Eρωτευτηκα ενα fyne



Μηνύματα
7.098
Reaction score
1.160
Αν προτιμάς σκοτεινό ή κουλτουριάρικο σινεμά παίρνεις Spendor τέλος.. :tongue::cry:
Αν είσαι φίλος των ρομαντικών κομεντί ή του John Wick μακριά.. 😛

:lolsign:
IMHO καλύτερα Herbeth, αντί για Spendor.
Sub, αναλόγως αναγκών, ένα second hand της infinity ή καλύτερο
 

Μηνύματα
1.952
Reaction score
4.610
Αυτός ξετρελάθηκε με τα Spendor, ....Πολύ καλά μού ακούγονταν κι αυτά, λιγάκι «σκοτεινά», δεν θα το έλεγα θολούρα..
Εφόσον έχεις μάθει σε Spendor όλα τα υπόλοιπα δεν... :sneaky:

Δεν μπορω να ξερω τι ακριβως εννοειται εδω αλλα..
Συμφωνω απολυτα με την διαγνωση του Σταυρου.
Τα SP 2/2 που τυχαινει να γνωριζω καλα, ειναι πολυ αποκαλυπτικα των συνοδων μηχανηματων και καλωδιων.
Ο,τι τους βαζεις παιρνεις. Σε λογικα πλαισια μπορουν και μεταμορφωνονται.
Δηλαδη ουδετερος χαρακτηρας, με τη σωστη εννοια.

Τα πριμα τους οντως δεν εχουν τεραστια εκταση αλλα ειναι πολυ καλα ενσωματωμενα στο υπολοιπο φασμα,
ετσι ωστε να δημιουργουν πιστευτα ειδωλα στο χωρο.
Το υλικο των μεγαφωνων επισης δεν ειναι ο,τι καλυτερο με τα σημερινα δεδομενα
αλλα εχει αξιοποιηθει στο επακρο.
Με ικανη οδηγηση παντως μπορουν να εντυπωσιασουν.

Το voicing των συγχρονων ηχειων ρεπει λιγο-πολυ προς τον εντυπωσιασμο.
Διαλεγεις και παιρνεις..
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.949
Reaction score
21.125
IMHO καλύτερα Herbeth, αντί για Spendor.
Sub, αναλόγως αναγκών, ένα second hand της infinity ή καλύτερο
:rolleyes::idk:

Περίιι.. 🥩 κολοκυθόπιτα 8-)
Τα SP 2/2 που τυχαινει να γνωριζω καλα,
Αυτά τα είχα κι εγώ, είναι ελαφρώς πιο ''σκοτεινά'' απ' τα SP1. (σύγκριση με τα ίδια σύνοδα στον ίδιο χώρο)
 



Μηνύματα
15.332
Reaction score
17.497
:rolleyes::idk:

Περίιι.. 🥩 κολοκυθόπιτα 8-)


Αυτά τα είχα κι εγώ, είναι ελαφρώς πιο ''σκοτεινά'' απ' τα SP1. (σύγκριση με τα ίδια σύνοδα στον ίδιο χώρο)
Ε, φαγώθηκαν φαίνεται οι audio people στα διεθνή και τοπικά φόρουμς και ριβιούερς , σκοτεινά, σκοτεινά, μουντά, μουντά ... είπαν και αυτοί να τα κάνουν λίγο πιο Χάι Φάι γιατί πέσανε οι πωλήσεις τους ; Τι να κάνουν οι άνθρωποι ; Τολμά κανείς να πάει κόντρα στο common wisdom ; :D :D

Δεν λές καλά που δεν τσιρίζουν σαν τα δικά μου ; :D :D
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.949
Reaction score
21.125
Ε, φαγώθηκαν φαίνεται οι audio people στα διεθνή και τοπικά φόρουμς και ριβιούερς , σκοτεινά, σκοτεινά, μουντά, μουντά ... είπαν και αυτοί να τα κάνυν λίγο πιο Χάι Φάι γιατί πέσανε οι πωλήσεις τους ; Τι να κάνουν οι άνθρωποι ; Τολμά κανείς να πάει κόντρα στο common wisdom ; :D :D
Όχι, είναι..
Πως να το κάνουμε, δεν είναι κουφοί..
Ειδικά αν κάνεις συγκρίσεις συνέχεια με πολλά ηχεία (που τα περισσότερα είναι πιο ζωηρά) σίγουρα θα γίνεται πολύ πιο αισθητή η αντίθεση..
Το θέμα (για εμένα) είναι το εξής..
Όλα τα ηχεία όταν μένουν κάποιο διάστημα μαζί μας τα συνηθίζουμε και ακούμε λίγο διαφορετικά σε σχέση με την πρώτη εντύπωση..
Αυτό που βγάζουν τα Spendor εμένα με ικανοποιεί πολύ και μου είναι παντελώς αδιάφορο για το αν είναι ρεαλιστικό ή hi end ή by the book ή whatev..
 
Last edited:

Μηνύματα
15.332
Reaction score
17.497
Πολύ πετυχημένο.. :cry:

(thva έχεις ανοίξει μεγάλο παράθυρο για χτυπήματα,.. :O_o:)
Ανοιχτό παράθυρο ...να φεύγει και το χαμηλό έξω. :D

Ο Ear έκανε ωραίο αστείο με τις "τρύπες" παραπάνω... το είδες ; :D Δε έβαλες γελάκι. :)
 

Μηνύματα
134
Reaction score
74
Δεν γνωρίζω και δεν έχω ακούσει ποτέ Spendor αλλά για να βοηθήσω , να πω, ότι δεν ξέρω τι είδους μουντάδα είναι αλλά η ζωντανή μουσική είναι πιο ¨μουντή¨ απο τα περισσότερα ηχεία και συστήματα αναπαραγωγής που ακούει κάποιος. Γνωρίζω που οφείλεται αυτή η διαφορά .... αλλά δεν λέω. :D
Spendor έχεις έτσι ? Τόσο καιρό που διαβάζω αυτό περιμένω να αποκαλυφθεί .Εκεί είναι η ουσία...
:p
 

Μηνύματα
15.332
Reaction score
17.497
Όχι, είναι..
Πως να το κάνουμε, δεν είναι κουφοί..
Ειδικά αν κάνεις συγκρίσεις συνέχεια με πολλά ηχεία (που τα περισσότερα είναι πιο ζωηρά) σίγουρα θα γίνεται πολύ πιο αισθητή η αντίθεση..
Και το ανακάλυψαν μετά απο τόσες δεκαετίες που το βγάζουνε ; :D
Spendor έχεις έτσι ? Τόσο καιρό που διαβάζω αυτό περιμένω να αποκαλυφθεί .Εκεί είναι η ουσία...
:p
Όχι. Αφού συμφώνησαν όλοι ότι έχω Proac. :D Απλώς υποστηρίζω τον (και στηρίζω την επιλογή του) Δημήτρη 777. 😍
 


Μηνύματα
4.941
Reaction score
4.117
Ο χωρος συνηθως ειναι απο 40-60 τμ …το συνηθες για τους περισσοτερους … ισως λιγο μεγαλυτερος.
Αυτος ο χωρος ειναι δικος σου? Γιατι αυτο που γραφεις "το συνηθες για τους περισσοτερους ...ισως λιγο μεγαλυτερος" δινεις την εντυπωση οτι, οι περισσοτεροι εχουν τοσο μεγαλο χωρο πραγμα, πραγμα που δεν ευσταθει. Ο συγκεκριμενος χωρος ειναι υπερβολικα μεγαλος και φυσικα απαιτητικος. Πως να τον γεμισεις ηχητικα? Δηλαδη τον γεμιζεις αλλα....για καλο συστημα χρειαζονται πολλα χρηματα.
Στο μπομπινοφωνο ακούγεται μόνο η μουσική , ξεχνάς τα τεχνικά θέματα και τα προφυλακτικά της Durex και απλά μπαίνεις μέσα ... στη συναυλία
Ερωτηση, ποσες μπομπινες εχεις? Στο περιπου.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.949
Reaction score
21.125
Και το ανακάλυψαν μετά απο τόσες δεκαετίες που το βγάζουνε ; :D
Δεν έχω ζήσει με αυτά (ούτε καν έχω ακούσει κάποιο) αλλά τα φρέσκα μοντέλα της εταιρίας λογικά θα είναι λίγο πιο σπιρτόζικα και με καλύτερη απόκριση χαμηλά ακολουθώντας και την εποχή.. ;)
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.776
Reaction score
29.309
Για τα Rogers δεν σχολίασε κανείς.
Τρία κυλινδράκια.
Αν τα Quad με μάγεψαν σε συμφωνική μουσική, τούτα με μάγεψαν σε τζάζ ροκ. Στεγνά και καθαρά, όπως μου αρέσει να ακούω. Και η σκηνή ακλόνητη. Έβλεπες ρε παιδί μου τα ντραμς π.χ. ακριβώς πού είναι, αλλά έβλεπες και την μπότα πού χτυπάει και την μπαγκέτα πάνω κάτω και πέρα δώθε! Και πρέπει να είχαν ευρύ sweet spot. Ο τύπος είχε ολόκληρη εξέδρα σε τρία επίπεδα και πλάτος 5 καθισμάτων, μπορεί και παραπάνω δεν θυμάμαι τώρα. Και μας είπε "καθίστε όπου θέλετε, το ίδιο κάνει". Απόσταση ακρόασης 3 μέτρα.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
17.760
Reaction score
41.157
...να πεφτεις μεσα στην εταιρια, οχι στο μοντελο, καταρα και οχι τοσο ευχη.. 😇
 

Μηνύματα
15.332
Reaction score
17.497
Όλα τα ηχεία όταν μένουν κάποιο διάστημα μαζί μας τα συνηθίζουμε και ακούμε λίγο διαφορετικά σε σχέση με την πρώτη εντύπωση..
Αυτό πάλι, γιατί το νομίζουν και το θεωρούν πολλοί audio people ως κακό (και ορθό) ; Έτσι μπορείς να καταλάβεις και να ανακαλύψεις ότι υπάρχουν ενδεχόμενα πιο πολλά προτερήματα (ή και ελαττώματα) στον ήχο τους απο αυτά που είχες παρατηρήσει με σχετικά μικρή συγκρτικά χρονικά διάρκεια και περιορισμένο κιόλας αριθμό εγγραφών που είχες μαζί σου κατά την ακρόαση αγοράς.

Θα το λέει μάλλον κανά paper και χρησιμοποιείται αποσπασματικά ως μονόπλευρη λογική για να αποδείξει κάτι εκτός context. :D

Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι το κακό δεν συνηθίζεται. Πρώτα απο όλα κάθε φορά μετά απο ένα διάλειμμα δύο ημερών χωρίς να ακούσεις μουσική απο αυτό (το κάθε Χ μηχάνημα) και που ο εγκέφαλος "μηδενίζει" το όποιο κακό ή καλό θεωρούσε "reference" που του αποτυπώθηκε (και να δεχτούμε την "συνήθεια" δηλαδή αλλά και ότι ο ακροατής θα είναι τόσο χαμηλού IQ ή υψηλότατου bias ώστε επιπρόσθετα να μην κάνει basic extrapolation μεταξύ των sessions ακρόασης) ... στην αρχή (λέξη κλειδί) πάντα του νέου session πάλι τα ίδια καλά ή κακά χαρακτηριστικά θα παρατηρήσει. Εάν δεν ήταν έτσι τα πράγματα κάθε (όλοι) μηχανικός μίξης ή mastering θα έβγαζε πάντα τις χειρότερες παραγωγές και ανισορροπίες σε αυτήν. Για αυτό κάνουν και διάλειμμα. Μάλιστα για καλή μίξη η πρακτική κανονικά είναι ανά μισάωρο κιόλας maximum μια ώρα για το θέμα της έντασης (και ας έχουν μάλιστα πολύ πιο εμπειρία). Μετά όταν βγάζουν το αρχείο κάνουν και άλλο διάλειμμα μιας ημέρας τουλάχιστον πριν ξαναεπισκεφτούν την χθεσινή μίξη.

Τέλος πάντων μετά απο ένα διάστημα οπου θα κρίνει ο ακροατής - ιδιοκτήτης τους ότι νοιώθει >90 % άνετα να βγάλει ένα πιο σίγουρο συμπέρασμα ... τότε μπορεί να ξέρει καλά τι έχει επιλέξει και να μιλήσει με μεγαλύτερη σιγουριά.
 
Last edited:

stavrosz

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.337
Reaction score
1.714
Αυτος ο χωρος ειναι δικος σου? Γιατι αυτο που γραφεις "το συνηθες για τους περισσοτερους ...ισως λιγο μεγαλυτερος" δινεις την εντυπωση οτι, οι περισσοτεροι εχουν τοσο μεγαλο χωρο πραγμα, πραγμα που δεν ευσταθει. Ο συγκεκριμενος χωρος ειναι υπερβολικα μεγαλος και φυσικα απαιτητικος. Πως να τον γεμισεις ηχητικα? Δηλαδη τον γεμιζεις αλλα....για καλο συστημα χρειαζονται πολλα
Ο χωρος ειναι 50τμ. Θεωρω οτι εκει ειναι οι περισσοτεροι γι αυτο εβαλα 10 πανω κατω.
Απο 12-25 τμ θεωρειται ενα μικρο η μεγαλο αντιστοιχα δωματιο/γραφειο, Εκει δε συζηταμε για πολυκαναλο νομιζω… ουτε καν στερεο με ηχεια δαπεδου. Μονο οι γιαπωνεζοι βαζουν δυο ηχεια ντουλαπες σε 20τμ. Απο 25-40 θα ελεγα οτι ειναι ενας μετριος χωρος για αρκετους συμβιβασμους. Απο 40 και πανω μπορεις να σχεδιασεις καλα εναν χωρο….. μπορει να κανω λαθος.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.949
Reaction score
21.125
Αυτό πάλι, γιατί το νομίζουν και το θεωρούν πολλοί audio people ως κακό ;
Δεν νομίζω πως το θεωρεί κάποιος κακό καθώς συμβαίνει θέλουμε δεν θέλουμε..
Αυτό που έχει γραφτεί (αν θυμάμαι καλά) είναι να μην μπερδεύουμε αυτό που έχουμε συνηθίσει ή αυτό που μπορεί να γουστάρουμε (με τ' αλατοπίπερά του) με το ποιό είναι το σωστό.
Οκ, αποδεκτό.. ;)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.070
Μηνύματα
2.927.093
Members
38.127
Νεότερο μέλος
greekdori
Top