Eρωτευτηκα ενα fyne

Μηνύματα
154
Reaction score
529
Αυτο σημαινει οτι καθε τυπος ηχειου πρεπει να εχει διαφορετικη τοποθετηση, επισης οτι χρειαζεσαι οχι 16 η 32 αλλα 100 ηχεια και παλι μπαινει το ερωτημα εαν θελω απο ενα ηχειο αυξηση εντασης στην off axis ενταση πως αυτο θα γινει χωρις παραλληλη αυξηση και της on axis εντασης. Και εμπασει περιπτωσει εδω πολλες φορες ειναι δυσκολο να ακουσουμε λαθη σε ζευγος ηχειων ποσο ειναι δυνατον να το καταλαβουμε οταν παιζουν δεκαδες ηχεια; Αρα τα πολλα ηχεια καλυπτουν και τα λαθη ;
'ΕΛΕΟΣ
 

Μηνύματα
4.938
Reaction score
4.108
Ασε μας ανθρωπε μου που με προκαλεις κιολας δεν εχω ορεξη αποψε.
Ακου εκει κουερτετο κιθαρες σε πολυκαναλο τι θα κανει 3 ηχεια ενα οργανο η θα μοιρασουν τι χορδες :lolsign: .

Δεν καταλαβαινεις οτι ακους οτι θελει ο μηχανικος ηχου οχι το συμβαν? Αν αναγκαστει να μιξαρει για πολυκαναλο απο την στγμη που το εργο δεν προσφερεται θα κανει κουφα.
Την δικαναλη εκδοση δεν την ακους καλυτερα σε πολυκαναλο .
Μαλλον δεν θελεις να καταλαβεις αυτο που σου λεω και προφανως δεν εχεις ακουσει πολυκαναλο γι αυτο και γραφεις οσα γραφεις δειχνοντας οτι εχει αποψη για πραγματα που εχεις μαυρο σκοταδι. Οτι ακουμε αυτο που θελει ν ακουμε ο μηχανικος οντως συμβαινει αυτο αλλα ειναι ετερον εκατερον σε οσα γραφεις. Υπαρχει και μια πολυ σημαντικη παραμετρος που σου διαφευγει.

Οταν παιζουν 4 κιθαρες απο δυο ηχεια (στερεο), ο ηχος δεν παυει να βγαινει απ τα δυο ηχεια (δυο εστιακες πηγες) και απλως τα δυο ηχεια διευρυνουν την σκηνη στο μετρο του δυνατου και προσπαθουν να σου δωσουν την τρισδιαστατη ψευδαισθηση του χωρου.

Παμε τωρα στο πολυκαναλο. Οταν βαλεις το συγκεκριμενο αλμπουμ σε μορφη στερεο, παιζουν ολα τα ηχεια (7, 9 11 κλπ) Ομως φαινεται οτι ολα τα ηχεια συμβαλουν ν ακουγεται οπως ακριβως περιγραφω πιο πανω σε μορφη δικαναλου αλλα πιο εντυπωσιακα. Ο ηχος ερχεται απο μπροστα οπως ακριβως στον δικαναλο ασχετως κι αν παιζουν ολα τα ηχεια με σκηνη ακομη πιο διευρημενη σε σχεση με ενα τυπικο δικαναλο συστημα.

Οταν βαλεις ομως σε μορφη sacd τοτε ο ηχος των 4 κιθαρων μοιραζεται στα 4 ηχεια (αριστερα, πλαι αριστερα, δεξια, πλαινο δεξια - μοιαζει να εχεις 4 εστιακες πηγες). Στην ουσια παιζουν ολα τα ηχεια αλλα εσυ καταλαβαινεις οτι ο καθε κιθαριστας παιζει στα 4 ηχεια που περιγραφω. Το πως ακουγεται ποιοτικα? Απλα δεν μπορεις να συγκρινεις τα στερεο με το sacd. Αυτο δεν υπαρχει περιπτωση να τ ακουσει οποιοσδηποτε και να μην εντυπωσιαστει απ την πολυκαναλη εκδοχη.

Να συμφωνησω ομως σε κατι αλλο που ειπωθηκε απο καποιον αλλο εδω μεσα που ειπε το εξης. Δεν υπαρχει και κατι αλλο που να παιζει μεγαλη σημασια περα απ τον διαμοιρασμο του ηχου και τον ογκο? Δηλαδη αρμονικες, χροιες, αυτη η υπέροχη γλυκια μεσαια περιοχη με ολα της τα καλουδια?

Σαφως και υπαρχει και σιγουρα τα σαμπγουφερ βοηθανε στο να αφησουν τα υπολοιπα ηχεια να παιξουν πιο ανετα αυτη την περιοχη. Ομως υπαρχει κι ενας ακομη σημαντικος παραγοντας. Πολυ σημαντικος.
Η ποιοτητα των ηχειων. Δεν αρκει να εχεις πολλα ηχεια. Ολα οσα ηθελε να εννοησει με τον προβληματισμο που μπηκε, εξυπακουεται πως οσο πιο ποιοτικο ειναι ενα ηχειο (στην συντριπτικη πλειοψηφια εχει να κανει και με το κοστος του ηχειου) τοσο καλυτερα θα ακουγεται. Οπως φυσικα αυτο συμβαινει και μ ενα τυπικο δικαναλο συστημα.

Αυτο που γραφω σε πολυκαναλη εκδοχη το καταλαβαινεις πιο εντονα στο ηχοσυστημα του Dimifoot. Το κοστος (και ταυτοχρονως η ποιοτητα) των δυο εμπρος ηχειων εχει ουσιαστικη διαφορα με τα υπολοιπα. Δεν αποκλειεται να ειναι τα πιο ακριβα ηχεια οσων εχουμε πολυκαναλο εδω στο φορουμ (παντα μιλαω για το εμπρος δεξι κι αριστερο ηχειο). Αυτο λοιπον ειναι κατι που ακουγεται. Αν κι εχω παει μονο μια φορα ν ακουσω το συστημα παρα πολυ καλα θυμαιμαι τον ηχο σε καποια μεμονωμενα κομματια πως ακουγοντουσαν και σταματουσα εκει το κομματι και το επαναλμβανα γι αυτο το κατι το ξεχωριστο (αυτο που λεμε κοινως χροιες). Δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω αν για παραδειγμα μια πιο ακριβη εκδοχη των ADAM (που εχω) θα μπορουσαν ποτε ναι παιξουν και να περιγραψουν αυτο που ειχα ακουσει στον Δημητρη αλλα μενω στο δεδομενο, οτι τα εκπληκτικα ηχεια GoldenEar Triton (Two) προσθετουν πραγματα που δεν εχουν να κανουν με τον αριθμο των ηχειων.
 


Μηνύματα
548
Reaction score
746
ptana το νήμα βλέπω.....
Eνα θεμα μου για ενα ηχειο κατεληξε σε 26 σελιδες εκ των οποιον 22 οφ τοπικ
Ευγε μου :lol:
Ας ανοιξω το επομενο ....stay tuned :lolsign:
Και συνεχίζουμε να μετράμε. :lolsign:
Συνίθως δεν έχω προβλημα να πάμε οφ τόπικ, (πάλι και σε αυτή την περιπτωση δεν έχω θέμα σιγά που με νοιάζει) αυτοι που λένε "μας χαλάσατε το αγνό και παρθένο νήμα" και τέτοια, λίγο μπούρδες τα βρίσκω, όσο υπάρχει συζήτηση θα υπάρχει και οφ-τοπικ. Επίσης το νήμα δέν χαλάει για πάντα, μπορείς πάντα να επανερθεις στο τοπικ όποτε θες, αν και θα είναι λίγο αστειο το για πόσο καιρό εχει πάει οφ τόπικ το συγκεκριμένο νήμα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.151
Reaction score
56.043
Αμφιβάλλω πάντως εάν μπορεί αυτό το καλό imaging (με την έννοια μόνο της θέσης) να καταφέρνει να συνδέσει τα όργανα (που θα το έχουν σαν χαρακτηριστικό) όλα μαζί σε σχέση με τον χώρο μέσα στον οποίο συνυπάρχουν σαν σκηνή (virtual ή πραγματική) ώστε να δώσουν natural αίσθηση - τουλάχιτον στην μουσική πάντα μιλάμε. Πρέπει να το ακούσω. Οφείλεται στον ηχολήπτη και την μίξη αλλά αφού είναι δύσκολο όπως γνωρίζω απο τις εγγραφές του δικάναλου ... θα είναι δέκα φορές πιο δύσκολο κατά την πολυκάναλη μίξη (εκτός εάν την καταλήξεις λίγο δικάναλη). Αυτά έλεγε εξάλλου και ο Στήβεν (Wilson) και δεν καταλάβαιναν τα τζιμάνια οι audio people (πολυκάναλοι audio people στην περίπτωση αυτή, όχι ότι θα τα καταλάβαιναν και οι δικάναλοι audio people απλώς δεν είχαν κάποιο stake για να τους απασχολήσει στην συγκεκριμένη υπόθεση :D ). Παρόλο και ότι τους εξηγήθηκε. Ο Bhutia εξαιρείται φυσικά, είχε βάλει like και δεν κορόιδευε όπως οι άλλοι. 😍

Οπότε η ¨οντότητα" τότε ...πάει περίπατο. Όπως και η ¨ολιστικότητα" πιο σπουδαίο (δικοί ορισμοί και έννοιες , όχι του Bhutia, δεν κάνω redefine έννοιες άλλων εγώ :D 😍 , έχω τις δικές μου). :D
Καταρχάς είναι θεμιτός ο επαναπροσδιορισμός όσων όρων έχουν θεμελιωθεί αυθαιρέτως όπως αυτός των audio people . Οι περισσότεροι audio people είμαστε καθένας με δικούς του τρόπους.

Στη συνέχεια , η ενιαία οντότητα όπως έχει εξηγηθεί στο παρελθόν δεν περιέχει μονάχα την εστίαση αλλά μια πιο πειστική παρουσία των οργανικών ειδώλων ανταποκρινόμενη στην αυθεντική πολική απόκριση καθενός όπως θα έχει συλληφθεί και όπως θα την έχουν ενσωματώσει οι συντελεστές της παραγωγής.
Ta 10 γιναν 4,3 και σε λιγο 2 για να δουλεουν και οχι να ειναι αχταρμας. Σωστα.
Ασε μας ρε ανθρωπε που θες και στοιχηματα τι εισαι? Οταν ωριμασεις λιγο και μπορεσεις να συμμετεχεις σε μια συζητηση χωρις να πετας τα αποφθεγματα σου τα ξαναλεμε
Δική μου εκτίμηση είναι ότι ως audio people προσπαθεί καθένας μας να διαχειριστεί τη δική του χαοτική εσωτερικότητα μέσα από ακροάσεις. Αυτό το χάος όμως πρέπει έστω και προσωρινά είτε να έχει διευθετηθεί είτε να έχει... παραμεριστεί για όσο χειριζόμαστε το πληκτρολόγιο, όπως είναι απαραίτητο να ισχύει λ.χ. για οποιονδήποτε επαγγελματία όταν έρχεται αντιμέτωπος με το αντικείμενο της εργασίας του. Αλλιώτικα τα κοινωνικά σύνολα δεν γίνεται να λειτουργήσουν.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.058
Μηνύματα
2.926.614
Members
38.125
Νεότερο μέλος
YANNIS1960
Top