα setup.
Είχα πολλά solid core καλώδια και συμφωνώ.Το πρόβλημα των DNM είναι η διατομή,το δε DNM ρεύματος είναι ίσως το μόνο ρευματος με το οποίο δεν άκουγα διαφορες από το κοινό.
Που είναι όμως τώρα ο γνωστός καλωδιοδαμαστης για να στηλιτευσει τη χρήση όχι μόνο επωνύμων-μη Mogami-καλωδιων αλλά και απατεωνοφουμαροτεκογιαιντε;
Φίλος έδωσε σε φίλο,τριαντάφυλλο με φύλλο;
Αυτοί τότε διαφήμιζαν τον υψηλής καθαρότητας χαλκό τον αυστραλέζικο.

Παπάρια μάντολες, ένα δεκαδικό διαφορά είχε το πηνιόσυρμα στα ηλεκτρονικά, το οποίο δε σκούριαζε κιόλας (βερνικάκι λέμε).

Αλλά ήμασταν γίδγια ρε.
Δεν ήταν χαλκός Αυστραλίας.Αυτο τουλάχιστον διαπίστωσε η Αμερικανική Εφορία.Και κάποιος άλλος,Έλληνας αυτή τη φορά,ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί χαλκό Αυστραλίας όμως στην πραγματικότητα είναι χαλκός...Πειραιώς!
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Κα-Tara Labs. :roflmao:
Είχα πολλά solid core καλώδια και συμφωνώ.Το πρόβλημα των DNM είναι η διατομή,το δε DNM ρεύματος είναι ίσως το μόνο ρευματος με το οποίο δεν άκουγα διαφορες από το κοινό.
Που είναι όμως τώρα ο γνωστός καλωδιοδαμαστης για να στηλιτευσει τη χρήση όχι μόνο επωνύμων-μη Mogami-καλωδιων αλλά και απατεωνοφουμαροτεκογιαιντε;
Φίλος έδωσε σε φίλο,τριαντάφυλλο με φύλλο;

Δεν ήταν χαλκός Αυστραλίας.Αυτο τουλάχιστον διαπίστωσε η Αμερικανική Εφορία.Και κάποιος άλλος,Έλληνας αυτή τη φορά,ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί χαλκό Αυστραλίας όμως στην πραγματικότητα είναι χαλκός...Πειραιώς!
Βιοχαλκο, όπως θα λέγαμε... Βιοκαρπετ. Βιο και πολιτεία η ζωή των υψιτελών ακροαματικόφιλων.
Να πω κάτι για το ματσάρισμα απο την μικρή μου εμπειρία όταν άκουγα για να αποφασίσω τι θα πάρω.

Το ματσάρισμα είναι λίγο παρεξηγημένη έννοια. Το ματσάρισμα είναι και πρέπει να χρησιμοποιείται ως τέτοιο, όχι για να καλύψει μεγάλες τουλάχιστον αποκλίσεις απο την ουδετερότητα αλλά κυρίως για να πάρεις peak (υψηλής ποιότητας) performance χωρίς να πληρώσεις αστρονομικά ποσά. Αυτή η ποιότητα που θα πάρεις δεν αφορά μόνο τονική ισορροπία ... αλλά και άλλα πράγματα και χαρακτηριστικά που έχει η αναπαραγωγή ήχου. Επίσης κάποιες αποκλίσεις απο την ουδετερότητα έχουν λόγο που γίνονται και τις κάνουν οι σχεδιαστές εσκεμμένα. Συνήθως για να δώσουν μια αίσθηση live ακούσματος και αίσθησης των οργάνων όπως και της αποτύπωσης της σκηνής που ουδέτερα (άλλο κακοποιημενος όρος αλλά εδώ τον χρησιμοποιώ με την έννοια των audio people) μηχανήματα δεν μπορούν να αποδώσουν. Ο "χαρακτήρας" κάθε μηχανήματος (συμπεριλαμβανομένων και των ηχείων) δεν είναι κακό αλλά πρέπει να προκύπτει απο πραγματική μηχανική αρτιότητα και όχι απο τονικές αλλοιώσεις. Τότε κάθε μουσική και εγγραφή ακούγεται μεν διαφορετικά αλλά ο χαρακτήρας υπάρχει χωρίς να ενοχλεί αλλά συνεισφέρει κιόλας.
Χμμ... δηλαδή τα ειδικά ηχεία που ταιριάζουν καλύτερα για οδήγηση από ασθενείς λυχνιακούς τελικούς δεν θα είχαν ιδιαιτερότητες που θα τα καθιστούσαν προβληματικά κατά τη σύνδεση πιο mainstream ενισχυτικών... Κάτι δεν πάει καλά με αυτό το σκεπτικό...
 


stavrosz

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.355
Reaction score
1.729
Παιδες εαν επιτρεπεται μια αποψη στο θεμα.....
Εαν καποιος θελει να αγορασει ενα εργαλειο για την οσο δυνατον πιο σωστη αναπαραγωγη ηχου... ναι τοτε θα πρεπει να επιλεξει αυτο που εχει σωστες μετρησεις, που ταιριαζει στον χωρο του και να φροντισει τον χωρο του να φερεται οσο πιο σωστα ηχητικα γινεται. Αυτο λοιπον ειναι απολυτη παραδοχη για τον επαγγελματικο χωρο.
Εαν ομως θελει να ικανοποιησει τις αισθησεις του , μεταξυ πρωτιστως την ακοη του, με αυτο που θα του φερει μεγιστη ικανοποιηση τοτε αλλαζει λιγο το πραγμα.

Να δωσω ενα παραδειγμα διαφορετικο για να γινει κατανοητο τι θελω να πω. Θελω να φαω μια μπριζολα. Τοτε "επιστημονικως" ο σωστος τροπος ειναι να βγαλω οσο περισσοτερο απο το λιπος μπορω, να τη βρασω για να ειναι πιο υγειινη και να μην προσιθεσω μπαχαρικα που θα αλλοιωσουν την αυθεντικη γευση.
Ακομα καλυτερα να την φαω σε χαπια οπως οι αστροναυτες οποτε λαμβανω την απολυτη εκδοχη σε συστατικα.
Ελα ομως που τη θελω με το λιπακι, στο καρβουνο η εστω στο υγραεριο και με αλατακι και ριγανη.... Ομως ετσι εχω αλλοιωσει την γευση. Και ειναι και κομματακι ανθυγειινη.
Ερωτηση... ποιος ειναι πιο ευτυχης , εγω η αυτος που θα την φαει βραστη και αναλατη?

Ξερω δεν ειναι απολυτα ταιριαστοι το παραδειγμα αλλα το θεμα ειναι ειμαστε στην αναζητηση της χαρας και της απολαυσης η στην αναζητηση της επιστημονικης προσεγισης οπως ο τεχνικος του ηχου στο εργαστηρι του?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Παιδες εαν επιτρεπεται μια αποψη στο θεμα.....
Εαν καποιος θελει να αγορασει ενα εργαλειο για την οσο δυνατον πιο σωστη αναπαραγωγη ηχου... ναι τοτε θα πρεπει να επιλεξει αυτο που εχει σωστες μετρησεις, που ταιριαζει στον χωρο του και να φροντισει τον χωρο του να φερεται οσο πιο σωστα ηχητικα γινεται. Αυτο λοιπον ειναι απολυτη παραδοχη για τον επαγγελματικο χωρο.
Εαν ομως θελει να ικανοποιησει τις αισθησεις του , μεταξυ πρωτιστως την ακοη του, με αυτο που θα του φερει μεγιστη ικανοποιηση τοτε αλλαζει λιγο το πραγμα.

Να δωσω ενα παραδειγμα διαφορετικο για να γινει κατανοητο τι θελω να πω. Θελω να φαω μια μπριζολα. Τοτε "επιστημονικως" ο σωστος τροπος ειναι να βγαλω οσο περισσοτερο απο το λιπος μπορω, να τη βρασω για να ειναι πιο υγειινη και να μην προσιθεσω μπαχαρικα που θα αλλοιωσουν την αυθεντικη γευση.
Ακομα καλυτερα να την φαω σε χαπια οπως οι αστροναυτες οποτε λαμβανω την απολυτη εκδοχη σε συστατικα.
Ελα ομως που τη θελω με το λιπακι, στο καρβουνο η εστω στο υγραεριο και με αλατακι και ριγανη.... Ομως ετσι εχω αλλοιωσει την γευση. Και ειναι και κομματακι ανθυγειινη.
Ερωτηση... ποιος ειναι πιο ευτυχης , εγω η αυτος που θα την φαει βραστη και αναλατη?

Ξερω δεν ειναι απολυτα ταιριαστοι το παραδειγμα αλλα το θεμα ειναι ειμαστε στην αναζητηση της χαρας και της απολαυσης η στην αναζητηση της επιστημονικης προσεγισης οπως ο τεχνικος του ηχου στο εργαστηρι του?
Δεν θα ήθελα να χαλάσω τον ειρμό σου αλλά διάφορες φημισμένες κοπές μακράς ωρίμανσης συντηρούνται υπό άκρως υπολογισμένες και μελετημένες παραμέτρους στις συνθήκες περιβάλλοντος... Ομοίως και για τις συνθήκες ψησίματος όταν έλθει ο καιρός να καταναλωθούν.
 

Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Τα DNM Reson, ηχείων και σήματος, τα είχα αγοράσει πριν πολλά χρόνια από την αντιπροσωπεία στον Ν. Κόσμο , την παλιά μου γειτονιά.
Μια χαρά καλώδια είναι, ουδέτερα με χαμηλή χωρητικότητα και αυτεπαγωγή, έως τα 3 μέτρα,. Ουδέποτε αντιμετώπισα ηχητικά προβλήματα σε πολλά και διαφορετικά ηχεία, δικά μου ή φίλων. Το μοναδικό ψεγάδι τους είναι ότι τσακίζουν πολύ εύκολα και κάποια στιγμή κόβονται, ή βρίσκονται στο όριο να κοπούν που είναι ακόμα χειρότερο.
Να αποφεύγονται οι συχνές δοκιμές και τα μπάσε -βγάλε. Δεν κάνουν για τους παλαβούς , εν ολίγοις .
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Κα-Tara Labs. :roflmao:

Βιοχαλκο, όπως θα λέγαμε... Βιοκαρπετ. Βιο και πολιτεία η ζωή των υψιτελών ακροαματικόφιλων.

Χμμ... δηλαδή τα ειδικά ηχεία που ταιριάζουν καλύτερα για οδήγηση από ασθενείς λυχνιακούς τελικούς δεν θα είχαν ιδιαιτερότητες που θα τα καθιστούσαν προβληματικά κατά τη σύνδεση πιο mainstream ενισχυτικών... Κάτι δεν πάει καλά με αυτό το σκεπτικό...
Για μονόδρομα μιλάς - εννοείς ; Βέβαια , τα περισσότερα έχουν. ¨Εχω ακούσει ένα όμως από το οποίο δεν διέκρινα κάτι πολύ ιδιαίτερο, σε ότι έπαιζε συχνοτικά ήταν πολύ καλό. Και έπαιζε καλά και με mainstream (όπως φαντάζομαι τα εννοείς εσύ) ενισχυτικά. Απλώς με λάμπες ήταν πιο καλό. Χαρακτήρα μπορεί να έχουν και ενισχυτές solid state είτε mainstream , είτε όχι και οι D έχουν. Δεν θέλω να λέω μάρκες, δεν μου αρέσει όπως σου έχω πεί πολύ να κάνω "διαφήμιση" (ή και δυσφήμιση) τέτοιου είδους αλλά και για άλλους λόγους. Μερικές φορές για κάτι που το θεωρώ ιδιαίτερο (καλό) έχω πεί. Οπότε και για αυτό το μονόδρομο έχω πεί. Δεν ξέρω εάν το θυμάσαι, σου το έχω αναφέρει πάνω σε μια συζητηση (μόνο για τον λόγο παραπάνω και μόνο για εσένα κάνω τέτοια εξαίρεση και λέω .... όταν δεν κάνω πλακα εννοείται) ... μην με βάλεις να το ξαναναφέρω. Αρχίζει απο O και τελειώνει σε α και έχει επτά γράμματα. Λατινικής ρίζας λέξη. Θα το βρείς - καταλάβεις εσύ ...αλλά μην το πείς. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Να δωσω ενα παραδειγμα διαφορετικο για να γινει κατανοητο τι θελω να πω. Θελω να φαω μια μπριζολα. Τοτε "επιστημονικως" ο σωστος τροπος ειναι να βγαλω οσο περισσοτερο απο το λιπος μπορω, να τη βρασω για να ειναι πιο υγειινη και να μην προσιθεσω μπαχαρικα που θα αλλοιωσουν την αυθεντικη γευση.
Ακομα καλυτερα να την φαω σε χαπια οπως οι αστροναυτες οποτε λαμβανω την απολυτη εκδοχη σε συστατικα.
Ελα ομως που τη θελω με το λιπακι, στο καρβουνο η εστω στο υγραεριο και με αλατακι και ριγανη.... Ομως ετσι εχω αλλοιωσει την γευση. Και ειναι και κομματακι ανθυγειινη.
Ερωτηση... ποιος ειναι πιο ευτυχης , εγω η αυτος που θα την φαει βραστη και αναλατη?
Ο πιο ευτυχής θα είναι αυτός που δεν θα πάθει στεφανιαία νόσο, από την υψηλή κατανάλωση λίπους, στην καλύτερη γιατί υπάρχουν και τα χειρότερα.
Για τα ηχεία , ο πιο ευτυχισμένος θα είναι αυτός που θα καταναλώνει λιγότερο χρόνο με το ίδιο το σύστημα.
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Ο πιο ευτυχής θα είναι αυτός που δεν θα πάθει στεφανιαία νόσο, από την υψηλή κατανάλωση λίπους, στην καλύτερη γιατί υπάρχουν και τα χειρότερα.
Για τα ηχεία , ο πιο ευτυχισμένος θα είναι αυτός που θα καταναλώνει λιγότερο χρόνο με το ίδιο το σύστημα.
Απο άποψη βλάβης εννοείς ή άπαξ και το προμηθεύτηκε να μην έχει ανάγκη να αλλάξει κάτι, ναι είναι ευχαριστημένος και να τον βοηθά να είναι μόνο συγκεντρωμένος στην μουσική (λες και δεν υπάρχει) ή και απο τα δύο (μάλλον) ;
Δεν θα ήθελα να χαλάσω τον ειρμό σου αλλά διάφορες φημισμένες κοπές μακράς ωρίμανσης συντηρούνται υπό άκρως υπολογισμένες και μελετημένες παραμέτρους στις συνθήκες περιβάλλοντος... Ομοίως και για τις συνθήκες ψησίματος όταν έλθει ο καιρός να καταναλωθούν.
Μου έχουν πεί άνθρωποι ότι τους αρέσουν περισότερο κάτι Γαλλικά κρέατα που φέρνουν κάτι γνωστές αλυσίδες SM (που δεν πρεπει να είναι κάν κρέατα) καλύτερα και απο καλά Ελληνικά κρέατα. Μπορεί να τους ρίχνουν κάποιο χημικό που να έχουν καλή γεύση. :D Σχετίζεται αυτό λίγο με το HiFi και την "ουδετερότητα" που λέγαμε. :D

Φαντάζεσαι τι θα γίνει μόλις διαβάσει αυτά τά πόστ ο Ear ; :D :D Θα ρίξει κάτι σεντόνια για το θέμα και κάτι φώτο μπριζόλες με αίματα. :D
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.825
Μηνύματα
2.953.088
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top