Eρωτευτηκα ενα fyne

Μηνύματα
15.270
Reaction score
17.335
Δεν ξέρω όπως πάντα τι είναι τα DNM :D Λίγο που κοίταξα στο ιντερνέτ πρόκειται για μονόκλωνα , solid core που λέτε ;

Η εμπειρία μου γιατί και εγώ solid core έχω (και κυρίως ο Πρόεδρός μας τα στηρίζει 😍 και έχει εκφράσει τις ίδιες εντυπώσεις) είναι ότι δεν έχουν πρόβλημα με τα σώματα ή και όγκους. Το αντίθετο μάλιστα. Ιδίως τα του ρεύματος.
 

Μηνύματα
15.270
Reaction score
17.335
Δεν θ'αρκούσε το πλήθος και η στιβαρότητα. Θα έπρεπε να παίζουν ικανοποιητικά ως κροσαρισμένα μέχρι τα 200 Hz κατά τρόπον ώστε το πεντάϊντσο μεγάφωνο του Vecteur ν'αναλάμβανε καθαρό ρόλο mid , όπως δηλαδή θα του πήγαινε.

Εδώ πρέπει ν'αναγνωρίσεις ότι ο thva τουλάχιστον μια φορά βοήθησε αναφέροντας στοιχεία που εξυπηρέτησαν την απορία σου. :wink:

Είμαι των ταπεινών setup κι επίσης δεν ασχολούμαι διαρκώς με το audio. Μπορώ όμως να μετατρέπω διάφορα δικαναλικά σε πεντακαναλικά αφού για τη δική μου δραστηριότητα σημασία έχει η ύπαρξη πολλαπλών setup σε διαφορετικούς χώρους.
Δεν έχεις όμως λαθέψει σε εκτιμήσεις σου, το χειμώνα λέω πράγματι ν'αποπειραθώ κάποια διάταξη waveforming με συμβατικά μέσα και αμιγώς για μουσικές εφαρμογές.

Οπωσδήποτε ισόπλευρο και με διάσταση που να μην αδικούσε ολότελα το πεντάϊντσο midwoofer...
Ανέμελοι καιροί τότε που έκοβα την επτάδα κλώνων ανά αγωγό και φυσικά έβαλα τους ενδεδειγμένους WBT ακροδέκτες αφού οι φθηνότεροι προτεινόμενοι μου φαίνονταν αναξιόπιστοι...

Κοίτα όμως κάτι πράγματα... Με τα σχόλιά σου αφήνεται να εννοηθεί ότι κάθε άλλο παρά συμπαθείς τα DNM και τον MF A1000. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως αποκλείεις το ενδεχόμενο να συνεργούσαν ακροαματικά με κάποιες άλλες συσκευές. Αυτό όμως αποτελεί αντίφαση αφού αναιρείς την περιβόητη έννοια του ματσαρίσματος και κατ'επέκτασιν άμα δεχθούμε ότι υπάρχουν συσκευές και παρελκόμενα που δεν θα ματσάριζαν με τίποτα τότε πρέπει να δεχθούμε και το αντίστροφο, δηλαδή ότι κάποιες συσκευές και παρελκόμενα θα έχουν τέτοια ποιότητα ώστε να ματσάριζαν με οτιδήποτε. Αυτό δηλαδή που υποστηρίζεται για κάποια ηχεία ή επεξεργαστές από τους ΄΄συνήθεις υπόπτους΄΄. :sneaky:
Να πω κάτι για το ματσάρισμα απο την μικρή μου εμπειρία όταν άκουγα για να αποφασίσω τι θα πάρω.

Το ματσάρισμα είναι λίγο παρεξηγημένη έννοια. Το ματσάρισμα είναι και πρέπει να χρησιμοποιείται ως τέτοιο, όχι για να καλύψει μεγάλες τουλάχιστον αποκλίσεις απο την ουδετερότητα αλλά κυρίως για να πάρεις peak (υψηλής ποιότητας) performance χωρίς να πληρώσεις αστρονομικά ποσά. Αυτή η ποιότητα που θα πάρεις δεν αφορά μόνο τονική ισορροπία ... αλλά και άλλα πράγματα και χαρακτηριστικά που έχει η αναπαραγωγή ήχου. Επίσης κάποιες αποκλίσεις απο την ουδετερότητα έχουν λόγο που γίνονται και τις κάνουν οι σχεδιαστές εσκεμμένα. Συνήθως για να δώσουν μια αίσθηση live ακούσματος και αίσθησης των οργάνων όπως και της αποτύπωσης της σκηνής που ουδέτερα (άλλο κακοποιημενος όρος αλλά εδώ τον χρησιμοποιώ με την έννοια των audio people) μηχανήματα δεν μπορούν να αποδώσουν. Ο "χαρακτήρας" κάθε μηχανήματος (συμπεριλαμβανομένων και των ηχείων) δεν είναι κακό αλλά πρέπει να προκύπτει απο πραγματική μηχανική αρτιότητα και όχι απο τονικές αλλοιώσεις. Τότε κάθε μουσική και εγγραφή ακούγεται μεν διαφορετικά αλλά ο χαρακτήρας υπάρχει χωρίς να ενοχλεί αλλά συνεισφέρει κιόλας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.841
Reaction score
133.425
και εγώ solid core έχω
Το τυπικό πηνιόσυρμα, μια χαρά καλώδιο ηχείων και ρεύματος και ότι θες είναι, αλλά έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα: είναι πάμφθηνο.

Τες πα, λυγίζει δύσκολα άμα είναι χοντρό, οπότε δεν είναι ιδιαίτερα πρακτικό.
 

TGD

Μηνύματα
8.374
Reaction score
8.385
Τες πα, λυγίζει δύσκολα άμα είναι χοντρό, οπότε δεν είναι ιδιαίτερα πρακτικό.
Αυτό ξαναπέστο. Μια φορά πέρασε solid core interconnect από το στερεοφωνικό και μου έβγαλε την πίστη. Μέχρι και τα βύσματα διαλύονταν λόγω σκληρότητας.
 

Μηνύματα
359
Reaction score
362
Ως ενθυμούμαι η πλήρης ονομασία είναι DNM Reson και τα έφερνε αυτός που είχε και τα Rehdeko στο Νέο Κόσμο, τα Reson πάντως δεν έχουν σχέση με τα εγγλέζικα ενισχυτικά DNM (του Denis N. Morecroft).
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.841
Reaction score
133.425
Είχα παίξει πολύ με πηνιόσυρμα, μέχρι και πλεξούδες έκανα (αλά κιμπερ) και χωρίς θέματα (αντέχει το εξωτερικό βερνίκι, που προστατεύει και από οξείδωση, αλλά βάζεις και μια κάλτσα και τελειώνει το θέμα).

Και τα τάρα λάμπς του τότε, τέτοια χαζά μονοκλωνα ήταν, απλώς πιο ακριβά. Καλά καλώδια πάντως.

Τελικά σε καλώδια ηχείων προσωπικά είχα καταλήξει σε πλακέ, χάλκινα πάντα, αυτά με τη σωστή μιγαδική αντίσταση (αλλά ήθελαν ζομπελ). Ωραίες εποχές, παίζαμε και με καλώδια.

Για ιντερκονέκτ δε κάνουν καλή δουλειά, θέλει πολύ καλό πλέξιμο, δύσκολα.
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.353
Reaction score
1.413
Tara Labs.......
Θα ανεβασω φωτο να δεις καλωδιο ηχειων (για Jumber τα εχω) να πεις .....τι εφτιαχναν οι ανθρωποι ρε?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.841
Reaction score
133.425
Αυτοί τότε διαφήμιζαν τον υψηλής καθαρότητας χαλκό τον αυστραλέζικο.

Παπάρια μάντολες, ένα δεκαδικό διαφορά είχε το πηνιόσυρμα στα ηλεκτρονικά, το οποίο δε σκούριαζε κιόλας (βερνικάκι λέμε).

Αλλά ήμασταν γίδγια ρε.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.014
Μηνύματα
2.925.611
Members
38.122
Νεότερο μέλος
ChrisP15
Top