eastelectronics.gr - Επισκευή με μεγάλη καθυστέρηση (ίσως)

Μηνύματα
454
Reaction score
707
Να πω και εγω το παραπονο μου,του πηγα του κυριου ενα marantz ενισχυτη.Το ενα καναλι επαιζε πιο δυνατα απο το αλλο.Οταν το πηρα συνεχιζε να παιζει το ιδιο.Το μονο που εκανε ηταν να τον καθαρισει εσωτερικα και εξωτερικα.Πηρε 80Ε για κατι που θα εκανα και εγω με ενα elektroclean των 6Ε. Ναι ρε φιλε αλλα εγω για αλλο πραγμα στον εφερα.Την επαθα και εγω με τις π2π2ριες που διαβαζα εδω στο sight για αυτους....
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Να πω και εγω το παραπονο μου,του πηγα του κυριου ενα marantz ενισχυτη.Το ενα καναλι επαιζε πιο δυνατα απο το αλλο.Οταν το πηρα συνεχιζε να παιζει το ιδιο.Το μονο που εκανε ηταν να τον καθαρισει εσωτερικα και εξωτερικα.Πηρε 80Ε για κατι που θα εκανα και εγω με ενα elektroclean των 6Ε. Ναι ρε φιλε αλλα εγω για αλλο πραγμα στον εφερα.Την επαθα και εγω με τις π2π2ριες που διαβαζα εδω στο sight για αυτους....
Τετοιυ ειδους καποπροαιρετα δεν μπορω να τα δεχτω
Για να απκτησει καποιο ενδιαφερον το θεμα ανεβασε μια φωτογραφια απο το εσωτερικο του ενισχυτη σου
Απο εκει και μετα συζηταμε
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.859
Reaction score
8.903
Ο χώρος αυτός κατά την γνώμη μου πάσχει γενικώς! Ο λόγος? Η αντιμετώπιση του πελάτη με την μεγάλη προχειρότητα που διακατέχει την Ελληνική Παροχή Υπηρεσίας.

Πρόχειρες εγκαταστάσεις, χωρίς την απαραίτητη οργάνωση με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος διαχείρισης.

Είμαι και εγώ πελάτης της συγκεκριμένης Εταιρείας και μπορώ να πω ότι δεν έχω κάποιο παράπονο, το αντίθετο ίσως. Έγινε η δουλειά μου και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Κατά το παρελθόν μου έχει τύχει πολύ χειρότερη αντιμετώπιση και μάλιστα από επίσημο συνεργάτη μεγάλης αντιπροσωπείας. Το μηχάνημα Εκτός του ότι ήρθε μετά από εξάμηνο, ήταν και σε κακή κατάσταση, με γρατζουνιές στο σασί, στην πρόσοψη κλπ.

Έτσι δουλεύει ο συγκαικριμένος τόμέας όπως δηλαδή και οι υπόλοιποι, (ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί κλπ) και πρέπει να προσαρμοζόμαστε διότι αλλιώς φθείρομε τον εαυτό μας.
 

K

kimon

Guest
Ο χώρος αυτός κατά την γνώμη μου πάσχει γενικώς! Ο λόγος? Η αντιμετώπιση του πελάτη με την μεγάλη προχειρότητα που διακατέχει την Ελληνική Παροχή Υπηρεσίας.

Πρόχειρες εγκαταστάσεις, χωρίς την απαραίτητη οργάνωση με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος διαχείρισης.

Είμαι και εγώ πελάτης της συγκεκριμένης Εταιρείας και μπορώ να πω ότι δεν έχω κάποιο παράπονο, το αντίθετο ίσως. Έγινε η δουλειά μου και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Κατά το παρελθόν μου έχει τύχει πολύ χειρότερη αντιμετώπιση και μάλιστα από επίσημο συνεργάτη μεγάλης αντιπροσωπείας. Το μηχάνημα Εκτός του ότι ήρθε μετά από εξάμηνο, ήταν και σε κακή κατάσταση, με γρατζουνιές στο σασί, στην πρόσοψη κλπ.

Έτσι δουλεύει ο συγκαικριμένος τόμέας όπως δηλαδή και οι υπόλοιποι, (ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί κλπ) και πρέπει να προσαρμοζόμαστε διότι αλλιώς φθείρομε τον εαυτό μας.
Κι αν το απολαύσουμε κι όλας, ακόμα καλύτερα. Είναι και αυτό μια θέση. Στέκει. :)
 

Μηνύματα
2.464
Reaction score
3.080
Με τόσα παράπονα που βλέπω εδώ στο τομέα της επισκευής αρχίζει να μου αίρεται η εμπιστοσύνη για την eastelectronics και δεν είναι ένα παράπονο αλλά πολλά.
Συγγνώμη αλλά εύχομαι να μη μου χαλάσουν ποτέ τα μηχανήματα ή να βρω κάποιον άλλον.
Να απαντήσει σε όλους με στοιχεία θα ήταν το τελειότερο αρκεί οι πελάτες να του πούνε τα στοιχεία τους.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Για τους πυκνωτες .....

Πελατης, μελος εδω , επωνυμος και γνωστος στον χωρο στα 60 του μεσα στην φαση 40 χρονια εχει ακουσει τα παντα .
Στα νιατα του ειχε εναν προενισχυτη οποιος αν και επωνυμος και ακριβος απο μεγαλη σειρα ειχε παρει κακες κριτικες Ισχυει το μηχανημα δεν επαιζε .

Διαβαζει οτι αυτους με καποιον τροπο τους μαζευουμε τον αγοραζει ξανα με την προοπτικη να του δωσει μια ευκαιρια ακομα Σωστα τον φερνει αλλαζουμε πυκνωτες σε ολο το μηχανημα εξ ορισμου δεν ειχε και τιποτα σπουδαιο μεσα του την απλη σειρα της ΡΑμπικον και κανουμε μερικες επεμβασεις σε καποια σημεια .

Δεν καναμε τιποτα σπουδαιο ειδαμε πως διαχειριστηκαν το θεμα καποιοι αλλοι προενισχυτες με πολυ καλες κριτικες σε καποια σημεια το εφαρμοσαμε στον αποτυχημενο προενισχυτη και το μηχανημα πηρε πανω του .Το εχουμε κανει στο συγεκριμενο μοντελο 15 φορες τουλαχιστον .

Ο πελατης καλει μετα απο 5-6 μερες τρεις ευτυχισμενος λεγωντας οτι το μηχανημα αυτο πλεον δεν εχει καμμια σχεση με πριν .... Υπεροχα του λεω ολα καλα και χρεωση 80 ευρω .

10 μερες μετα με καλει να με ρωτησει τι πυκνωτες εβαλα μεσα στο μηχανημα του Nippon και WIMA του απαντω μου ζηταει να τους αλλαξω με silmic και ποσο θα κοστισει αυτο .

Του εξηγω οτι το συγκεριμενο μηχανημα δεν εχει ηλεκτρολυτικους στην γραμμη του σηματος και εχει μονο στην τροφοδοσια Αρα το να βαλεις εναν καλυτερο πυκνωτη εκει μπορει να προσφερει στο μηχανημα ακομα περισσοτερα χρονια ζωης αλλα οχι καποια αλλαγη στην ποιοτητα του ηχου .

Οχι μου λεει εγω θελω αυτα ....Οκ λοιπον ελα απο εδω παρε μια λιστα με τους πυκνωτες αγορασε τους φερε τους και εγω για να τους αλλαξω θελω 50 ευρω ....Κανενα προβλημα μου λεει και σε 10 μερες σκαει με το μηχανημα και τους πυκνωτες σε σακουλακι

μετα απο τρεις μερες τον καλω να παραλαβει ....Μου λεει τι λεφτα να φερω ?
Απανταω ΤΙΠΟΤΑ πρωτα θα παρεις το μηχανημα θα το ακουσεις και μετα θα ερθεις να πληρωσεις

Μερικες μερες μετα με καλει στο τηλεφωνο και εμφανη προθεση να με γκαζωσει γιατι το μηχανημα πλεον παιζει αυτο παιζει εκεινο παιζει τουτο και το αλλο που τσπ δεν επαιζε πριν ....Πολυ ωραια του λεω εφοσον εσυ εισαι ευχαριστημενος το τι ειπα εγω δεν εχει και πολυ σημασια .... Ερχομαι μου λεει να σε πληρωσω .

Ερχεται στο μαγαζι μου δινει 50 ευρω τα κοιταω επιδεικτικα και διερευνητικα τα σηκωνω στο φως περναω το δαχτυλο μου απο πανω σαν να το ερευνουσα οτι ειναι πλαστο ....Μισο λεπτο του λεω ...πηγαινω στην ταμειακη χτυπαω μια αποδειξη βαζω τα 50 ευρω στην τσεπη και μετα πηγαινω στο ραφι καρφιτσωνω την αποδειξη πανω στο σακουλακι με τους πυκνωτες που μας ειχε φερει ο πελατης ατοφιο δεν ειχα αλλαξει ουτε εναν και του τα δινω στο χερι .....παραμενει πελατης μας μεχρι σημερα ......


Στις 13 Δεκεμβριου περυσι παραλαβαμε παραγγελια 22,000 διαφορους μικρους ηλεκτρολυτικους ,στα τελη Οκτωβριου περυσι ειχαμε επισης παραλαβει 4,000 ηλεκτρολυτικους σημερα τα περισσοτερα νουμερα εχουν εξαντληθει και ειμαστε σε φαση για νεα παραγγελια ...

Αυτη την στιγμη επισης περιπου 4,000 πυκνωτες αλλαγμενοι βρισκονται εδω γιατι δεν εχει ερθει η ανακυκλωση να τους παρει Εαν επιθυμεις μπορω να στους δωσω και μαζι να σου δωσω ενα οργανο που μετραει χωρηστικοτητα αλλο ενα που μετραει εσωτερικη αντισταση και αλλο ενα που κανει αναλυση ....Κατσε μετρα τους ολους και αποφασισε εσυ αν επρεπε να αλλαχτουν η οχι .

Υπερβολες σε δημοσια συζητηση οχι δεν βοηθανε...
400 ευρω δεν εχω ζητησει ποτε αλλα 200 μπορει να εχω ζητησει πολλες φορες σε πολυ μεγαλα μηχανηματα ....Θελεις καποιος να σου χαιδεψει τα αυτια και να σου μιλησει για τον ηχο των λιωμενων πυκνωτων ? Κανενα προβλημα απλα εγω δεν το κανω αυτο ...τοσο απλα ...
Θελεις εσυ να ακους απο ενα μηχανημα που οι πυκνωτες μεσα εχουν γινει Λασπη ? επισης κανενα προβλημα δεν χαλαω χατηρια ....

Υφος ???? ναι εχω αρκετο απο αυτο Ομως αν ρωτησεις την ιδια την Luxman εαν εχει επισκευασει 80 ενισχυτες L200 προφανως η απαντηση ειναι ΟΧΙ εγω ομως τους εχω επισκευασει και μαλιστα μετα απο 80 κομματια εχω καταγραψει τις αποψεις 80 πελατων για το πως παιζει το μηχανημα , ξερω ακριβως που πονανε , ξερω ακριβως τι θα πειραξω , ξερω ακριβως ποσο χρονο και ποσο παραγωγικα μπορω να το κανω γιατι πολυ απλα ειναι μια επαναληψη ....Πρακτικα εδω ειναι σιγουρο οτι ξερω περισσοτερα απο την ιδια την LUXMAN ....
Προσεξε το πιθανοτερο ο καθενας που εκανε αυτη την δουλεια εαν ειχε επισκευασει 80 κομματια απο τον ταδε ενισχυτη θα ειχε αποκομμισει τις ιδιες γνωσεις και πιθανον να εχει και το ιδιο υφος ....Απλα εγω το κανω με καλυτερο στυλ .


Για τα 1500 μηχανηματα οποιος εχει αμφιβολια μπορει να ερθει για καφε στο μαγαζι κερναω εγω δεν μπορω να διαθεσω τα στοιχεια των πελατων μου αλλα μπορω να διαθεσω τα στοιχεια των μηχανηματων Τιποτα αλλο ...
 

Μηνύματα
454
Reaction score
707
Καλα ενταξει σημερα το πρωι ξυπνησα κ ειπα τι κακοπροαιρετο να κανω ας ανοιξω το avsite να πω την κακια μου.Ο ενισχυτης ηταν του πεθερου και λεω οτι το ενα καναλι δεν ρυθμιστηκε ποτε.Οπως τον εφερα ετσι τον πηρα.....
Ο λογος που τον ειχα φερει ηταν το καναλι να το πω αλλη μια φορα να το εμπεδωσουμε...
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Καλα ενταξει σημερα το πρωι ξυπνησα κ ειπα τι κακοπροαιρετο να κανω ας ανοιξω το avsite να πω την κακια μου.Ο ενισχυτης ηταν του πεθερου και λεω οτι το ενα καναλι δεν ρυθμιστηκε ποτε.Οπως τον εφερα ετσι τον πηρα.....
Ο λογος που τον ειχα φερει ηταν το καναλι να το πω αλλη μια φορα να το εμπεδωσουμε...
Το να με κατηγορησεις δημοσια οτι σε μια επισκευη εκανα κατι λαθος μπορω να το δεχτω καλως η κακως τα μηχανηματα τα φιαχνουν ανθρωποι και οχι ρομποτ και προφανως μπορει να γινει λαθος, παραληψη, αμελεια, και οτιδηποτε αλλο .
Το να με κατηγορεις ομως οτι σου ειπα τι αλλαξα πυκνωτες και δεν το εχω κανει ναι αυτο ειναι σοβαρο αρα αν θελεις κανε το επωνυμα πες για πιο μηχανημα μιλαμε και ανεβασε και μια φωτο .

Επισης δεν μας ειπες το υπολοιπο της ιστοριας ...Γιατι εγω εαν ειχα πληρωσει ενα ποσο και τσπ αυτο που ειχα παρει στα χερια μου δεν ανταποκριθηκε προφανως θα το πηγαινα πισω παραπονουμενος .... Εσυ τι εκανες ? Η πολιτικη μας σε αυτα τα πραγματα ειναι πολυ αυστηρη Σημαινει οτι ενας πελατης που ειναι παραπονουμενος εχει αρχικα πρωτεραιοτητα και αφου διορθωσουμε το λαθος δωρεαν θα του ζητησουμε και συγγνωμη
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.833
Reaction score
84.876
Αν κάποιος επαγγελματίας έχει 95% ικανοποιημένους πελάτες κάνει καλή δουλειά είτε είναι γιατρός, είτε εστιάτορας, είτε ηλεκτρονικός.
Στα 1500 μηχανήματα τον χρόνο αυτό μεταφράζεται σε 75 δυσαρεστημένους πελάτες τον χρόνο. Αν μπουν να γράψουν μόνο αυτοί, θα μείνει πολύ κακή εντύπωση για την επιχείρηση.
Εγώ λοιπόν έστειλα από Θεσσαλονίκη τρεις διαφορετικές συσκευές και τις παρέλαβα διορθωμένες, σε απολύτως λογικό χρονικό διάστημα. Και δυο φίλοι μου από Σαλονίκη επίσης. Τα γράφω για να αποκαταστήσω την ισορροπία.

Όλοι έχουμε περιθώρια βελτίωσης φυσικά στο επάγγελμά μας, και η καλοπροαίρετη κριτική βοηθάει
 

Μηνύματα
454
Reaction score
707
Το να με κατηγορησεις δημοσια οτι σε μια επισκευη εκανα κατι λαθος μπορω να το δεχτω καλως η κακως τα μηχανηματα τα φιαχνουν ανθρωποι και οχι ρομποτ και προφανως μπορει να γινει λαθος, παραληψη, αμελεια, και οτιδηποτε αλλο .
Δεκτο πριν το παραδωσεις το ελεγξες...

Το να με κατηγορεις ομως οτι σου ειπα τι αλλαξα πυκνωτες και δεν το εχω κανει ναι αυτο ειναι σοβαρο αρα αν θελεις κανε το επωνυμα πες για πιο μηχανημα μιλαμε και ανεβασε και μια φωτο .
Αναφερθηκα σε πυκνωτες η ονειροβατεις...

Επισης δεν μας ειπες το υπολοιπο της ιστοριας ...Γιατι εγω εαν ειχα πληρωσει ενα ποσο και τσπ αυτο που ειχα παρει στα χερια μου δεν ανταποκριθηκε προφανως θα το πηγαινα πισω παραπονουμενος .... Εσυ τι εκανες
Το μ@λ@κ@...Να με συγχωρεσει το avsite για την κακη γλωσσα..
 

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Δεκτο πριν το παραδωσεις το ελεγξες...


Αναφερθηκα σε πυκνωτες η ονειροβατεις...



Το μ@λ@κ@...Να με συγχωρεσει το avsite για την κακη γλωσσα..


Αφού είχες το δικαίωμα να το επιστρέψεις να παραπονεθείς και να απαιτήσεις να σου το φτιάξει, γιατί δεν το έκανες;
 

Μηνύματα
367
Reaction score
563
Πρώτη φορά ανοίγω νήμα που φτάνει τις 3 σελίδες...
Καταρχάς, ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση τόσο την @east electronics όσο και όλους τους υπόλοιπους.

Δεν θα ήθελα να γίνει το θέμα αφορμή για διαμάχη, εγώ απλά ήθελα να δω πόσο περίπου θα περιμένω και πόσο σίγουρο είναι ότι ο ενισχυτής θα φτιαχτεί. Την απάντηση μου την πήρα.

Μιας και δεν μ αρέσει να καταδικάζω χωρίς να έχω έστω μια εμπειρία από πρώτο χέρι, θα περιμένω να δω τι θα γίνει με το μηχάνημα.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.817
Reaction score
1.242
Ο Σάκης μου έφτιαξε ένα tuner της technics που δεν μπόρεσε κανένας να φτιάξει....
Έχω ένα marantz που θα πάει σε αυτον για επισκευή !
 

Μηνύματα
402
Reaction score
453
Ανάμικτα συναισθήματα.

Δύο μηχανήματα. Το 1ο επισκευάστηκε σε νορμάλ χρόνο, δε θυμάμαι ακριβώς πόσο .Πάντως δεν καθυστέρησε. Προς τιμήν του, όταν του πρότεινα να αλλάξουμε κάτι (οπότε θα είχε παραπάνω κέρδος) είπε ότι δε χρειάζεται, έκανε ότι έκανε και το έστειλε (δουλεύει μια χαρά).

(το έστειλαν) Χωρίς όμως το 2ο μηχάνημα!!
Ξανά τηλέφωνο. "ξέρετε κάτι λείπει κτλ.."
Να μη πολυλογώ, βρέθηκε το μηχάνημα,πήρε λίγο παραπάνω η διαδικασία, βάλαμε και τον καλό μηχανισμό ανάγνωσης (ένα nad cd player ήταν),
επισκευάστηκε, στάλθηκε, αλλά δεν έπαιζε, κολλούσε.
Ξανά τηλέφωνο "ξέρετε δεν παίζει κτλ",
"μα πως, εδώ σε μας έπαιζε όλα τα δισκάκια, που έχουμε έξω χύμα κτλ" . τέλος πάντων το ξαναστέλνω, (προς τιμήν τους αν θυμάμαι καλά πήγαν το πήραν από το κτελ για να γλιτώσω μεταφορικά, επαρχιωτάκι γαρ).
Το επισκευάζουν, το στέλνουν και πάω να το λειτουργήσω. κολλούσε όμως πάλι.
Δεν ασχολήθηκα άλλο,αισθάνθηκα μεγάλος μ@λ@κ@ς, που τον έπιασαν κότσο.Το άφησα έτσι και δεν πήρα τηλέφωνο.

1-1 από μένα.Πάντως για το τόσα υπερθετικά που έχουν γραφτεί, δεν το λες μικρό τον αριθμό των παραπονούμενων.
 

Μηνύματα
429
Reaction score
446
Ενας πολυ καλός τεχνικός, που μπορει να κάνει θαύματα, σε έναν μικρο και υπερφορτωμένο χώρο , καταφέρνει να κανει τρομερή δουλειά σε χαμηλο κόστος ( για νόμιμο κατάστημα με τα έξοδα του και οχι επισκευές στο σπίτι ) . Αν του ξέφυγαν και κανα δυο πράγματα, μαλλον μια απ ευθείας επικοινωνία θα έλυνε τα προβλήματα γιατι ειναι άνθρωπος που αναγνωρίζει τα λαθη του ( το βλέπουμε και απο τις απαντήσεις που έδωσε εδώ ).
Μου εχει επισκευάσει 5-6 μηχανηματα, και μια περιοδο που ειχα τρομερες δυσκολιες δεν μου πηρε και χρήματα , χωρις να γνωριζόμαστε απο παλια .
Δεν ειναι δυνατόν να κανει καλη δουλειά με λογικές τιμές σε χιλιάδες μηαχανήματα και να υπαρχουν δυο τρεις με παράπονα (ισως δικαιολογημενα ) που να πιστευουν οτι αποφάσισε σε αυτους - απο ολους τους αλλους - να ξεπροβαλει ο mr Hyde . Προφανώς και απο παραδρομή θα εγιναν, ή λάθος συνεννόηση. Ανθρώπινο.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Στην δουλεια αυτη ενα απο τα βασικα εργαλεια που πρεπει να εχεις ειναι θυμητικο .....

Μεσα στο ετος δεχτηκαμε ενα μηχανημα το οποιο νεαρος πελατης δηλωσε προβλημα στο αριστερο καναλι

Το μηχανημα αυτο ειναι συγκριτικα μεγαλης ηλικιας εγινε πληρες σερβις που σημαινει ολοι οι μικροι ηλεκτρολυτικοι ψυχρες κολλησεις καθαρισμος ρυθμισεις και ελεγχος Το μηχανημα επιαξε πεννα ....

Κατα την παραδοση ενημερωσαμε εναν νεαρο πελατη οτι ναι μεν το σερβις του μηχανηματος εγινε αλλα το προβλημα που δηλωσε ο πελατης αν θυμαμαι καλα στο αριστερο καναλι δεν εχει διαπιστωθει κατα τον χρονο που το μηχανημα εμεινε σε εμας Θα πρεπει να γινει καποιος ελεγχος στις πηγες στα ηχεια η στα καλωδια στον χωρο του πελατη πλεον .

Πραδινουμε και πληρονωμαστε και μερικες μερες αργοτερα εμφανιζεται μια κριτικη στο google που μεσες ακρες λεει οτι ο πελατης οπως εφερε το μηχανημα ετσι το πηρε .

Επικοινωνω αμμεσα με το τηλεφωνο και απανταει ο πατερας οπου του εξηγω ακριβως τι εχουμε κανει, οτι ειμαστε υπευθυνοι για την δουλεια που καναμε, και οτι συνοδευουμε την δουλεια μας με εγγυηση .Συναμα αν υπαρχει και λαθος δικος μας στην επισκευη θα κοψουμε τον κωλο μας να δουμε τι φταιει με καθε τροπο η αν χρειαστει θα παραλαβουμε και θα παραδοσουμε απο τον πελατη χωρις χρεωση . Επισης εξηγω οτι οταν ενα μηχανημα δεν παιζει το ενα καναλι δεν ειναι 100% σιγουρο οτι φταιει το μηχανημα μπορει να φταιει η πηγη η ακομα και πολυ απλα ενα καλωδιο .

Ο ανθρωπος απεναντι μου ηταν αρχικα ευγενεστατος ,με ακουσε με μεγαλη προσοχη συμφωνησε οτι προσεγγιζω το θεμα σωστα, μου ζητησε συγγνωμη διοτι ο γιος του ηταν σε αφορητη ψυχολογικη πιεση λογω εξετασεων ( αν θυμαμαι καλα ) και αντεδρασε ασχημα και απερισκεπτα γραφωντας μια κριτικη προχειρα και χωρις να εχει τελικα διερευνησει αν φταιει το μηχανημα αν φταιει κατι αλλο κλπ κλπ . Με διαβεβαιωσε οτι ο ιδιος θα κανει ελεγχους και εαν υπαρχει τελικα προβλημα στο μηχανημα θα το φερει να το δουμε Επισης με διαβεβαιωσε οτι θα ζητησει απο τον γιο του να αποσυρει την κριτικη σε ολες τις περιπτωσεις μια και ο ιδιος την θεωρησε κακοπροαιρετη και προχειρη .


Αν μιλας για αυτο το μηχανημα το ντρεπομαι για λογαριασμο σου ειναι το λιγοτερο που μπορω να πω .
Αν οχι περιμενω πιο μηχανημα ειναι και τι εγινε απο εκει και μετα .....
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.812
Reaction score
27.857
O Σάκης είναι καλός τεχνικός με γνώσεις μεγάλη τριβή με τα περισότερα μηχανήματα γνωστών εταιριών , με άκρες στο εξωτερικό , ώστε να μπορεί να βρίσκει ανταλακτικά που διαφορετικά θα ήταν απλά απίθανο να βρεθούν.
Εχει εμπειρία και την εκμεταλεύεται έτσι ώστε να λύσει προβλήματα που κάποιοι άλλοι ίσως να μην μπορέσουν.
Μου έχει επισκευάσει 3-4 μηχανήματα -δύσκολα και σε λίγο θα του πάω κι άλλα.
Ενα voltage regulator κινέζικο μου καθυστέρησε , αλλά μιλάμε για κινεζιά χωρίς σχέδιο , και με ψάξιμο ανταλακτικών σε όλο τον κόσμο χωρίς επαρκή στοιχεία.
Δεν υπάρχει θέμα είναι εξαιρετικός τεχνικός . Τώρα αν υπάρχουν και κάποιοι δυσαρεστημένοι , έ ! συμβαίνουν αυτά.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Ανάμικτα συναισθήματα.

Δύο μηχανήματα. Το 1ο επισκευάστηκε σε νορμάλ χρόνο, δε θυμάμαι ακριβώς πόσο .Πάντως δεν καθυστέρησε. Προς τιμήν του, όταν του πρότεινα να αλλάξουμε κάτι (οπότε θα είχε παραπάνω κέρδος) είπε ότι δε χρειάζεται, έκανε ότι έκανε και το έστειλε (δουλεύει μια χαρά).

(το έστειλαν) Χωρίς όμως το 2ο μηχάνημα!!
Ξανά τηλέφωνο. "ξέρετε κάτι λείπει κτλ.."
Να μη πολυλογώ, βρέθηκε το μηχάνημα,πήρε λίγο παραπάνω η διαδικασία, βάλαμε και τον καλό μηχανισμό ανάγνωσης (ένα nad cd player ήταν),
επισκευάστηκε, στάλθηκε, αλλά δεν έπαιζε, κολλούσε.
Ξανά τηλέφωνο "ξέρετε δεν παίζει κτλ",
"μα πως, εδώ σε μας έπαιζε όλα τα δισκάκια, που έχουμε έξω χύμα κτλ" . τέλος πάντων το ξαναστέλνω, (προς τιμήν τους αν θυμάμαι καλά πήγαν το πήραν από το κτελ για να γλιτώσω μεταφορικά, επαρχιωτάκι γαρ).
Το επισκευάζουν, το στέλνουν και πάω να το λειτουργήσω. κολλούσε όμως πάλι.
Δεν ασχολήθηκα άλλο,αισθάνθηκα μεγάλος μ@λ@κ@ς, που τον έπιασαν κότσο.Το άφησα έτσι και δεν πήρα τηλέφωνο.

1-1 από μένα.Πάντως για το τόσα υπερθετικά που έχουν γραφτεί, δεν το λες μικρό τον αριθμό των παραπονούμενων.
Ειναι λαθος η προσεγγιση σου εαν ειχες προβλημα επρεπε να μας το πεις ενa CD δεν ειναι μονο η κεφαλη ειναι και η χρηση ( εχει τυχει να εχει πελατης το CD στο ιδιο ραφι με τα ηχεια και να το φερει 3 φορες να λεει οτι πηδαει )

Η προσεγγιση εδω ειναι οτι CDβαζουμε μεσα να ειναι χτυπημενο γρατσουνισμενο και αντιγραμμενο Προσπαθουμε με αυτο τον τροπο να πιεσουμε το CDplayer να αποδωσει με τα χειροτερα CD αν συμβαινει και αυτο απο εμας ειναι ενταξει ( περα απο ελεγχους μετρησειςκλπ )

Αν μετα απο αυτα συνεχιζει να παρουσιαζει προβλημα κατασταση η οποια εχει τυχει καποιες φορες ειναι πιθανον να συμαβινουν και αλλα πραγματα .... Σε καμμια παντως των περιπτωσεων δεν ειναι κατι που δνε θα βλεπαμε Συνηθως λεμε στους πελατες να το στειλουν και μαζι να στειλουν και τα CD που εχουν προβλημα ωστε να δουμε ακριβως τι συμαβαινει
Post automatically merged:

Γιαννης Μαρκου ο ψυχακιας των Sansui

Τις μερες αυτες αντιμετωπιζει ενα θεμα σε προενισχυτη που εντοπιζεται στο Phono stage σε ενα εξαρτημα που ειναι διπλο φετ ....
ΠΟΥ ΝΑ ΚΟΠΑΝΙΕΣΑΙ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ !!!
αν το βρεις σε κανα Μπεη θα ειναι απο κανα διαλυμενο μηχανημα , ενας θεος ξερει αν θα δουλευει , και επισης ενας θεος ξερει ποσο θα το πουλαει αυτος γνωριζοντας οτι δεν υπαρχει πουθενα ....

Εγω ομως απο αυτα εχω 10 κομματια, σφραγγισμενα στο κουτι τους, απολυτα μαμα ,απολυτα ιδια ,και ποτε χρησιμοποιημενα .
καταλαβαινει καποιος οτι οταν τα αγορασα τα πληρωσα χρυσαφι για να εχω να εξυπηρετησω εναν Γιαννη Μαρκου μετα απο 10 χρονια ...Παρολα αυτα ΝΑΙ τα εχω ....

Μην φανταστει κανεις οτι δεν υπαρχει η γνωση να βαλω σημερα ενα σημερινο φετ το οποιο μπορεικαι να παιζει καλυτερα απο της μανας του ....Αυτο για μενα ειναι παιχνιδακι Ομως μιλαμε για τον Γιαννη Μαρκου που σημαινει οτι και να λεω εγω αυτος το μηχανημα του το θελει μαμα ....Και ετσι θα γινει

Επισης μην φαναταστει κανεις οτι θα χρεωσω 100 ευρω για φετακι που δεν υπαρχει πουθενα ....Θα χρεωσω την εργασια μου και μαλλον το ανταλακτικο θα το κανω δωρο Πολυ απλα εδω δεν εχει σημασια να βγαλεις 50 ευρω εδω αυτο απλα ειναι μαγκια !

Ενα UPS εχει οΓιαννης εδω και το εχω πεταμενο ενα χρονο δεν εχω τεχνογνωσια δεν εχω σχεδια δυσκολα θα μπορεσω να κανω κατι

Σωστα Γιαννη ?
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.812
Reaction score
27.857
Ε όχι και ψυχάκιας.! Εντάξει κολημένος μπορεί.
Πες στον κόσμο για τι μηχάνημα μιλάμε και αν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα βελτίωσης , που δεν υπάρχει .
Το ups το ξέρω ότι δεν φιάχνεται μου το είπες.
Εγω μίλησα για το regulator. Aυτό αν δεν το φιάξεις , θα σου κόψω τα @@.


Κατά τα άλλα σωστά Σάκη.
 

Μηνύματα
2.303
Reaction score
5.359
Στο #4του νήματος έγραψα κάτι που νομίζω αδικεί τον κύριο Σάκη που δεν τον γνωρίζω προσωπικά..... Και επειδή δεν πρέπει να παίζω με την επιχείρηση κάποιου άρα και με την επιβίωση του, οφείλω να αναφερθώ στην περίπτωση μου..... Μου έδωσαν δωρεάν έναν Nikko 600 και λέω να του κάνω ένα σέρβις.... Εμφανή προβλήματα ήταν οι σπασμένοι μηχανισμοί που κάνουν φωτιζόμενες τις ενδείξεις των ποτενσιομετρων....
Σε μια συζήτηση κατ ιδίαν με τον φίλο Χάρη, μέλος του σαιτ, μου λεει να το πάω στην east..... Οκ λέω αφού και το σαιτ λέει εκεί, ας το πάμε εκεί....
Μια και δυο λοιπόν το πάω στον κ. Σάκη... Μου λέει ότι πρέπει να γίνει σέρβις σε πυκνωτές κτλ κτλ... και ότι θα δυσκολευτουμε να επισκευασουμε τα ποτενσιομετρα και τις φωτιζόμενες ενδείξεις.... Οκ λέω και τον αφήνω, αυτό τον Μάρτη του 2019.
Εχω κάνει 4 τηλέφωνα στην east από τότε, όπου με ενημέρωσαν ακριβώς για το πρόβλημα........ Δεν μπορούμε να βρούμε τα ίδια ποτενσιομετρα καθώς και ότι είναι αμφίβολο αν θα μπορέσουμε να φτιάξουμε τις φωτεινές ένδειξεις λόγω έλλειψης ανταλλακτικών... Εδώ να πω ότι η προσπάθεια να μου εξηγήσουν την κατάσταση ήταν άψογη.... σχεδόν βαρέθηκα να ακούω τεχνικούς όρους αλλά μου έδωσαν την εντύπωση ότι ήθελαν να καταλάβω τι ακριβώς παίζει. Στην τελευταία συνομιλία που είχα πριν περίπου 2 μήνες μου είπαν ότι έχει γίνει το γενικό σέρβις και ότι παραμένει το πρόβλημα με τα ποτενσιομετρα.....
Εν κατακλείδι.... Έχω σχηματίσει την άποψη ότι έχω να κάνω με έναν επαγγελματία που γνωρίζει την δουλειά του και την κάνει με το μεράκι και ταλεντο του.... Αυτό όμως μόνο από τον τρόπο που μου μίλησαν στο τηλέφωνο....
Τι θα ήθελα;
Μμμμ.... Ένα τηλέφωνο για να μου πουν ότι δεν με έχουν ξεχάσει..... Δεν ξέρω ποια θα ήταν η άποψη μου αν στην θέση του εν λόγω ενισχυτή ήταν ο ενισχυτής που ακούω μουσική και μου έλειπε ουσιαστικά από το σύστημα.....
Εχω όμως υπομονή..... Πιστεύω ότι τελικά θα τον φτιάξει και θα τον φτιάξει σωστά...... Θα μπορούσε να βάλει 4 τυχαία ποτενσιομετρα..... Να μου έλεγε ότι ο φωτισμός δεν φτιάχνετε και τέλος.....
Τώρα που το σκεφτούμε την βδομάδα που μας έρχεται θα περάσω από κει.... Έτσι για να δώσω μια παρουσία για να δει ο κ. Σάκης ότι δεν έχει ξεχαστεί ο Nikkoλάκης μου εκεί.....
Σορρυ για το σεντόνι...... :biggrin:
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.830
Μηνύματα
2.953.248
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top